آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
بهترین برنامه ها برای طراحی استوری اینستاگرام
دو شنبه 21 تير 1400 ساعت 16:14 | بازدید : 184 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

برخی از کارهای جذاب را در Stories Instagram خود غرق کنید و می توانید کسل کننده ترین روز را نیز روشن جلوه دهید.
همه داستانهای خود را برای گفتن دارند - و چه مکانی بهتر از به اشتراک گذاشتن آنها در اینستاگرام؟ خواه از آن استفاده کنید تا پیروان خود را در پشت صحنه بگیرید یا در مورد آخرین کارهای خود # تحقیر کنید ، Stories ابزاری محبوبیت روز افزون برای ارتقا engage سطح تعامل و تقویت بازی IG شما است. طراحی استوری اینستاگرام این پلتفرم محبوب برای نگه داشتن آن واقعی و خلاقیت درخشان با زندگی روزمره عالی است ، همچنین به یک برنامه عالی از داستان های اینستاگرام نیز الهام گرفته است.

به شما مجموعه ای از روشهای نبوغ انگیز را می دهیم تا داستان های خود را به مرحله بعدی برسانید - از انیمیشن های بازیگوش ، ویرایش ها ، طرح های جالب و برنامه ریزی برای محتوای خود - اکنون برنامه های Stories زیادی وجود دارد که می توانند محتوای شما را شخصی کنند و پیروان شما را برای موارد دیگر بازگرداند.

بنابراین بدون زحمت بیشتر ، بیایید نگاهی به بهترین برنامه ها برای Instagram Stories بیندازیم. آماده ای؟

بهترین برنامه ها برای Instagram Stories
شماره 1 Adobe Spark Post
یکی از محبوب ترین برنامه ها برای Instagram Stories ، Adobe Spark Post ابزاری عظیم در جامعه Insta است - و دلیل آن دشوار نیست. برای مبتدیان ، استفاده از این برنامه فوق العاده آسان است. فقط روی علامت + + سبز در پایین صفحه ضربه بزنید و تصویر پس زمینه خود را انتخاب کنید (می تواند یک رنگ ثابت ، الگوها یا عکس باشد). بعد ، اندازه استوری اینستاگرام را انتخاب کنید. سپس شما می توانید هر چیزی را که دوست دارید اضافه کنید: متن ، GIF ، آیکون .. نبوغ!

شما این گزینه را دارید که طرح را تغییر دهید تا خلاقیت شما برای هر پلتفرمی تغییر یابد ، که وقتی محتوای خود را از Snapchat تا Facebook به اشتراک می گذارید بسیار مفید است. ما جلوه های متحرک را برای دوز اضافی فردیت دوست داریم. یا ، اگر می خواهید یک الگوی سریع برای کار با آن استفاده کنید ، فقط یکی از بسیاری از طرح های داخلی را انتخاب کنید و از پالت های رنگی پیشنهادی راهنمایی شوید.

اگر این یک داستان ویدیویی است که می خواهید ، عالی است! این برنامه برای افزودن کلیپ های ویدئویی ، ترکیب تصاویر یا افزودن صداها ، از جمله صدای خودتان بسیار عالی است. سپس ، پس از آماده شدن برای به اشتراک گذاری ، می توانید آن را مستقیماً و فقط با یک ضربه به Instagram ارسال کنید. یا بعداً در آپلود دوربین خود ذخیره کنید. این یک بازی واقعی است.

شماره 2
آیا می خواهید با داستان های ویدیویی خلاقیت بیشتری داشته باشید؟ این یکی از بهترین برنامه ها برای Instagram Stories است که دقیقاً همین کار را می کند! با InShot می توانید فیلم خود را متناسب با نسبت 9:16 کاملاً متناسب کنید. فقط مطمئن شوید که "Canvas" را برای تنظیم اندازه و دورتر انتخاب کنید!

با ابعاد مناسب ، می توانید فیلم های خود را کم و یا سرعت ببخشید ، پس زمینه های جالب اضافه کنید ، موسیقی یا صداها را در آن بگنجانید و از جلوه های هوشمندانه ای مانند قطعی و پیکسل استفاده کنید.

 

 

برای تصاویر استاتیک نیز عالی است. سعی کنید با استفاده از الگوهای از پیش ساخته شده کولاژ عکس بسازید و متن را سفارشی کنید یا برچسب ها ، GIF ها و شکلک ها را برای خلاقیت بیشتر ارائه دهید.

گرچه این یک برنامه رایگان است ، شما می توانید برای ارتقا to به یک حساب Premium هزینه بپردازید ، که به شما امکان می دهد تا علامت مشخصه داستان ها و همچنین تبلیغات درون برنامه را حذف کنید و همچنین گزینه های بیشتری را برای طراحی باز می کنید.

شماره 3 باز شود
خوب ، ممکن است این یکی از برنامه های مورد علاقه ما برای Instagram Stories باشد. آنچه در این مورد بسیار هوشمندانه است این است که شما می توانید داستان خود را با "حالت داستانی" پیش نمایش کنید ، به شما این فرصت را می دهد که ببینید تعداد صفحات مختلف چگونه در کنار هم قرار می گیرند. سپس می توانید استوری کامل (یا فقط بخشی از آن) را مستقیماً در اینستاگرام به اشتراک بگذارید یا در رول دوربین خود ذخیره کنید.

در مورد طرح ها ، آنها بسیار زیبا هستند. مجموعه الگوهای رایگان تمیز و مینیمالیستی است ، بنابراین می توانید کلاژهای جالب ایجاد کنید ، قاب اضافه کنید (Polaroid بسیار محبوب است) و فیلم های زیبایی بسازید ، حتی اگر (مثل ما) تجربه طراحی شما zilch باشد.

 

آنچه که مفید است این است که شما می توانید با کلیک بر روی برگه Unsplash که در آن صدها عکس حرفه ای رویایی پیدا خواهید کرد ، به راحتی تصاویر سهام را اضافه کنید. این اپلیکیشنی است که جذابیت قصه گویی را ایجاد می کند و با توجه به اینکه سازگاری در Insta مهم است ، انتخاب الگوهای درون مضمونی به این معنی است که هر پست به زیبایی در برند باقی می ماند.

برای به روزرسانی پرداخت کنید و به ویژگی های برتر از جمله بیش از 70 الگوی با کیفیت بالا دسترسی خواهید داشت. به هیچ وجه پیروان شما به سمت زیبایی نمی روند.

# 4 بوم
بعدی احتمالاً سریعترین گزینه برای ساخت طیف گسترده ای از طرحهای داستان است. تعداد زیادی الگوهای آماده برای انتخاب وجود دارد - بیش از 60،000 به طور دقیق. پیف تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید ، یکی از الگوها را انتخاب کنید و شخصی سازی کنید.

ابزارهای زیادی برای کمک به شما در این راه وجود دارد ، از تاری تا چرخش و سایر موارد اضافی مانند برچسب ها ، قاب ها و انیمیشن های متنی. انبوهی از تصاویر موجود را برای استفاده به عنوان پس زمینه پیدا خواهید کرد و کمتر از 130 قلم مختلف وجود دارد. این یک فونت لوتا است.

یک مزیت مهم Canva این است که می توانید از آن در دسک تاپ و همچنین تلفن همراه خود استفاده کنید تا برنامه ریزی قبلی برای داستان های شما حتی ساده تر شود. یک نکته باید توجه داشته باشید: برای یافتن سبک مورد نظر شما می توان مدتی طول بکشد تا الگوهای بسیار زیاد را بیابید ، اما اگر وارد شیار خود شوید ، ارزش آن را دارد.

شماره 5 بیش از
تماس با همه دوستداران نقل قول. Over یک برنامه عالی f است

یا افزودن متنی که شما را متمایز می کند در برابر جمعیت. همه چیزهایی که شما به اشتراک می گذارید اگر نقل قول های الهام بخش به لطف گزینه های قلم gazillion است ، چه آنها را روی یکی از الگوهای زیاد قرار دهید و چه از ابتدا شروع کنید ، به همه نیاز دارید.

اما همه چیز در مورد متن نیست! Over دارای یک نسخه جدی است و به گزینه ای درخشان برای افزودن پیچ و تاب منحصر به فرد به Stories شما تبدیل شده است. اکنون ابزارهای زیادی در دسترس شما است ، با این گزینه می توانید عکس ها را در برنامه ویرایش کنید ، گرافیک های فانتزی اضافه کنید و ویدیو را در آن قرار دهید. بله ، به لطف کتابخانه پر از فیلم های سهام Over ، می توانید کمی حرکت به گرامر خود را ایجاد کنید. یا به سادگی ویدئویی از خود انتخاب کنید.

اگرچه نمی توانید مستقیماً در Stories خود به اشتراک بگذارید ، اگر به برنامه PRO ارتقا دهید می توانید پست خود را برنامه ریزی کنید. در نظر گرفتن این موضوع به شما امکان بارگذاری آرم و فونت مارک خود و همچنین دسترسی به تعداد زیادی طرح ، فونت و گرافیک را می دهد ، شاید ارزش یک پنی اضافی را داشته باشد.

به دنبال برخی از inspo؟ حتماً جامعه # بهترین مصرف را بررسی کنید تا آب میوه های خلاقانه در آن جریان داشته باشد.

 

شماره 6
آخرین اما مهم نیست Placeit ، که صاحب افتخار بزرگترین مجموعه ماکت در اینترنت است. نه بزرگ استفاده از آن نیز فوق العاده آسان است - تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک ماکت را برای ویرایش انتخاب کنید ، چرخش خود را اضافه کرده و سپس بارگیری کنید. آنچه در مورد این مورد واقعاً دوست داریم ، دسته های مختلفی است که هر الگو در آنها قرار می گیرد تا بتوانید به سرعت سبک خود را بیابید ، چه اهل حیوانات اهلی باشید یا نقاشی. به علاوه ، می توانید روی دسک تاپ و همچنین تلفن خود خلاق باشید.

 

 

شما می توانید تک طرحهایی را خریداری کنید که باعث حذف علامت علامت شود یا اینکه عضویت ماهانه را برای دسترسی به همه الگوها ، از جمله آرم های عالی و فیلم های متحرک ، امتحان نکنید.

 

یک جمع بندی سریع در برنامه های Instagram Stories
کمی خلاقیت خیلی جلو می رود. در حالی که اینستاگرام خودش گزینه های سرگرم کننده زیادی برای ایجاد Stories (سلام نظرسنجی ها ، موسیقی ، آزمونها!) ارائه می دهد ، یک برنامه تخصصی به شما این فرصت را می دهد تا به روش خودتان آزمایش کنید. بنابراین برخی از ابزارهای جدید را امتحان کنید ، یک بازی داشته باشید و کسی را که کسی انتظار آن را نداشت به ارمغان بیاورید.

برنامه ای برای آن وجود دارد. اینها تنها چند مورد از برنامه های مورد علاقه ما در زمینه افزایش داستان هستند و موارد دیگری نیز وجود دارد. با ارائه گزینه های بسیار زیاد ، مطمئناً برنامه ای متناسب با سبک خود پیدا خواهید کرد و به داستان های شما نتیجه مطلوبی را می دهد که شما می خواهید.

نتایج متوقف کننده انگشت شست خواهد بود. خلاقیت در استفاده از Stories می تواند میزان دسترسی حساب شما را افزایش دهد و میزان تعامل بالایی ایجاد کند. طراحی های منحصر به فرد مطمئناً توجه پیروان شما را به خود جلب می کند ، مهارت های تجاری خود را نشان می دهد و به شما کمک می کند تا در میان مردم برجسته شوید. منتظر چی هستی؟
کدام یک از برنامه های مورد علاقه شما برای ایجاد داستان های برنده Instagram است؟ آیا به این شش نفر فرصت می دهید؟ بیایید و در گرم که ما در آن اشتراک بسیاری از موارد زیر را در @ go.milkshake به اشتراک می گذاریم ، به ما بپیوندید. و فراموش نکنید که به سرعت در همه دروس مدرسه اینستاگرام ما باشید. پشیمان نخواهید شد

https://milkshake.app/school-of-instagram/plan-content/instagram-stories-apps/

برچسب‌ها: اینستاگرام ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت طراحی لوگو شما چقدر باید باشد؟
یک شنبه 20 تير 1400 ساعت 10:48 | بازدید : 174 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

اجازه دهید صادقانه باشد. این یک سوال بارگیری شده است. و جوابی که می گیرید تقریباً به کسی که می پرسید قیمت طراحی لوگو بستگی خواهد داشت. امروز ما به قیمت هایی نگاه خواهیم کرد که مردم اغلب می گویند قیمت مناسب یک آرم است.

اخیراً با یک پست وبلاگ قدیمی در مورد همین موضوع روبرو شدیم. نویسنده استدلال کرد که اگر یک صاحب مشاغل کوچک می خواهد آرم خود را طراحی کند ، باید موارد زیر را خرج کند:

نرم افزار Adobe Illustrator: 599 دلار
Wacom Tablet (یک قرص طراحی شده توسط طراحان): 99 دلار
iMac اپل 27 اینچی: 1799.00 دلار

به این موارد هزینه مدرک طراحی گرافیک از یک کالج چهار ساله و قیمت طراحی آرم شخصی خود را در ده ها هزار دلار اضافه کنید.

از یک آژانس طراحی بپرسید که چه مبلغی را برای یک آرم دریافت می کنند و احتمالاً چیزی در محدوده 5000 تا 10،000 دلار یا بیشتر خواهید شنید. اگرچه این ارقام غالباً شرکتهای درجه یک طراحی هستند که شرکتهای جهانی مانند فیس بوک و اینتل استخدام کرده اند. این روزها هزینه وب سایت هایی که خدمات طراحی لوگو - مانند Deluxe - از طریق یک طراح حرفه ای آرم ارائه می دهند ، 99 دلار است.

از یک طراح مستقل بپرسید ، آنها به شما می گویند 5-10 هزار دلار برای یک آرم بسیار زیاد است. آنها می توانند چند هزار دلار پس انداز کنند. کار با آنها ، قیمت آرم شما فقط باید 1200 دلار باشد.

به صورت آنلاین جستجو کنید و بسته به سایت ، احتمالاً سازنده آرم DIY برای هر چیزی از 5 تا 300 دلار پیدا خواهید کرد.

این یک محدوده قیمت عظیم برای همین مورد است. (در حقیقت ، شما وقتی 50،000 دلار هزینه می کنید همان چیزی را ندارید که با 50 دلار هزینه می کنید ، اما در عرض یک دقیقه به آن می رسیم.)

خوب کدام یک درست است؟ هزینه یک آرم برای شما چقدر است؟

برای پاسخ به این س questionال چند راه وجود دارد. این ابتدا با طرح یک سوال دیگر است:

ارزش داشتن لوگو برای شما چیست؟
اگر در حال شروع یک فعالیت جدید هستید و برای شروع کار فقط به کارت ویزیت یا وب سایت احتیاج دارید ، ممکن است یک آرم جدید بالاترین اولویت برای بودجه محدود بازاریابی شما نباشد. در این صورت ، ارزش شما برای پروژه خود نسبتاً پایین است - شاید چند صد دلار.

اما اگر یک طراحی لوگوی جدید باعث می شود شما و تجارتتان حرفه ای تر به نظر برسید و مشتریان جدیدی را به خود جذب کنید و سالانه 10 هزار دلار اضافی به همراه داشته باشید ، ممکن است استدلال کنید ارزش آرم شما چندین برابر 10 هزار دلار است.

اما قیمت گذاری آرم از این طریق کمی شبیه قیمت انگشتر الماس است که بر اساس ارزش نامزد شما برای شما ارزش دارد. 300 دلار؟ 100000 دلار؟ شما واقعاً نمی توانید قیمت منصفانه ای در این باره بگذارید.

هزینه طراحی آرم چقدر است؟
روش دیگر برای پاسخ به سوال "چه هزینه ای برای یک آرم دارد" ، در نظر گرفتن هزینه تولید یک آن است. این همان کاری است که پست وبلاگی که در بالا ذکر کردم سعی دارد انجام دهد (به نوعی ژامبون).

اگر یک طراح هر ساعت 50 دلار شارژ کند و شش ساعت روی آرم شما کار کند ، هزینه این پروژه 300 دلار است. به نظر منصفانه می رسد ، اما اگر طراح شما دو ساعت به تحقیق درباره آرم های مورد استفاده رقبا بپردازد ، دو ساعت دیگر برای درک واقعی تجارت شما و دو ساعت دیگر برای رسیدن به سه یا چهار مفهوم طراحی چه اتفاقی می افتد؟ 300 دلار از بین رفته است و طراح شما دیگر فرصتی برای بررسی ایده های مختلف یا ارائه تجدید نظر در طرح شما ندارد. این خوب نیست.

اگر می خواهید مفاهیم طراحی بیشتری را مشاهده کنید ، یا باید هزینه کمتری برای وقت طراح خود پرداخت کنید (که به معنای یک طراح باتجربه تر است) و یا برای ساعت های بیشتری هزینه کنید (که به معنای یک طراحی گران تر است).

از این منظر ، شما به سرعت می توانید ببینید که چرا یک طراح خوب به شما می گوید هزینه یک آرم باید چیزی در حدود 1200 دلار یا بیشتر باشد.

آنچه برای پول خود دریافت می کنید
احتمالاً یک یا دو مقاله آنلاین دیده اید که جزئیات آنچه شرکت های مختلف برای آرم های خود پرداخت کرده اند را نشان می دهد. نایک 35 دلار پرداخت کرد. پپسی اخیراً بیش از 1 میلیون دلار پرداخت کرده است.

وقتی شرکت های بزرگ صدها هزار دلار برای یک آرم پرداخت می کنند ، بسیار بیشتر از یک آرم خرید می کنند. این قیمت معمولاً شامل هزینه های گروه های متمرکز ، گرافیک محیطی ، تدوین استانداردهای نام تجاری و موارد دیگر است. حتی باهوش ترین مدیر ارشد بازاریابی نیز نمی تواند این همه هزینه را برای یک آرم صرف کند ، اگر تنها چیزی که به آنها می رسد چند پرونده طراحی باشد.

از طرف دیگر ، یک صاحب مشاغل کوچک 30 یا حتی 100 دلار برای یک آرم هزینه می کند (یا حتی به آنها نیاز ندارد) استانداردهای تجاری و گروه های متمرکز. به هر حال توانایی پرداخت آن چیزها را ندارد. اما ممکن است او کل بودجه خود را خرج کند و پرونده های با وضوح بالا یا حق استفاده از آرم خود را دریافت نکند. این به مراتب بدتر از صرف بودجه هنگفت است.

نکته اصلی این نیست که شما چقدر هزینه می کنید ، بلکه این است که شما در هنگام کار با طراح خود ارزش مورد نیاز خود را دریافت می کنید. اگر فقط به یک پرونده با یک طرح ساده برای راه اندازی تجارت خود نیاز دارید ، حتی هزینه چند صد دلاری برای یک آرم ممکن است زیاد باشد.

چگونه در طراحی لوگو خود صرفه جویی کنیم
بیشتر ما در یک شرکت بزرگ کار نمی کنیم یا از بودجه های عظیم طراحی لذت نمی بریم. ما در دنیای واقعی زندگی می کنیم. بنابراین در اینجا چند نکته برای دریافت بیشترین آرم برای پول خود آورده شده است:

1. بدانید که چه چیزی نیاز دارید. اگر برای اثبات یک مفهوم فقط به یک آرم ساده نیاز دارید ، مطمئناً بهتر است آرم خود را بسازید تا اینکه برای یک آژانس طراحی هزینه کنید. این مقاله پیوندی را بررسی کنید تا در صورت لزوم بدانید

یک طراح استخدام کنید یا لوگوی خود را بسازید.

2. "آرم شروع کننده" را در نظر بگیرید. قبل از اینکه صدها یا هزاران دلار صرف یک آرم برای یک ایده تجاری کنید که مطمئن نیستید عملی می شود ، با استفاده از یک ابزار خودتان یک طراحی اساسی ایجاد کنید که بعداً بعد از دیدن آن می توانید آن را به روز کنید. موفقیت تعداد کمی از آنها در آنجا وجود دارد ، اما Logomaker مورد علاقه اصلی ماست.

3. از سایت های مسابقه صرف نظر کنید. آنها قول می دهند گزینه های زیادی به شما بدهند و در هزینه های شما صرفه جویی می کنند ، اما آنچه اغلب دریافت می کنید غیر اصیل است (که بعضاً از شرکت های دیگر کپی می شود) یا غیرقابل اجرا است. بهتر است طراحی خود را ایجاد کنید و بعداً طرحی را استخدام کنید که می توانید با قدم بعدی قدم بعدی را بردارید. در کوتاه مدت پس انداز خواهید کرد و در پایان آرم بهتری دریافت خواهید کرد.

4. قبل از خرید در اطراف خرید کنید. اگر آماده کار با یک طراح عالی هستید ، به هر حال ، این کار را انجام دهید. برای بررسی نمونه کارها از بهترین طراحانی که می شناسیم ، به logodesign.com مراجعه کنید. شما با نرخ مناسب طراحی عالی خواهید داشت.

5. مطمئن شوید که پرونده هایی با وضوح بالا دریافت کرده اید. برخی از سایت ها قول طراحی آرم را با هزینه ای کمتر از 5 دلار می دهند. اما اگر می خواهید پرونده های قابل استفاده داشته باشید ، آنها هزینه هایی را به شما نزدیک می کنند که قیمت آنها را به 100 دلار نزدیک می کند. به نظر می رسد طعمه و سوئیچ ، درست است؟ هرجایی که برای دریافت طرح آرم خود انتخاب کردید ، حتماً یک فایل برداری (EPS یا AI) دریافت کنید. اگر این گزینه نیست ، وقت خود را تلف نکنید.

https://www.logomaker.com/blog/2014/06/18/much-logo-design-cost/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نحوه کسب فالوور رایگان و کسب درآمد از اینستاگرام
شنبه 19 تير 1400 ساعت 23:51 | بازدید : 169 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

اگر می خواهید با نمایه Insta خود درآمد بیشتری کسب کنید ، نمی توانید سرمایه گذاری در اینستاگرام ، کسانی که دکمه «اطلاعات بیشتر» یا برنامه هایی برای پیروان پیروزی دارند نادیده بگیرید. از طرف دیگر ، سرمایه گذاری در این خدمات همیشه امکان پذیر نیست ، به خصوص اگر تازه کار خود را شروع کرده اید. اما چگونه پیروان فاقد اینستاگرام پیروز می شوند؟

با وجود کاهش های اخیر در دسترسی به پست ، شما هنوز هم می توانید بدون صرف هزینه ای ، یک پایه پیروی برای پروفایل خود ایجاد کنید. همانطور که پیروان شما رشد می کنند ، توصیه می کنیم برای افزایش نمایه و افزایش شانس خود برای انجام مشاغل جدید ، بودجه ای اختصاص دهید.



در حالی که این روز هنوز کافی نیست ، دستان خود را آلوده کنید تا با این نکات و ترفندهای رایگان برای دنبال کنندگان اینستاگرام ، پروفایل خود را عالی کنید.

 

فهرست مطالب [Mostrar]



1. بیو خود را بهینه کنید
اولین کاری که هنگام ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام انجام خواهید داد ، ایجاد یک بیوگرافی در مورد خودتان است. انتخاب نام کاربری ، عکس پروفایل ، توضیحات مختصر و پیوند به سایت شما بخشی از اطلاعاتی است که باید وارد کنید.

فکر نکنید فقط گذاشتن عکس از خود و نوشتن هر چیزی کافی است ، زیرا اینگونه نیست!

اگرچه ساده است اما بهینه سازی bio شما پیدا کردن شما را در جستجوهای اینستاگرام آسان می کند. بنابراین سعی کنید از نام خود یا نام تجاری خود استفاده کنید.

در توضیحات خود ، سعی کنید مختصر باشید و به کاربران اینستا نشان دهید که چه کاری انجام می دهید یا می فروشید. اگر می خواهید به پیروان خود بیاموزید که چگونه می توانند هر روز بصورت آنلاین درآمد کسب کنند ، مثلاً چیزی مانند "من به کارآفرینان یاد می دهم که یک تجارت را در اینترنت انجام دهند" یا "من به مردم می آموزم که چگونه از خدمات وب درآمد بیشتری کسب کنند." "



همچنین سعی کنید حداقل یک هشتگ در این فضا قرار دهید. این باید مربوط به میز کار شما باشد و از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. اگر هنوز اطلاعات زیادی در مورد هشتگ ها ندارید ، برای شروع این لیست را که از 250 هشتگ محبوب اینستاگرام ساخته ایم ، بررسی کنید.

برای یادگیری نحوه به دست آوردن فالوور رایگان اینستاگرام با بهینه سازی بیو ، این آموزش کامل را ببینید!

 

2. بیاموزید که چگونه ایده های ارسال را بدست آورید
سازگاری مهمترین مهارت برای کسانی است که می خواهند محتوای خود را در رسانه های اجتماعی زندگی کنند. بنابراین ، یادگیری نحوه تولید ایده های پست به راحتی برای ایجاد دستور کار و سازگار نگه داشتن محتوا در نمایه شما ضروری است.

برای ایده های بیشتر ، هر بار که ایده جدیدی دارید ، یک دفترچه یادداشت یا برنامه به همراه داشته باشید تا یادداشت برداری کنید و آنها را در بایگانی قرار دهید. هنوز مطمئن نیستید که چگونه شروع به کار کنید؟

سپس این ایده های ارسال اینستاگرام را که در مقاله به نمایش گذاشته ایم ، بنویسید!

 

3. با این ایده ها تقویم محتوایی ایجاد کنید.
آیا توصیه ای را که ما برای یادداشت برداری از هر ایده پستی داشته ایم می دانید؟ این جایی است که آنها خواهند رفت. در آن می توانید زمان تولید پست و زمان بندی ارسال آن را برنامه ریزی کنید.

به دلایل زیر توصیه می شود یک تقویم انتشاراتی سازمان یافته داشته باشید:

1 - بدون دانستن اینکه چه چیزی ارسال کنید ، گم نخواهید شد.



2 - بدانید چه زمانی نیاز به جستجوی ایده های جدید برای ارسال دارید.

3 - فضای بیشتری برای ایجاد آرام و بدون نیاز به کار سریع و بد پست های خود دارید.

بنابراین برنامه خوب قدیمی را دست کم نگیرید. یا اگر ترجیح می دهید ، می توانید برای پیگیری پیام های خود ، این برنامه های زمان بندی ارسال اینستاگرام را بررسی کنید.

 

4. بهترین زمان ارسال پست در Insta را مطالعه کنید
چندین فرمول معجزه آسا در مورد زمان ایده آل برای برنامه ریزی ارسال های Insta خود مشاهده خواهید کرد. آنها را باور نکنید.

بهترین زمان ثابت برای ارسال وجود ندارد. این زمان به عادت های مخاطبان شما بستگی دارد و فقط یک راه وجود دارد که بدانید بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است: سعی کنید!



ابزارهای متریک اینستاگرام با تجزیه و تحلیل ساعات و روزهای درآمد از اینستاگرام هفته که فعالیت فالوورهای شما بیشتر است ، می توانند در این کار به شما کمک کنند. این زمان ها را ارزیابی کنید و با توجه به نتایجی که به دست می آورید برنامه خود را تغییر دهید.

اگر در کشورهای دیگر طرفداران زیادی دارید ، باید در برنامه ریزی خود منطقه زمانی را نیز در نظر بگیرید. به این ترتیب ، شما می توانید با کسانی که در کشور خود هستند و با طرفداران بین المللی خود ارتباط برقرار کنید.

با خواندن این مقاله کامل که به شما در مورد چگونگی پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام می آموزد ، بیشتر بیاموزید!

 

5. در محتوای خود ثابت قدم باشید.


شما قبلاً می دانید که چگونه ایده ها را برای پست ها یادداشت کنید ، اهمیت تنظیم یک تقویم تحریریه برای اینستاگرام خود و مطالعه بهترین زمان برای ارسال. یعنی شما از قبل همه ابزارها را برای انتشار مداوم مطالب در اختیار دارید.

به یاد داشته باشید که ثابت قدم بودن با پایداری متفاوت است. فقط کافی است در انتشار یک پست در روز پافشاری کنید. انجام این کار دستورالعمل ایجاد پست های بد است که نتایج کمی به بار می آورد.

سازگار بودن به معنای ارسال اغلب ، اما با یک استاندارد کیفیت است که به شما امکان می دهد پروفایل شما رشد کند و پیروان خود را از طریق instagram رایگان و حتی بهتر ، سریع کسب کنید.

https://instagrammarketing.jimdosite.com/

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت طراحی لوگو در سال جدید در ایران
پنج شنبه 3 تير 1400 ساعت 20:34 | بازدید : 197 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

این سوالی است که من اغلب از من می پرسند. و این س goodال خوبی است ، زیرا من می خواهم بدانم که آیا من جای آنها هستم و آیا بهترین کارها را برای فعالیت جدید و هیجان انگیز خود می خواهم.

خوب ، خوشبختانه من یک طراح آرم هستم ، بنابراین قادر خواهم بود به این پاسخ دهم

لوگو تصویری است که شما برای مارک تجاری و ایجاد هویت سازگار برای تجارت قیمت طراحی لوگو خود استفاده می کنید. این لزوماً منعکس کننده ویژگیهای اصلی شما نیست. بلکه نمادی است که ارتباطی را بین مخاطبان هدف و تجارت شما ایجاد می کند.

"آرم وسیله افتخار است و باید در بهترین حالت نشان داده شود. اگر در تجارت ارتباطات ، "تصویر سلطان است" ، جوهر این تصویر ، آرم ، نگین تاج آن است. "

پل رند
طراح لوگو که برای IBM ، UPS ، Enron ، Morningstar ، Inc ، Westinghouse ، ABC و NeXT آرم ایجاد کرده است.

بنابراین ، هنگامی که برای ایجاد لوگو و هویت تجاری خود با یک طراح آرم کار می کنید ، تمرکز شما باید بر روی تأثیر نتیجه یا نتیجه نهایی (فروش بیشتر یا بهبود ارتباطات و غیره) باشد و نه کاملاً بر هزینه.

 

 

سازمان های هوشمند در حال درک این موضوع هستند که القای طرح در شیوه های تجاری اکنون برای تأثیرگذاری بر نتایج تجاری آنها یک ضرورت است.

هزینه ها چگونه تصمیم گیری می شوند؟
شما نمی توانید دقیقاً مانند ارزش گذاری یک محصول ، رقمی را در یک سرویس سفارشی مانند طراحی آرم قرار دهید. (اگر برای «طراحی آرم» به صورت آنلاین گوگل کنید ، صدها پیوند مختلف که خدمات طراحی آرم را ارائه می دهند مملو از شما خواهد شد). با این حال ، جنبه های اساسی خاصی وجود دارد که هزینه طراحی آرم را تعیین می کند.

طراحی یک آرم فقط انتخاب یک قلم زیبا و بازی با اشکال و رنگ های مختلف نیست. فاکتورهای زیادی وجود دارد که ارزش طراحی آرم حرفه ای را تعیین می کند.

شما باید جزئیات مربوط به کسب و کار خود را تعریف کنید (من بعضی اوقات از صفحه کار طراحی آرم برای کمک به مشتریان در تعریف تجارت و ایده های خود استفاده می کنم.)

و هنگامی که یک طراح آرم را انتخاب می کنید ، مانند سایر حرفه های خدمات ، باید درباره آنها تحقیق کنید و آنها را بررسی کنید. آنها باید یک وب سایت به روز ، پاسخگو و حرفه ای داشته باشند ، محتوای مفید و مفیدی در توصیف خدمات و روند خود داشته باشند - و آن را به صورت آنلاین و کانال های مختلف رسانه های اجتماعی به نمایش بگذارند.

شما برای تجربه ، مهارت و وقت آنها هزینه می کنید. بنابراین ، نرخ ها بسته به تخصص طراح ، مدت زمان ایجاد طراحی آرم منحصر به فرد شما و سطح فشار طراح متفاوت است.

mooselogosketch
یک طراح آرم حرفه ای سالها را صرف تسلط بر مهارتهای خود می کند ، نه فقط در طراحی آرم ، بلکه در زمینه های همپوشانی دیگر مانند روانشناسی ، طراحی اطلاعات و نظریه رنگ نیز مشغول است و فقط چند مورد را نام می برد. آنها همیشه در حال تحقیق ، به روزرسانی و اصلاح مهارت های خود و همچنین ساختن یک کوپای عالی هستند. و این هرگز یک کار 9 به 5 نیست. ما اغلب ایده هایی داریم که اواخر شب به ذهن ما خطور می کند (زمان بهینه برای خلاقیت پیدا می کنم؟) بنابراین یک لنت و مداد همیشه نزدیک است.

برای طراحی یک مارک حرفه ای و هویت آرم ، طراح به جدیدترین نرم افزار ، ابزار و مواد طراحی احتیاج دارد - اینها ارزان نیستند (مگر اینکه در معرض خطر کپی غیرقانونی نرم افزار قرار بگیرید).

طراحانی که از نرم افزار و ابزار ارزان قیمت استفاده می کنند فقط می توانند آرم های با کیفیت پایین ارائه دهند. با نگاهی به گذشته ، آژانس های تجاری و طراحی تخصصی بزرگتر دارای دفاتر فیزیکی مرکز شهر با حقوق و دستمزد کارکنان / فریلنسر هستند که آنها برای نگهداری و پرداخت آن نیاز دارند و این هزینه های اضافی به شما منتقل می شود.

ویدئوی زیر را که سایت های "مشخصات کار" و "طراحی مسابقه" را توصیف می کند ، ببینید:

 

من شما را در مورد مزایا و معایب مسابقات طراحی آرم خسته کننده نمی کنم ، اما در اینجا یک نقل قول عالی از دیوید آیری - یک طراح آرم از ایرلند ، که خلاصه آن است:

"مهم است که" منابع عمومی "را از کارهای خاص متمایز کنید. برخی از وب سایت ها لیست رقابت های طراحی را به فروش می رسانند ، و این را به عنوان تأمین منابع عمومی تعریف می کنند ، اما در اصل سود آنها را از افرادی که به صورت رایگان کار می کنند ، کسب می کنند. تأمین منابع انبوه هنگامی که برای کارهای ساده استفاده می شود ، می تواند به خوبی کار کند ، به روشی مشابه که چگونه گروه های تمرکز ممکن است مفید واقع شوند و اگرچه همیشه موارد استثنایی نیز وجود دارد ، اما تأمین منابع گسترده نتایج منجر به تولید کیفیت پایین می شود. "


بنابراین ، چه باید پرداخت کنم؟
بسته به عوامل مختلف ، در اینجا در انگلستان ، یک طراحی هویت آرم حرفه ای می تواند از 500 تا 2000 پوند برای یک تجارت کوچک و حدود 3000 تا 50000 پوند برای یک تجارت متوسط ​​، آجر و ملات هزینه داشته باشد که نیاز به علامت گذاری دارد ، وسایل نقلیه و مواد بازاریابی

و برای شرکتهای بزرگتر ، با نیازهای بیشتر به صورت چاپی و آنلاین ، می تواند برای یک هویت کامل مارک با دستورالعمل ها از 10،000 پوند فراتر رود. سایر طراحان آرم انگلیس ممکن است به صورت ساعتی هزینه دریافت کنند (میانگین حدود 25 تا 100 پوند در ساعت است) ) که اگر در مراحل اولیه خلاصه ای از توضیحات وجود نداشته باشد ، می تواند با بسیاری از ویرایش ها به راحتی گران شود.

برچسب‌ها: لوگو ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 295
بازدید کل : 2510
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 89
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 101
:: بازدید ماه : 295
:: بازدید سال : 1044
:: بازدید کلی : 2510