آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
10 نوع مدل کسب و کار اینترنتی الکترونیک که در حال حاضر کار می کنند
یک شنبه 14 شهريور 1400 ساعت 22:28 | بازدید : 230 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

مدل های تجاری تجارت الکترونیک از همه نوع در حال پیشرفت است. پیش بینی می شود فروش فروشگاه های آنلاین در این دهه 385 درصد افزایش یابد.

گرفتار شدن و هیجان زده شدن در آخرین روندهای تجارت الکترونیکی آسان است ، اما مگر اینکه اصول اولیه را بدانید ، بدون اینکه بدانید به دیوار سودآوری برخورد خواهید کرد.

یک تجارت الکترونیکی پررونق نیازمند شهود ، آگاهی از بازار شما ، یک طرح تجاری جامد و تحقیق دقیق در مورد محصولات و مدل های تجاری است. اما یکی از بزرگترین موانعی که اکثر تازه واردان در فضا برطرف می کنند به راحتی قابل حل است. بسیاری از صاحبان مشاغل تجارت الکترونیک فقط نمی دانند که مشاغل تجارت الکترونیک چگونه ایجاد می شود و انواع مختلف تجارت الکترونیک در دسترس آنها است.

اگر می خواهید وارد یک تجارت الکترونیک شوید ، پیشنهاد می کنم یک فروشگاه وابسته به تجارت الکترونیکی ترکیبی راه اندازی کنید. بعداً در مورد آن بیشتر توضیح دهید.

انواع مدل های تجاری تجارت الکترونیک
قبل از شروع تجارت الکترونیکی باید با هر نوع مدل کسب و کار آشنا شوید:

انواع مخفی کردن تجارت الکترونیک
طبقه بندی عمده تجارت الکترونیک تجارت
B2B: تجارت الکترونیک تجارت از تجارت
B2c: تجارت الکترونیکی تجاری تا مصرف کننده
تجارت الکترونیک C2C
C2B: تجارت الکترونیکی مصرف کننده تا تجاری
تجارت الکترونیک دولتی / دولتی
انواع مدل درآمد کسب و کار تجارت الکترونیک
1. حمل و نقل قطره
2. عمده فروشی و انبارداری
3. برچسب زدن و ساخت خصوصی
4. برچسب سفید
5. اشتراک
چه مدلی بیشتر با ایده شما مطابقت دارد؟


شما همچنین باید یک پلت فرم تجارت الکترونیکی را متناسب با نیازهای مدل کسب و کار دلخواه خود شناسایی کنید. در این پست ، شما را با اصطلاحات اصطلاحی آشنا می کنم.

طبقه بندی عمده کسب و کار تجارت الکترونیک
تجارت الکترونیکی شامل همه بازارهای آنلاین است که خریداران و فروشندگان را به هم متصل می کند. از اینترنت برای پردازش کلیه معاملات الکترونیکی استفاده می شود.

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید نوع معامله تجاری است که قصد انجام آن را دارید. وقتی به شغلی که می خواهید اداره کنید فکر می کنید ، خود را به چه کسانی می فروشید؟ آیا کسب و کار شما B2B ، B2C ، C2C یا C2B است؟

آیا ایده ای برای یک نوع تجارت الکترونیکی دارید که مدتی بود به آن فکر می کردید؟ آیا این کلمات اختصاری سر شما را می چرخاند؟ بیایید نگاهی به رایج ترین روش های انجام معاملات آنلاین بیندازیم.

B2B: تجارت از تجارت به تجارت
یک مدل B2B بر ارائه محصولات از یک کسب و کار به دیگری متمرکز است. در حالی که بسیاری از مشاغل در این حوزه ارائه دهندگان خدمات هستند ، شما شرکت های نرم افزاری ، مبلمان اداری و شرکت های عرضه کننده ، شرکت های میزبان اسناد و بسیاری از مدل های تجاری تجارت الکترونیکی دیگر را تحت این عنوان پیدا خواهید کرد.

 

B2B: تجارت الکترونیک تجارت از تجارت
نمونه های تجارت الکترونیکی B2B که ممکن است با آنها آشنا باشید عبارتند از ExxonMobil Corporation و Chevron Corporation ، Boeing و Archer Daniel Midlands. این مشاغل دارای سیستم عامل های تجارت الکترونیکی سفارشی هستند که مستقیماً با سایر مشاغل در محیط بسته کار می کنند. یک تجارت الکترونیکی B2B معمولاً نیاز به پول نقد بیشتر برای راه اندازی دارد.

B2c: تجارت الکترونیکی تجارت به مصرف کننده
بخش B2C همان چیزی است که اکثر مردم هنگام تصور یک تجارت الکترونیکی به آن فکر می کنند. این عمیق ترین بازار است و بسیاری از نام هایی که در اینجا مشاهده خواهید کرد ، مقادیر مشخصی نیز به صورت آفلاین هستند. فروش تجارت الکترونیکی B2c مدل خرده فروشی سنتی است ، جایی که یک تجارت به افراد می فروشد ، اما تجارت برخلاف یک فروشگاه فیزیکی به صورت آنلاین انجام می شود.

B2c: تجارت الکترونیک تجارت تا مصرف کننده

 

نمونه هایی از مشاغل B2C در همه جا وجود دارد. خرده فروشان منحصراً آنلاین شامل Newegg.com ، Overstock.com ، Wish و ModCloth ، اما سایر مشاغل عمده مدل B2C آجر و ملات مانند Staples ، Wal-Mart ، Target ، REI و Gap هستند.

تجارت الکترونیک C2C
B2B و B2C برای اکثر ما مفاهیم نسبتاً شهودی هستند ، اما ایده C2C متفاوت است. تجارت الکترونیک مصرف کننده به مصرف کننده چگونه است؟

تجارت الکترونیکی مصرف کننده به مصرف کننده
این وب سایت های تجارت الکترونیکی که با ظهور بخش تجارت الکترونیک و افزایش اعتماد مصرف کنندگان به مشاغل آنلاین ایجاد شده است ، به مشتریان امکان تجارت ، خرید و فروش اقلام را در ازای کمیسیون کمی که به سایت پرداخت می شود ، می دهد. باز کردن یک سایت C2C نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد.

با وجود موفقیت آشکار سیستم عامل هایی مانند eBay و Craigslist ، تعداد زیادی سایت حراج و طبقه بندی شده دیگر (عرصه های اصلی C2C) به دلیل مدل های ناپایدار باز شده و به سرعت بسته می شوند.

C2B: تجارت الکترونیکی مصرف کننده تا تجاری
C2B مدل دیگری است که اکثر مردم فوراً به آن فکر نمی کنند ، اما این شیوع رو به افزایش است. این تجارت تجاری آنلاین زمانی است که مصرف کننده کالا یا خدمات را به مشاغل می فروشد و تقریباً معادل یک شرکت خصوصی است که به یک تجارت بزرگ خدمات می دهد.

 


C2B: تجارت الکترونیکی مصرف کننده تا تجاری
حراج های معکوس ، سایت های ارائه خدمات مانند UpWork و چندین استراتژی رایج کسب درآمد از وبلاگ مانند بازاریابی وابسته یا Google AdSense نیز تحت این عنوان قرار می گیرند.

تجارت الکترونیک دولتی / دولتی
مدل های ذکر شده در بالا ساختارهای خرده فروشی تجارت الکترونیک اولیه هستند ، اما تنها آنها نیستند. انواع دیگر شامل معاملات دولتی یا دولتی با مشاغل یا مصرف کنندگان است.

B2G (همچنین B2A نیز نامیده می شود) ، برای مشاغلی که تنها مشتری آنها گوور هستند

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کسب درآمد از اینستاگرام بصورت اینترنتی با گوشی
چهار شنبه 3 شهريور 1400 ساعت 11:13 | بازدید : 192 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

کسب درآمد از اینستاگرام به عنوان یکی از بهترین روش های کسب درآمد اینترنتی، فرصت خوبی را برای ما مهیا کرده است تا بتوانیم به درآمد بسیار خوبی برسیم.
کسب درآمد از اینستاگرام بهترین نوع کسب و کار اینترنتی
با استفاده از این روش درآمدزایی می توان بدون سرمایه یک کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی کرد. بزرگترین شبکه اجتماعی در ایران اینستاگرام می باشد که افراد زیادی روزانه در حال کسب درآمد می باشند. اگر می خواهید برای خود یک کسب و کار آنلاین داشته باشید، حتماً از اینستاگرام غافل نشوید. در ادامه با ایده ها و روش های مختلف درآمد از اینستاگرام به صورت کامل آشنا می شوید. برای اینکه بتوانید به درآمد میلیونی برسید، باید تلاش و پشتکار و زحمت خود را انجام دهید سپس به هدف خود می رسید. اما در مورد کارهایی که به سرمایه خاصی نیاز ندارند صحبت می کنیم.

چگونه به وسیله اینستاگرام یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم؟
شما با راه اندازی یک پیج اینستاگرام می‌توانید از همین الان کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید. فقط قبل از آن باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید. در ابتدا باید زمینه کاری خود را مشخص کنید و سپس با برنامه ریزی، تدوین برنامه مشخص به راه خود ادامه بدهید. پیاده سازی ایده‌های مختلف برای جذب مخاطب بسیار مؤثر می‌باشد و تولید محتوا به عنوان یکی از مؤثرترین راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا بتوانید تعامل را در بین فالوورهای خود ایجاد کنید. برای رسیدن به درآمد حداقلی باید حداقل یک تا دو ماه به صورت مستمر و هر روز پست و استوری بگذارید. این امر باعث می‌شود که بیشتر جلوی چشم دنبال کنندگان خود باشید.

مراحل راه اندازی کسب و کار آنلاین در اینستاگرام:
مشخص کردن حوزه کاری

هدف گذاری بر رسیدن به نتیجه مورد انتظار

برنامه دقیق و مدون

راه اندازی پیج اینستاگرام

فعالبت مداوم (قرار دادن پست و استوری در هر روز)

جذب مخاطب و افزایش فروش

رسیدن به هدف که درآمد از اینستاگرام است

کسب درآمد از اینستاگرام چگونه ما را به درآمد بالا می رساند؟
این هم یکی از سوال های پرتکراری است که معمولاً می پرسند و در جواب این سوال باید بگوییم که وقتی شما در زمینه خاصی تخصص و مهارت لازم دارید، می توانید در آن زمینه کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید و به صورت تخصصی روی آن حوزه فعالیت نمایید، به طوری که مخاطب آن جذب کسب و کار شما شوند. یکی از عوامل موفقیت در کسب و کار اینترنتی بر طرف کردن نیازهای کاربران می باشد. شما می توانید با فروش محصولات یا خدماتی که دارید، به کسب درآمد از اینستاگرام بپردازید. با افزایش فالوور پیج می توانید تبلیغات را نیز جز درآمدهای خود حساب کنید. اگر دوست دارید یک کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی کنید از همین حالا شروع کنید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کسب درآمد اینترنتی | بیش از 30 سایت و برنامه برتر برای پرداخت پول اضافی
چهار شنبه 3 شهريور 1400 ساعت 11:6 | بازدید : 186 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

اگر رایانه یا تلفن هوشمند دارید ، راه های زیادی برای افزایش خزانه وجود دارد. شما می توانید سالانه 1000 پوند با کلیک و کشیدن ، بدون نیاز به مهارت خاصی ، درآمد کسب کنید. در این راهنما 30+ (قانونی) روش کسب درآمد آنلاین ذکر شده است - فقط برای تماشای فیلم ، نوشتن ، جستجو در Google ، فروش عکس ، تهیه کلیپ های YouTube خود و موارد دیگر می توانید دستمزد دریافت کنید.

نکته ایمیل

ایمیل رایگان هفتگی پول ذخیره
برای همه آخرین معاملات ، راهنماها و روزنه ها به سادگی امروز ثبت نام کنید - این برنامه بدون هرزنامه است!

آدرس ایمیل را وارد کن
س FAالات متداول حریم خصوصی ایمیل های گذشته لغو اشتراک
نکات سریع برای کسب درآمد آنلاین
قبل از شروع به کسب درآمد آنلاین ، چند نکته وجود دارد که دانستن آنها ضروری است. نکته اصلی که باید به خاطر داشته باشید این است که در حالی که برخی از این سایت ها فقط مبالغ کمی پرداخت می کنند ، همه آنها را با هم جمع کنید و می توانید سالانه 1000 پوند سود دریافت کنید.

پول نقد را در حسابهای با درآمد آنلاین ذخیره نکنید

شرکت هایی که به شما امکان کسب درآمد آنلاین را می دهند ، بانک نیستند. اگر کسی پول نقد خود را با خود بردارد ، حفاظتی وجود ندارد. بنابراین به محض رسیدن به آستانه پرداخت ، پول نقد خود را برداشت کنید.

آیا آدرس ایمیل اختصاصی تنظیم کنید

یک آدرس ایمیل اختصاصی برای درآمد آنلاین تنظیم کنید. وقتی صحبت از گزینه های قدرتمند رایگان می شود ، Gmail یکی از بهترین ها است. انجام این کار همچنین راهی سریع برای بررسی زمان در دسترس بودن کارهای جدید پرداخت شده است.

انتظار نداشته باشید که فوراً وارد آن شوید

با برخی سایت ها ، ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانید پول خود را برداشت کنید. و اگر تسلیم شوید ، به این معنی است که وظایف را به صورت رایگان انجام داده اید.

به همین دلیل ، مهم است که بدانیم پول نقد سریع نیست. اما درآمد اضافی خوبی است ، به شرطی که ثابت قدم باشید و کمی صبر داشته باشید.

کوپن های هدیه را در اسرع وقت خرج کنید

اگر حق انتخاب دارید ، پرداخت نقدی را انتخاب کنید. اگر در کوپن های هدیه پولی دریافت می کنید ، آنها را در اسرع وقت خرج کنید. در صورت خراب شدن خرده فروش ، شانس شما برای باقی ماندن کوپن های نامعتبر کاهش می یابد. بعلاوه این بدان معناست که شما نمی توانید آنها را از دست بدهید یا آنها را فراموش کنید تا زمانی که قدیمی شوند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد ، به هشدار کوپن هدیه ما مراجعه کنید.

قبل از شروع شمارش نقطه ، فراموش نکنید که آیا برخی از آنها متعلق به مالیات هستند

برای اکثر مردم این امر صادق نخواهد بود ، به خصوص اگر فقط به عنوان کمی پول اضافی این کار را انجام دهید. اما با آن جدی بگیرید ، یا قبلاً درآمد حاصل از مشاغل آزاد داشته باشید ، و ممکن است نیاز به پرداخت مالیات داشته باشید.

کمک هزینه معاملاتی به این معنی است که شما مجبور نیستید اولین پوندی را که از مشاغل آزاد یا فروش کالا/خدمات "به منظور سود" به دست می آورید گزارش دهید. با این حال ، اگر از ترفندهای این راهنما بیش از یک دلار درآمد کسب می کنید ، یا از این کار و سایر مشاغل بیش از 1000 پوند درآمد دارید ، باید آن را به HMRC اعلام کنید ، صرف نظر از اینکه خود اشتغالی هستید یا PAYE به

HMRC به ما گفت که همه باید این کار را با ثبت نام در Self Assessment (اگر قبلاً ثبت نشده است) و پر کردن اظهارنامه مالیاتی انجام دهند. اگر PAYE ، می گوید که می تواند صورتحساب مالیات شما را از طریق تغییر در کد مالیاتی شما جمع آوری کند ، در صورتی که معیارهای خاصی را برآورده کنید.

نکته ایمیل

ایمیل رایگان هفتگی پول ذخیره
برای همه آخرین معاملات ، راهنماها و روزنه ها به سادگی امروز ثبت نام کنید - این برنامه بدون هرزنامه است!

آدرس ایمیل را وارد کن
س FAالات متداول حریم خصوصی ایمیل های گذشته لغو اشتراک
برای کلیک پولی دریافت کنید
فیلم تماشا کنید ، بازی کنید و درآمد کسب کنید

Swagbucks* یک سایت سرگرم کننده است که برای انجام کارهای کوتاه آنلاین مانند تماشای فیلم و پاسخ به نظرسنجی به شما پول می دهد. سپس می توانید این کارت را با کارت های هدیه ، پول نقد از طریق Paypal یا پاداش های دیگر عوض کنید. این سایت در ایالات بزرگ است ، و در بریتانیا بسیاری از انجمن های MSE کاربران اختصاصی هستند.

ما برای مبتدیان یک پاداش افزایش یافته در نظر گرفته ایم. از طریق پیوند ما MSE Blagged Swagbucks* ثبت نام کنید تا با دریافت 1.300 SB (معادل 10 پوند) یک امتیاز پاداش معادل 20 پوند در کارت های هدیه آمازون (یا سایر) دریافت کنید - در مجموع 30 پوند به شما می دهد.

شما باید 30 روز پس از ثبت نام SB (امتیاز) خود را کسب کنید. این پیشنهاد فعلا ادامه دارد. در مورد نحوه دریافت پاداش رایگان 20 پوند خود بیشتر بدانید.

وظایف شامل پر کردن نظرسنجی ، تماشای فیلم و جستجو با استفاده از صفحه آن به جای Google است. آگهی دهندگان برای تبلیغ کالاهای خود یا انجام تحقیقات بازار به Swagbucks پول می دهند و این سایت برش را به شما منتقل می کند. هرچه بیشتر فداکار باشید ، درآمد بیشتری کسب می کنید ، هرچند هر وظیفه مبلغ متفاوتی را پرداخت می کند.

برای ایجاد انگیزه ، در موضوع محبوب Swagbucking انجمن ، به سایر دنبال کنندگان نکات بپیوندید. یکی از افراد متجاوز از انجمن ، cally6008 ، می گوید:
Swagbucks یکی از چندین سایت درآمدزایی آنلاین است که از آن استفاده می کنم ، اما یکی از موارد مورد علاقه من است. من به طور قطع می دانم که می توانید با استفاده از سایت ماهانه 25 پوند درآمد کسب کنید ، زیرا من تقریباً هر ماه این کار را می کنم!
- cally6008
لیست کاملی از روش های کسب Swagbucks را مشاهده کنید
خلاصه سریع
برای چه کسی خوب است؟ افرادی که می خواهند پول سریع برای کارهای سرگرم کننده دریافت کنند
درآمد معمولی: 25 پوند در ماه
روش پرداخت: کوپن نقدی یا آمازون
مبلغی که باید قبل از پرداخت به دست آورید: 3 پوند (بستگی به پاداش دارد)
این را امتحان کرده ای؟ تجربیات خود را در تاپیک انجمن Swagbucks به اشتراک بگذارید
سایت های نظرسنجی آنلاین
آیا مایل به ارائه دیدگاه در مورد استفاده از ماسک ، مایع لباسشویی یا سیاست هستید؟ اگر چنین است ، می توان 100 پوند در سال بدون هیچ مهارت و استعداد خاصی درآمد داشت.
همه چیز در مورد ذخیره پول نقد با پر کردن onl است

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت طراحی لوگو در شرکت معتبر چگونه تعیین می‌شود؟
دو شنبه 1 شهريور 1400 ساعت 8:28 | بازدید : 205 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

همیشه طراحی لوگو ارزان و باکیفیت، خواهان زیادی دارد و برای هر کسب و کاری به‌عنوان یک چالش جدید محسوب می‌شود که افراد حرفه‌ای که در شرکت رایان طرح مشغول به کار هستند، می‌توانند بهترین کیفیت از لوگو را با هزینه طراحی لوگو به‌صرفه، به شما تحویل دهند.

یکی از مهم‌ترین کارهایی که یک مدیر برای کسب و کار خود باید انجام دهد، سفارش با قیمت طراحی لوگو مناسب برای شرکت یا مجموعه خود می‌باشد. قطعاً لوگو را می‌توان هویت کسب و کار دانست؛ به‌طوری‌که می‌تواند جان دوباره‌ای به آن ببخشد.

اولین چیزی که برای هر فرد از یک محصول یا برند به چشم می‌خورد، لوگوی کسب و کار است که اگر به‌صورت صحیح طراحی‌شده باشد، می‌تواند برند مربوطه را عرضه جهانی نماید.

با توجه به گسترده بودن و متنوع بودن انواع طراحی لوگو از قبیل لوگو اختصاصی، لوگو تایپ، لوگو ترکیبی و لوگو تصویری، شرکت رایان طرح با توجه به کیفیت درخواستی از طرف مشتری و با توجه به زمان و امکاناتی که برای طراحی لوگوی سفارشی موردنیاز است، نسبت به سایت‌های دیگر می‌تواند قیمت منصفانه‌تری را به شما ارائه دهد.

کدام شرکت تعرفه مناسب‌تری برای طراحی لوگو دارد؟
قطعاً برای خرید هر محصولی نیاز است که قبل از آن تحقیقات لازم برای محصول موردنظر انجام‌شده و با توجه به کیفیت، قیمت و امکاناتی که محصول موردنظر برای نیاز ما ارائه می‌دهد، می‌تواند مورد انتخاب ما واقع شود.

هر شرکت یا برندی برای خود تعرفه طراحی لوگو منحصربه‌فردی داشته و با توجه به گسترده بودن و متنوع بودن درخواست‌های سفارش طراحی لوگو مانند طراحی لوگو پیج اینستاگرام و ...، هزینه طراحی لوگو مشخص می‌شود.

شاید شما هم در ابتدای کار برای شرکت خود ایده خاصی برای طراحی لوگو نداشته باشید و نیاز به یک مشاوره برای تولید لوگو داشته باشید.

قطعاً این مشاوره می‌تواند نتیجه‌ی پرثمر و ایده آل برای هرچه بهتر و بیشتر دیده شدن کسب و کار و یا شرکت شما داشته باشد. حتی ممکن است شما در ابتدا قیمت ساخت لوگو را نداشته باشید که به‌راحتی با جستجو در اینترنت می‌توانید قیمت‌های مختلفی را از سایت‌های مختلف پیداکرده و از بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنید. باکمی تحقیق می‌توان فهمید که کدام شرکت تعرفه مناسب‌تری برای طراحی لوگو و شما ارائه می‌دهد. یکی از بهترین‌ها را می‌توان شرکت رایان طرح در این زمینه معرفی کرد که امکانات فوق‌العاده‌ای برای طراحی و ساخت لوگو حرفه‌ای با به‌صرفه‌ترین قیمت به شما ارائه می‌دهد.

ممکن است شما برای شرکت یا پیج اینستاگرامی خود قصد طراحی لوگو را داشته باشید و با توجه به نیاز خود به دنبال یک شرکت طراحی لوگو حرفه‌ای می‌گردید‌. در جستجوی خود شرکت‌هایی وجود دارند که امور طراحی لوگو را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهند؛ ولی بابت کار انجام‌شده تعرفه طراحی لوگو سنگین و پرهزینه‌ای روی دست شما می‌گذارند. درحالی‌که باکمی جستجوی بیشتر می‌توان شرکت‌های مناسبی را پیدا کرد که قیمت ساخت لوگو باکیفیت مدنظر شما، بسیار مناسب‌تر از مورد اول بوده و اینجا شما با یک تیر دو نشان زده‌اید که یک طراحی لوگو حرفه‌ای دریافت کرده و این طراحی لوگو ارزان برای شما تمام‌شده است.

شرکت رایان طرح با طراحی‌های پیشرفته، به‌روز و حرفه‌ای با کادری مجرب، این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید برای کسب و کار اینترنتی، شرکت، پیج اینستاگرامی و یا هر کاری که مدنظرتان باشد، با توجه به سلیقه و خواست شما بهترین طراحی لوگو را به شما ارائه دهد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 2419
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 204
:: بازدید سال : 953
:: بازدید کلی : 2419