آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
کسب درآمد از اینستاگرام با تولید محتوا
دو شنبه 30 فروردين 1400 ساعت 11:39 | بازدید : 225 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

نوشتن یک سرگرمی با ارزش است ، مهم نیست وقتی شروع به کسب درآمد از آن کنید. اگر به دنبال راه های پرداخت حقوق برای نوشتن هستید ، خوش شانس هستید - این راهنما نحوه کار را به شما نشان می دهد.

کتاب با علامت پوند و پس زمینه مداد
اعتبار: عکاسی زاموروویچ ، photoDiod - Shutterstock

خواه امیدوار باشید که در اوقات فراغت خود پول اضافی جیب بزنید ، یا اینکه به اهداف طولانی مدت شغلی خود فکر کنید ، نوشتن برای پول می تواند مقدار قابل توجهی کار و تلاش کند ، اما این چنین است ، بنابراین ارزشش را دارد .

این به ویژه یک روش خوب برای کسب درآمد در دانشگاه یونان است ، زیرا در حالی که تجربه کسب و کار شما را در هنگام شروع درخواست برای کار نوشتن فارغ التحصیلان بسیار مفید خواهد کرد ، درآمد کسب می کنید.

بنابراین ، برای کمک به شما در تبدیل مهارتهای گفتاری خود به پول نقد کاملاً شایسته ، لیستی از 11 روش برتر کسب درآمد از طریق نوشتن را گردآوری کرده ایم. ✍

به دنبال کسب درآمد سریع هستید؟ ما روش های زیادی برای انجام این کار می دانیم.
نحوه دریافت حقوق برای نوشتن
در اینجا بهترین راه های کسب درآمد به عنوان نویسنده وجود دارد:

با مرور فیلم ها ، محصولات ، موسیقی و موارد دیگر درآمد کسب کنید
جیم کری بروس متعالی سریع تایپ می کند
اعتبار: تصاویر جهانی

وقتی می دانید چطور ... پرداختن برای نوشتن نظر بسیار آسان است

در ابتدا ، وقتی نوبت به نوشتن نظرات می رسد ، ممکن است به کارهایی تمام وقت فکر کنید که به تجربیات قبلی زیادی مانند بازبینی حرفه ای تلویزیون و فیلم نیاز دارند.

اما ، در واقع می توانید با ثبت نام در چند وب سایت پاداش ، خیلی سریع از بررسی ها درآمد کسب کنید. در این سایت ها ، می توانید خود را در مرور موارد مختلف ، از گجت ها گرفته تا موسیقی گرفته تا لوازم التحریر و همه چیز در این بین مشاهده کنید.

به عنوان مثال ، در Slicethepie ، می توانید از نوشتن نقد و بررسی کوتاه موارد و آهنگ های مد ، پول نقد کسب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید ثبت نام است و می توانید بلافاصله شروع به کار کنید.

یا اگر ثبت نام کنید تا یک آزمایشگر محصول شوید ، می توانید با مرور محصولاتی که در غیر این صورت برای خرید پول پرداخت می کنید ، مانند فناوری ، لباس و لوازم آرایشی ، درآمد کسب کنید.

بعلاوه ، به عنوان یک پاداش اضافی ، آزمایش کنندگان محصولات گاهی اوقات قادر به نگهداری مواردی هستند که آنها را مرور می کنند یا حتی برای افزایش درآمدشان آنها را به فروش می رسانند!

برای پول مقالات بنویسید
پول در کیف
اعتبار: یوگن کراوچنکو ، kamui29 ، عکسبرداری بل 423 - Shutterstock

روزنامه نگاری یک مسیر شغلی درخشان برای هر کسی است که عشق و استعداد نوشتن دارد ، و ما واقعاً توصیه می کنیم اگر کاری را که می خواهید انجام دهید دنبال آن بروید.

مهم است که تشخیص دهیم این صنعت رقابتی است و شهرت زیادی در زمینه کار کم درآمد و کارآموزی بدون حقوق برای نویسندگان جوانی دارد که تازه کار خود را شروع می کنند.

با این حال ، گرچه همیشه آسان نیست ، اما می توان به عنوان یک روزنامه نگار دانشجو درآمد کسب کرد.

در حالی که لزوماً نیازی به تحصیل در رشته روزنامه نگاری ندارید تا حقوق خود را برای نوشتن مقاله بپردازید ، اما شما باید یک نویسنده قوی باشید که چشمش به داستان ها و توجه درخشان به جزئیات باشد.

برای شروع ساختن نمونه کارها ، پیشنهاد می کنیم ابتدا در روزنامه یا مجله دانشجویی در دانشگاه خود شرکت کنید. همچنین ایده خوبی است که برای به نمایش گذاشتن علایق و توانایی نوشتن خود ، یک وبلاگ راه اندازی کنید (بعداً در این باره بیشتر بدانید)

پس از اینکه نمونه کارهایی جامع به دست آوردید ، می توانید ایده های مقاله را برای ویراستاران راه اندازی کنید (این روزنامه نگارانی هستند که مقالاتی را برای چاپ خود سفارش می دهند). اگر آنها ایده های مقاله شما را دوست دارند ، می توانند شما را استخدام کنند تا به صورت مستقل برای آنها بنویسید.

مبلغی که به ازای هر مقاله به دست می آورید بسته به انتشار و طول / سبک قطعه متفاوت خواهد بود ، اما شما می توانید برای مقالات سفارش داده شده در مقالات برتر 100 £ بخرید.

ایده های مقاله مستقل برای ویراستاران
مردی که از لپ تاپ خوشحال است
اعتبار: bbernard - Shutterstock

وقتی احساس آمادگی کردید که ایده های مقاله را به مجلات و روزنامه ها تحویل دهید ، لازم است ویراستاران انتشارات مورد علاقه خود را در توییتر دنبال کنید و آنها را در LinkedIn پیدا کنید.

و اگر می خواهید چیزی مستقیم با مدرک تحصیلی خود بنویسید ، می توانید ایده های مقاله را برای مجله های تجاری که اخبار مربوط به یک صنعت خاص را پوشش می دهند ، ارائه دهید. جستجوی سریع Google در "مجله تجارت [صنعت]" به شما کمک می کند مواردی را که مربوط به تحصیلات و علایق شما هستند پیدا کنید.

سردبیران اغلب در مورد مضامین یا موضوعاتی که در آن زمان به طور خاص به آنها علاقه مند هستند ، توییت می کنند. اگر دیدید برای مقاله ای تماس می گیرید که تجربه و مهارت نوشتن آن را دارید ، با دقت برنامه ریزی کنید ، متناسب با انتشار آن ، و هر چه زودتر آن را برای روزنامه نگار سفارش دهنده ایمیل کنید (ایده آل در عرض یک ساعت) )

همیشه لازم نیست منتظر ویراستاران باشید تا مقالات را برای مقالات ارسال کنید ، اما اگر ایده روشنی از نوع موردی که دارید دنبال می کنید ، به شانس راه اندازی شما کمک می کند.

هنگام تحویل دادن ، سعی کنید ایمیل های خود را کوتاه اما قانع کننده نگه دارید ، و دلیل اصلی انتشار آن را برجسته کنید و پیوندی به وبلاگ یا وب سایت آنلاین خود اضافه کنید تا سردبیران ببینند چه کاری می توانید انجام دهید.

به دلایلی بهتر است مقالات کامل را به همراه زمین های خود ارسال نکنید.

سردبیران وقت زیادی برای خواندن مقالات نخواهند داشت

، و ممکن است آنها از شما بخواهند که با مقاله به مسیر دیگری بروید. حتی این خطر وجود دارد که آنها بتوانند مقاله ای با ایده های مشابه را اجرا کنند ، بنابراین خیلی زود آنها را نفرستید.

به خاطر داشته باشید که هر زمینه موفقیت آمیز نخواهد بود ، اما در نهایت ، نباید تسلیم شوید. از ردها بیاموزید ، زمینه های خود را بهبود ببخشید و تلاش خود را ادامه دهید تا زمانی که شروع به نوشتن مقاله های پولی کنید.

اگر به عنوان یک نویسنده مستقل درآمد کسب می کنید ، به یاد داشته باشید که اظهارنامه مالیات خود ارزیابی را برای اعلام درآمد خود پر کنید.
یادداشت های تجدید نظر خود را بفروشید
زن یادداشت برداری
اعتبار: Rido - Shutterstock

اگر در تهیه یادداشت های سخنرانی روشن و مختصر مهارت دارید ، در واقع می توانید از تجدید نظر خود کمی درآمد کسب کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راه اندازی فروشگاه اینترنتی + آمورش
یک شنبه 22 فروردين 1400 ساعت 18:43 | بازدید : 536 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین: افزودن محصولات و محتوا (10 دقیقه پوند)
قبل از اینکه محصولات را از Oberlo به فروشگاه خود وارد کنید ، آنها را با نام محصولات ، توضیحات ، عکس های مناسب و سایر راه اندازی فروشگاه اینترنتی جزئیات مانند اختصاص دادن آنها به مجموعه ها یا افزودن برچسب ها ، سفارشی کنید. به من اعتماد کنید وقتی می گویم ابتدا وارد کردن و سفارشی کردن آن سردرد بزرگی است. فقط این کار را نکن بنابراین قبل از شروع ، این ویدیو را که تشریح آناتومی لیست واردات Oberlo و آنچه قبل از کلیک کردن روی آن دکمه قدرتمند "" وارد کردن فروشگاه "، توضیح می دهید ، تماشا کنید.

علاوه بر محصولات شما ، محتوایی که برای شخصی سازی محصولات خود استفاده می کنید بسیار مهم است. این یک منطقه است که باید در آینده عشق زیادی به شما بدست آورد ، زیرا فروشگاه خود را آزمایش و تغییر می دهید.

به یاد داشته باشید ، مردم نمی توانند محصولات شما را لمس یا نگه دارند. بنابراین تنها راهی که به آنها کمک می کند تا درک کنند که چقدر شگفت انگیز هستند نوشتن محتوای خوب است که علاقه آنها را برانگیزد.

ما می خواهیم برخی از نکات را برای شخصی سازی این موارد بررسی کنیم:

  • شرح
  • تصاویر
  • صفحه درباره ما
  • قیمت گذاری و موجودی کالا
  • دسته بندی ها
  • توضیحات محصول
  • توصیف کالایی را ایجاد کنید که اطلاعات کافی در اختیار مشتریان قرار دهد و آنها را وادار به خرید سریع محصولات شما کند.

از خودت بپرس:

مشتریان چه مشکلی دارند که محصول من برطرف کند؟
مشتریان با استفاده از محصول من چه سودهایی می برند؟
چه چیزی محصولات من را از سایر محصولات موجود در بازار جدا می کند؟
شرح مختصر شما باید به این س questionsالات به گونه ای پاسخ دهد که خواندن آن آسان باشد.

گاه به گاه و مثبت نگه داشتن آن نیز می تواند به برجسته بودن توصیفات راه اندازی فروشگاه اینترنتی کمک کند. همچنین ، سعی کنید اطلاعات را به چند قسمت قابل هضم تبدیل کنید. عنوان ها ، گلوله ها و تصاویر کمک بزرگی برای تحقق این امر است.

تصاویر محصول
در حالی که من اکیداً توصیه می کنم عکس محصول را از خودتان بگیرید ، اما اگر کار را رها کنید ، صد در صد لازم نیست. این به این دلیل است که تأمین کنندگان فروش سریع اغلب عکس های مناسب محصول را در لیست خود قرار می دهند. من همچنین توصیه می کنم در صورت فروش کالای محبوب ، وب سایت های عکاسی سهام مانند Shopify's Burst را بررسی کنید. و اگر مایل به گرفتن تصاویر شخصی خود هستید ، قبل از شروع به کار ، راهنمای ما را در مورد نحوه ایجاد تصاویر محصول با بازده بالا دنبال کنید.

درباره ما
این صفحه در فروشگاه آنلاین شما در نهایت باید منحصر به فرد به نظر برسد ، اما ایجاد آن زمان زیادی راه اندازی فروشگاه اینترنتی را صرف می کند. در ضمن ، یکی از صفحات "درباره ما" را که از پیش تولید شده است ، از لیست زیر کپی و جایگذاری کنید و بعداً متناسب با فروشگاه خود ویرایش کنید.

درباره ما الگوهای صفحه ->

وقتی در آینده صفحه ای درباره ما می نویسید ، آن را شخصی کنید. درباره اینکه چرا برند را راه اندازی کرده اید داستانی بگویید. تصاویری از خودتان نشان دهید تا نشان دهید در پشت تجارت تجارت الکترونیکی شما یک انسان وجود دارد. نمونه مورد علاقه من در مورد شرکتی که صفحه خارق العاده درباره ما ایجاد کرده ، Luxy Hair است.

قیمت گذاری و موجودی محصول
بخش قیمت گذاری Shopify دارای سه قسمت است: قیمت ، مقایسه با قیمت و هزینه برای هر کالا. اگر می خواهید مشتریان را به فروش برساند ، از قسمت دوم استفاده کنید. قیمت اولیه را در "مقایسه با قیمت" و قیمت بعد از فروش را در "قیمت" وارد کنید. اما فقط یک فروش تصادفی را لیست نکنید. مطمئن شوید که در حالی که هنوز سود می کنید هزینه ها را تأمین می کنید.


همچنین می توانید به Shopify بگویید که می خواهید راه اندازی فروشگاه اینترنتی موجودی محصولات خود را پیگیری کنید. برای انجام این کار ، روی کادر تأیید "پیگیری مقدار" کلیک کنید و تعداد موارد موجود برای خرید را تعیین کنید. بنابراین اگر 30 واحد از کالای خود را بفروشید ، Shopify "" موجودی شما "را نمایش می دهد و تا زمانی که تامین کنندگان شما سهام را دوباره پر نکنند ، از ثبت سفارش جلوگیری می کند.

موجودی را خریداری کنید
مجموعه ایجاد کنید
به دسته بندی محصولات در وب سایت Shopify مجموعه گفته می شود. اگر جواهرات زنانه می فروشید ، مجموعه های شما (از بالا به پایین) خواهد بود: گوشواره ، انگشتر ، گردنبند ، ساعت ، دستبند و غیره

فقط به قسمت محصولات> مجموعه ها> افزودن مجموعه جدید بروید ، نام مجموعه خود را وارد کنید و شرایط مجموعه خود را انتخاب کنید.

نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین: طرح بندی خود را ایجاد کنید (5 دقیقه)
تسلط بر طراحی بخشی جدایی ناپذیر از روند ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیک است. نحوه ارائه مشاغل تجارت الکترونیکی به اعتماد سازی در مشتریان کمک می کند. خوشبختانه ، Shopify به طور خودکار یک تم پیش فرض را به فروشگاه تجارت الکترونیک شما اختصاص می دهد ، و از قبل عالی به نظر می رسد ، بنابراین نیازی به تغییر آن ندارید مگر اینکه بخواهید برای شخصی سازی آن وقت بگذارید. یک سایت سفارشی می تواند به ارتقا brand برند شما کمک کند ، اما انجام این کار در هنگام راه اندازی فروشگاه ضروری نیست.

یک موضوع جدید خریداری نکنید تا زمانی که فروش کافی برای تولید آن را از طریق تجارت الکترونیکی خود ایجاد کنید. در ابتدا نیازی به خریدهای بزرگ نیست. همچنان می توانید از طریق گرافیک بنر ، طرح رنگ و سایر عناصر بصری وب سایت زیبایی ایجاد کنید. همچنین می توانید در عرض چند دقیقه از ابزار Shopify مانند Hatchful استفاده کنید تا یک آرم رایگان برای فروشگاه خود بسازید.

خرید hatchful
منوی اصلی / پیمایش را ایجاد کنید
منوی اصلی در هر صفحه وب سایت شما نشان داده می شود. معمولاً به عنوان مواردی در سرتاسر عنوان یا لیستی از موارد در نوار کناری نمایش داده می شود. افراد احتمالاً از منوی اصلی شما برای یافتن اطلاعات فروشگاه شما استفاده می کنند. برای دیدن

منوی اصلی خود را بالا ببرید ، سرپرست Shopify خود را باز کنید> بخش پیمایش> ویرایش کارت "فهرست اصلی" را انتخاب کنید و تمام مجموعه های خود را در آنجا لیست کنید.

 

خرید منوی اصلی
بارگذاری اصلی
فقط در عرض چند دقیقه می توانید یک بنر جذاب ایجاد کنید. شما می توانید در Google راه اندازی فروشگاه اینترنتی عبارت "ابزار ویرایش بنر" را جستجو کنید یا اینجا را کلیک کنید: Canva.com. ابعاد بنر (1200x360px) را انتخاب کنید ، تصویری از یکی از محصولات خود را بارگذاری کنید ، پس زمینه خود را انتخاب کنید ، چند خط متن وارد کنید ، دکمه "اکنون بخرید" اضافه کنید و کار شما تمام است.

همچنین می توانید از الگوهای Canva برای طراحی ظاهری جذاب استفاده کنید. آنها دارای اشکالی هستند که می توانید در طرح خود بگنجانید تا همه چیز را پدیدار کند. نگران نباشید که از الگوهای Canva برای الهام بخشیدن برای طراحی یک بنر واو استفاده کنید. وب سایت آنها کاربرپسند است و حتی به کسی که تجربه طراحی کمی دارد می تواند یک بنر منحصر به فرد ایجاد کند.

بنر طراحی در بوم
اکنون می توانید این بنر را با مراجعه به فروشگاه آنلاین> مضامین> سفارشی کردن تم> ویرایش نمایش پرده ای صفحه اصلی ، وارد فروشگاه تجارت الکترونیک خود کنید.

ویرایش محصولات برجسته
اگر به مسیر شخصی سازی> صفحه اصلی> محصولات ویژه بروید ؛ شما می توانید مجموعه ای راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای محصولات برجسته انتخاب کنید. اگر مجموعه ای ایجاد کردید ، همانطور که قبلاً ایجاد کردید ، یکی از موارد برجسته را نام ببرید ، از برچسب هایی به نام "ویژه" استفاده کنید. هر بار که محصول جدیدی را که می خواهید به نمایش بگذارید ، اضافه می کنید ، برچسب "ویژه" را به قسمت برچسب ها اضافه کنید ، و به طور خودکار در صفحه اصلی در بخش "ویژه" نشان داده می شود.

تنظیم پاورقی
می توانید پاورقی را در فروشگاه آنلاین> پیمایش> فهرست اضافه کنید. "منوی پاورقی" را به عنوان عنوان بنویسید و سپس تصمیم بگیرید که می خواهید در پاورقی خود چه چیزی را ببینید. من معمولاً "ستون آخرین اخبار" را پنهان می کنم ، زیرا هنوز هیچ پست وبلاگی ایجاد نکرده ایم.

اکنون به فروشگاه آنلاین ، بخش پیمایش بروید ، منوی پاورقی را انتخاب کرده و تمام صفحه ای را که قبلا ایجاد کرده اید لیست کنید:

 

نتیجه
تبریک می گویم ، شما به تازگی اولین فروشگاه تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کرده اید!

اگرچه مدت زیادی طول نکشید ، اما هنوز یک موفقیت عالی است. شما اکنون فروشگاه آنلاین راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید و می توانید خود را رسماً یک کارآفرین تجارت الکترونیکی بنامید.

همچنین باید به یاد داشته باشید که فقط نحوه راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک را فهمیده اید ، راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکنون باید بفهمید که چگونه آن را به سطح بعدی برسانید. داشتن یک تجارت الکترونیکی عبارت است از تلاش برای بهبود فروش ، خدمات مشتری ، تجربه مشتری و از همه مهمتر خودتان.

http://webbranding.avablog.ir/post/34/start-online-store


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


21 واقعیت مخفی در مورد کسب و کار اینترنتی موفق که هیچ کس نمی فهمد
سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت 22:53 | بازدید : 207 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

باورهای غلط زیادی در مورد اینکه برای انجام یک کسب و کار آنلاین موفق چه کاری لازم است وجود دارد. من دریافتم که حتی صاحبان مشاغل باتجربه نیز غالباً زمان ، انرژی و مهارتی را که برای موفقیت واقعی در اینترنت لازم است دست کم می گیرند.

در این پست 21 واقعیت "مخفی" بررسی می شود که مشاغل آنلاین موفق را از بقیه جدا می کند. اگر می خواهید در ساختن امپراتوری آنلاین خود موفق باشید. یادداشت بردار.

1. سریع رشد می کنند.
گرچه به ندرت اتفاق می افتد که یک تجارت آنلاین یک شبه به موفقیت برسد ، اما به همین ندرت اتفاق می افتد که بیش از دو سال طول بکشد. این امر به ویژه در طاقچه های بسیار رقابتی صادق است. اگر شما یک یا دو سال دیگر هستید و به هیچ وجه رشد نکرده اید ، احتمالاً زمان آن رسیده است که مدل کسب و کار خود را دوباره ارزیابی کنید.

2. آنها از ابزارهای شگفت انگیز برای صرفه جویی در وقت و هزینه استفاده می کنند.
من شما را به چالش می کشم تا یک کسب و کار آنلاین موفق و منفرد پیدا کنید که حداقل به 5-10 ابزار شگفت انگیز برای اداره تجارت خود متکی نباشد. در حقیقت ، من می گویم که ابزار برای هر کسب و کار آنلاین یک ضرورت مطلق است. از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی گرفته تا ابزارهای صورتحساب آنلاین ، تا ابزارهای ارتباطی تیمی ، اینها برای صرفه جویی در وقت و هزینه و بهینه سازی بهره وری شما کلیدی هستند.

3. بخشی از موفقیت ، دانستن زمان تسلیم شدن است.
من می توانم یک دسته از جمله های "هرگز تسلیم نشو" را در اینجا لیست کنم ، اما این فقط با نظر من مغایرت دارد. صاحبان مشاغل آنلاین موفق می دانند که گاهی اوقات کاملاً باید ضرر و زیان خود را کاهش دهید و به طور کلی چیزی یا شخصی وجود دارد که باید از آن دست بکشید. این ممکن است یک استراتژی ، یک شخص یا حتی در یک فعالیت تجاری کامل باشد.

یک قاعده کلی خوب: اگر مشاوران یا همکاران معتمد به شما می گویند وقت آن است که از چیزی چشم پوشی کنید ، به خود لطف کنید - آنچه را که گفته شد گوش دهید و در نظر بگیرید. نمی توانید همه چیز را پیگیری کنید.

تبلیغ شده

 

برچسب‌ها: کسب و کار ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چگونه می توان از طریق کسب و کار اینترنتی درآمد کسب کرد
یک شنبه 15 فروردين 1400 ساعت 16:34 | بازدید : 164 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

راه های کسب درآمد در اینترنت بی شمار است و کارآفرینان زرنگ و دانا می توانند از استقرار یک مدل تجاری جامع مبتنی بر وب سود قابل توجهی کسب کنند. هر مشاغل به خوبی به وب وام نمی دهند ، اما چند صنعت ثابت کرده اند که به صورت آنلاین کاملاً موفق هستند. روش های معمول کسب درآمد از طریق تجارت اینترنتی شامل جمع آوری درآمد تبلیغات ، فروش محصولات یا خدمات و ساخت بازار آنلاین است.


1
درآمد تبلیغات را در وب سایت خود جمع کنید. تبلیغات می تواند هر وب سایت محبوبی را به دستگاه پول نقد تبدیل کند. انواع خاصی از وب سایت ها بیش کسب و کار اینترنتی از سایرین به تبلیغات اینترنتی وام می دهند. وب سایت های مبتنی بر محتوا ، مانند سایت های خبری و انجمن های گفتگو ، می توانند از تبلیغات اینترنتی بیشتر از مشاوران حرفه ای استفاده کنند. برای فروش فضای تبلیغاتی یا استفاده از خدمات جایگذاری تبلیغات آنلاین ، مانند AdWords Google ، از شرکتهای جداگانه درخواست کنید.

2
محصولات را در وب سایت خود بفروشید. این تکنیک نسبتاً ساده است ، اما انجام آن می تواند چالش برانگیز باشد. خرده فروشان آنلاین با مجموعه ای از مسائل و چالش ها روبرو هستند که همتایان آجر و ملات آنها مجبور نیستند با آنها کنار بیایند. توزیع قابل اعتماد یک مسئله مهم برای خرده فروشان آنلاین است. زمان تحویل و قابلیت اطمینان شما می تواند از طریق تبلیغات دهان به دهان شرکت شما را از بین ببرد. توجه دقیق به ردیابی سفارش و اطمینان از بسته بندی و ارسال صحیح آنها نگرانی دیگری است که خرده فروشان آنلاین با آن روبرو هستند.

3
خدمات مبتنی بر اینترنت را به مشتریان ارائه دهید. طیف وسیعی از خدمات را می توان بصورت کسب و کار آنلاین ارائه داد و می توان از تعدادی گزینه ارائه خدمات استفاده کرد. به عنوان مثال مشاغل مشاور ، ممکن است از وب سایت های خود به سادگی به عنوان ابزار بازاریابی برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه استفاده کنند. دیگران ، مانند طراحان وب سایت ، ممکن است سفارشات را بگیرند و خدمات را کاملاً آنلاین ارائه دهند.


4
با یک مدل تجاری اشتراکی درآمد کسب کنید. درآمد اشتراك می تواند جریان درآمدی قابل اعتماد برای وب سایت های محتوا محور ، مانند روزنامه ها و مجلات فراهم كند ، كه همانطور كه ​​گفته شد ، می توانند از درآمد تبلیغات نیز استفاده كنند.

5
با یک مدل تجاری لاغر کردن درآمد کسب کنید. ایجاد یک بازار آنلاین و گردهم آوردن خریداران و فروشندگان می تواند یک مدل کسب و کار آنلاین سودآور باشد. به عنوان مثال وب سایت هایی مانند Half.com و eBay.com مستقیماً هیچ محصول یا خدمتی را نمی فروشند. در عوض ، آنها فرصت اتصال و تجارت را به خریداران و فروشندگان ارائه می دهند و درصدی از هر فروش را از قیمت بالایی حذف می کنند. این می تواند یک مدل تجاری بسیار سودآور باشد ، اما شما باید یک بازار واقعاً منحصر به فرد ایجاد کنید که یک نیاز برآورده نشده را برآورده کند.

chron

https://www.gasiweb.com/internet-business/

برچسب‌ها: کسب و کار ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


روش های راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر
شنبه 14 فروردين 1400 ساعت 11:15 | بازدید : 229 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر یکی از پر بازدید و پرسود ترین کسب و کارها در کشور ایران می باشد و با توجه به تغییرات زندگی و فراگیر شدن استفاده عمومی مردم از اینترنت و خرید آنلاین، راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر یکی از ملزمات اصلی هز کسب و کاری می باشد. از جمله مهمترین مسائلی که راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر را الزامی کرده است میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

روش های راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر
نسیم آنلاین : فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر یکی از پر بازدید و پرسود ترین کسب و کارها در کشور ایران می باشد و با توجه به تغییرات زندگی و فراگیر شدن استفاده عمومی مردم از اینترنت و خرید آنلاین، راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر یکی از ملزمات اصلی هز کسب و کاری می باشد. از جمله مهمترین مسائلی که راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر را الزامی کرده است میتوان به موارد زیر اشاره نمود.

توسعه اینترنت و استفاده عمومی مردم از اینترنت و خرید آنلاین لوازم التحریر
گسترش استفاده مردم از تلفن های هوشمند
تنوع گسترده برند های لوازم التحریر
عدم حضور برند های معتبر بین المللی در ایران و وجود محصولات تقلبی فراوان
رشد شهر نشینی و نبود وقت کافی برای خرید حضوری محصولات نوشت افزار
چرا راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر

برای هر سرمایه گذاری در هر کجای دنیا که هستید باید توجیه اقتصادی آن مورد توجه قرار گیرد اما توجیه اقتصادی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و بالخص راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر در چیست که به اختصار و به صورت تیتر وار به آن می پردازیم. عبارتند از

فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر 24 ساعته برای شما کار می کند.
عدم وابستگی به زمان، مکان و موقعیت جغرافیایی خاصی
گستره وسیع تری از مشتریان با هر محدودیت سنی
تنوع گستره تری از محصولات و برند ها
کاستن از هزینه های جاری یه فروشگاه سنتی
کم شده هزینه های تبلیغات
روش های راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریرچگونه فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر خودمان را راه اندازی کنیم
برای موفقیت در راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر نیاز است تا مراحلی به صورت قدم به قدم طی شود تا بتوانید فروشگاهی مدرن و در عین حال کاربردی داشته باشید . برای رسیدن به این قدم نیاز است فرایند های زیر طی شود.

طراحی گرافیک فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر
طراحی گرافیک در فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر دارای فرایند های منظم و سیستماتیکی هست که با توجه به جامعه هدف و کاربرانی که به سایت شما مراجعه می کنند باید طراحی و ایجاد گردد. برای طراحی گرافیک فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر بهتر است با تلفیقی از علم و هنر و چگونگی چیدمان محتوای سایت اعم از اسلایدر های، تصاویر و بنر ها و رنگ سازمانی مورد نظر بهترین کارایی و تمایز را نسبت به سایر فروشگاههای اینترنتی ایجاد نماییم. طراحی گرافیک، طراحی گرافیک وب سایت، طراحی لگو، با توجه به رنگ سازمانی، اصول گرافیکی و روانشناسی یکی از مهمترین مزیت های طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر فانوس وب است که شما را منحصر به فرد می کند.

طراحی سایت فروشگاهی لوازم التحریر

طراحی سایت فروشگاهی لوازم التحریر ویژه فروش اینترنتی نوشت‌افزار، لوازم اداری و هنری و همچنین ملزومات مورد نیاز مهدها و مدارس می باشد و این امکان را می دهد تا با ارائه محصولات با کیفیت با ارزان ترین قیمت، لذت خریدی آسان و سریع را به شما دانش آموزان، دانشجویان و اولیا فراهم می آورد.

مهمترین محصولات در طراحی سایت فروشگاهی لوازم التحریر

ابزار طراحی و نقاشی : انواع مدادرنگی، ماژیک، پاستل، آبرنگ، مداد تحریر، گواش و غیره.
نوشت افزار: انواع مداد تحریر سیاه و قرمز، پاک کن، تراش، خودکار و روان نویس، اتود و غیره.
لوازم اداری :همچنین لوازم اداری و بایگانی ، لوازم موردنیاز مهدکودک ها و مدارس، کاغذ و مقوا، دفتر و دفترچه یادداشت از جمله مهمترین محصولات در طراحی سایت فروشگاهی لوازم التحریر می باشد.
مزایای طراحی سایت فروشگاهی لوازم التحریر:

کم شدن ترافیک : افراد به جای تحمل رنج ترافیک و جستجو در فروشگاههای مختلف می توانند در منزل خرید کنند و درب منزل تحویل بگیرند.
تسهیل در امور اداری : در سال‌های اخیر بزرگ‌ترین و منسجم‌ترین کسب و کارها، اینترنت را بهترین راه برای تسهیل امور کاری خود می‌دانند.
قدرت انتخاب : قدرت بالای انتخاب در میان دنیایی از کالاها یکی از مهم‌ترین مزایای طراحی سایت فروشگاهی لوازم التحریر می‌باشد.
محدوده فعالیت : خریداران به جای آنکه خرید خود را محدود به گروه کوچکی از فروشندگان محلی کنند، می‌توانند با این روش فروشگاه‌های سراسر دنیا را برای خرید خود بررسی نمایند.
کالاهای نایاب: پیدا کردن کالاهای نایاب و غیر معمول و مهم‌تر از آن امکان نمایش بازخورد مشتریان، می‌تواند از مزایای مهم طراحی سایت فروشگاهی لوازم التحریر باشد.
مقایسه محصولات: امکان دسترسی آسان، سنجش کیفیت و انتخاب لوازم التحریر از بهترین برندهای داخلی و خارجی .
روش های راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر
سئو سایت فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر

به طور کلی سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو هست. فرایند سئو و بهینه سازی سایت به صورت مرحله ای می باشد که رعایت آن در موفقیت هر کسب و کار اینترنتی ضروری است. تیم طراحی سایت و سئو فانوس وب با سالها تجربه در زمینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر بهترین روش ها سئو را مطابق با الگوریمتهای گوگل و استانداردد های بهینه سازی سایت را در راه اندازی کسب و کار اینترنتی ارائه می دهد که به اختصار به شرح ان می پردازیم. در تمام مراحل کدنویسی و طراحی سایتی که توسط تیم فانوس وب انجام می گیرد، به استانداردها و اصول سئو توجه ویژه ای می شود. اینکه سایت شما در نتایج خروجی موتورهای جستجو چه جایگاهی را دارد، در موفقیت شما تاثیرگزار است.

تبلیغات فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر

هر کسب و کاری که داشته باشید بدون دیده شده موفقیتی در آن به دست نمی آورید. فرایند دیده شدن و تبلیغات در کسب و کار های اینترنتی به دو صورت می باشد، یکی از روشهای اصولی سئو و کاربران ارگانیک سایت می باشد که فرایندی زمان بر و طولانی است و دیگری استفاده از روش های تبلیغاتی و بازاریابی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر می باشد که تیم فانوس وب بهترین و کاربردی ترین روش های تبلیغات و بازاریابی را به شما ارائه می دهد.

پشتیبانی فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر

یکی از خدمات نوین فانوس وب ، پاسخگویی و پشتیبانی در لحظه است . این خدمت به صورتی تنظیم شده است که بتوان در لحظه نیاز مشتری را بر طرف کرد ، به این صورت که با برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی سایت این شرکت و طرح در خواست و استفاده از خدمت پشتیبانی در لحظه می توانید ، تغییرات در خواستی خود را به کارشناس ها اعلام و نتیجه این تغییرات جدید را در وب سایت خود در لحظه ببنید شرکت طراحی سایت فانوس وب باتجربه راه اندازی تعداد بیشماری از فروشگاههای اینترنتی لوازم التحریر بهترین روشهای پشتیبانی و آموزش را به شما ارائه می دهد.

طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر

با طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر می توانید این فرصت را داشته باشید که ارتباط و دسترسی بیشتری با مشتریان خود خواهید داشت. اگر کسب و کارتان پتانسیل لازم را داشته باشد، شما هم می‌توانید با طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی، کاربردی و زیبا، یک پل ارتباطی مناسب با مشتری‌ها داشته باشید.

nasim


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کار در منزل شما را پولدار می کند (ایده های پولساز)
شنبه 7 فروردين 1400 ساعت 23:56 | بازدید : 251 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

16. رونویسی نویس
یکی از ساده ترین مشاغل آنلاین رونویسی است. متخصصان رونویسی باید به ضبط های صوتی گوش دهند و آنها را به صورت متن بازتولید کنند. همچنین این شغل مستلزم آن است که شما به جزئیات توجه زیادی داشته باشید و در تایپ کردن فوق العاده سریع باشید. اگرچه محبوب ترین نوع شغل نیست ، رونویسی می تواند برای افرادی که انگشتان برق سرعتی دارند ، یک جریان درآمد قابل اعتماد باشد.

درآمد ساعتی: 15 تا 30 دلار

مشاغل را پیدا کنید: Transcribe Me، rev.com، Scribie

17. کارشناس سئو
بسیاری از شرکت های خارج از کشور به دنبال افرادی هستند که بتوانند به بهبود رتبه موتور جستجو کمک کنند. برای کار به عنوان متخصص سئو ، باید در ایجاد بک لینک و بهینه سازی محتوای موجود در یک وب سایت مهارت داشته باشید. گاهی اوقات ، تجربه مستقیم در این زمینه ترجیح داده می شود یا لازم است ، اما مدرک مربوطه اجباری نیست.

درآمد ساعتی: 15 تا 50 دلار

شغل ها را پیدا کنید: مشاغل در SEO ، PeoplePerHour ، Fiverr

18. متخصص تبلیغات فیس بوک
اجرای تبلیغات فیس بوک روشی م toثر برای افزایش کسب و کار اینترنتی فروش است ، اما اکثر مشاغل به راحتی مهارت و زمان لازم برای راه اندازی کار در منزل کمپین ها را ندارند. به همین دلیل متخصصان تبلیغات فیس بوک تقاضای زیادی دارند. تا زمانی که می دانید چگونه خلاقیت های تبلیغاتی فریبنده و کمپین های متناسب با مخاطبان خاص را تنظیم کنید ، می توانید مشاغل آنلاین مختلف را ایمن کرده و تصمیم بگیرید که در چه شرکتی کار کنید.

درآمد ساعتی: 30 تا 100 دلار

شغل ها را پیدا کنید: در واقع ، SimplyHired ، استعداد هابستاف

19. عامل چت
اگر می خواهید به افرادی که مشکلاتشان را دارند کمک کنید اما احساس راحتی نمی کنید با تلفن صحبت کنید ، می توانید به عنوان نماینده گپ به صورت آنلاین کار کنید. نمایندگان گپ پشتیبانی مشتری را از طریق گپ متنی ارائه می دهند و انتظار می رود چندین پرسش را به طور همزمان انجام دهند. اگر فضای کاری خصوصی نداشته باشید یا بیشتر روزتان در مقابل کامپیوتر باشد ، این می تواند یک کار ایده آل برای شما باشد.

درآمد ساعتی: 13 تا 20 دلار

شغل ها را پیدا کنید: Jooble، در واقع ، CrowdChat

20. طراح گرافیک
شما همچنین می توانید در طراحی گرافیک تخصص داشته باشید. داشتن گرافیک با طراحی مناسب برای اکثر مشاغل ضروری است ، اما کم تجربگی در Adobe Photoshop می تواند تقریباً بلافاصله بیشتر افراد جویای کار را از بین ببرد. آنچه شما باید بدانید این است که همه شرکت ها به طراحی های فانتزی احتیاج ندارند - برخی از آنها به گرافیک های ساخته شده از طریق ابزارهای اساسی مانند PicMonkey و Canva نیاز دارند. اگر مهارت های رایانه ای ابتدایی دارید ، می توانید به راحتی یاد بگیرید که چگونه از این برنامه ها استفاده کنید و سپس برای کنسرت های مربوطه درخواست دهید.

درآمد ساعتی: 25 تا 50 دلار

شغل ها را پیدا کنید: Dribbble ، Upwork

طراح گرافیک از طریق اینترنت درآمد کسب می کند
21. هنرمند Voiceover
اگر به طور طبیعی لهجه ای صاف و در کنار صدای جذاب داشته باشید ، ممکن است بتوانید به عنوان یک هنرمند صداگذاری کار کنید. مشاغل آنلاین برای هنرمندان صداپیشگی مربوط به فیلم ها ، کارتون ها ، پادکست ها ، برنامه ها ، ضبط صدا در وسایل حمل و نقل عمومی ، دوبله در فیلم های خارجی زبان و غیره است. قبل از ارسال هرگونه برنامه کاربردی برای کارفرمایان بالقوه ، مطمئن شوید که یک کامپیوتر مناسب و معقول با اتصال به اینترنت سریع ، نرم افزار صوتی مانند Audacity و هدفون با کیفیت استودیویی دارید.

درآمد ساعتی: 20 تا 60 دلار

مشاغل را پیدا کنید: PeoplePerHour ، Voices.com ، Upwork

22. تست کننده وب سایت
بسیاری از مارک ها می خواهند بدانند که استفاده از وب سایت های آنها چقدر آسان است و برای گرفتن نظر از افراد واقعی شرکت های آزمایش کننده استخدام می کنند. به عنوان یک تست کننده وب سایت ، هنگام حرکت در یک سایت ، باید به مجموعه سوالات پاسخ دهید. همچنین ، آنچه را که درباره تجربه کاربر فکر می کنید از طریق ضبط فیلم منتقل می کنید. طول فیلم ها باید 20-25 دقیقه باشد. و اگر دانش خوبی در مورد نحوه کار وب سایت ها داشته باشید ، می توانید به ویژه مفید باشید.

درآمد ساعتی: 15 تا 25 دلار

مشاغل را پیدا کنید: UserTesting، Ferpection، TryMyUI

23. مجری آنلاین
این شغل مستلزم تعدیل تعاملات آنلاین در تالارهای گفتمان آنلاین ، گروه های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر است. وظایف روزمره شامل پاسخ دادن به نظرات منفی ، دسته بندی سوالات و حل اختلافات است. انتظار می رود با افزایش جوامع دیجیتال و اتاق گفتگو ، تقاضا برای تعدیل کنندگان آنلاین در آینده قابل پیش بینی بالا باشد.

درآمد ساعتی: 15 تا 40 دلار

مشاغل را پیدا کنید: Glassdoor ، Cloudworkers ، Upwork

24. عکاس سهام
به طور معمول عکاسی به عنوان یک کار آفلاین مشاهده می شود. اما اگر عکاسی هستید که تصاویر بسیار خوبی را که از قرارداد خارج کرده اید ، دارید ، می توانید این عکس ها را به صورت آنلاین بفروشید. با کمک سیستم عامل های آنلاین ، می توانید عکس های خود را بصورت آنلاین منتشر کنید تا توسط مشتریان خریداری شود و یا به عنوان عکس آنلاین سهام استفاده شود. این یک کار آنلاین آسان است که بدون اینکه تلاش زیادی در کار انجام دهید ، هزینه می پردازد ، به ویژه اگر آن را به عنوان یک فشار شغلی 9-5 عادی خود تنظیم کنید.

درآمد ساعتی: NA ، هر دلار 1 دلار

یافتن مشاغل موجود در: Shopify ، Burst (سیستم عامل های فروش کار خود)

نتیجه
تقاضا برای مشاغل آنلاین به این زودی از بین نمی رود. و در عصری که درآمد رو به زوال است و سیاست های کاری سنتی روز به روز تغییر می کند ، فرصت کسب درآمد از اینترنت می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که برای سالم ماندن نیاز دارید. این که آیا هدف شما کار نیمه وقت برای ایجاد پس انداز خود یا ایجاد درآمد تمام وقت در هنگام کار از خانه است ، مشاغل آنلاین می توانند انعطاف جدی ایجاد کنند که بیشتر کارگران سنتی هرگز تجربه نخواهند کرد

.

کدام یک از این مشاغل آنلاین بیشتر مورد توجه شما قرار می گیرد؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

https://www.oberlo.com/blog/online-jobs

yun.ir/mi12se


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کسب درآمد از اینستاگرام چه مزیت هایی دارد؟
یک شنبه 1 فروردين 1400 ساعت 1:2 | بازدید : 206 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

داشتن این گزینه ها به شما امکان می دهد استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود را به سطح بالاتری برسانید و یک قیف فروش خاص را با تبلیغات اینستاگرام خود پیاده سازی کنید تا به نتایج بیشتری برسید.

3. قابلیت ردیابی
فروش و بازدهی از طریق تبلیغات اینستاگرام قابل پیگیری است بنابراین شما می توانید ROI روشن را مشاهده کنید.

این مزیت اینستاگرام ممکن است بدیهی به نظر برسد ، اما شما تعجب خواهید کرد که چگونه بسیاری از شرکتها بدون ارزیابی اثربخشی در سیستم عامل ها سرمایه گذاری می کنند!

از آنجا که اینستاگرام از همان بستر تبلیغات مدیر تبلیغات به عنوان فیس بوک استفاده می کند ، از همان قابلیت ردیابی فیس بوک برخوردار است.

مزایای اینستاگرام

شما می توانید از کلیک های لینک گرفته تا منتهی به تبدیل موارد را مشاهده کنید ، و هزینه هر نتیجه را در هر کمپینی که اجرا می کنید مشاهده می کنید.

این بدان معنی است که بسته به اینکه چه هدفی یا هدفی را اندازه گیری می کنید ، همیشه می توانید ببینید که چه مقدار نتیجه گرفته اید و با چه هزینه ای.

علاوه بر این ، می توانید نتایجی را که دریافت می کنید تقسیم کنید تا ببینید از چه کسی یا از کجا آمده اند (به عنوان مثال از کدام جنسیت ، کدام محدوده سنی ، کدام منطقه ، کدام دستگاه و غیره).

داشتن این دانش به شما این امکان را می دهد که بفهمید پول شما به کجا سرمایه گذاری می کند.

مزایای اینستاگرام

در LYFE ، ما همیشه تبلیغات و مجموعه آگهی های آزمایشی A / B را برای مشتریان خود در نظر می گیریم.

آزمایش تقسیم A / B به معنای اجرای همزمان گروهی از تبلیغات مختلف است تا ببینید کدام یک بهترین عملکرد را دارد.

ما همچنین این تبلیغات را در مجموعه های مختلف تبلیغات آزمایش می کنیم تا ببینیم کدام مخاطب هدف + ترکیب تبلیغات بیشترین نتیجه را با کمترین هزینه در هر نتیجه به مشتریان ما ارائه می دهد.

قابلیت های تجزیه و تحلیل و ردیابی اینستاگرام این مواردی است که تلاش برای آزمایش تقسیم A / B را نه تنها ارزشمند بلکه بسیار کارآمد می کند.

معیارهای پیگیری یکی از مهمترین مزایای اینستاگرام است.

مهم است که به وضوح ببینید کدام آگهی و مجموعه آگهی بیشترین درآمد را دارد و صاحبان مشاغل می توانند این موارد را با تبلیغات اینستاگرام مشاهده کنند.

4. ویژگی های اضافی برای نمایه های تجاری
مانند فیس بوک ، اینستاگرام حساب ها را با حساب های شخصی و حساب های تجاری متفاوت می کند.


اگر حساب خود را به یک حساب کسب و کار تبدیل کنید ، برای کمک به ارتقا business تجارت خود ، جهانی از ویژگی ها را باز خواهید کرد.

برخی از این ویژگی ها شامل داشتن یک دکمه تماس برای عمل برای بازدیدکنندگان صفحه شما ، امکان تبلیغ پست های شما با دلار آگهی و دسترسی به اطلاعات آماری حساب است.

همچنین به کاربران اینستاگرام این درک واضح را می دهد که صفحه ای که در آن هستند متعلق به یک تجارت است و فقط یک صفحه شخصی اینستاگرام نیست.

انجام این تنظیمات به شما امکان می دهد حساب خود را برای موفقیت تنظیم کنید تا از تمام مزایای اینستاگرام بهره مند شوید.

5. امکان دستیابی به مشتریان دست نخورده
قبلاً اشاره کردیم که بیش از 1 میلیارد کاربر اینستاگرام وجود دارد که حداقل یک بار در روز در سیستم عامل فعال هستند و حداقل 333،333،333 نفر از آنها به طور فعال از طریق تبلیغات و پروفایل های اینستاگرام خرید می کنند.

اگر کسب و کار شما در اینستاگرام حضور ندارد ، می توانید مطمئن باشید که به آنها رسیده اید؟

50٪ از اینستاگرامرها هر روز به طور فعال از نمایه مشاغل بازدید می کنند ، اما اگر حساب اینستاگرام نداشته باشید ، شرکت شما یکی از آنها نخواهد بود!

اینستاگرام را به عنوان دست یا توسعه دهنده شرکت خود در نظر بگیرید.

هرچه حضورتان در اینستاگرام بیشتر باشد ، بیشتر در برابر مشتریان بالقوه خود در اینستاگرام حضور خواهید داشت.

6. ساخت نام تجاری با کیفیت
یکی از زیبایی های اینستاگرام این است که تمام قابلیت های تبلیغاتی پولی فیس بوک را دارد ، اما علاوه بر این مواردی دارد که فیس بوک از آن برخوردار نیست: عملکرد ارگانیک.

منظور ما از عملکردهای ارگانیک ، اعمالی است که شما می توانید انجام دهید یا نتایجی را که می توانید بدون پرداخت مستقیم هزینه دلار برای تبلیغات آنها بدست آورید.

در فیس بوک ، اگر می خواهید تعداد طرفداران (یا دنبال کنندگان) صفحه کسب و کار خود را ایجاد کنید ، باید هزینه آنها را با تبلیغات فیس بوک پرداخت کنید.

در اینستاگرام ، می توانید پیروان خود را به صورت ارگانیک بسازید.

این اجازه می دهد تا از ابتدا ، در مقایسه با مجبور کردن ارتباط با تبلیغات پولی ، یک رابطه بسیار طبیعی بین برند و پیروان شما ایجاد شود.

این مانند یک جنبش مردمی است که در هر جایی که دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید تأثیر می گذارد ، دیگران بیشتر شما را دنبال می کنند.

این رشد پیروی ارگانیک و دهان به دهان ، به خصوص برای مشاغل جدید بیشتر قیمتی ندارد.

علاوه بر هر تلاشی که برای ایجاد فالوور خود انجام می دهید ، به هر حال 50٪ Instagrammers مارک ها را دنبال می کنند!

 

برچسب‌ها: اینستاگرام ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 2418
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 203
:: بازدید سال : 952
:: بازدید کلی : 2418