آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
چرا کفش های مورد نیاز کفش خاص مورد نیاز است؟
جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 12:5 | بازدید : 346 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

هنگامی که شما پیاده روی تناسب اندام را تمرین می کنید ، حرکت پا مخصوص این ورزش است. کفش های پیاده روی تناسب اندام برای تسهیل این حرکت که از پاشنه پا تا انگشتان بزرگ می رود ، در 3 مرحله طراحی شده اند:

 

 

 

انتقال با قلب شروع می شود: HEEL STRIKE ضربه را با محاصره وارد می کند و پشتیبان اولین مرحله از محصول
تا کنون کره زمین در حال رشد است ، همه عضوان در کشش قارچ خود را بدون کمک خود را که از زمین خارج می شوند
شما با فشار دادن مطبوعاتی در مقابل حق تقدم بالای سر خود را خاموش می کنید: این دومین مرحله بزرگ تولید است که شما را قادر می سازد به جلو بروید و قدرت را افزایش دهید
این حرکت پا اساس پیاده روی بدنسازی است. برای اطمینان از صحیح راه رفتن و حرکات درست ، لطفا مقاله ما را بخوانید: حرکت پای راست.

چه چیزی لازم است تا در هنگام جستجوی تناسب اندام؟
کفش پیاده روی تناسب اندام برای تسهیل این حرکت پا 3 مرحله ای و رفع نیازهای پیاده روی شما طراحی شده است:

با فشار کمتری در هنگام اجرا
در حین پیاده روی تناسب اندام ، فرد باید 1 تا 1.5 برابر وزن بدن شما را کوسن کند ، در حالی که هنگام دویدن باید 2 تا 3 برابر وزن بدن شما را در هر قدم جذب کند. بنابراین شما به بالشتک مخصوص نیاز دارید.

 


پشتیبانی و ثبات
برای اینکه پای خود را با جهت حرکت هماهنگ نگه دارید ، زیرا یکی از پای شما در حین انجام تناسب اندام همیشه در تماس با زمین است.

 


انعطاف پذیری
برای تسهیل حرکت مناسب پای خود از ضربات پاشنه پا تا انگشتان پا.

 

 

قابلیت تحمل
برای جلوگیری از تعریق هنگام راه رفتن شدید ، به کفشهایی با قسمت بالایی (قسمت بیرونی کفش) که از پارچه تهویه مانند مش سه بعدی ساخته شده است ، نیاز دارید.

 

تقویت
از آنجا که قدم خود را با فشار دادن به انگشتان پا شروع می کنید ، به کفش هایی نیاز دارید که در آن نقطه تقویت شوند.

 


Grip Zone
برای اطمینان از اینکه پیاده روی شما حتی در زمین مرطوب نیز راحت باقی بماند ، به یک روکش بیرونی نیاز دارید که چسبندگی خوبی را ارائه دهد ، مانند نمونه ساخته شده از لاستیک.

 

همانطور که مشاهده می کنید نیازهای پاهای شما برای پیاده روی تناسب اندام هم خاص و هم با نیازهای دویدن متفاوت است. برای جزئیات بیشتر ، مقاله ما را بخوانید: آیا پاهای من برای پیاده روی همان شرایط لازم را دارند؟

اکنون که تمام نیازهای پاهای خود را برای پیاده روی می دانید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که جفت مناسب کفش پیاده روی را انتخاب کنید. با کلیک روی اینجا ، به راهنمای خریدار خود بروید.https://www.newfeel.co.uk/advice/why-does-fitness-walking-require-specific-shoes-a_14561

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


21 مهارت هر حرفه ای توسعه تجارت باید داشته باشد (یا باید روی آن کار کند)
چهار شنبه 28 خرداد 1399 ساعت 18:1 | بازدید : 528 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

به دلیل کوتاه بودن طول عمر ، استرس و سردرگمی پیرامون مسئولیت های این نقش ، نقش مدیر اجرایی توسعه تجارت آژانس به عنوان "خطرناک ترین شغل در یک آژانس" خوانده شده است.

با این حال ، این یکی از مهمترین مواضع آژانس است. موفقیت شخص توسعه تجارت مستقیماً بر رشد و ثبات آینده تأثیر می گذارد.
هم اکنون بارگیری کنید: الگوی آموزش و فروش فروش [ابزار رایگان]
آنها به دلیل داشتن خصوصیات حرفه ای قوی - مهارت های رهبری ، طرز فکر سازمانی ، تفکر خلاق - استخدام می شوند و این امر باعث می شود آنها کاندیداهای شایسته ای برای کنترل فشار شدید باشند. اما داشتن این مهارت ها همه نقش ندارد. غالباً ، رهبران آژانس برای شخصی که وظیفه خود را بر عهده دارد ، انتظاراتی غیرواقعی می بیند ، که ممکن است این خصوصیات را به یک نیاز خوب اجرایی نداشته باشد.

رهبران آژانس از شخصی با روولودكس حسادت می خواهند كه علاوه بر اینكه بتواند پیشنهادات خود را بنویسد ، آژانس را بازاریابی كند ، آینده نگری كند ، در صورت لزوم مدیریت حساب ها را انجام دهد و احترام تیم را صادر كند. این دیدگاه غیرواقعی درباره آنچه آژانس در یک شخص می خواهد و نوع افرادی که واقعاً به دنبال کار در نقش فروش برای آژانس هستند ، رابطه را برای عدم موفقیت تنظیم می کند.

براساس گزارش رشد آژانس بازاریابی 2018 ، 35٪ آژانس ها تلاش می کنند کارمندانی را پیدا کنند که مناسب موقعیت باشند و 12٪ آژانس ها احساس می کنند یکی از بزرگترین مبارزاتشان ، حفظ کارمندان است. برای جلوگیری از گردش مالی بالا در موقعیت و درک بهتر آنچه واقعاً باعث پیشرفت حرفه ای در توسعه تجارت می شود ، متخصصان توسعه دهنده مشاغل را برای این مهارت های کلیدی توسعه کسب و کار در نظر بگیرید:

مهارت های توسعه کسب و کار
الگوهای و روندهای خرید مردم را می فهمد
به بازاریابی ورودی معتقد است
سؤالات بزرگ می پرسد و به طور جدی گوش می کند
اهداف را تنظیم کرده و برنامه های عملی را توسعه می دهد
برای فروش نقش مناسب نوع فروشنده است
صاحب یک کنجکاوی بالا است
توانایی ساخت یک برند
انتظارات واقع بینانه را با مشتری تنظیم می کند
دانش در عمق تجارت آژانس
1. الگوهای و روندهای خرید مردم را می فهمد
به عنوان یک بازاریاب ، شما می توانید اطلاعات مشهور را بدست آورید: خریداران قبل از تماس با یک فروشنده ، تا 57٪ روند تصمیم گیری را تکمیل می کنند. خریداران با افزایش روزافزون اطلاعات به صورت آنلاین - چه از یک مارک ، چه رقبای آن یا مشتریان قبلی خود - نسبت به گذشته تحصیل کرده اند.

اما آیا فروشنده شما پیامدهای این را می داند و می داند؟ روزگاری ، فروشنده کنترل اطلاعات را داشت. حال آنها باید به عنوان مشاور خدمت کنند که بتواند راه حل خریدار خاص و چالش های وی را شخصی سازی کند.

متخصصان توسعه تجارت باید بتوانند در راهکارهایی که به آنها کمک کند اعتماد به نفس خریدار را تقویت کنند و فرد را از طریق چرخه فروش از طریق تحصیلات و صلاحیت ها سوق دهند ، مهارت داشته باشند.

دیوید سی بیکر از ReCourses تأکید می کند که شما باید شخصی را استخدام کنید که این رویکرد فروش مشاوره را درک کند.

وی گفت: "به ندرت افراد فروش با سابقه موفقیت آمیز در فروش تراکنشی ، انتقال به مشاوره فروش را انجام می دهند." وی ادامه داد: "روند کار و نقاط فروش و حضور کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال ، یک فروشنده معامله گر این روند را برای بستن یک فروش سوق می دهد ، حتی اگر سودآوری برای این امر قربانی شود. یک فروشنده مشورتی صبورتر است و ممکن است سه تا پنج نفر جدید را ببندد. مشتری های قابل توجهی هر ساله. نفس آنها نیازی به سکته مغزی ندارد. "

2. به بازاریابی ورودی معتقد است
بسیاری از آژانس ها هنوز برای برقراری پیشتاز با کیفیت به تماس های تلفنی و ایمیل ، مراجعه به سایت ها و شبکه ها اعتماد می کنند. در حالی که اینها می توانند منبع ارزشمندی برای توسعه کسب و کار باشند ، بهترین نمایندگان فروش نقش بازاریابی را در جذب ، صلاحیت و پرورش بهترین چشم اندازهایی که می توانند در ایده بازاریابی ورودی خریداری کنند درک می کنند و می دانند که CMO ها و مدیران منتظر نیستند. برای نزدیک شدن به یک آژانس آنها مسئول هستند.

مایکل گاس ، بنیانگذار Fuel Lines ، اغلب از آماری از مطالعه CMO ها استناد می کند که نشان می دهد 80٪ از افراد مورد بررسی فروشندگان خود را پیدا کرده اند و نه راه دیگر.

گاس گفت: "رکود اقتصادی ، ظهور رسانه های اجتماعی و پیشرفت سریع فناوری باعث پیشرفت چشمگیر در توسعه تجارت شده است. روزهای باران سازان Mad Men به پایان رسیده است." "بنابراین ، قبل از استخدام شخصی که مسئولیت توسعه مشاغل آژانس شما را بر عهده دارد ، علاوه بر سؤالاتی که در مورد تخصص توسعه تجارت تجاری آنها است ، باید از آنها بپرسید که واقعاً در مورد رسانه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا و چگونگی تولید منجر به ورودی می دانند."

مدیر توسعه تجارت شما باید حمایت کند و در بعضی موارد ، تلاشهای بازاریابی آژانس را هدایت کند و آنها باید همان ارزش را بر روی راهکارهایی که خودشان منبع آن نبودند ، قرار دهند.

3. سؤالات بزرگ می پرسد و به طور جدی گوش می کند
دیو کوری ، رئیس لیست ، گفت: "موفق ترین افراد در زمینه توسعه مشاغل کسانی هستند که می توانند سوالات بزرگی را مطرح کنند." "تو

4- اهداف را تنظیم کرده و برنامه های عملی را توسعه می دهد
پاسخ های خوب فروش که می دانند آنها به اهداف مفید ، معنی دار و برنامه ای برای رسیدن به این اهداف نیاز دارند. این به چند مشکل مختلف در زمینه تکرار مشاغل در آژانسها کمک می کند. یک برنامه ایجاد شده به وضوح در مورد نقش ، مسئولیت ها و اولویت های شخص کمک می کند. بدون این ، بقیه تیم نمی توانند یک طرح فروش بخرند یا پشتیبانی نکنند. برای بسیاری از افراد یک آژانس ، فروش نقشی ناشناخته (و بی اعتماد) است ، و اگر شخص جدید بیس نتواند حمایت و تشویق خود را به دست آورد ، برای احساس بخشی از تیم و یافتن موفقیت در نقش وی تلاش خواهد کرد.

لی گفت: "متخصصان توسعه تجارت همیشه پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت نمی کنند ، حتی با داشتن رهبری با اشتیاق ، بنابراین حرفه ای ایده آل در زمینه توسعه تجارت مجبور است بدون در انتظار یا بهانه ای ، کشتی را سوار کند." McKnight از RSW / ایالات متحده.

McKnight قبل از استخدام شخص توسعه تجارت ، مدیر عاملان و دارندگان آژانس را پیشنهاد می کند:

انتظارات خود را تنظیم کنید: یک فرد واقعاً از نظر واقع بینانه چقدر می تواند انجام دهد و چه میزان از رهبری به حمایت نیاز دارد؟
ساختار تیم توسعه تجارت را در نظر بگیرید: آیا آنها تنها شخصی خواهند بود که توسعه تجارت را هدایت می کند؟ یا شما یک تیم در اطراف این شخص ایجاد خواهید کرد؟
مسئولیت های قبلی شخص را مرور کنید: آیا آنها خودکفا بودند؟ آنها مسئول بودند؟ آیا آنها می توانند رهبری پیدا کنند ، جلسات اولیه ترتیب دهند و زمین بازی کنند؟
متخصص توسعه تجارت باید یک برنامه سالانه ایجاد کند تا نیازهای توسعه کسب و کار مطابق با یافتن رشد مشتری جدید ایجاد شود. این همچنین به جلوگیری از یک مسئله مشترک کمک می کند که باعث شود فرد توسعه کسب و کار از کار بیفتد: پس از شروع صعود ، آنها برای مدیریت بار اضافی به مدیریت حساب می شوند. در این برنامه باید مشخص شود که کار کردن روی توسعه مشاغل هر روز چقدر مهم است - نه فقط هنگامی که اوضاع کند است - در اولویت قرار دارد و باید با استخدام و پیش بینی ظرفیت هماهنگ باشد.

نکته برای شروع و موفقیت

5- آیا نوع مناسب فروش برای نقش است
جودی ساتر از شرکت Sutter گفت: "در حالی که نقش های فروش و توسعه کسب و کار هر دو به ایجاد درآمد گره خورده اند ، آنها به مهارت های مختلفی نیاز دارند." وی گفت: "این روزها مدیر توسعه مشاغل متولی فرایند زمین را توصیف می کند و نیاز به نقاط قوت مانند توجه حاد به جزئیات و مهارت های قدرتمند مدیریت پروژه دارد. استخدامهای توسعه تجاری خوب به عنوان افراد دلپذیر است که از حمایت از تیم تحقق می یابند به طوری که می تواند در بهترین حالت خود عمل کند. "

نوع دیگر شخصیت متمرکز بر فروش است - آنچه برنت هوجینز ، شریک مدیریتی در میرن ، نقش "شکارچی" برای جستجوی پیشرو توصیف می کند.

هاجینز گفت: "شکارچی فروشنده متجاوز تری است که بر نتایج متمرکز است (در مقابل جزئیات و فرآیند)." "در واقع ، اگرچه گاهی اوقات کمتر روی سطح سازمان یافته ظاهر می شود ، می توانند در تحویل سرب جدید عملکرد خوبی داشته باشند. با این وجود ، کسی که در مدیریت بررسی های رقابتی / RFP ها تمرکز دارد ، تمایل دارد که جزئیات بیشتری با دکمه پایین و دکمه پایین داشته باشد ، اما الهام کمی از ایده انتخاب دارد. با تلفن تماس بگیرید تا آینده را بخوانید. اغلب اوقات بدون اینكه متوجه شوید ، "مدیران زمین" در واقع در برابر جست و خیز مقاومت می كنند. این مورد در بیشتر افراد حساب نیز متداول است. "

هاجینز ادامه داد: آژانس ها غالباً تلاش می كنند كه هر یك نقش را داشته باشد. هر دو نقش را بر عهده می گیرد. سپس با سرزنش به طور كلی بر روی شانه های مدیر توسعه تجارت شكست می خورد. مدیر زمین برای اخراج پروانه ای جدید برای آژانس اخراج نمی شود. "

مسئله این است: آیا شما به سادگی می خواهید كسی از مشتری های جدید چشم پوشی كند ، واجد شرایط شود و جلساتی ترتیب دهد تا صاحب / مدیرعامل بتواند معامله را ببندد؟ یا به کسی احتیاج دارید که تیمی را در اطراف خود ایجاد کنید - کسی که بتواند استراتژی توسعه تجارت را ایجاد کند ، فرآیندها باشد و عضو مهمی در تیم رهبری باشد؟

ساتر گفت: "بیشتر مدیر عاملان آژانس تبلیغاتی انتظار دارند که پیشرفت تجاری آنها منجر به برتری در هر دو نقش شود و غالباً ناامید می شوند."

6. دارای یک کنجکاوی عالی است
طبق مقاله ای که توسط Tomas Chamorro-Premuzic در Harvard Business Review نوشت ، کسانی که دارای یک کنجکاوی زیاد هستند در برخورد با پیچیدگی و ابهام مهارت بیشتری دارند - آنها در تهیه "راه حل های ساده برای مشکلات پیچیده" مهارت بیشتری دارند.

این مهارتی است که پیتر لویتن فکر می کند هر فرد در توسعه تجارت باید داشته باشد ، به خصوص که چشم انداز بازاریابی و نمایندگی پیچیده تر و رقابتی تر می شود.

لویان گفت: "ما می توانیم متخصصان توسعه تجارت را در فنون فروش ، درك مهارت های آژانس خود و نیازها و نقاط درد مشتری های آینده خود آموزش دهیم. با این وجود ما نمی توانیم افراد را به کنجکاوی آموزش دهیم." "این بدان معنی است که به طور جدی نسبت به کارمندان و فرهنگ ، صنعت ما ، شخصیت و دسته مشتری و مهمتر از آن درک ارزش واقعی گزاره فروش ما کنجکاو می شوید. نکته اصلی این است که افراد کنجکاو

آژانس ها از اهمیت ساخت یک برند ، ایجاد موقعیت متفاوت و معنادار در بازار و ایجاد آگاهی و ارزش پیرامون برند برای مشتریان خود می فهمند - با این حال آنها به ندرت این کار را برای خودشان انجام می دهند. و این بدان معناست که بیشتر آژانس ها از دیگری قابل تشخیص نیستند: آنها همان خدمات را ارائه می دهند ، خود را به همان روش توصیف می کنند ، به هر کسی می فروشند و در برقراری ارتباط با ارزش خود کوتاهی می کنند.

کارلا مورالس - لی از هنر توسعه تجارت معتقد است که استخدام کسی که اهمیت برند سازی را در جذب و فروش چشم انداز درک کند ضروری است.

مورالس لی گفت: "طبق تجربه من ، آژانس ها هنگام استخدام شخص توسعه تجارت به دنبال همه موارد اشتباه هستند." "فراخوان سرد دیگر مؤثر نیست. امروز بهترین افراد توسعه تجارت سفیران برندهای با بازاریابی هستند. فراتر از روز ، شما باید شخصی را استخدام کنید که بتواند یک برند را به صورت بیرونی بسازد و یک فرهنگ توسعه تجاری در داخل باشد."

متخصصان توسعه تجارت نه تنها باید بتوانند برند خود را تعریف کنند بلکه می توانند در طی شیوه های بازاریابی و فروش شرکت تغییراتی ایجاد کنند - با تعریف یک پروفایل مشتری ایده آل و تعیین صلاحیت مشتری که مناسب باشد (و کدام ها نیستند) ) ، بازاریابی شرکت ، شیوه های استخدام و استخدام خود را بازاریابی کرده و حتی از طریق قیمت گذاری نیز ارزش آن را تعیین می کند.

8- انتظارات واقع بینانه را با مشتری تنظیم می کند
نماینده توسعه تجارت باید در تنظیم و مدیریت انتظارات با چشم انداز آگاه باشد تا شرکت شما بتواند از این انتظارات فراتر رود. این ممکن است در مورد تحویل یک پیشنهاد باشد - قول "فردا" وقتی تیم شما به طور معمول سه روز طول می کشد تا یک پیشنهاد را قبول نکند - یا ایجاد تصویری دقیق از کار با آژانس شما. این فرد باید بتواند ارزش ها ، شخصیت و فرهنگ آژانس شما را به شما ارتباط دهد تا به مشتریان بالقوه کمک کند تا درک کنند که با تیم شما چگونه کار می کنند و آیا دیدگاه شما مطابقت دارد.

9- دانش عمیق تجارت آژانس
در حالی که برخی با این امر مخالف هستند ، بسیاری معتقدند که شخص مسئول نمایندگی آژانس شما در زمینهای مختلف یا در جلسات "شما را می شناسد" باید درک درستی از نمایندگی و خدماتی که شما می فروشید داشته باشد. حال اگر صاحب آژانس بتواند نقش "نزدیکتر" را به عهده بگیرد و شما به سادگی به یک فروشنده نیاز دارید تا از آینده و صلاحیت برخوردار شوید ، این اهمیت چندانی ندارد. همچنین ممکن است لازم نباشد اگر بخواهید در زمان آموزش و بودجه برای آموزش شخص قرار دهید و زمان معقولی را برای او فراهم کنید.

فرد توسعه تجارت به مشتریان کمک می کند تا نه تنها در تصمیم گیری در مورد بازاریابی بلکه در مورد تصمیمات تجاری نیز تصمیم بگیرند. آنها باید درک خوبی از استراتژی های کلی تجارت ، نگرانی ها و چالش های رهبران ، دستیابی به مشتری و نگهداری و معیارهای مالی که برای مدیران مهم است ، داشته باشند. آنها باید به عنوان یک مشاور تجاری دیده شوند که می تواند به مشتری کمک کند تا مشکلات تجاری را از طریق خدماتی که آژانس شما ارائه می دهد ، حل کند.

hubspot

برچسب‌ها: موفقیت ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


16 نکته برای شروع و موفقیت در شغل خود
دو شنبه 26 خرداد 1399 ساعت 15:14 | بازدید : 529 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

شروع یک تجارت؟ در اینجا 16 نکته مهم استارتاپ وجود دارد که به شما کمک می کنند تا استارتاپ خود را به موفقیت تبدیل کنید.

موفقیت بزرگ شد


منبع تصویر: Photospin.com
برای شروع یک تجارت چه کاری باید انجام دهید؟ ده ها وب سایت از جمله ما وجود دارند که دارای لیست های چک هستند که وظایف بسیاری را که هنگام شروع کار باید انجام دهید به شما یادآوری می کند. اگرچه چنین لیست های چک بسیار مفید هستند زیرا به شما کمک می کند مراحل مهم راه اندازی را به خاطر بسپارید ، آنها فقط لیست های Do Do هستند. آنها به شما می گویند چه باید بکنید ، اما هیچ نکاتی در مورد موفقیت کسب و کار ارائه نمی دهید.

متأسفانه ، شما فقط با تکمیل لیستی از کارها در تجارت موفق نمی شوید. فقط کسب و کار شما موفقیتی نخواهد داشت زیرا فکر می کنید ایده خوبی است.

چه چیزی باعث ایجاد یا خرابی تجارت شما خواهد شد؟ چه چیزی تعیین کننده موفقیت خواهد بود؟ مطالعه

در اینجا 16 نکته برای شروع یک کسب و کار و موفقیت آن آورده شده است.
خود را بشناسید ، سطح انگیزشی واقعی خود ، میزان پولی را که می توانید در معرض خطر قرار دهید ، و آنچه را که می خواهید برای موفقیت داشته باشید انجام دهید. مطمئناً ، همه ما می خواهیم میلیون ها دلار درآمد کسب کنیم. اما برای رسیدن به آن هدف چه چیزی حاضر هستید؟ چند ساعت در هفته به طور مداوم کار می کنید؟ آیا تا چه اندازه از منطقه راحتی خود دور هستید؟ خانواده شما تا چه اندازه با شما دراز خواهند شد؟ برای موفقیت ، برنامه های شغلی خود را مطابق با اهداف و منابع شخصی و خانوادگی خود نگه دارید.
تجارت مناسب را برای خود انتخاب کنید. فرمول قدیمی - نیاز پیدا کنید و آن را پر کنید - هنوز هم کار می کند. همیشه کار خواهد کرد نکته اصلی موفقیت در یافتن نیازهایی است که می توانید آن را پر کنید ، اینکه می خواهید آن را پر کنید ، و این باعث می شود درآمد کافی برای ایجاد یک تجارت سودآور حاصل شود.
مطمئن باشید برای فروش آنچه می خواهید بفروشید واقعاً بازاری وجود دارد. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که استارتاپ ها انجام می دهند این است که بسیاری از مردم تمایل به خرید یک محصول یا خدمات خاص را دارند ، زیرا صاحب مشاغل ایده ها را دوست دارد یا یک یا دو نفر را که می خواهند محصول یا خدمات را بشناسند ، می شناسد. برای به حداقل رساندن خطر از دست دادن خود ، هرگز فرض نکنید که بازار وجود دارد. ایده را تحقیق کنید. با چشم اندازهای بالقوه واقعی (که خانواده و دوستان نیستند) صحبت کنید تا دریابید که آنچه می خواهید بفروشید چیزی است که آنها علاقه مند به خرید هستند و اگر چنین است ، آنچه می خواهند محصول یا خدمات بپردازند.
در مورد رقبا تحقیق کنید. مهم نیست که چه نوع شغلی را شروع و یا فعالیت می کنید ، شما رقبا خواهید داشت. حتی اگر هیچ مشاغل دیگری دقیقاً چیزی را که قصد فروش آن را دارید وجود نداشته باشد ، به احتمال زیاد وجود دارد محصولات یا خدماتی دیگر که مشتریان هدف شما برای برآوردن نیاز خود از آنها استفاده می کنند. برای موفقیت ، باید در این رقابت تحقیق کنید و تا حد امکان در مورد آنچه آنها می فروشند و نحوه فروش آن را دریابید. تحقیقات رقابتی نیز کاری است که باید بطور مداوم برای انجام آن برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی برای موفقیت. اگر به دنبال سرمایه گذار نیستید و مبالغ هنگفتی را در کار خود قرار نمی دهید ، ممکن است نیازی به یک برنامه کاری پیچیده نداشته باشید ، اما هنوز به یک برنامه نیاز دارید - برنامه ای که هدف شما - مقصد شما را مشخص می کند - و سپس حداقل بیان می کنید. نقشه راه اسکلتی برای نحوه رسیدن به جایی که می خواهید بروید. با پیشرفت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان و رقابت ، این برنامه تغییر خواهد کرد ، اما همچنان به شما کمک می کند تا در جهت های صحیح متمرکز و پیشرو باشید. برای کمک به تدوین برنامه اصلی از برگه برنامه ریزی مشاغل استفاده کنید.
نیازهای عملیاتی را بشناسید. بیشتر افرادی که فکر می کنند شروع به کار تجاری می کنند ، روی آنچه که می فروشند تمرکز می کنند و آنها را نیز می فروشند. آنچه اغلب آنها در نظر نمی گیرند این است که چگونه تجارت واقعاً کار خواهد کرد. به عنوان مثال ، اگر شما کالا می فروشید ، چگونه آنها تحویل می شوند؟ چه میزان به پشتیبانی مشتری نیاز خواهد بود - یا برای پاسخ به سؤالات مربوط به محصول ، یا پاسخ دادن به افرادی که محموله آنها نرسیده است؟ آیا به کارتهای اعتباری نیاز دارید؟ آیا شما مشتری را فاکتور می کنید؟ چه کسی پیگیری خواهد کرد تا مطمئن شود که پرداخت شده اید؟ چه کسی وب سایت و حضور شما در رسانه های اجتماعی را ایجاد و حفظ خواهد کرد؟ آیا می توانید برای دستیابی به چنین کارهایی از یک دستیار مجازی استفاده کنید یا مجبور به استخدام کارمندان هستید؟ حتی اگر مشاغل خدمات شخصی دیگری را شروع می کنید ، اینها مسائلی هستند که باید در نظر بگیرید و برای آن برنامه ریزی کنید.

تعلل نکنید. من شنیده ام که برخی از افراد توصیه می کنند که صاحبان مشاغل مشاغل خود را تا پیش از بررسی آخرین جزئیات کسب و کار مورد نظر برای شروع کار ، پیش نبرند و کاملاً مطمئن هستند که این کار به سود و سودآوری خواهد بود. مشکل این رویکرد این است که منجر به تعلل می شود. هیچ کس واقعاً تمام این قطعات را در دست ندارد - حتی پس از شروع کارشان. بله ، شما باید در مورد بازار تحقیق کنید ، یک برنامه احتیاطی در کار خود داشته باشید و کارهایی از قبیل دریافت شناسنامه مالیاتی را انجام دهید ، در صورت لزوم با مقامات محلی ثبت نام کنید ، اما غیره اما اگر قبل از راه اندازی همه چیز را کامل کنید ، ممکن است هرگز به شروع کار نپردازید.
قبل از بیرون رفتن همه از مقیاس کوچک شروع کنید. برخی معتقدند کارآفرینان ریسک پذیر هستند. اما در بیشتر مواقع ، کارآفرینان موفق از راه رفتن چشم بسته به اندام خوششان نمی آید. در عوض ، آنها خطرات کنترل شده ای را در پیش می گیرند. آنها

 

businessknowhow

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


5 کد مخفی که ویژگی های آیفون پنهان را باز می کنند
جمعه 16 خرداد 1399 ساعت 10:36 | بازدید : 490 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

فکر کردید که همه چیز راجع به آیفون خود می دانستید؟ حتی آن آیفون 7 جدید و براق که احتمالاً تابحال به آن نرسیده اید؟ دوباره فکر کنید: فراتر از دنیای کلید های میانبر دوربین و ویژگی های افزایش باتری ، تعدادی کد مخفی هستند که ویژگی های پنهان آیفون را باز می کنند.

برانگیخته؟ شما باید باشید اگرچه این ویژگی های مخفی آیفون قصد تغییر در نحوه استفاده از گوشی رده بالا را ندارند ، اما تجربه iPhone شما را بهبود می بخشند. بنابراین ، این کدهای مخفی دقیقاً چه چیزی پنهان می شوند؟ خوب ، این تعداد زیادی برای شروع وجود دارد.

1. دقیقاً چقدر سیگنال دریافت کنید:

جاسوسی دیجیتال
این توپ های کوچک سیگنال ممکن است شاخص استاندارد اتصال قوی باشند ، اما دقیقاً خواندن دقیقی نیستند ، آیا اینها هستند؟ اگر از ارسال پنجره اتاق خواب طبقه اول خود برای ارسال متن خسته شده اید ، یک روش ساده تر وجود دارد. با تبدیل توپهای سیگنال خود به خواندن عددی دقیق تر ، می توانید به سادگی رقم ها را دنبال کنید تا کیفیت تماس بهبود یابد.

برای انجام این کار ، باید اولین کدهای مخفی آیفون * 3001 # 12345 # * را در شماره گیر گوشی خود وارد کرده و تماس مطبوعاتی را بزنید. این گزینه Field Mode تلفن را راه اندازی می کند ، مجموعه ای مخفی از منوها که معمولاً برای توسعه دهندگان اختصاص دارد. در حالی که اینجا هستید ، دکمه روشن کردن تلفن خود را امتحان کنید تا گزینه "اسلاید به قدرت خاموش" ظاهر شود. اکنون دکمه Home گوشی خود را نگه دارید تا وقتی که صفحه اصلی ظاهر شود دوباره ظاهر شود و با تعجب از آنجایی که سیگنال شما اکنون به عنوان شماره نمایش داده می شود. اگر نمره ای در حدود -50 کسب کرده باشید ، می توانید از جریانهای HD در حال حرکت لذت ببرید. با این وجود ، نمره ای در حدود -120 خواهد داشت و شما در عصر سنگ باز خواهید گشت.

2. چگونه شماره IMEI تلفن خود را پیدا کنید:

جاسوسی دیجیتال
آیا تاکنون از شماره IMEI آیفون خود خواسته شده است؟ مثل هنگام تغییر شبکه ، گزارش دزدیده شدن یا ثابت شدن آن؟ خوب دفعه دیگر ، دیگر نیازی به صرف 20 دقیقه پیمایش در هر گوشه برنامه تنظیمات تلفن خود برای تلاش برای به یاد آوردن چیز جوش شیرین در آن نخواهید داشت. یک روش آسان تر برای پیدا کردن شناسه منحصر به فرد تلفن خود وجود دارد - تنها چیزی که شما نیاز دارید کد مخفی است.

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر بخوانید


دوباره می خواهید در شماره گیر تلفن شروع به کار کنید. در اینجا ، وارد کردن * # 06 # کد IMEI شما از یک نوع را به معرض نمایش می گذارد. لازم نیست به شماره گیری یا هر چیزی ضربه بزنید ، فقط به نظر می رسد - ایده آل برای زمانی که می خواهید قفل شبکه خود را برای مقابله با یک نبوغ اپل حذف کنید.

3. به سرعت تماس انتظار را روشن کنید:

جاسوسی دیجیتال
شما محبوب هستید ، ما آن را دریافت می کنیم ، نیازی به مالش آن در چهره های ما نیست. با این وجود ، کاری که می توانید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که همه خانواده و دوستان شما قادر به نگه داشتن شما هستند ، حتی اگر قبلاً تماس بگیرید. برای انجام این کار ، باید Call Waiting در انتظار آیفون خود را فعال کنید و یک بار دیگر ، یک کد میانبر مخفی برای این کار وجود دارد.

با وارد کردن * 43 # و تماس تلفنی ، Call Waiting را فعال می کنید که به شما اطلاع می دهد در حالی که اولین بار را دریافت می کنید ، تماس دوم وارد می شود و حتی به شما امکان می دهد که بلافاصله به تماس جدید پاسخ دهید. خسته از آفت؟ با شماره گیری شماره 43 # می توانید دوباره انتظار انتظار را خاموش کنید.

4- شماره های خود را از snoopers مخفی کنید:

جاسوسی دیجیتال
شناسه تماس گیرنده عالی است ، حتی اگر هنر تماس با شوخی را خراب کند. اگر با کسی تماس می گیرید که ترجیح می دهید شماره خود را نداشته باشد - مانند شخصی که در Gumtree یا آخرین میزبان Airbnb خود خریداری می کنید ، ناشناس بودن آن است.

نکته های ضروری در زمینه مطالعه

 

اما لازم نیست اینگونه باشد. وارد کردن شماره # 31 # به شما امکان می دهد شماره تماس خود را برای همه تماسهای خروجی مسدود کنید. می خواهید انتخابی تر باشید؟ قبل از شماره مورد نظر خود ، شماره # 31 را مستقیماً وارد کنید و آیفون شماره های شما را فقط برای آن تماس مخفی می کند.

5. طفره رفتن ناخواسته از راه آسان:

جاسوسی دیجیتال
مواقعی وجود دارد که شما واقعاً نمی خواهید به تلفن پاسخ دهید - این بازی ، پایان بازی Game of Thrones ، تماس جین است و شما در حال حاضر نمی توانید با مشکلات او کنار بیایید. رمزگشایی از حواس پرتی اجتناب ناپذیر ، به معنای وضعیت ناخوشایند از کاهش تماس و دانستن تماس گیرنده نیست که شما آنها را گول زده اید. یک راه حل آسان تر وجود دارد: ارسال تماس.

با فعال کردن این کار ، تمام تماسهای دریافتی مستقیماً به پیام صوتی منتقل می شوند بدون اینکه احساس گناه کنید در مورد چهاردهمین روز خود در روز. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای فعال کردن آن شماره * # 21 # را شماره گیری کنید. ایده آل برای زمانی که شما با کار و یا به سادگی نیاز به استراحت دست کشیدید. فقط بخاطر داشته باشید که دوباره می خواهید دوباره تماس را خاموش کنید (با شماره گیری همان شماره).

از: جاسوسی دیجیتال

 

کد مخفی آیفون

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


10 نکته برتر در زمینه مطالعه
چهار شنبه 14 خرداد 1399 ساعت 15:39 | بازدید : 524 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

تحصیل فقط برای شب قبل از موعد تکالیف یا شب قبل از امتحان نیست.

برای رشد عادات خوب مطالعه ، هرگز خیلی زود یا خیلی دیر نشده است. هرچه زودتر وارد شیار تحصیلی شوید ، همه چیز آسان تر خواهد شد و شانس شما برای گرفتن نمره های خوب بیشتر می شود.

در اینجا نکات برتر ما برای به دست آوردن بیشترین استفاده از مطالعه آورده شده است.

1. مکان و زمان را انتخاب کنید
هر کس ایده خود را در مورد بهترین مکان و زمان برای مطالعه دارد. چه اتاق خواب شما در شب باشد و چه کتابخانه بعد از مدرسه ، یک فضای مطالعه و یک زمان مطالعه منظم پیدا کنید که برای شما مفید باشد و به آن بچسبید.

فضای مطالعه خود را تنظیم کنید - فضای مطالعه شما باید آرام ، راحت و بدون حواس پرتی باشد. باید احساس خوشبختی و الهام بخش از شما کند. آن را با تصاویر یا اشیاء مورد علاقه خود تزئین کنید. اگر می خواهید به موسیقی گوش دهید یا بخور بخورید ، فضایی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید.
بهترین زمان خود را پیدا کنید - بعضی از افراد صبح بهتر کار می کنند. دیگران در شب بهتر کار می کنند. وقت خود را مناسب کنید و سپس قصد مطالعه داشته باشید. خیلی دیرتر از زمان خواب معمول خود مطالعه نکنید - فشار آوردن به خودتان در اواخر شب می تواند شما را خسته کند تا به درستی مطالعه کنید.
2. هر روز مطالعه کنید
اگر هر روز کمی مطالعه می کنید ، به طور مداوم در ذهن خود مرور می کنید. این به شما در درک مسائل کمک می کند. همچنین به شما کمک می کند تا از فشار استراحت در آخرین لحظه جلوگیری کنید.

در اوایل سال یک ساعت یا دو شب یک شب ممکن است برای ماندن در بالای چیزها کافی باشد. در اواخر سال ممکن است شما نیاز به مطالعه هر روز بیشتر داشته باشید.

اگر پیدا کردن وقت برای مطالعه مشکل نیستید ، برخی از فعالیت های دیگر خود (اما نه همه!) را کاهش دهید. اولویت بندی مطالعه ممکن است به معنای گذراندن وقت کمتری به صورت آنلاین باشد ، یا ممکن است به معنای کم کردن تغییر کار در محل کار باشد یا برای مدتی از دست دادن ورزش آخر هفته.

3. زمان خود را برنامه ریزی کنید
این کمک می کند تا برخی از برنامه ها در حال حرکت باشد تا بتوانید از زمان مطالعه خود نهایت استفاده را ببرید.

تنظیم هشدارها - هشدارها را تنظیم کنید تا در مورد برنامه های مطالعه خود را به شما یادآوری کنند. یک یادآوری منظم شما را صادقانه و برنامه های خود را در مسیر نگه می دارد.
از یک برنامه ریز دیوار استفاده کنید - یک تقویم یا یک برنامه ریز دیواری را بچسبانید تا هر زمان که مطالعه می کنید می توانید آن را ببینید. آن را با تاریخ های مهم ، مانند امتحانات و موعد مقرر ، علامت گذاری کنید. از آن استفاده کنید تا برنامه زمانی مطالعه منظم خود را نیز مسدود کنید.
لیست کارها را انجام دهید - لیستها وظایف را به بخشهای قابل کنترل تقسیم می کنند. در ابتدای هفته لیستی از کارهایی را که باید انجام دهید تا پایان هفته تهیه کنید. در ابتدای هر جلسه مطالعه ، لیست کارهایی را نیز انجام دهید ، تا در مورد کارهایی که باید با وقت خود انجام دهید ، مشخص باشید.
محدودیت های زمانی - قبل از شروع جلسه مطالعه ، به لیست کارهای خود نگاهی بیندازید و برای تعیین تکالیف خود زمان اختصاص دهید. اگر کاری را در زمان تعیین شده انجام نداده اید ، در نظر بگیرید که آیا بهترین استفاده از وقت شما برای ادامه کار با آن است یا اینکه کار دیگری را شروع کنید.
4- سبک یادگیری خود را کشف کنید
بیشتر ما روش یادگیری ارجحیت داریم. با شیوه یادگیری که در آنها راحت تر است آشنا شوید و به روشهای یادگیری بهتر مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که این سبک ها فقط راهی برای فکر کردن در مورد تکنیک های متفاوت مطالعه هستند - این قوانین سخت و سریع نیستند که می گویند شما فقط باید به یک روش مطالعه کنید. هرکدام از این موارد را امتحان کنید و ببینید کدام راه را ترجیح می دهید.

زبان آموزان شنوایی ترجیح می دهند با گوش دادن یاد بگیرند. سعی کنید یادداشت های خود را با صدای بلند بخوانید و در مورد آنها با افراد دیگر گفتگو کنید. ممکن است دوست داشته باشید نقاط کلیدی را ضبط کرده و آنها را به عقب برگردانید.
یادگیرندگان ویژوال ترجیح می دهند با دیدن یاد بگیرند. سعی کنید از رنگ های موجود در یادداشت های خود استفاده کنید و نمودارهایی ترسیم کنید تا به نکات کلیدی کمک کند. شما می توانید سعی کنید برخی از ایده ها را به عنوان تصاویر به خاطر بسپارید.
یادگیرندگان لمسی / حرکتی ترجیح می دهند با انجام این کار یاد بگیرند. برای تجدید نظر در نکات کلیدی سعی کنید از تکنیک هایی مانند نقش بازی یا مدل های ساخت استفاده کنید.
5. بررسی و تجدید نظر کنید
حداقل یک بار در هفته باید به مواردی بپردازید که در کلاس درس خوانده اید. فکر کردن در مورد چیزهای دیگر می تواند به شما در درک مفاهیم کمک کند و در یادآوری بیشترین نیاز به شما کمک کند.

مسابقه - یک دوست یا یکی از اعضای خانواده را به شما اختصاص دهید تا در مورد مفاهیم کلیدی از شما سوال کند. برای کمک به دوستان خود در کارهایشان نیز پیشنهاد دهید. آزمونها روشهای خوبی برای اعتماد به نفس در مورد آنچه می دانید و پیدا کردن چیزهایی هستند که هنوز هم برای یادگیری لازم دارید.
مطالب مطالعه خود را بسازید - برخی از سؤالات امتحان عملی را فکر کنید یا کارتهای فلش خود را ایجاد کنید تا به شما در مطالعه کمک کند. به این ترتیب دو بار آن را یاد می گیرید: یک بار وقتی مواد مطالعه را تهیه می کنید و یک بار هم که از آنها برای تجدید نظر استفاده می کنید.
6. استراحت کنید
مهم است که هنگام تحصیل استراحت کنید ، به خصوص اگر احساس خستگی یا ناامیدی می کنید. کار بیش از حد طولانی روی یک کار در واقع می تواند عملکرد شما را کاهش دهد.

وقتی استراحت می کنید ، از میز یا فضای مطالعه خود دور شوید. کمی جسمی - حتی فقط پیاده روی در اطراف بلوک - گاهی می تواند به شما کمک کند تا به روشی متفاوت به یک مشکل نگاه کنید و حتی می تواند به شما در حل آن کمک کند.

7. کمک بخواهید
اگر به چیزی گیر کرده اید یا چیزی به نظر نمی رسد که معنا پیدا کند ، همیشه می توانید از شما کمک بخواهید. در مورد چیزهایی که نمی فهمید با معلمان یا استادان خود صحبت کنید. با دوستان و دانشجویان دیگر نیز صحبت کنید.

نکته های کامپیوتری که همه باید بدانند

 

8- با انگیزه بمانید
هنگام تحصیل به شما کمک می کند دلایل خود را برای انجام این کار سخت مانند یک دوره یا حرفه ای که در آن کار می کنید به خاطر داشته باشید. این می تواند به داشتن چیزی در فضای مطالعه کمک کند تا اهداف خود را به شما یادآوری کند.

همچنین می توانید فضای مطالعه خود را با نقل قول های الهام بخش یا عکس هایی از افراد تحسین شده و اعضای خانواده که می خواهید برای شما افتخار کنند تزئین کنید.

9. آن را برنامه ریزی کنید
تعداد زیادی برنامه برای کمک به دانش آموزان با تمام جنبه های مطالعه وجود دارد. با دوستان و معلمان یا استادان خود گپ بزنید تا ببینید کدام یک از برنامه ها را توصیه می کنند.

همچنین باید صفحه مجموعه iTunes را در iPads for Learning مشاهده کنید ، که پیوندهایی به دوره های برنامه درسی استرالیا در iTunes U و همچنین برنامه های آموزشی با هدف دانش آموزان دبیرستان ، دبیرستان و دبستان است.

10. مواظب خود باشید
اگر مواظب خود باشید ، بهتر مطالعه خواهید کرد. مطمئن شوید که به خوبی غذا می خورید و به اندازه کافی خواب و ورزش می کنید. به خودتان بیش از حد میان وعده های قندی یا چرب پاداش ندهید و خود را به مطالعه در اواخر شب فشار دهید. همچنین ایده خوبی است که هنگام مطالعه مطالعه حتماً مقدار زیادی آب بنوشید.

اکنون راهکارهای خود را مطرح کنید
این نکات تنها برخی از کارهایی است که می توانید برای به دست آوردن بیشترین استفاده از مطالعه خود انجام دهید. ممکن است موارد دیگری داشته باشید که برای شما بهتر باشد. دریابید که دوستانتان هنگام تحصیل چه می کنند. شاید معلمان شما نیز توصیه های خوبی داشته باشند.

هرچه هست ، هر راهبردی که در پیش بگیرید ، وقتی چیزی را یافتید که برای شما مفید باشد ، آن را عملی کنید و به دنبال آن باشید!

پیوندها
اگر کنکور قبولی دارید ممکن است دوست داشته باشید به صفحه نکات برتر ده آزمون ما هم نگاهی بیندازید. همچنین باید لینک های زیر را بررسی کنید.

Ergo - مهارتهای مطالعه
وب سایت کتابخانه ایالتی ویگو ویکتوریا ارگو طیف مفیدی از نکات و توصیه های مطالعه را دارد.

iPad برای یادگیری - مجموعه iTunes
پیوندها به مجموعه برنامه ها و دوره های iTunes U.

youthcentral

برچسب‌ها: مطالعه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نکته های کامپیوتری که همه باید بدانند
دو شنبه 12 خرداد 1399 ساعت 20:46 | بازدید : 619 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

بسیاری از کاربران کامپیوتر سخت ممکن است خود را بالاتر از یادگیری ترفندهای جدید بدانند ، اما همیشه روش های جدیدی برای تیز کردن مهارت های شما در رایانه های شخصی وجود دارد و شرط می بندیم که شما حداقل یک چیز مفید در اینجا خواهید یافت که قبلاً آن را نمی دانستید.

ما برخی از مفیدترین ترفندهای رایانه ای را که باید از آنها استفاده کنید ، گردآوری کرده ایم. هدف نهایی این است که با تراشیدن ثانیه های ارزشمند از گردش کار ، به شما در تولید محصول کمک کند. البته ، همیشه می توانید این نکات را به دوستان و اعضای خانواده نه چندان پسند خود منتقل کنید تا به آنها در تبدیل شدن به کاربران بهتر رایانه نیز کمک کند.

راهنمای اصلی راهنمایی ها و ترفندها در سال 2013 منتشر شد. ما پس از آن مقاله را مرور کردیم ، نکاتی را که دیگر مرتبط نیستند ، ترسیم کردیم و موارد دیگری را اضافه کردیم که به نظر می رسد در این لیست دارای ضروریات هستند. راهنمای اصلی همچنین بسیار محور ویندوز بود ، اما همچنان ادامه دارد ، با این حال ما مقدار زیادی معادل macOS و اطلاعات مربوط به میانبرهایی را که عموما توسط کاربران قدرت دسکتاپ استفاده می شود اضافه کرده ایم.

ترفندهای عمومی
برگه بسته را برگردانید ما بخشی را به مرور وب اختصاص داده ایم که در زیر مشاهده می کنید ، اما این یکی خیلی مفید است که از دست نرود. اتفاقی بسته شد؟ کافی است Ctrl + Shift + T را فشار دهید تا برگه اخیراً بسته شده را باز کنید و به آنچه انجام می دهید بازگردید (Cmd + Shift + T در مکینتاش).

ضربه محکم و ناگهانی پنجره و کنترل چند مانیتور با فشار دادن کلیدهای جهت دار + ویندوز باعث می شود یک پنجره به سرعت به هر طرف مانیتور بچرخد. از طرف دیگر ، ضربه زدن به Shift + Windows Key + Arrows باعث می شود تا پنجره به سمت مانیتور دیگر پرش شود. در حالی که فشار دادن Windows + P به شما امکان می دهد سریع صفحه نمایش دوم یا پروژکتور را تنظیم کنید.

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، در macOS ما از اعمال قدرت کنترل ماموریت برای اداره دسک تاپ های مجازی ، جابجایی بین برنامه ها و اوج گرفتن زیبایی در دسک تاپ شما خوشحال می شویم. اگرچه مکینتاش از پنجره خارج از جعبه پشتیبانی نمی کند ، اما یک برنامه 0.99 دلار به نام مگنت به شدت توصیه می شود.

پرونده های محافظت از رمز عبور یک راه ساده برای خاموش کردن دسترسی به فایل های خاص ایجاد بایگانی رمزگذاری شده است. شانس این است که قبلاً نسخه ای از 7-Zip ، WinRAR یا Unarchiver (Mac) یا معادل آن نصب کرده باشید. یک بایگانی جدید ایجاد کنید ، برای رمزگذاری محتویات آن و رمز عبور از آنها محافظت کنید.

 

برای رفع آن اشتباهات کوچک همه جا را واگرد کنید آیا می دانید تقریباً می توانید هر عملی را خنثی کنید؟ Ctrl + Z کلید اصلی داغ است و مطمئناً قبلاً در مورد آن می دانید ، اما توجه داشته باشید که خنثیسازی فقط برای تایپ کردن صدق نمی کند. اگر یک پرونده را به طور تصادفی حذف یا انتقال دهید ، می توانید Ctrl + Z را بزنید تا دوباره به جایی که در آن بود بازگردید (Ctrl + Y هر آنچه را که پشتیبانی نمی کنید دوباره از بین می برد).

میانبرهای صفحه کلید YouTube اگر فکر می کنید استفاده از فاصله زمانی برای مکث ویدیوی YouTube مؤثر است (بجز وقتی که فوکوس در جای دیگر است و کار نمی کند) ، در عوض از K برای مکث استفاده کنید ، در حالی که J و L 10 ثانیه به عقب / جلو می روید. M برای لال کردن کار می کند فوق العاده مفید

رمز ورود Wi-Fi خود را در Windows پیدا کنید ، به "مرکز شبکه و اشتراک گذاری" بروید. روی نماد اتصال شبکه Wi-Fi> خصوصیات بی سیم کلیک راست کنید. برای نشان دادن رمز عبور Wi-Fi خود ، روی کادر Show Character کلیک کنید.

در macOS همه گذرواژه ها در برنامه Keychain ذخیره می شوند. برای یافتن "دسترسی Keychain" از Spotlight استفاده کنید. برنامه را باز کنید و نام شبکه Wi-Fi خود را در لیست اعتبارهای ذخیره شده پیدا کنید. روی آن دوبار کلیک کرده و سپس روی جعبه کلیک کنید تا رمز عبور خود را نشان دهید (به رمزعبور سطح سیستم عامل شما احتیاج دارد).


یک مدیر کلیپ بورد را اتخاذ کنید هنگامی که شما به تکیه بر یک مدیر کلیپ بورد استفاده می کنید ، افزایش بهره وری همانند عملکرد شما با چند مانیتور یا دسک تاپ مجازی کار می کند. ما مقاله ای به این موضوع اختصاص داده ایم ، اما به طور خلاصه ، برای ویندوز ClipClip را امتحان کنید. برای macOS از Flycut استفاده کنید.

تصویر صفحه نمایش مانند شما به این معنی است که به سادگی ضربه زدن به صفحه چاپ روی صفحه کلید خود ساده ترین راه برای گرفتن عکس از صفحه است. اما ویندوز و macOS چندین روش دیگر برای تصویربرداری ارائه می دهند که بسیاری از آنها گزینه های بهتری هستند. اما پس از آن ، گرفتن تصویر و حاشیه نویسی وجود دارد. ما دوست داریم Monosnap بخاطر سادگی ، سرعت و پشتیبانی از سیستم عامل متقابل ، فقط این کار را انجام دهد.

 

گرفتن یک عکس از تلفن خود چند بار خود را پیدا کرده اید که مایل به گرفتن عکس هستید و آن را فوراً به جریان کار در رایانه شخصی خود منتقل کنید.

کامپیوتر

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اصول اولیه ویندوز 10: نحوه مکث به روزرسانی ها
شنبه 3 خرداد 1399 ساعت 20:23 | بازدید : 542 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

به روزرسانی های ویندوز 10 ، که مایکروسافت مرتباً به سیستم شما ارسال می کند ، به معنای جاری بودن سیستم عامل شما است. آنها در اکثر موارد چیز خوبی هستند. اما خیلی مواقع بروزرسانی می تواند به اشتباه انجام شود ، به همین دلیل برخی از کاربران ویندوز ترجیح می دهند که به روزرسانی ها را برای یک یا دو هفته به تعویق بیاندازند تا مطمئن شوند در هنگام بروزرسانی مشکلی وجود ندارد. علاوه بر این ، گاهی اوقات به روزرسانی ها در یک زمان ناخوشایند انجام می شوند - به عنوان مثال ، وقتی در میانه یک پروژه با یک مهلت شدید قرار دارید.

شما نمی توانید به طور کلی به روزرسانی ها را متوقف کنید ، اما می توانید آنها را مکث کنید. اگر نمی خواهید بروزرسانی هایی را نصب کنید یا در صورت بروز اشکالات احتمالی ، تمایل به خاموشی ندارید ، در اینجا نحوه تنظیم تنظیمات خود آورده شده است.

به روز رسانی های PAUSE
روی دکمه Start کلیک کنید.
برای باز کردن تنظیمات بر روی cog کلیک کنید.
بروزرسانی و امنیت را باز کنید.
شما باید در صفحه Windows Update باشید. اگر اینگونه نیستید ، در نوار کناری سمت چپ روی "Windows Update" کلیک کنید.

اگر به روزرسانی های موجود در انتظار هستید ، آنها را در بالا لیست کنید. در غیر این صورت ، به شما گفته می شود که به روز هستید. برای دیدن دکمه ای که می گوید "به مدت 7 روز مکث کنید" به پایین بروید. برای متوقف کردن بروزرسانی دستگاه به مدت یک هفته روی آن کلیک کنید.
صفحه Windows Update اکنون به شما می گوید که به روزرسانی های شما متوقف شده اند. اگر می خواهید ، می توانید بر روی "به روزرسانی مکث به مدت 7 روز دیگر" کلیک کنید تا به روزرسانی ها برای هفته های دیگر به تعویق بیفتد. (من تا 5 هفته مکث کردم). برای خنثیسازی این گزینه می توانید بر روی "از سرگیری به روز رسانی" در بالای صفحه کلیک کنید.

اگر می خواهید به روزرسانی ها را در یک تاریخ خاص موقتاً متوقف کنید ، بر روی "گزینه های پیشرفته" به سمت پایین صفحه کلیک کنید. به "توقف به روزرسانیها" پایین بروید. در اینجا ، می توانید تاریخی را برای مکث به روزرسانی ها تا زمانی انتخاب کنید. توجه: شما می توانید حداکثر 35 روز به روزرسانی را مکث کنید ، پس از آن باید دستگاه خود را به روز کنید تا مجدداً مکث کنید.


تنظیم مجدد زمان ها
به منظور اتمام نصب به روزرسانی ها ، Windows مجبور است مجدداً راه اندازی مجدد شود - و از آنجا که یک بروزرسانی می تواند رایانه شما را برای هر مکانی از چند دقیقه تا چند ساعت از کار خود خارج کند ، ممکن است بخواهید زمان مناسب را مجدداً برای راحت ترین زمان تنظیم کنید.

اگر یک به روزرسانی موجود است ، آن را در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد. اگر نمی بینید که یک به روزرسانی در دسترس است ، برای اطمینان از کلیک بر روی "بررسی به روزرسانی" در بالای منوی Windows Update کلیک کنید.
اگر به روزرسانی ها آماده هستند ، می توانید بر روی "راه اندازی مجدد" کلیک کنید تا بلافاصله مجدداً راه اندازی شود (و آن را از سر بگیرید). با فرض اینکه نمی خواهید این کار را انجام دهید ، بر روی "برنامه شروع مجدد" کلیک کنید تا بعداً نصب را تمام کنید.
هنگام نیاز به راه اندازی مجدد ، منوی به روز رسانی پنجره
دکمه "راه اندازی مجدد اکنون" را به سمت بالای صفحه ، کنار "برنامه شروع مجدد" مشاهده خواهید کرد.
"یک زمان بندی" را از حالت خاموش تغییر دهید.
زمان و تاریخ را انتخاب کنید. فراموش نکنید که برای صرفه جویی در زمان انتخاب شده ، روی علامت بررسی در پایین گزینه های کشویی کلیک کنید.
"شروع مجدد" را فهرست کنید
قبل از انتخاب زمان و تاریخ ، باید سوئیچ را در بالا تغییر دهید.
اگر به صفحه Windows Update برگردید و روی گزینه های Advanced کلیک کنید ، می توانید چندین گزینه بروزرسانی را تغییر دهید ، از جمله "نمایش اعلان هنگامی که رایانه شخصی شما برای شروع به روزرسانی مجدداً راه اندازی مجدد" و "دستگاه را در اسرع وقت مجدداً راه اندازی کنید. برای نصب به روزرسانی لازم است. "

برچسب‌ها: ویندوز 10 ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 280
بازدید کل : 2697
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 280
:: بازدید سال : 1231
:: بازدید کلی : 2697