آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
6 راه برای شرع کسب درآمد از اینستاگرام
شنبه 22 آذر 1399 ساعت 22:47 | بازدید : 234 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

در زمان های نامشخص ، بسیاری از مشاغل مجبور به خلاقیت برای ادامه کار هستند. این بدان معنی است که از طریق سرویس های پخش ویدئو ، ویترین فروشگاه های فیزیکی را به بازارهای دیجیتال و رویدادهای آنلاین و کارگاه های حضوری را منتقل می کنید. و برای کسانی که ممکن است کاملاً از کار بیکار شوند ، اکنون می تواند فرصتی بی نظیر باشد تا سرانجام آن طرف را از زمین دور کنند.

در هر موقعیتی که باشید ، ایجاد نمایه تجاری اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای اطمینان از موفقیت طولانی مدت در تجارت است. آیا می دانید در حال حاضر بیش از 1 میلیارد حساب فعال اینستاگرام در سراسر جهان وجود دارد (با 90٪ از این موارد در مشاغل موجود در Instagram)؟ بعلاوه ، با 200 میلیون کاربر اینستاگرام که هر روز حداقل از یک نمایه تجاری بازدید می کنند ، مارک های تجاری این فرصت را دارند که از طریق استراتژیک از اینستاگرام برای ارتباط و تعامل با مشتریان بالقوه در سراسر جهان استفاده کنند.

بنابراین ، چرا مهم است که مارک ها از پروفایل های کسب و کار اینستاگرام در وهله اول استفاده کنند؟ بیایید برخی از مزایای انتقال از یک حساب شخصی به حرفه ای اینستاگرام را بررسی کنیم:

- دسترسی به تجزیه و تحلیل های ارزشمند: آیا می خواهید ببینید چه محتوایی در بین مخاطبان شما طنین انداز است؟ کنجکاو هستید که ببینید پیروان شما در چه زمانی آنلاین هستند و در کدام کشورها مستقر هستند؟ نمایه کسب و کار اینستاگرام شما را قادر می سازد تا بینش پیروان و عملکرد محتوای خود را مشاهده کنید.

- فرصت های بیشتر برای هدایت ترافیک وب سایت: آیا می دانید فقط حساب های تأیید شده کسب و کار اینستاگرام با 10 هزار فالوور یا بیشتر می توانند به ویژگی "کش رفتن" در داستان های اینستاگرام دسترسی داشته باشند؟

- اهرم تبلیغات اینستاگرام: برای مشاغلی که به دنبال تبلیغ محصولات و خدمات خود از طریق رسانه های اجتماعی هستند ، استفاده از نمایه کسب و کار اینستاگرام به شما امکان می دهد تا کمپین های تبلیغاتی را در سراسر سیستم عامل اجرا کنید.

مطمئن نیستید که باید زمان شروع پروفایل کسب و کار اینستاگرام را از کجا شروع کنیم؟ نگران نباشید ، این راهنمای تخصصی شما را در کمترین زمان بر این بستر رسانه های اجتماعی تسلط می بخشد!

 


برنامه ریز رایگان رسانه های اجتماعی!
بیش از 2 مارک تجاری در حال حاضر از ابزار ایجاد ، برنامه ریزی و انتشار همه در یک ما برای پست ها و داستان ها استفاده می کنند!

شروع به صورت رایگان!

در این وبلاگ ، همه چیز را می آموزید:

- چگونه نمایه مشاغل Instagram خود را برای به حداکثر رساندن میزان دسترسی و تعامل بهینه کنید

-چرا تهیه یک استراتژی رسانه اجتماعی باعث موفقیت کسب و کار شما در اینستاگرام می شود

کدام یک از ویژگی های اصلی پلت فرم مارک ها می توانند از اینستاگرام (و چرا) استفاده کنند

-چگونه ایجاد روابط با اینفلوئنسرها می تواند باعث افزایش قدرت دسترسی شما در اینستاگرام شود

چگونه می توان نمایه اینستاگرام خود را به طور موثر در سیستم عامل های بازاریابی موجود خود ارتقا داد + خیلی بیشتر!

آماده شروع و ایجاد حضور موفق در Instagram Business هستید؟ بیایید غواصی کنیم

 

یک نمایه تجاری اینستاگرام ایجاد کنید
این نکته اول ممکن است ساده به نظر برسد ، اما برای افزایش قابلیت کشف مشاغل خود در اینستاگرام ضروری است. پس از ایجاد یک حساب اینستاگرام ، با بررسی تنظیمات حساب خود ، از نمایه کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید. به سادگی از طریق برنامه تلفن همراه وارد حساب اینستاگرام خود شوید ، روی سه خط افقی در سمت راست بالای نمایه خود ضربه بزنید و "تنظیمات" را بزنید. برای تبدیل نمایه شخصی خود به حساب کسب و کار Instagram ، "حساب" را انتخاب کرده و سپس "تغییر به حساب حرفه ای" را انتخاب کنید.

در IG به تجارت بپردازید

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


12 تا از بهترین سشوار چرخشی برای انواع مو
پنج شنبه 13 آذر 1399 ساعت 14:13 | بازدید : 417 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

سشوار چرخشی

 

اگر شما از گذراندن ساعتها در دستشویی با استفاده از محصولات متنوع برای خشک کردن و حالت دادن به موهایتان خسته شده اید سشوار چرخشی و می خواهید دمشی را که سالهاست در خانه بدون موفقیت تلاش می کنید ، دوباره ایجاد کنید ، برس سشوار می تواند راه حل باشد شما هرگز نمی دانستید که نیاز دارید

برس های سشوار به طور موثری موهای شما را یکباره حالت می دهند و با ترکیب قدرت برس و سشوار در یک ابزار. نتیجه درخشش حجیم و بدون وز در یک مرحله است. موها به شما امکان می دهند موهای خود را گره بزنید ، و تنظیمات گرما امکان یک ظاهر طراحی انعطاف پذیر را فراهم می کند. این ابزارهای مناسب بر روی انواع مختلف مو کار می کنند و به شما کمک می کنند در عرض چند دقیقه سبکی با کیفیت بالا ایجاد کنید. اما تعداد زیادی سشوار چرخشی برای انتخاب وجود دارد که هرکدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

چگونه بهترین برس های سشوار را انتخاب می کنیم
در م Instituteسسه Good Housekeeping ما هر روز از مدل های اتو گرفته تا اسپری موها مدل های مو را آزمایش و آزمایش می کنیم ، بنابراین می دانیم چه چیزی باعث ایجاد یک ابزار مناسب برای مو می شود. در تست های سشوار چرخشی مو ، ما ابتدا آزمایش گرمایی را با استفاده از ترموکوپل در آزمایشگاه انجام می دهیم تا هر 10 ثانیه و به مدت پنج دقیقه در تنظیم "بالا" اندازه گیری کنیم. ما همچنین آزمایش کنندگان مصرف کننده را در مورد تجربیات آنها با استفاده از برس سشوار در خانه مورد بررسی قرار دادیم و جدیدترین پیشنهادات را به آزمایشکنندگان ارسال کردیم که محصول را در یک دوره یک هفته ارزیابی کردند.

بر اساس آزمایش ، بازخورد مصرف کننده و تخصص دسته جمعی ما در ابزارهای مو ، ما بهترین بهترین ها را جمع آوری کردیم تا حدس بزنیم که بهترین برس هوای گرم را برای خشک کردن و حالت دادن به موهای خود پیدا کنیم. این موارد مورد علاقه ما در سال 2020 است:

1
بهترین سشوار چرخشی مخصوص مو
سشوار یک مرحله ای و برس برس حجم دهنده

REVLON
REVLON
amazon.com
59.99 دلار
40.98 دلار (32٪ تخفیف)
اکنون خرید کنید
با بیش از 100000 بررسی آمازون ، سشوار و حجم دهنده یک مرحله ای Revlon بسیار خشمگین است. با دو تنظیم گرما و گزینه های شات سرد ، ابزار یونی موخوره را از بین می برد و درخشش را تقویت می کند ، در حالی که برس پارویی اجازه می دهد تا صاف شود ، حتی از سخت ترین بافت های مو به راحتی بلغزد.

مورد علاقه ویرایشگر و بازبینی کننده
شکل منحصر به فرد صاف و حجم دهنده است
به صورت معقولانه قیمت گذاری شده
در هنگام استفاده بسیار گرم می شود
2
سشوار چرخشی بهترین ارزش مو
برس ½ اینچی Hot Air برس

جان فریدا
جان فریدا
amazon.com
38.21 دلار
اکنون خرید کنید
با برس هوای گرم جان فریدا به راحتی در منزل خود به یک ضربه سالن دست پیدا کنید. تنظیمات چند گرما و خنک کننده ، نتایج طولانی مدت و حرفه ای را تضمین می کند. بعلاوه ، بشکه سرامیکی تیتانیوم امکان توزیع یکنواخت گرما را فراهم می کند. بیش از 10 هزار داور در آمازون وسواس دارند!

تنظیمات گرمای چندگانه
مورد علاقه داور
بشکه سرامیکی به طور مساوی گرم می شود
تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :