آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
نکات مهم در طراحی لوگو پزشکی
سه شنبه 25 آبان 1400 ساعت 9:55 | بازدید : 168 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

راه اندازی یک کسب و کار پزشکی تفاوت چندانی با راه اندازی هر نوع کسب و کار دیگری ندارد. بازیکنان کمی متفاوت به نظر می رسند، شاید، و اصطلاحات کاملاً یکسان نیستند. اما در هسته آن، تجارت بدون توجه به فعالیت یا صنعت، تجارت است.

این بدان معناست که حتی اگر خدمات نجات دهنده ای ارائه می کنید، باز هم باید به طراحی برند و لوگو فکر کنید.

از آنجایی که مراقبت های بهداشتی در آمریکا در بازار مبتنی بر رقابت وجود دارد، شما باید به طراحی لوگوی پزشکی به عنوان یک سرمایه گذاری نگاه کنید. چیزی که شما را از سایر متخصصان پزشکی که خدمات مشابهی را ارائه می دهند متمایز می کند.

چگونه می توانید مطمئن شوید که طراحی لوگوی شما بهترین است؟ بیایید به ۸ نکته کلیدی برای ایجاد بهترین طراحی لوگو نگاهی بیندازیم

چرا طراحی لوگوی پزشکی ضروری است؟
برندسازی برای ایجاد یک عمل پزشکی موفق حیاتی است.

مغز انسان هزاران بار سریعتر از پردازش کلمات، تصاویر را پردازش می کند. لوگوی شما اولین چیزی است که بیماران بالقوه هنگام تماس با کسب و کار شما می بینند و یا آنها را جذب می کند یا آنها را دور می کند.

و در حالی که بازاریابی ممکن است زمانی که شما در صنعتی هستید که برای نجات زندگی واقعی کار می کند، پیش پا افتاده به نظر برسد، اما اگر می خواهید بیمارانی برای نجات داشته باشید هنوز حیاتی است.

بنابراین چگونه می توانید آن لوگوی عالی را ایجاد کنید؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

تحقیق خود را انجام دهید
اولین چیزی که باید به آن توجه کنید رقابت بالقوه شماست.

نگاهی به شیوه های محلی مشابه خودتان بیندازید. لوگوهای آنها را بررسی کنید. آنها چه کار می کنند که شما را به خود جذب می کند؟ چه چیزی شما را خاموش می کند؟

این تحقیق اولیه نه تنها به شما نگاهی به موفقیت (یا نه) از نظر لوگو می‌دهد، بلکه به شما این شانس را می‌دهد که چیزی منحصر به فرد را برای تمرین خود ایجاد کنید.

آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که کاری بسازید که خیلی نزدیک به کاری است که تمرین دیگری انجام می‌دهد.

بنابراین وقت بگذارید و مطمئن شوید که طراحی لوگوی پزشکی شما خیلی نزدیک یا مشتق از یک عمل رقیب نیست. شما می خواهید منحصر به فرد باشید، تا در دریای تمرین های رقابتی متمایز شوید.

آن را ساده نگه دارید
به راحتی می توانید وسوسه شوید که لوگوی خود را آراسته کنید، و تعداد زیادی عناصر را به آن اضافه کنید تا از بین جمعیت متمایز شود.

و در حالی که باید برای منحصر به فرد نگه داشتن طراحی لوگوی پزشکی خود تلاش کنید، باید آن را نیز ساده نگه دارید.

لوگو به معنای بیان داستان نیست. لوگوها قرار است یک عکس فوری باشند که بلافاصله کسب و کار شما را به ذهن متبادر می کند.

شما همچنین می خواهید لوگوی خود را به راحتی به خاطر بسپارید.

این را در نظر بگیرید. به یک بولسی قرمز فکر کنید. آیا میل ناگهانی برای فرار به مقصد و خرید 200 دلار از چیزهایی که نیاز ندارید دارید؟ البته، شما این کار را انجام می دهید، زیرا بولسه قرمز غیرقابل انکار است.

این یک لوگوی ساده است، به راحتی قابل یادآوری است و در ذهن مصرف کننده می ماند. شما می خواهید که لوگوی شما هم به همین نتیجه برسد. برای انجام این کار، باید آنقدر ساده باشد که فورا قابل تشخیص باشد.

شمایل نگاری را در نظر بگیرید
کسب و کار پزشکی دارای تعداد زیادی نماد مرتبط با آن است. کاسه Hygeia و میله Asclepius دو نمونه شناخته شده هستند. و در حالی که طراحی گرافیکی به سرعت تغییر می کند، نمادهایی مانند این ثابت می مانند.

اما با نگاهی بیشتر، قلب ها، دست ها، حتی ابزارهای حرفه پزشکی را می توان در یک لوگوی موثر گنجاند.

استفاده از این نمادهای شناخته شده و افزودن یک پیچ و تاب جدید به آنها بلافاصله قبل از اینکه مخاطبان شما فرصتی برای کسب اطلاعات بیشتر داشته باشند، تجارت شما را به عنوان "پزشکی" شناسایی می کند. توجه بیماران بالقوه را به خود جلب می کند و بدون اینکه هیچ کلمه ای گفته شود با شما ارتباط برقرار می کند.

این قدرتمندتر از آن چیزی است که فکر می کنید.

هرچه لوگوی شما سریعتر پیام شما را به مخاطب برساند، در جلب مشتری موثرتر خواهد بود.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاشت مو بدون جراحی میکروگرافت در کلینیک نیل
دو شنبه 24 آبان 1400 ساعت 18:4 | بازدید : 183 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

جذابیت ظاهری به عوامل مختلفی وابسته است، از تیپ و نحوه لباس پوشیدن گرفته تا فرم بدن و چهره که هر یک به صورت مجزا می‌توانند در افزایش جذابیت فعلی شما دخیل باشند؛ اما احتمالا این جمله را شنیده باشید که می‌گویند فلانی با کاشت مو چند سالی جوان‌تر شده است؛ این جمله شاید در نگاه اول خوشایند و امیدوار کننده باشد؛ اما یک نکته منفی پنهان دارد! بله حالت تقریبا مصنوعی و عیان موها بعد از کاشت. این یک معضل مهم برای عدم اعتماد به موی کاشته شد است که چاره آن کاشت مو به روش میکروگرافت در کلینیک نیل است.

مشاوره رایگان
۰۹۱۲۰۸۱۹۴۳۹

کلینیک نیل یکی از معتبرترین مراکز زیبایی در تهران است که نامی آشنا برای زیباجویان به شمار می‌رود. نام کلینیک نیل معمولا به روش میکروگرافت شناخته می‌شود؛ زیرا این مرکز زیبایی از جمله پیشگامان روش میکروگرافت در ایران است و همین موضوع می‌‌تواند به عنوان یک عامل مهم در اعتماد به کلینیک نیل دخیل باشد تا در کمترین زمان و هزینه ممکن به هدف نهایی خود، یعنی جذابیت بیشتر برسید. در ادامه توضیحاتی در مورد کاشت مو به روش میکروگرافت را می شنوید:

پخش‌کننده صوت

00:00
00:00

برای افزایش یا کاهش صدا از کلیدهای بالا و پایین استفاده کنید.

چگونگی روش کاشت مو میکروگرافت
در یک جمله یعنی کاشت در سایز میکرو؛ اما به‌طور کلی‌تر میکروگرافت نوین‌ترین روش کاشت مو است که به دلیل شیوه متفاوت در برداشت فولیکول‌ها از بانک مو، گزینه بسیار ایده‌‌آلی برای زیبا جویان است. در این روش که نوع پیشرفته‌تری از متد SUT به شمار می‌رود، برداشت فولیکول‌ها (گرافت‌ها) دیگر به وسیله پانچ‌های دستی انجام نمی‌شود و تمامی مراحل به وسیله هولدرهایی با ظرافت 4 میکرون صورت می‌گیرد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


از کاشت ابرو چه انتظاری باید داشت؟ بهترین مرکز کاشت ابرو
شنبه 15 آبان 1400 ساعت 18:15 | بازدید : 205 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

دوره نقاهت برای کاشت ابرو نسبتا سریع است. در چند روز اول متوجه پوسته پوسته شدن اطراف ابرو خواهید شد. مهم است که اینها را انتخاب نکنید.

ممکن است لازم باشد تا 3 هفته پس از جراحی از ورزش شدید اجتناب کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی، تورم یا چرک در محل با جراح خود تماس بگیرید.

بعد از چند هفته شاهد ریزش موهای کاشته شده خواهید بود. این کاملا طبیعی است. موهای جدید ابروی شما باید طی چند ماه آینده شروع به رشد کنند. در این بین، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را تا اندازه ابرو کوتاه کنید.


اقدامات احتیاطی و عوارض جانبی
یکی از خطرات بالقوه کاشت ابرو این است که فولیکول‌های موی جدید جذب نمی‌شوند. در چنین مواردی، ممکن است مجبور شوید این روش را دوباره در آینده انجام دهید.

خطرات مرتبط با خود جراحی نیز وجود دارد. با جراح خود در مورد عوارض احتمالی زیر صحبت کنید:

خون ریزی بیش از حد
آسیب عصبی
ورم
کبودی
عفونت
جای زخم
قبل از کاشت ابرو، جراح سابقه پزشکی شما را با شما بررسی می کند. حتماً هرگونه بیماری زمینه‌ای و همچنین هر دارو یا مکملی را که در حال حاضر مصرف می‌کنید فاش کنید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


25 ایده کسب و کار اینترنتی برای کسب درآمد در 2021 (ایده های سرمایه گذاری کم)
یک شنبه 2 آبان 1400 ساعت 10:39 | بازدید : 200 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

با وجود ایده های تجاری زیاد در سال 2021 ، تشخیص این که ارزش دنبال کردن آنها چیست ، دشوار است. در حالی که پرش به یک روند جدید گاهی اوقات می تواند خطرناک باشد - همچنین می تواند بسیار سودآور باشد. ممکن است توجه داشته باشید که بسیاری از ایده های موجود در این لیست اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. دیگران مدتهاست که محبوبیت زیادی پیدا کرده اند ، بنابراین آنها را رقابتی تر ، اما کم خطرتر کرده است. با این حال ، تمام ایده های مشاغل کوچک زیر به شما کمک می کند تا درآمد کسب کنید.


Handshake یک بازار عمده فروشی است که مملو از محصولات با کیفیت بالا از مارک های مستقر در ایالات متحده است. اکنون بپیوندید تا ببینید آیا واجد شرایط دریافت 1000 دلار برای صرف 60 روز پیش فروش محصولات سفارش داده شده قبل از پرداخت هزینه برای آنها هستید.

از همین حالا دستکاری را مشاهده کنید
25 ایده تجاری ایده آل در سال 2021
اگر از خود می پرسید چه شغلی را شروع کنید ، این لیست برای شما مناسب است. با توجه به آمار مشاغل کوچک ، یکی از بزرگترین انگیزه ها برای افتتاح مشاغل خود ، داشتن رئیس خود است. داشتن یک کسب و کار به شما این آزادی را می دهد که در هر کجا ، کجا و چگونه می خواهید کار کنید. آیا می خواهید در ساحل یا خانه مادربزرگ خود کار کنید؟ جلو بروید ، هیچ کس قرار نیست شما را متوقف یا از شما س questionال کند. این زندگی رویایی است که بسیاری از مردم امیدوارند روزی زندگی کنند ، و به لطف برخی از ایده های تجاری عالی ، دستیابی به آن سبک زندگی در دسترس شماست.

بیایید نگاهی به لیست ایده های تجاری بیاندازیم که در سال 2021 برای شما درآمدزایی خواهد داشت:

1. Dropshipping
آیا به دنبال فروش آنلاین محصولات هستید اما پولی برای خرید و ذخیره موجودی ندارید؟ dropshipping را در نظر بگیرید!


کار با اوبرلو را شروع کنید

امروز ثبت نام کنید
Dropshipping یک مدل تجارت الکترونیک است که در آن نیازی به مدیریت هیچ محصول فیزیکی ندارید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید و با تأمین کنندگانی که آماده ذخیره ، بسته بندی و ارسال سفارشات به مشتریان شما هستند همکاری کنید. علاوه بر این ، نیازی به صرف ساعت ها برای تحقیقات محصول ندارید زیرا می توانید از برنامه های dropshipping مانند Oberlo برای پیدا کردن محصولات فوق العاده برای فروش استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، این دوره dropshipping را بررسی کنید. اگر به دنبال ایده های تجاری آنلاین آسان برای پیگیری هستید ، با ایجاد مزیت از dropshipping نحوه ایجاد یک فروشگاه آنلاین را بیاموزید.

بهترین dropshipping مشاغل کوچک
یکی از دلایلی که مردم اغلب به سمت dropshipping می روند این است که نیازی به نگهداری موجودی نیست. با این حال ، اگر نگهداری موجودی یک مسئله نیست - شاید فضای کافی در آن کمد اضافی وجود داشته باشد - می توانید محصولات را به صورت عمده نیز تهیه کنید.

بازارهای آنلاین مانند Handshake ، صاحبان مشاغل کوچک را قادر می سازند تا محصولات منحصر به فرد و با کیفیت بالا را بیابند و روابط طولانی مدت با تامین کنندگان ایجاد کنند. اگر از قبل می دانید که می خواهید چه چیزی را بفروشید ، به عنوان مکمل dropshipping بررسی کنید.

2. چاپ بر اساس تقاضا
اگر به دنبال ایده های تجاری موفق برای اجرا هستید ، در صورت درخواست چاپ کنید. این زمانی است که شما طرح های سفارشی خود را روی مواردی مانند قاب گوشی ، لیوان و تی شرت می فروشید ، اما در واقع آثار هنری را چاپ نمی کنید. در عوض ، شما با تأمین کنندگانی که طرح شما را روی محصول چاپ می کنند ، همکاری می کنید - آنها حتی محصول را بسته بندی کرده و برای مشتریان شما ارسال می کنند ، بنابراین نگران تدارکات نباشید. همچنین ، تنها پس از فروش محصولات پرداخت می کنید. یکی از سریع ترین راه ها برای شروع ، ایجاد یک فروشگاه Shopify و نصب یک برنامه POD مانند Printify است. از نظر بازاریابی ، همکاری با اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای تبلیغ موارد POD شما راهی م effectiveثر برای دسترسی به مخاطبان است. برای ارزیابی اینکه آیا چاپ درخواستی گزینه مناسبی برای شما است یا خیر ، ویدیوی ما را تماشا کنید ، جایی که ما در بحث سالم با Wholesale Ted (شرکت چاپ در صورت درخواست) بحث می کنیم.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 2698
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 281
:: بازدید سال : 1232
:: بازدید کلی : 2698