آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
10 نکته کسب و کار برای کارآفرینان جدید در سال 2021
پنج شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 22:48 | بازدید : 278 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

اولین مشاغل شما قرار است تمام موفقیت های شما را بدست آورد. برای آن روزهایی که همه چیز مطابق میل شما پیش نمی رود ، به بهترین ایده ، اخلاق کاری قوی و پشتکار خود نیاز خواهید داشت. اما این ترکیب می تواند به شما کمک کند ایده ساده خود را به یک امپراتوری تبدیل کنید. در این مقاله ، ما قصد داریم 10 نکته تجاری را به شما بگوییم که به شما کمک می کند یک کسب و کار اول موفق را راه اندازی کنید.


منتظر شخص دیگری نباشید تا این کار را انجام دهد. خود را استخدام کنید و شروع به فراخوانی عکس کنید.

شروع رایگان
10 نکته تجاری برای کارآفرینان جدید در سال 2021
1. مانند رومی ها بسازید
کولوسئوم 1949 ساله است. و در بیشتر موارد هنوز کاملاً دست نخورده است. موادی که با آن ساخته شده از هر بتنی که امروزه استفاده می کنیم مستحکم تر بود. زیبایی آن چنان فریبنده است که میلیون ها نفر فقط برای دیدن با شکوه آن به ایتالیا هجوم آورده اند. رومی ها از بهترین مواد استفاده می کردند ، سنگ مرمر نادر را از کشورهای دیگر خریداری می کردند و چیزهایی را طراحی می کردند که برای دوام ساخته شده است. اما وقتی نوبت به ایجاد مشاغل می رسد ، بسیاری از کارآفرینان هستند که برای کوتاه مدت کار می کنند. آنها به کسب و کار به عنوان راهی برای ایجاد یک زن و شوهر اضافی هزار دلار نگاه می کنند. در عوض ، آنها باید چیزی را بسازند که برای سالهای آینده دوام داشته باشد. یکی از قدیمی ترین مشاغل جهان در ژاپن مستقر است. Kongo Gumi ، یک شرکت ساختمانی متخصص در معابد بودایی ، برای اولین بار در سال 578 میلادی راه اندازی شد و باعث شد 1441 سال قدمت داشته باشد! قبل از ادغام ، بودجه سالانه 70 میلیون دلار داشت. با انجام کاری که مرتباً انجام می دهید و بهتر از بقیه آن را انجام می دهید ، بر ایجاد یک تجارت با میراث تمرکز کنید. مانند رومی ها ، شما باید بر روی محصولات با کیفیت بالا تمرکز کنید و مانند ژاپنی ها باید طاقچه ای کاملاً مشخص داشته باشید.


2. طاقچه مناسب را انتخاب کنید
انتخاب طاقچه جایی است که مردم اغلب متوجه می شوند اشتباه کرده اند. اگر با یک تجارت عمومی خیلی گسترده شوید ، ممکن است با سختی مواجه شوید که بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند. اگر با فروشگاه جوراب های کلاس barre خیلی خاص هستید ، ممکن است جایگاه شما بسیار باریک باشد. نه تنها این بلکه یک جنبه فصلی نیز وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر وسواس زیادی برای کریسمس دارید ، می توانید یک تجارت کریسمس ایجاد کنید اما ممکن است در ماه فوریه برای یافتن مشتری برای محصولات خود سخت تلاش کنید. نکته تجاری دیگری که باید در نظر بگیرید این است که آیا شما قادر خواهید بود برای سالهای آینده برای مشتریان بازاریابی مجدد کنید. به عنوان مثال ، اگر لباس بارداری می فروشید ، زنان فقط 9 ماه باردار هستند. بعد از زایمان ، احتمالاً دیگر در آن فروشگاه خرید نخواهد کرد. بنابراین وقتی نوبت به تصمیم گیری در مورد طاقچه می رسد ، طاقچه ای را انتخاب کنید که در طول سال محبوب باشد (Google Trends می تواند به شما ثابت کند که طاقچه پایدار است). شما همچنین می خواهید طاقچه ای را انتخاب کنید که محبوب باشد مانند حداقل صدها هزار جستجو ماهانه مانند مد ، زیبایی ، تناسب اندام یا دکوراسیون منزل. و سرانجام ، طاقچه ای که کوتاه مدت نیست ، بنابراین از بارداری ، عروسی یا هر مشاغلی که نمی توانید با آن لیست طولانی مدت ایمیل بسازید خودداری کنید. به جای آن برخی از ایده های تجاری غیر معمول را امتحان کنید!

نکات تجاری
3. یک مشکل سوزش را حل کنید
یک نکته مهم تجاری برای کارآفرینان جدید ایجاد مشاغلی است که مشکلی را حل کند. اگر از بیشتر صاحبان مشاغل ناموفق س askedال کرده باشید که چه مشکلی را حل کرده اند ، یا نمی توانند پاسخ دهند یا مشکلی که حل کرده اند به اندازه کافی فوری نبوده است. مشکلی که حل می کنید نیازی به پیچیدگی مانند بهبود بیماری ندارد. این می تواند ساده باشد ، مانند اینکه ما با ارائه یک تجربه سرگرم کننده به مردم در غلبه بر خستگی کمک می کنیم. اما در نهایت ، شما باید بدانید که می خواهید با کسب و کار خود به چه نتیجه ای برسید. با دانستن اینکه چه مشکلی برای سوزاندن دارید حل می کنید ، می توانید از این مسئله در بازاریابی خود استفاده کنید تا به مردم کمک کند درک کنند چگونه می توانید به آنها کمک کنید. به عنوان مثال ، اگر محصولات ضد خروپف می فروشید ، می خواهید تبلیغات شما ناامیدی یک خرخر را از خواب فرد نشان دهد. و سپس محصول خود را به عنوان محلول مفیدی که به آنها اجازه می دهد شب را دوباره بخوابند ، به نمایش بگذارید.

 

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 280
بازدید کل : 2697
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 280
:: بازدید سال : 1231
:: بازدید کلی : 2697