نکته های کامپیوتری که همه باید بدانند
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
نکته های کامپیوتری که همه باید بدانند
دو شنبه 12 خرداد 1399 ساعت 20:46 | بازدید : 603 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

بسیاری از کاربران کامپیوتر سخت ممکن است خود را بالاتر از یادگیری ترفندهای جدید بدانند ، اما همیشه روش های جدیدی برای تیز کردن مهارت های شما در رایانه های شخصی وجود دارد و شرط می بندیم که شما حداقل یک چیز مفید در اینجا خواهید یافت که قبلاً آن را نمی دانستید.

ما برخی از مفیدترین ترفندهای رایانه ای را که باید از آنها استفاده کنید ، گردآوری کرده ایم. هدف نهایی این است که با تراشیدن ثانیه های ارزشمند از گردش کار ، به شما در تولید محصول کمک کند. البته ، همیشه می توانید این نکات را به دوستان و اعضای خانواده نه چندان پسند خود منتقل کنید تا به آنها در تبدیل شدن به کاربران بهتر رایانه نیز کمک کند.

راهنمای اصلی راهنمایی ها و ترفندها در سال 2013 منتشر شد. ما پس از آن مقاله را مرور کردیم ، نکاتی را که دیگر مرتبط نیستند ، ترسیم کردیم و موارد دیگری را اضافه کردیم که به نظر می رسد در این لیست دارای ضروریات هستند. راهنمای اصلی همچنین بسیار محور ویندوز بود ، اما همچنان ادامه دارد ، با این حال ما مقدار زیادی معادل macOS و اطلاعات مربوط به میانبرهایی را که عموما توسط کاربران قدرت دسکتاپ استفاده می شود اضافه کرده ایم.

ترفندهای عمومی
برگه بسته را برگردانید ما بخشی را به مرور وب اختصاص داده ایم که در زیر مشاهده می کنید ، اما این یکی خیلی مفید است که از دست نرود. اتفاقی بسته شد؟ کافی است Ctrl + Shift + T را فشار دهید تا برگه اخیراً بسته شده را باز کنید و به آنچه انجام می دهید بازگردید (Cmd + Shift + T در مکینتاش).

ضربه محکم و ناگهانی پنجره و کنترل چند مانیتور با فشار دادن کلیدهای جهت دار + ویندوز باعث می شود یک پنجره به سرعت به هر طرف مانیتور بچرخد. از طرف دیگر ، ضربه زدن به Shift + Windows Key + Arrows باعث می شود تا پنجره به سمت مانیتور دیگر پرش شود. در حالی که فشار دادن Windows + P به شما امکان می دهد سریع صفحه نمایش دوم یا پروژکتور را تنظیم کنید.

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، در macOS ما از اعمال قدرت کنترل ماموریت برای اداره دسک تاپ های مجازی ، جابجایی بین برنامه ها و اوج گرفتن زیبایی در دسک تاپ شما خوشحال می شویم. اگرچه مکینتاش از پنجره خارج از جعبه پشتیبانی نمی کند ، اما یک برنامه 0.99 دلار به نام مگنت به شدت توصیه می شود.

پرونده های محافظت از رمز عبور یک راه ساده برای خاموش کردن دسترسی به فایل های خاص ایجاد بایگانی رمزگذاری شده است. شانس این است که قبلاً نسخه ای از 7-Zip ، WinRAR یا Unarchiver (Mac) یا معادل آن نصب کرده باشید. یک بایگانی جدید ایجاد کنید ، برای رمزگذاری محتویات آن و رمز عبور از آنها محافظت کنید.

 

برای رفع آن اشتباهات کوچک همه جا را واگرد کنید آیا می دانید تقریباً می توانید هر عملی را خنثی کنید؟ Ctrl + Z کلید اصلی داغ است و مطمئناً قبلاً در مورد آن می دانید ، اما توجه داشته باشید که خنثیسازی فقط برای تایپ کردن صدق نمی کند. اگر یک پرونده را به طور تصادفی حذف یا انتقال دهید ، می توانید Ctrl + Z را بزنید تا دوباره به جایی که در آن بود بازگردید (Ctrl + Y هر آنچه را که پشتیبانی نمی کنید دوباره از بین می برد).

میانبرهای صفحه کلید YouTube اگر فکر می کنید استفاده از فاصله زمانی برای مکث ویدیوی YouTube مؤثر است (بجز وقتی که فوکوس در جای دیگر است و کار نمی کند) ، در عوض از K برای مکث استفاده کنید ، در حالی که J و L 10 ثانیه به عقب / جلو می روید. M برای لال کردن کار می کند فوق العاده مفید

رمز ورود Wi-Fi خود را در Windows پیدا کنید ، به "مرکز شبکه و اشتراک گذاری" بروید. روی نماد اتصال شبکه Wi-Fi> خصوصیات بی سیم کلیک راست کنید. برای نشان دادن رمز عبور Wi-Fi خود ، روی کادر Show Character کلیک کنید.

در macOS همه گذرواژه ها در برنامه Keychain ذخیره می شوند. برای یافتن "دسترسی Keychain" از Spotlight استفاده کنید. برنامه را باز کنید و نام شبکه Wi-Fi خود را در لیست اعتبارهای ذخیره شده پیدا کنید. روی آن دوبار کلیک کرده و سپس روی جعبه کلیک کنید تا رمز عبور خود را نشان دهید (به رمزعبور سطح سیستم عامل شما احتیاج دارد).


یک مدیر کلیپ بورد را اتخاذ کنید هنگامی که شما به تکیه بر یک مدیر کلیپ بورد استفاده می کنید ، افزایش بهره وری همانند عملکرد شما با چند مانیتور یا دسک تاپ مجازی کار می کند. ما مقاله ای به این موضوع اختصاص داده ایم ، اما به طور خلاصه ، برای ویندوز ClipClip را امتحان کنید. برای macOS از Flycut استفاده کنید.

تصویر صفحه نمایش مانند شما به این معنی است که به سادگی ضربه زدن به صفحه چاپ روی صفحه کلید خود ساده ترین راه برای گرفتن عکس از صفحه است. اما ویندوز و macOS چندین روش دیگر برای تصویربرداری ارائه می دهند که بسیاری از آنها گزینه های بهتری هستند. اما پس از آن ، گرفتن تصویر و حاشیه نویسی وجود دارد. ما دوست داریم Monosnap بخاطر سادگی ، سرعت و پشتیبانی از سیستم عامل متقابل ، فقط این کار را انجام دهد.

 

گرفتن یک عکس از تلفن خود چند بار خود را پیدا کرده اید که مایل به گرفتن عکس هستید و آن را فوراً به جریان کار در رایانه شخصی خود منتقل کنید.

کامپیوتر



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 203
بازدید کل : 2418
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 203
:: بازدید سال : 952
:: بازدید کلی : 2418