آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
راهنمای خرید دوچرخه
شنبه 14 تير 1399 ساعت 20:8 | بازدید : 269 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

گزارش های مصرف کننده دیگر این دسته از محصولات را به روز نمی کند و آن را فقط برای اهداف بایگانی حفظ می کند.

گرفتن در چرخ دنده مناسب
دوچرخه هایی که آزمایش کرده ایم از حدود 300 دلار تا نزدیک به 2000 دلار هزینه داشته است. ما دریافتیم که پول بیشتری یک فریم سبک ساخته شده از فیبر کربن ، آلومینیوم (یا ترکیبی از هر دو ماده) یا فولاد با استحکام بالا و سایر اجزای با کیفیت بالا خریداری می کند. اما هنوز هم می توانید فقط با چند صد دلار دوچرخه خوب بخرید.

تصمیم بگیرید که چه نوع سواری را انجام خواهید داد
این انتخاب شما را به یکی از چهار نوع اساسی محدود می کند. اگر یک دوچرخه سوار مشتاق هستید ، ممکن است دوچرخه جاده معمولی را ترجیح دهید. آیا به دنبال یک مسافرت تفریحی در جاده های مسطح و آسفالت شده هستید؟ دوچرخه راحتی ممکن است بیشتر از سرعت شما باشد. اگر مسیرهای ناهموار در دیدنی شماست ، ممکن است یک دوچرخه کوهستان بهترین باشد.

یک فروشگاه دوچرخه خوب پیدا کنید
هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد ، اما ما فکر می کنیم احتمال بیشتری راضی هستید. دوچرخه های فروشگاه های بزرگ ممکن است به درستی مونتاژ نشده و به خوبی با بدن شما مطابقت نداشته باشند. اگر پدال یا صندلی را روی یک مدل خاص دوست ندارید ، برخی از مغازه های دوچرخه با کمترین هزینه و یا بدون هزینه قطعات را تعویض می کنند.

امتحان کنید
قبل از خرید هر دوچرخه ، آن را به اندازه کافی سوار کنید تا اطمینان حاصل کنید که ترمز و شیفت کار راحت است ، جا مناسب است ، چرخ دنده ها می توانند به اندازه کافی برای صعود از تپه ها پایین بیایند و قاب و سیستم تعلیق به راحتی کف دست اندازها را صاف کنید.

به جز استفاده بسیار معمولی از دوچرخه های ارزان خودداری کنید
دوچرخه ارزان قیمت - آنهایی که کمتر از 200 دلار فروش می کنند ، اغلب در فروشگاه های بزرگ - ممکن است معاملات خوبی به نظر برسند ، اما توصیه می کنیم اگر بودجه شما اجازه می دهد 300 دلار یا بیشتر هزینه کنید. چرا؟ از آنجا که شما دوچرخه بسیار بیشتری برای باک خود دریافت خواهید کرد.

دوچرخه های موجود در بازار انبوه نسبت به دوچرخه های با قیمت بالاتر ساخت و ساز ارزانتری دارند و می توانند وزن هفت یا هشت پوند بیشتر داشته باشند. آنها فقط در یک اندازه قرار می گیرند ، بنابراین شما به احتمال زیاد از تناسب خوبی برخوردار نیستید. و بازرگانان انبوه برای کیفیت مونتاژ ، مشاوره تخصصی و خدمات نمی توانند مغازه های دوچرخه را مطابقت دهند.

بزرگسالان باید دوچرخه های ارزان قیمت را از یک فروشگاه فقط برای بیشترین موارد استفاده در نظر بگیرند و با مدل تعلیق جلویی بچسبند ، که احتمالاً از دوچرخه کامل تعلیق ارزان قیمت بهتر است. شما ممکن است یک دوچرخه در بازار انبوه برای کودکانی بخواهید که دوچرخه را به سرعت پیشی بگیرند یا تقریباً با آن برخورد کنند

این موارد اضافی را در نظر بگیرید
یک کلاه ایمنی خوب دوچرخه ضروری است. کفش و کفش مخصوص دوچرخه سواری می تواند پدالینگ شما را سهولت دهد. دستکش ارتعاشات را جذب کرده و به محافظت از دستان شما در هنگام نشت کمک می کند. عینک های پلی کربنات می توانند چشم شما را از اشکالات و سنگریزه های سنگریزه محافظت کنند. یک بطری آب مناسب برای سوار شدن در هوای طولانی و گرم است.

دوچرخه مناسب برای یک پیاده روی زیبا
در حالی که در حال حاضر انواع بسیاری از دوچرخه ها ، از جمله چندین هیبرید وجود دارد ، اکثر آنها تحت چهار دسته اصلی قرار دارند که در زیر توضیح داده شده است.

دوچرخه های راحت
این موارد برای تفریح ​​و تفریحی سواری در پیاده رو و مسیرهای خاکی صاف است. آنها شامل دسته های بالا ، کمک فنر در صندلی یا چنگال و صندلی نرم و پهن هستند.
جوانب مثبت: وسایل راحتی موجود در حالت ایستاده و یک سواری کوسن است. چرخ دنده های پایین امکان پدال زدن را آسانتر می کنند. به عنوان یک گروه ، دوچرخه های راحتی هزینه کمتری نسبت به انواع دیگر دارند.

منفی: ممکن است دوچرخه های راحت برای پدال زدن در زمین های تپه ای ایجاد کنند. و برای استفاده در خارج از جاده ، آنها نمی توانند با ساخت و ساز سفت و سخت دوچرخه کوهستانی و لاستیک های گسترده و دستگیره رقابت کنند.

خرید دوچرخه های راحت در آمازون

دوچرخه کوهستان
اینها برای ایستادن در مسیرهای پیاده روی ناهموار طراحی شده اند. شما یک چنگال تعلیق جلو و شونده تعلیق عقب را جذب خواهید کرد که بهترین کنترل و راحتی را در سخت ترین زمین فراهم می کند. آنها دارای لاستیک های گسترده ، دستگیره ، زین باریک یا متوسط ​​، و دسته های مسطح یا آسانسور هستند.

جوانب مثبت: با دوام بیشتری نسبت به انواع دیگر. شوک را به خوبی جذب کنید. هندلینگ عالی در خارج از جاده

منفی: از دوچرخه های جاده ای و بدنسازی سنگین تر است. برای رانندگی در جاده مناسب نیست.

خرید دوچرخه کوهستان در آمازون

دوچرخه های جاده ای
این دوچرخه ها برای سواران است که می خواهند مسافت پیموده شده سریع یا جدی از جمله تورهای چند روزه را به سیستم وارد کنند. دوچرخه های جاده معمولی از یک قاب سبک ، لاستیک های لاغر ، صندلی باریک و جعبه دنده های قطره ای استفاده می کنند که باعث می شود کم خم شوید. دوچرخه های جاده عملکرد به استثنای لوله بالای کوتاهتر (لوله افقی) و لوله سر بلندتر (عمودی زیر دنده ها) مشابه هستند ، که موقعیت سواری کمی به سمت قائم تر را امکان پذیر می کند. دوچرخه های کراس ، زیر مجموعه دیگر ، در واقع دوچرخه های جاده ای گوشتی با لاستیک های گسترده و دستگیره برای کشش در جاده ها هستند.

مزایا: دوچرخه سواران مشتاق ممکن است موقعیت خمیده آیرودینامیکی را که دسته های سقوط یک دوچرخه جاده معمولی ارائه می دهند ترجیح دهند.

منفی: برخی از موتورسواران ممکن است احساس خم شدن کمتری نداشته باشند ، حتی با دسته های تا حدودی بالاتر از یک دوچرخه جاده عملکردی.

خرید دوچرخه جاده در آمازون

دوچرخه های بدنسازی
این دوچرخه لاستیک های باریک ، صندلی باریک و قاب سبک یک دوچرخه جاده را با دسته های افقی و موقعیت ایستاده تر یک دوچرخه کوهی مخلوط می کند. دوچرخه های تناسب اندام ممکن است برای کسانی که می خواهند کالری بسوزانند یا تناسب اندام قلبی عروقی را بهبود ببخشند ، یا برای رفت و آمد روزانه با جاده کوتاه مدت ، انتخاب مناسبی باشند.

مزایا: دوچرخه های بدنسازی از دوچرخه های جاده راحت تر هستند. وزن آنها فقط دو پوند است

e از دوچرخه های جاده ای و تمایل به هزینه بسیار کمتری دارند. آنها ممکن است برای رفت و آمد در محل کار خوب باشند.

منفی: آیرودینامیکی کمتری نسبت به دوچرخه جاده ای.

امکانات
شما معمولاً در انتخاب ویژگی های دوچرخه انتخابی دارید. یک فروشگاه دوچرخه ممکن است اجزای خاصی را با کمترین هزینه و یا بدون هزینه تعویض کند.

ترمز
برخی از دوچرخه ها با بیش از یک نوع ترمز در دسترس هستند. ترمزهای V یا ترمزهای خطی ، ترمزهای کولیس و ترمزهای کانسیلر برای اکثر دوچرخه ها مناسب هستند. برای کارایی کلی بالا ، با ترمزهای دیسک بروید ، که می تواند مکانیکی یا هیدرولیکی باشد.

ترمزهای دیسکی رینگهای چرخ شما را از ساییدگی ترمز گل آلود رها می کند. یک مغازه ممکن است مایل باشد برخی از دوچرخه هایی که دارای کولیس هستند و دارای دیسک هایی هستند را با قیمت حدود 100 دلار اضافی تنظیم کنید.

رانندگی
زنجیر دوچرخه بین لنگه در مرکز دوچرخه و کاست عقب متصل به توپی عقب حرکت می کند. میل لنگ ها معمولاً دارای دو حلقه زنجیره ای (به نام دو برابر) یا سه (سه تایی) هستند. جابجایی از یک حلقه زنجیر به دیگری تنظیمات دنده درشت را فراهم می کند ، در حالی که جابجایی در بین قلاب های موجود در کاست عقب اجازه تنظیمات دنده مناسب را می دهد. تعداد کل سرعتی که یک دوچرخه دارد ، تعداد حلقه های زنجیره ای است که بر تعداد تعداد قلاب های موجود در کاست عقب ضرب می شود. به عنوان مثال ، یک دوچرخه با حلقه های زنجیره ای سه گانه جلو و یک کاست نه محفظه ای در کل 27 سرعت دارد. سرعت بیشتر به طور کلی به معنی انعطاف پذیری بیشتر در مقاطع مختلف است.

نوارهای دستی
تابلوهای دسته بلند به شما اجازه می دهد تا کاملاً صاف بنشینید. میله های ریزش در دوچرخه های جاده معمولی اجازه می دهد تا یک موقعیت آیرودینامیکی کاملاً خم شده باشد. برای بهبود وضعیت سواری می توان نوارهای دستی و ساقه را تعویض کرد. سواران مختلف ترجیحات مختلفی دارند. اگر نمی توانید راحت باشید ، تعویض میلگردها یا ساقه را با یک نوع دیگر در نظر بگیرید.

زین اسب
بعضی از آنها باریک و محکم هستند ، برخی دیگر گسترده و نرم هستند. برخی از آنها صندلی تعلیق تعلیق ، برخی دیگر سفت و سخت نصب شده اند. اگر صندلی را دوست ندارید ، یکی از آن ها را با شکل دیگری ، کم و بیش بالشتک یا کانال ها یا بریدگی ها بگیرید تا فشار را کاهش دهید.

صندلی های باریک و محکم در دوچرخه های جاده ای و دوچرخه های کوهستانی کنترل بیشتری را به شما می دهد و به شما امکان می دهد تا موقعیت و پدال را با کارایی بیشتری تغییر دهید. اما صندلی های پهن تر و راحت تر روی دوچرخه های راحتی و بسیاری از هیبریدها برای راننده گاه به گاه و کم تحرک راحت تر هستند.

شیفت
دریل جلو جلوی زنجیر را بین حلقه های موجود بر روی ست لنگه حرکت می دهد ، در حالی که دریل عقب بین شاخه های موجود در کاست عقب حرکت می کند. هر دریل با یک تغییر مکان کنترل می شود ، یکی برای هر دریل. پیچ های چرخان یقه هایی هستند که برای تغییر چرخ دنده ها پیچ می خورید. شیفت گیرها دارای یک اهرم برای تغییر جهت بالا و دیگری برای پایین آمدن - یک جفت برای چرخ دنده های جلو و عقب. آنها به محض تغییر کلیک می کنند ، بنابراین لازم نیست حدس بزنید چرخ دنده بعدی کجاست.

لوازم جانبی دوچرخه
کلاه ایمنی می تواند محافظت از سر نجات بخش در هنگام تصادف باشد. دوچرخه های دوچرخه با شکاف می تواند راندمان شما را هنگام پدال زدن افزایش دهد ، اما ممکن است برای قرار دادن آنها پدال ها را تغییر دهید. دستکش ارتعاش را جذب می کند و به محافظت از دستان شما در هنگام نشت کمک می کند. عینک می تواند چشم شما را از اشکالات و سنگریزه های سنگریزه محافظت کند. و یک بطری آب می تواند در هوای گرم از کمبود آب در مسیرهای طولانی جلوگیری کند. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای خرید کلاه ایمنی دوچرخه ما مراجعه کنید.

مارک ها
می توانید دوچرخه ها را با نام تجاری مقایسه کنید. این پروفایل ها به شما کمک می کنند تا در مورد یک تولید کننده و آنچه را که ارائه می دهد بیاموزید (در زیر به ترتیب حروف الفبا ذکر شده است).

Cannondale
Cannondale که متعلق به صنایع Dorel است ، مقر آن در بتل کان مستقر است.این مرکز دوچرخه طیف گسترده ای را در کارخانه خود در Bedford، Pa طراحی و تولید می کند.خطوط محصولات آن شامل تناسب اندام ، کوه ، جاده ، تخصص ، شهری و زنان دوچرخه است. در فروشگاههای تخصصی دوچرخه و نمایندگی های مستقل موجود است.

فوجی
فوجی که در سال 1899 در ژاپن تأسیس شد ، همچنین از ایالات متحده از دوچرخه خود در فیلادلفیا دوچرخه می زند. خط تولید آن شامل BMX ، کودکان ، سبک زندگی ، کوه ، جاده و دوچرخه زنانه است. دوچرخه ها که در فروشگاه های تخصصی دوچرخه و نمایندگی های مستقل فروخته می شوند ، قیمت این دوچرخه از 240 تا 3500 دلار برای دوچرخه کوهستان تا 470 تا 6،340 دلار برای دوچرخه های جاده ای است.

غول
دفتر مرکزی دوچرخه غول پیکر در تایوان است و فعالیت های خود در ایالات متحده مستقر در پارک Newbury ، کالیفرنیا است. غول دوچرخه را تحت دسته های زیر قرار می دهد: BMX ، کودکان ، تناسب اندام ، ترکیبی ، سبک زندگی ، کوه ، جاده و دوچرخه زنانه. در دوچرخه های تخصصی دوچرخه موجود است ، قیمت دوچرخه از 300 تا 600 دلار برای دوچرخه های راحتی ، 400 تا 1000 دلار برای دوچرخه های تناسب اندام ، 250 تا 600 دلار برای دوچرخه های کوهستانی و 500 تا 7000 دلار برای دوچرخه های جاده ای است.

جمیس
Jamis یک شرکت آمریکایی مستقر در Northvale، N.J است. خطوط تولید آن شامل راحتی ، کراس اوور ، جاده ، تریل (کوه) ، دوچرخه زنانه و جوانان است. دوچرخه های موجود در نمایندگی های ویژه ، قیمت آن از 250 تا 375 دلار برای دوچرخه های راحتی تا 550 تا 6 هزار و 500 دلار برای دوچرخه های جاده ای است.

کلاین
کلاین در واترلو ، ویسی مستقر است و دوچرخه کوهستانی و جاده ای را بیشتر برای بازار صادرات می کند. دوچرخه های کلاین فقط در چند فروشگاه دوچرخه مستقل در تعداد محدودی ایالت در کشور موجود است. قیمت ها از 1.540 تا 2750 دلار برای دوچرخه کوهستان تا 1980 دلار است

به 4180 دلار برای دوچرخه های جاده ای.

لیمو
LeMond Bikes توسط Greg LeMond آغاز شد ، که در سال 1986 اولین آمریکایی بود که موفق به کسب تور معتبر Tour de France شد. این شرکت بیش از 20 سال است که دوچرخه می سازد. LeMond دوچرخه های کراس ، جاده ای ، پیگیری و دوچرخه زنانه را ارائه می دهد. قیمت ها از 769 تا 1،769 دلار است.

مانگوز
Mongoose ساخته شده توسط Pacific Cycle ، که متعلق به صنایع Dorel Industries است ، از سال 1974 آغاز شده است. دوچرخه این خط شامل دوچرخه BMX ، راحتی ، ترکیبی ، کوهستانی و جاده ای است. در دوچرخه های مخصوص دوچرخه ، فروشگاه های کالاهای ورزشی و فروشگاه های انبوه موجود است ، قیمت این دوچرخه از 300 تا 350 دلار برای دوچرخه های راحتی ، 280 تا 800 دلار برای دوچرخه های کوهستانی و 2700 دلار برای مدل دوچرخه جاده ای آن است.

رالی
رالی که دفتر مرکزی آن در کنت ، واشنگتن است ، یک بازوی همان شرکتی است که Diamondback را دوچرخه می کند. خطوط تولید رالی شامل دوچرخه راحتی / پشتیبان ، کروزر ، هیبریدی ، هیبریدی با عملکرد (تناسب اندام) ، کوه ، جاده ، مسیر و دوچرخه جوانان است. در نمایندگی های Raleigh در سطح کشور موجود است ، قیمت دوچرخه از 275 تا 690 دلار برای دوچرخه های راحتی ، 520 تا 1،550 دلار برای دوچرخه های تناسب اندام ، 275 تا 1،325 دلار برای دوچرخه های کوهستانی و 520 تا 2725 دلار برای دوچرخه های جاده ای.

شووین
شووین یکی دیگر از مارک های چرخه اقیانوس آرام است. شووین خط گسترده ای از دوچرخه ها را ارائه می دهد ، از جمله مدل های BMX ، کودکان ، راحتی ، کشتی کراوات ، کوه و مدل های جاده. دوچرخه های پیشرو در بازارهای انبوه و فروشگاه های کالاهای ورزشی در دسترس هستند ، دوچرخه با قیمت 250 تا 1000 دلار برای دوچرخه های راحتی ، 390 تا 600 دلار برای دوچرخه کوهستان و 570 تا 4،300 دلار برای دوچرخه های جاده ای در دسترس است.

تخصصی
متخصص در مورگان هیل ، کالیفرنیا مستقر است و BMX ، کودکان ، کوهستان ، جاده ، خیابان (تناسب اندام ، راحتی) و دوچرخه زنانه را ارائه می دهد. آنها در فروشگاه های تخصصی دوچرخه و نمایندگی های مستقل در دسترس هستند. قیمت برای دوچرخه های راحتی از 360 تا 470 دلار ، برای دوچرخه های تناسب اندام 590 تا 2،050 دلار ، برای دوچرخه های کوهستانی 360 تا 5 هزار و 500 دلار و برای دوچرخه های جاده ای 750 تا 7،400 دلار است.

پیاده روی طولانی
شرکت Trek Bicycles Corp. ، مستقر در واترلو ، ویس ، از سال 1976 اقدام به ساخت دوچرخه می کند. خط تولید آن شامل دوچرخه بچه های کوه ، کوه ، جاده ، شهری و زنان است. در دوچرخه های تخصصی دوچرخه و نمایندگی های مستقل موجود ، دوچرخه ها از قیمت 330 تا 6،050 دلار برای دوچرخه کوهستان تا 520 تا 8،250 دلار برای دوچرخه های جاده ای استفاده می کنند.

consumerreports

برچسب‌ها: دوچرخه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهنمای خرید صندلی ارگونومیک: نحوه انتخاب بهترین صندلی ارگونومیک
پنج شنبه 12 تير 1399 ساعت 23:39 | بازدید : 392 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

هنگام خرید بهترین صندلی اداری ارگونومیک ، صندلی مناسب برای کاربر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هر صندلی با عنوان "ارگونومیک" دارای تمام ویژگی های تنظیم لازم برای ارگونومیک بودن نیست. این راهنما به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

آیا می خواهید بهترین صندلی اداری ارگونومیک را برای شما پیدا کنید؟ از ابزار انتخاب صندلی ارگونومیک استفاده کنید و یکی از متخصصان مناسب ما با توصیه های شخصی پاسخ خواهد داد. ما دوست داریم به مردم کمک کنیم تا دقیقاً چه چیزهایی برای نیازهایشان پیدا کنند ، و به طور معمول در طی 1 روز کاری جواب می دهیم.

تنظیم ارتفاع صندلی:
برای انعطاف پذیری مطلوب ، دامنه ارتفاع صندلی باید شامل ارتفاعهایی باشد که اندکی پایین و کمی بالاتر از تنظیم ایده آل شما باشد. برای اینکه به شما ایده ای بدهیم که ارتفاع صندلی شما در رابطه با قد شما چقدر است ، ارتفاعات نشسته از 15 "- 22" کاربران را از 5'0 "قد تا 6'4" بلند جای می دهد - می توانید از دفتر ارگونومیک ما استفاده کنید. میز ، صندلی و صفحه کلید ماشین حساب ارتفاع برای پیدا کردن ارتفاع مناسب برای شما. تعداد کمی صندلی ارگونومیک محدوده ارتفاع صندلی را به اندازه بزرگ نشان می دهد ، بنابراین به محدوده ارتفاع صندلی هر صندلی که در نظر دارید دقت کنید. بسیاری از صندلی های اداری ارگونومیک انتخاب سیلندرهای ارتفاع را ارائه می دهند تا صندلی را با برد صحیح ارتفاع برای فرد سفارش دهید. صندلی باید دارای تنظیم ارتفاع پنوماتیک باشد تا بتوانید در هنگام نشستن روی صندلی به راحتی ارتفاع صندلی صندلی را تنظیم کنید. تنظیم صندلی اداری خود را در ارتفاع مناسب و نشسته کمک می کند استرس روی زانو و کمر به حداقل برسد. شما باید صندلی خود را تنظیم کنید تا زانوها کمی از باسن شما پایین بیایند ، به طوری که ران های شما تقریبا به موازات کف باشد و پاهای شما روی زمین صاف استراحت کنند.

اندازه صندلی تابه:
صندلی صندلی باید به اندازه کافی عمق داشته باشد تا بیشتر قسمت بالای پای شما را پشتیبانی کند ، اما نه آنقدر عمیق باشد که هنگام نشستن در صندلی خود ، با پشت زانو تماس بگیرید. عرض صندلی باید حداقل یک اینچ از باسن شما گسترده تر باشد. برعکس ، نباید آنقدر گسترده باشد که کاربر نتواند بازوهای خود را روی بازوها بگذارد بدون اینکه آنها را به طرف آن کشیده باشد.

توجه داشته باشید که برای کاربران بزرگتر ، ظرفیت وزن هنگام انتخاب صندلی اندازه گیری مناسبی نیست ، زیرا این یک اندازه گیری ایمنی است. اندازه و ظرفیت صندلی هر دو باید برای کاربر مناسب باشد. صندلی شما باید متناسب با بدن شما باشد.

تنظیم عمق پان:
صندلی صندلی صندلی میز وقتی درست تنظیم شود که به شما اجازه دهد دو یا چهار انگشت بین پشت زانو و جلوی صندلی قرار بگیرد. یک تنظیم مناسب برای عمق صندلی به کاربر اجازه می دهد تا همه راه را به عقب بنشیند تا کاربر بتواند منحنی صندلی را برای قرار گرفتن در هنگام نشستن منحنی های خود قرار دهد و از منحنی چوب صندلی در عقب استفاده کند. دو روش تنظیم عمق صندلی وجود دارد. کشویی صندلی اهرمی روی صندلی است که به شما امکان می دهد در حالی که در صندلی نشسته اید ، صندلی را به داخل و خارج بکشید. تنظیم کننده عمق پشت معمولاً یک دستگیره روی صندلی است که به جای صندلی ، عقب را به داخل و خارج حرکت می کند. تنظیم این نوع تنظیم هنگام نشستن سخت تر است ، ممکن است به یک یاور نیاز داشته باشد و برای صندلی تک کاره مناسب تر است.

انتخاب مکانیسم صندلی:
این مکانیسم نحوه حرکت صندلی و عقب را کنترل می کند. این شامل کنترل هایی است که به طور معمول اهرم هایی را در زیر صندلی دارند که کاربر می تواند برای تنظیم صندلی اداری ، فشار ، کشش یا پیچش را فشار دهد. بعضی از مدلها ممکن است بیش از یک انتخاب مکانیسم را برای همان صندلی ارائه دهند. این دو مکانیسم محبوب ترین هستند:

مکانیسم چند منظوره این مکانیزم به دلیل طیف گسترده ای از قابلیت تنظیم که ارائه می دهد ارجح است. زاویه های عقب و صندلی به طور مستقل از یکدیگر و همچنین مستقل از شیب تنظیم می شوند. این به شما امکان می دهد صندلی را در تعداد نامحدودی از موقعیت ها قفل کنید. این نوع مکانیسم از مرکز صندلی عقب خواهد شد / کج می شود. صندلی های خنثی NPS800 و Bodybilt J3507 دو نمونه از صندلی هایی هستند که این نوع مکانیسم را ارائه می دهند.
مکانیسم سنکرون شیب صندلی و عقب به طور همزمان وصل می شوند و کج می شوند (به طور معمول کج های عقب صندلی برای هر یک از درجه های شیب تابه صندلی ، دو درجه عقب است). از آنجا که قابلیت تنظیم کمتری با این مکانیسم وجود دارد ، به اندازه مکانیسم چند منظوره ارگونومیک نیست. صندلی با مکانیزم شیب همزمان باید دارای یک آبشار جلوی آبشار یا لبه صندلی انعطاف پذیر باشد یا ممکن است هنگام سیر شدن به قسمت پشت ران ها فشار آورد. این نوع مکانیسم همچنین از مرکز صندلی صخره / کج می شود. صندلی های رینور ارگوهمان و صندلی Allseating Cpod دو نمونه از صندلی هایی هستند که این نوع مکانیسم را ارائه می دهند.
این موارد کمتر متداول است اما ممکن است برای بسیاری از برنامه ها مناسب باشد:
پویا این نوع مکانیسم به دلیل سادگی محبوب است. هنگامی که دور می روید ، صندلی به جای مانند شیب همزمان ، به جلو و پایین حرکت می کند. این صندلی ها به جای شیب چرخشی هستند و ممکن است تنظیم تنشی داشته یا نداشته باشند. مواردی که تنظیم تنش را ارائه نمی دهند با وزن کاربر متعادل می شوند. زاویه عقب بسته به صندلی ممکن است قفل یا قفل نشود. صندلی آزادی Humanscale و Steelcase Leap دو نمونه از این موارد هستند

صندلی هایی که این نوع مکانیسم را ارائه می دهند.
زانوی شیب این نوع مکانیسم از زیر زانو کج خواهد شد / صخره می کنند. این نوع مکانیزم هنگامی که با یک زاویه عقب قابل تنظیم به طور مستقل تنظیم شود ، می تواند حداکثر بازگرداندن را فراهم کند. این نوع مکانیسم در صندلی های اتاق های اجرایی و کنفرانس محبوبیت دارد و کمتر برای یک کاربر کامپیوتر کاربرد دارد. هنگام بررسی شیب زانو ، بررسی کنید که آیا سایر ویژگی های لازم برای تنظیم در زانو وجود دارد زیرا مکانیسم شیب زانو اغلب شامل تنظیم عمق صندلی نیست ، یا ممکن است تنظیمات ارتفاع و زاویه عقب را نداشته باشد. برخی از کاربران ممکن است با این مکانیزم به استوانه پایین تری نیاز داشته باشند زیرا زانوها هنگام لرزیدن بالاتر از باسن خواهند بود. حالت خنثی NPS8000 بدون آسیب رساندن به قابلیت تنظیم کامل ارگونومیک ، به صورت شیب زانو در دسترس است.
وظیفه این اساسی ترین مکانیسم است و تنظیمات ممکن است فقط به ارتفاع صندلی ، ارتفاع صندلی به علاوه عمق صندلی ، یا ارتفاع صندلی ، عمق صندلی و زاویه عقب محدود شود. مکانیسم های وظیفه شیب ارائه نمی دهند. از آنجا که این جنبش دلسرد می شود ، یک مکانیزم کار برای کارهای سبک تر مانند یک دفتر خانه یا اتاق کنفرانس مناسب است.
تنظیم ارتفاع پشتی:
پایه پشتی باید بالا و پایین بکشید تا اجازه دهید منحنی کمر استراحت صندلی در منحنی کمر شما (لوروتیک) باشد. حمایت کمر قابل تنظیم از ارتفاع جایگزینی متداول است.

تنظیم زاویه عقب:
این همچنین به جای مناسب صندلی در نوع بدن شما کمک خواهد کرد. پشت سر گذاشتن در صندلی شما از وزن بدن بالاتنه شما پشتیبانی می کند و بنابراین مقداری از وزن کمر را کاهش می دهد. بسیاری از صندلی ها دارای تنظیم زاویه عقب قفل هستند که به شما امکان می دهد راحت ترین حالت مرتفع یا قائم خود را پیدا کنید و سپس آن موقعیت را قفل کنید. هر دو فشار دیسک کمر و فعالیت عضلانی کمر با زاویه چرخش حمایت شده از 110 ° - 130 ° کمترین میزان را دارند. حالتهای پایدار اغلب ترجیح داده می شوند (گرندجین ، 1988).

تنظیم تنش برگشت شیب:
این دستگیره تنظیم به شما امکان می دهد مقدار نیرو لازم برای استفاده مجدد با وزن بدن خود را تنظیم کنید. صندلی آزادی Humanscale و صندلی آزادی با وزن کاربر متعادل است و نیازی به تنظیم تنش ندارد.

کمر پشتیبانی:
بهترین پشتیبانی کمر هم تنظیم عمودی و هم عمق را ارائه می دهد. این امر به ویژه در صورتی که کاربر دارای مشکلات کمر باشد ، یا در صورت استفاده چند نفر از صندلی ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پایه های اصلی کمر به صورت عمودی تنظیم می شوند که صندلی را به عقب بالا می آورید و پایین می آورید. کمر با عمق ثابت اگر مناسب باشد و به صورت عمودی تنظیم شود قابل قبول است. صندلی بدون داشتن پشتی قابل تنظیم یا پشتیبانی از کمر قابل تنظیم به طور مستقل ممکن است برای بسیاری از افراد مناسب نباشد.

زره:
دستگیره ها حداقل باید از نظر ارتفاع قابل تنظیم باشند. در پایین ترین نقطه آنها باید از ارتفاع ران قرار داشته باشند تا در صورت عدم نیاز در حرکت آرنج شما دخالت نکنند (ایده آل این است که از 7.1 "-10.6" بالاتر از ارتفاع صندلی فشرده شده قابل تنظیم باشد). از طرف دیگر ، بازوی عقب نوسان نیز به کاربر اجازه می دهد تا در صورت لزوم ، بازوی خود را از مسیر خارج کند. در حالت ایده آل ، بازوها باید از جلو و با عرض قابل تنظیم باشند تا امکان شخصی سازی مناسب تری فراهم شود. بازوی محوری یک ویژگی مفید است زیرا به برخی از کاربران این امکان را می دهد تا در هنگام تایپ ، بازوی پشتیبانی را بهتر بسازند.

پایه چرخدار و کاستورهای با کیفیت:
پایه صندلی باید حداقل 5 پایه پایه داشته باشد. چهار پایه صحبت در هنگام عقب رفتن در صندلی شما تمایل به نوک زدن دارد. کاستورهای با کیفیت می توانند آزادانه بر روی سطوح مختلف کف حرکت کنند. بعضی از صندلی ها گزینه ای را در بین کاستورهای کف سخت ، برای استفاده در کف ، کاشی ، چوب یا کفپوش لمینیت و کاستورهای فرش برای استفاده در فرش ارائه می دهند. بسیاری از صندلی ها گزینه گلایدرها را نیز ارائه می دهند که پاهای صاف و بدون نورد است.

پیش بند:
پیشانی برای سر شما پشتیبانی می کند و می تواند وزنی را که گردن شما باید پشتیبانی کند ، کاهش دهد. اگر مشکلی در گردن دارید ، خرید صندلی با پیشانی را به شدت در نظر بگیرید.

منبع

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


20 نکته عکاسی برای مبتدیان
پنج شنبه 5 تير 1399 ساعت 16:6 | بازدید : 325 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

هر وقت به یک نکته عکاسی مفید فکر می کنم ، همیشه آن را برای بعداً می نویسم. بیشتر آنها قابل فراموش شدن هستند ، اما تعداد کمی از آنها آنقدر مهم هستند که سعی می کنم تا حد ممکن به آنها بگویم تا حد ممکن عکاسان. این مقاله شامل 20 مورد از بهترین ها است. این نکات عکاسی به اندازه نیش قابل فهم است و همه چیز را از تکنیک دوربین مبتدی گرفته تا خلاقیت و ترکیب پوشش می دهد. اگر عکاسی را یاد می گیرید ، این لیست عقلانی را ارائه می دهد که ممکن است در طول راه مفید واقع شوید.

قبل از شروع ، اگر شما ترجیح می دهید این اطلاعات را با فرمت ویدیویی هضم کنید ، شانس دارید. فیلم "15 نکته" من در زیر بسیاری از همین نکات را در بر می گیرد ، همچنین یک زن و شوهر جدید نیز تعویض شده اند. اگر دوست دارید نگاهی بیندازید:

تجهیزات دنده دوربین مهم نیستند.

امروزه دوربین های بی شماری ، لنز و سایر لوازم جانبی در بازار وجود دارد. ما زمان زیادی را برای مرور آنها در Photography Life اختصاص می دهیم ، و این درست است که برخی از دیگران بهتر از دیگران هستند (یا برای یک کار معین مناسب تر هستند). اما هنگامی که شما به اندازه کافی از آنها تست کرده اید ، غذای واقعی این است که امروزه تقریباً همه چیز عالی است. اختلافات تقریباً جزئی ، بخصوص با قیمت مشخص است.

بنابراین ، از دوربینی که قبلاً دارید استفاده کنید و به عقب نگاه نکنید. تقریباً از هر نظر ، DSLR های سطح ورودی امروزی بهتر از SLR های برتر فیلم های برتر در گذشته هستند. با این حال به نوعی آن عکاسان فیلم موفق به ضبط عکسهای زیبا و نمادین شدند که امروز بسیار عالی به نظر می رسند.

مهارتهای خلاقانه و دانش در مورد تنظیمات دوربین بسیار مهمتر هستند. تلاش خود را روی آن ها متمرکز کنید ، نه در جمع آوری تجهیزات دوربین.

حرکت - جنبش
گرفته شده با نیکون D5100 ، یک DSLR سطح ورودی از سال 2011 ، و لنزهای کیت 18-55 میلی متر آن
با ترکیب خود کار کنید

برای گرفتن عکس های جذاب ، باید با آنچه انجام می دهید درگیر شوید. فقط با اتومبیل پرواز نکنید. درعوض ، به ترکیب خود بیاندیشید و سعی کنید تا حد امکان عکس های خود را بسازید.

این با دانستن اصول اولیه نحوه تهیه عکس های خوب شروع می شود. بخش های مهم موضوع خود را با لبه قاب خود قطع نکنید. سطح افق خود را حفظ کرده و با تنظیم ترکیب خود سعی کنید هرگونه حواس پرتی را در عکس خود از بین ببرید. ببینید که آیا عکس شما احساس تعادل و سادگی دارد یا خیر. و اگر عکس در اولین آزمایش خوب به نظر نمی رسد ، تا زمانی که درست نشوید ، به آزمایش خود ادامه دهید.

نمونه تصویر 24-70 میلی متر f / 2.8 (5)
NIKON D800E + 24-70mm f / 2.8 @ 24 mm، ISO 400، 1/100، f / 5.6. عکس توسط نسیم منصوروف.
بدانید که کدام تنظیمات مهم است
تنظیمات دوربین زیادی وجود دارد ، و درست کردن آنها ، به خصوص به عنوان یک مبتدی ، برخی تمرین ها را می طلبد. حتی عکاسان پیشرفته همیشه همه کارها را به طور کامل انجام نمی دهند. اما ارزش این را دارد که بدانید که چگونه دوربین خود را به درستی تنظیم کنید ، و کدام تنظیمات دوربین بیشترین اهمیت را دارند ، بنابراین شما بهترین فرصت را برای گرفتن عکس های مورد نظر خود دارید.

ابتدا سعی کنید با حالت های دوربین غیر از Auto Full تمرین کنید. اگر دوربین شما همه تصمیمات را برای شما گرفته باشد ، چیزی نخواهید آموخت. ممکن است در ابتدا گیج کننده باشد ، اما امیدوارم مقالات ما در مورد دیافراگم ، سرعت شاتر و ISO بهتر شروع خوبی به شما بدهد. این سه تنظیم مهم در تمام عکاسی است.

گذشته از دیافراگم ، سرعت شاتر و ISO ، یاد بگیرید که چگونه با تمرین با حالت های مختلف فوکوس خودکار ، به درستی تمرکز کنید. احتمالاً فوکوس خودکار تک سروو (همچنین به عنوان یک عکسبرداری AF مشهور است) برای افراد ثابت و فوکوس خودکار مداوم سروو (همچنین به عنوان AI Servo شناخته می شود) برای افراد در حال حرکت ترجیح می دهید. از فوکوس دستی استفاده نکنید ، مگر اینکه آنقدر تاریک باشد که فوکوس خودکار کار نکند.

و در آخر ، اگر می خواهید عکس های خود را ویرایش کنید ، در RAW شلیک کنید ، یا فکر کنید احتمال وجود دارد که در آینده آنها را ویرایش کنید. JPEG از نظر ظاهری خوب نیست ، اما پرونده ها برای پردازش پس از عرض جغرافیایی بسیار کمتری دارند. (اگر مطمئن نیستید ، RAW + JPEG را شلیک کنید و RAW ها را برای موارد بعدی نگه دارید.) برای اطلاعات بیشتر به RAW vs JPEG مراجعه کنید.

عکس نمونه از نیکون Z7
برای گرفتن عکس هایی از این دست ، به درک صمیمی از تنظیمات دوربین کمک می کند. مخلوط دو قرار گرفتن در معرض.
نکات برجسته را زیاد نکنید
هنگامی که می خواهید تنظیمات دوربین خود را انتخاب کنید ، باید از پررنگ کردن عکس های برجسته در یک عکس ، اجتناب کنید. دلیل؟ بازیابی هرگونه جزئیات از نواحی سفید یک عکس ، غیرممکن است. من شخصاً آسمان را در عکسهایم ترجیح می دهم به جای اینکه فقط یک حباب بزرگ و بدون ویژگی باشد ، از بافت و رنگ زیبا برخوردار باشد و شرط می بندم که شما هم این کار را انجام دهید.


حفظ نکات برجسته شما بسیار آسان است. اما اینجاست که سرعت شاتر ، دیافراگم و ISO بسیار مهم هستند. این تنها تنظیمات دوربین است که به طور مستقیم بر روشنایی یک عکس تأثیر می گذارد (البته نادیده گرفتن تنظیمات فلاش). حتی جبران نوردهی - تنظیم مهم - فقط به دوربین خود می گوید که یک یا بیشتر از این سه متغیر را تغییر دهید.

هنگامی که عکس می گیرید ، صفحه دوربین را تماشا کنید تا ببینید آیا بیش از حد وجود دارد یا خیر. اگر وجود داشته باشد ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که ISO خود را به مقدار پایه آن (معمولاً ISO 100) پایین آورید. اگر در حال حاضر وجود دارد ، از سرعت شاتر سریعتر استفاده کنید. این مسئله مراقبت خواهد کرد. در مورد دیافراگم ، مطمئن شوید که آن را به یک مقدار دیوانه نیست (f / 32 ، f / 45 ، و غیره) و شما خوب خواهید بود.

عکس نمونه برجسته را بیش از حد قرار ندهید
NIKON D800E + Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm f / 4G ED VR @ 130mm، ISO 100، 1/8، f / 16.0
به نور توجه کنید
احتمالاً مهمترین قسمت عکاسی سبک است. اگر با نور خوب عکس می گیرید ، قدم بزرگی در جهت گرفتن عکس خوب برداشته اید. اما چه چیزی به عنوان نور خوب حساب می شود؟ همه چیز در مورد غروب خورشید نیست.

غالباً ، هدف اینجا تعادل بین شدت نور بین سوژه و پیشینه شماست. حتی اگر از یک غروب خورشید شگفت انگیز عکاسی می کنید ، این عکس با یک پیش زمینه کاملاً تاریک و سایه دار ویران می شود.

ساده ترین راه برای حل این مسئله توجه به جهت و نرمی نور است. اگر l

شب خیلی خشن است ، شما می توانید سایه های بدی را پشت سر بگذارید ، که مخصوصاً مشکلی برای عکاسی پرتره است. اگر نور از زاویه ای بدون تابش تاب می آید ، ببینید که چه کاری می توانید برای جابجایی منبع نور (در استودیو) انجام دهید یا سوژه را (خارج از خانه) منتقل کنید - یا منتظر بمانید تا نور بهتر شود (عکاسی چشم انداز).

همچنین ، اگر از عکس های دستی استفاده می کنید ، مطمئن شوید که نور کافی وجود دارد. در غیر این صورت ، از یک فلاش استفاده کنید یا جایی که روشن تر است حرکت کنید. ساده ترین راه برای عکس گرفتن از چهره های بدون رنگ ، شلیک در محیط های بدون نور کافی است.

دارای نور پس زمینه damselfly
NIKON D7000 + 105mm f / 2.8 @ 105mm، ISO 800، 1/320، f / 3.2
وقت خود را بگیرید
اگر دقیق نباشید اشتباه است در عکاسی اشتباه کنید. بهترین راه حل این مسئله ، کند کردن و وقت خود را در هر زمان ممکن است ، به خصوص هنگامی که برای اولین بار یادگیری عکاسی را می بینید.


ابتدا تنظیمات دوربین خود را دو برابر کنید. اگر در یک روز آفتابی عکس های بیرونی می زنید ، اما از تنظیمات دیشب برای عکاسی از کهکشان راه شیری استفاده می کنید ، چیزی به طرز وحشتناکی اشتباه است. آهسته شوید و زمان لازم را برای به دست آوردن آن اختصاص دهید.

سپس ، برای هر تصمیم مهم دیگر ، همان طرز فکر را حفظ کنید. آیا ترکیب شما تا حد ممکن خوب است؟ آیا در مکان مناسب فوکوس کردید؟ آیا شما برای بهبود شرایط روشنایی هر کاری ممکن کرده اید؟

و به افرادی که به شما می گویند از بررسی عکس های موجود در این زمینه جلوگیری نکنید. مطمئناً بدست آوردن عکسها در هنگام اتفاقات شگفت انگیز در مقابل شما ، بد نیست ، اما تقریباً همیشه خرابی بین عکس ها خواهید داشت. مشکلات مربوط به تصویری را در این زمینه مشاهده کنید - در رایانه خود برنگشتید.

Old Woods
NIKON D7000 + 17-55mm f / 2.8 @ 17 mm، ISO 100، 0.6 seconds، f / 8.0
پاهای خود را حرکت دهید
در حالی که عکس می گیرید ، گیر کردن در یک مکان آسان است. در این دام بیفتید. در عوض ، پاهای خود (یا سه پایه) خود را تا حد ممکن حرکت دهید. به اوج کارها صعود کنید ، ارتفاع دوربین خود را تغییر دهید ، به جلو و عقب بروید ، هر کاری را که باید انجام دهید انجام دهید - اما حرکت خود را ادامه دهید.

اگر ده ها عکس از همان ارتفاع بگیرید ، رو به همان جهت ، بدون حرکت دادن پاها یا سه پایه خود باشید ، حدس بزنید که چیست؟ آنها تفاوت چندانی با هم نخواهند داشت. اگر کل نمونه کارها از همان ارتفاع گرفته شده و بدون هیچ گونه آزمایشی ، عکس های عالی را از دست نمی دهید.

حرکت در اطراف تنها راه تغییر اندازه ها و موقعیت های نسبی اشیاء در عکس شماست. آیا دوست ندارید که موضوع شما خیلی بزرگ باشد و منظره در پس زمینه خیلی کوچک باشد؟ به عقب بایستید و بزرگنمایی کنید. آیا می خواهید صخره ای را که وسواس انگیز به نظر می رسد تعمیر کنید؟ حرکت کنید تا جایی که از ترکیب شما خارج نشود ، یا خیلی کوچک باشد تا مزاحمتی شود.

عکس نمونه پا را حرکت دهید
NIKON Z 7 + NIKKOR Z 24-70mm f / 4 S @ 24mm، ISO 64، 1/125، f / 10.0
بدانید چه موقع از سه پایه استفاده کنید
سه پایه یکی از بزرگترین اختراعات در عکاسی است. همه آنها به جز یکی از مشکلترین مشکلاتی که وجود دارد - از بین بردن نور است. با داشتن سه پایه ، می توانید در معرض قرار گرفتن در معرض چند دقیقه قرار بگیرید و جزئیات آن را به اندازه تاریک ضبط کنید که برای چشم انسان نامرئی باشد. حتی در یک صحنه روشن تر ، سه پایه باعث افزایش پایداری ترکیب شما شده و به شما کمک می کنند تا از عکس های واضح تری بگیرید.


بنابراین ، چه زمانی باید از سه پایه استفاده کنید؟ اگر موضوع شما ثابت است ، تقریباً همیشه. این بدان معناست که عکاسان منظره ، عکاسان معماری و عکاسان هنوز هم اگر به راحتی از سه پایه استفاده نمی کنند بهانه خوبی دارند.

عکاسی از رویداد و عمل کمی متفاوت است زیرا درست است که یک سه پایه می تواند شما را کند کند. در مورد عکاسی مسافرتی هم همینطور است. به همان اندازه که ممکن است بخواهید یک سه پایه را جمع کنید ، ممکن است ارزش دردسر نداشته باشد.

این عادلانه است ، اما بدانید که هر وقت سه پایه خود را در خانه ترک کردید ، از دست می دهید. اگر شما انتخاب بین DSLR سطح ورودی و یک سه پایه در مقابل بهترین دسته کمبو دوربین / لنزهای موجود در بازار بدون یک را به من پیشنهاد دادید ، من هربار کیت سه پایه را انتخاب می کنم.

نکاتی درباره عکاسی برای مبتدیان
NIKON D810 + TAMRON 15-30mm F2.8 VC USD @ 22mm، ISO 64، 1/5، f / 11.0
بدانید چه موقع از Flash استفاده کنید
گرگرفتگی ها فقط برای محیط های تاریک منظور نمی شوند.

اشتباه نکنید - اگر به نور اضافی احتیاج دارید عالی هستند. یک فلاش خارجی بگیرید ، آن را در سقف شیب دهید و از یک لنز نسبتاً طولانی (50 میلی متر یا طولانی تر) استفاده کنید. هر کسی که می شناسید از کیفیت عکس های رویداد شما شگفت زده خواهید شد. این ساده ترین راه برای به دست آوردن نتایج خوب است بدون اینکه واقعاً بدانید که چه کاری انجام می دهید.

اما گرگرفتگی ها حتی در وسط روز نیز در بیرون از منزل مفید هستند. اگر تا به حال درباره "پر کردن فلش" شنیده اید ، به همین دلیل بسیار مهم است. شما می توانید سایه های زشت را فقط با استفاده از یک فلاش ملایم پر کنید - و اکثر افرادی که به عکس نگاه می کنند حتی نمی توانند بگویند.

احمقانه است ، اما دوست دارم به مردم بگویم که فلاش داخلی دوربین آنها در روز روشن و آفتابی از تاریکی مفیدتر است. این توصیه در اینجا صادق است.


گرفته شده با فلش ، تصویر توسط لولا منصوروف
لنز دوربین خود را تمیز کنید

من بسیاری از افراد را دیده ام که با عنصر جلوی لنز دوربین خود دور می شوند و کثیف ، گرد و غبار و لک های اطراف خود را می چرخند. این ساده ترین روش برای گرفتن عکس های مبهم است

100٪ وقت

مطمئناً ، اندکی گرد و غبار هیچ آسیبی نخواهد دید. حتی در یک تصویر قابل مشاهده نخواهد بود. درون هر لنز ذره های کوچکی از گرد و غبار وجود دارد که تمیز کردن آنها بدون جدا کردن لنز غیرممکن است - و هیچ تاثیری در عکس ندارند.

در عوض ، من در مورد لنزهایی که هرگز تمیز نشده اند صحبت می کنم ، با انگورهای سنگ زنی و انگشتی که در سنین بالا برداشته نشده اند. به خودتان لطف کنید و یک پارچه میکرو فیبر و محلول تمیز کردن لنز دریافت کنید. آنها را در سفرها همراه کنید و حداقل یک بار در هفته از آنها استفاده کنید.

عنصر جلوی کثیف

از یک فیلتر ارزان قیمت استفاده نکنید
دومین راه آسان برای گرفتن عکس های مبهم 100٪ از زمان استفاده از یک فیلتر ارزان قیمت در قسمت جلوی لنز شماست.

شخصاً ، هنگامی که من تازه در عکاسی شروع کردم ، پدر بزرگم از دوربین فیلمش یک فیلتر قدیمی و واضح به من داد. این کاملاً متناسب با لنز من است. من خیلی تعجب کردم که همیشه آن را روی لنز خود نگه داشته ام و هرگز نگران نباشید شیشه مطابق با استانداردهای امروز باشد یا نه. معلوم است که اینگونه نبوده است گوشه و کنار همه عکسهای من مبهم بود و هر منطقه روشن و خفیف در عکس (مانند آسمان یا یک چراغ در شب) به شعله ور شرور تبدیل می شد. در اینجا عکسی که من با این فیلتر گرفتم ، و پس از آن یک محصول است:

گوشه های واضح به دلیل فیلتر بد
NIKON D5100 + 18-55mm f / 3.5-5.6 @ 26mm، ISO 400، 1/30، f / 5.0
اما ، هنگامی که فقط یک محصول کمترین را مشاهده می کنید ، به راحتی مات می شود:


برش از عکس unsharp

همان اشتباهی را که من کردم انجام نده! بله ، این یک فیلتر قدیمی بود ، اما ارزان قیمت ها امروز دقیقاً همین کار را انجام می دهند. به شخصه ، من هرگز از فیلتر شفاف و محافظ روی لنز خود استفاده نمی کنم ، مگر در محیط هایی که به عینک محافظ نیز نیاز دارم.

پردازش اساسی پس از یادگیری
پردازش پست در لیست اولویت های عکاس معمولی بسیار بالا نیست ، اما احتمالاً باید باشد. گاهی اوقات ، با پردازش مناسب ، یک عکس خوب می تواند به چیزی واقعاً استثنایی تبدیل شود.

در هنگام پردازش بیش از حد آسان است ، بنابراین مهمترین چیز این است که اطمینان حاصل کنید که هیچ یک از ویرایش های شما دائمی نیستند ("ویرایش مخرب" AKA). یا از گزینه Save As برای حفظ پرونده های اصلی خود استفاده کنید یا بهتر است در نرم افزاری که ویرایش های شما را در یک فایل جداگانه ذخیره می کند ویرایش کنید تا اینکه آنها را در تصویر پخت کنید.

پردازش پس از ارسال عبارت است از انتقال خلقی و هدایت نگاه بیننده به تصویری. با گذشت زمان بهتر و بهتر خواهید شد. توصیه برتر من؟ لطیف باشید. شما نمی خواهید که عکسهای شما بیش از حد پردازش شوند.

نکته اساسی پس از پردازش را بیاموزید
NIKON D800E + Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm f / 4G ED VR @ 90mm، ISO 100، 0.6 seconds، f / 8.0
پشتیبان گیری از عکسهای شما
تقریباً هر عکاس که می شناسم حداقل یک بار در زندگی خود عکسهای مهم از دست داده است. اجازه ندهید این اتفاق برای شما رخ دهد.

برای مبتدیان ، از هر یک از عکس های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. عکس های شما هرگز نباید فقط در یک هارد دیسک ذخیره شوند زیرا در نهایت هارد دیسک شما خراب می شود. این سوال نیست که آیا ، اما کی.


در حالت ایده آل ، شما حداقل باید سه نسخه از تمام عکس های خود را در یک زمان معین داشته باشید. این حداقل باید دو نوع رسانه مختلف ، مانند یک هارد داخلی و یک وسیله ذخیره قابل جابجایی را شامل شود. و حداقل یکی از بک آپ ها باید خارج از سایت ذخیره شود. این به قانون 3-2-1 معروف است. این بهترین راه برای جلوگیری از از دست دادن هر یک از عکس های شماست.

به شخصه ، عکسهای من مهمترین دارایی من هستند ، و من نمی خواهم بدون توجه به چه چیزی ، آنها را از دست بدهم. هارد دیسک من در زمان واقعی از اینترنت نسخه پشتیبان تهیه شده است و من چندین هارد اکسترنال نیز با پشتیبان گیری کامل نیز دارم. این بیش از حد است ، اما این نکته است.

سامسونگ SSD T1 (2)
هارد اکسترنال SSD
سازماندهی شوید
این که آیا شما یک فرد سازمان یافته یا کثیف هستید ، بسیار مهم است که عکسهایتان به راحتی پیدا شود. این فقط به سرعت بخشیدن به گردش کار شما نمی رسد. اگر به یاد ندارید که چگونه هارد دیسک خود را سازماندهی کرده اید ، ممکن است در پی حذف پوشه ای باشید که حاوی تصاویر مهم است بدون اینکه متوجه شوید.

روش من این است که به سادگی ایجاد یک پوشه جدید از تصاویر برای هر سال ، سپس هر سال تقسیم بر ماه ها (برچسب "01 ژانویه" ، "02 فوریه" و غیره ، به ترتیب حروف الفبا). سپس در نرم افزار پس از پردازش ، من عکس ها را بطور جداگانه در مجموعه های مختلف مرتب می کنم و سازماندهی می کنم. به این ترتیب ، می توانم تصاویر را از یک مکان خاص یا در نظر گرفته شده برای یک پروژه خاص پیدا کنم.

اما این تنها یکی از بسیاری از روشهای ممکن است. برخی از عکاسان ترجیح می دهند عکس های خود را بر اساس سال ترتیب دهند ، سپس هر سال را به جای ماه ها تقسیم می کنند. روش دقیق مهم نیست؛ از آنچه راحت هستید استفاده کنید. اما اطمینان حاصل کنید که زود عادات خوب را شروع می کنید ، یا در نهایت با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد.

راهنمایی سازماندهی عکس ها
سازماندهی عکس ها در لایت روم
چیز جدیدی را امتحان کن
هرچه بیشتر با عکس گرفتن تجربه کنید ، جالب تر می شود. وارد کردن به روال ساده و گرفتن عکس های مشابه بارها و بارها آسان است و هیچ مشکلی با آن وجود ندارد ، اما مهم است که هر از چند گاهی چیز جدیدی را امتحان کنید.

به عکاسی ماکرو ضربه بزنید ، یا تکنیک های جدید روشنایی را آزمایش کنید. برای ارسال به یک پست دیگر

سبک پردازش. به صورت خودجوش باشید و به مکانی بروید که قبلاً هرگز عکاسی نکرده اید. راه های زیادی برای امتحان کردن چیز جدید در عکاسی وجود دارد ، و اگر این کار را نکنید پشیمان نخواهید شد.


معمولاً چیزی را پیدا خواهید کرد - یا تکنیک جدید یا اولویت شخصی - که می توانید برای نتایج خوب به عکاسی منظم خود برگردید.

هواپیمای بدون سرنشین
نیکون Coolpix A ، ISO 360 ، 1/1000 ، f / 2.8. گرفته شده از پهپاد خانگی.
با عکاسان دیگر ملاقات کنید
ملاقات با سایر عکاسان یکی از بهترین راه ها برای یادگیری و بهبود ، چه برای الهام بخشیدن و چه برای مشاوره است.

تعجب خواهید کرد که مردم از به اشتراک گذاشتن نکات و تکنیک های خود با سایر عکاسان لذت می برند. به ندرت با رازداری یا تحقیر روبرو می شوید. حتی آنسل آدامز بزرگ چندین کتاب نوشت که در مورد تکنیک های عکاسی وی توضیح می داد.

اگر شما نوع شخصی هستید که یادگیری خود راهنمایی در عکاسی را ترجیح می دهد ، این همچنان صدق می کند. سؤالات خود را در مورد انجمنهای آنلاین بپرسید ، از عکاسان پست الکترونیکی که کار شما را تحسین می کند ، سؤال کنید و در غیر این صورت منابعی را پیدا کنید که ارزشمند باشند مهم نیست چه چیزی ، یادگیری را متوقف نکنید. همیشه چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد

چرا از عکس های منظره به عنوان مثال استفاده می کنیم
NIKON D800E + 70-200mm f / 4 @ 120 mm، ISO 100، 1/2، f / 11.0
نقاط ضعف خود را برطرف کنید
اگر هنوز سعی دارید سرتان را دور سرعت شاتر ، دیافراگم و ISO بپیچانید ، بازگشت به حالت خودکار وسوسه انگیز است به جای اینکه آنچه را که شما نمی فهمید ، دوباره به حالت خودکار برگردید. این یک اشتباه بزرگ است!

اگر سعی در یادگیری عکاسی پرتره دارید ، اما برای به نظر رسیدن نور از فلاش خود سخت می گیرید ، می تواند وسوسه انگیز باشد که تمام تصاویر داخلی خود را کنار یک پنجره برای نور خوب بگیرید. این هم اشتباه بزرگی است!

اگر می خواهید پس پردازش را یاد بگیرید ، اما نرم افزار شما گیج کننده است ، می توانید همه عکس های خود را در JPEG ضبط کنید تا چیزی خوب از دوربین بدست آورید. اما - شما آن را حدس زده اید - این یک اشتباه بزرگ دیگر است!


در مورد نقاط ضعف خود کار نکنید. درستشون کن. بهترین راه برای بهبود عکسهای خود ، تجزیه و تحلیل آنچه هنوز نمی فهمید ، سپس زمان لازم را برای یادگیری آن صرف کنید. این بیشتر از همه مربوط به عکاسان مبتدی است که طبیعتاً بیشترین یادگیری را دارند ، اما حتی متخصصان نیز برای پیروی از این توصیه خوب عمل می کنند.

چشم انداز ایسلند در باران
NIKON D800E + 70-200mm f / 4 @ 160 mm، ISO 100، 1/15، f / 7.1
به عکسهای قدیمی خود نگاه کنید
من متوجه شده ام که بسیاری از عکاسان تمایل به عکس گرفتن ، بهترین عکس ها را از یک عکس انتخاب می کنند ، سپس به ندرت یا هرگز به دیگران باز نمی گردند. اما دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود عکس های قدیمی و بلااستفاده از شما با ارزش ترین سبد خرید شما باشد.

اول ، آنها به شما کمک می کنند نقاط ضعف خود را برطرف کنید. فقط از خود بپرسید ، به طور متوسط ​​، چرا عکس های بد شما بد است؟ شاید تمایل داشته باشید که به طور نادرست تمرکز کنید ، بیش از حد تاریک یا روشن در معرض نمایش بگذارید ، به صورت ناخوشایند آهنگسازی کنید و غیره. همه این اطلاعات بسیار مفید است زیرا به شما کمک می کند دفعه بعد مشکل را بهبود بخشید.

از این گذشته ، ممکن است عکسی قدیمی پیدا کنید که واقعاً آواز می خواند - اما به نوعی اولین بار آن را متوجه نکردید. این اتفاق هر از گاهی برای من رخ می دهد و احساس می کنم طلای اعتصاب است.

آتشفشانی
من برای اولین بار از این عکس غافل شدم ، اما هنگام بازبینی آرشیو آن را پیدا کردم.
خوش بگذره
قرار است عکاسی سرگرم کننده باشد. حتی عکاسان حرفه ای این حرفه را تقریبا بدون استثنا انتخاب کردند ، زیرا از عکاسی لذت می برند. نگذارید آن جرقه از بین برود.

همانطور که در ابتدا ذکر شد ، برخی از این موارد تلاش برای چیزهای جدید است - و همچنان به یادگیری مهارت های جدید. اما این نیز در مورد عدم جدی گرفتن عکاسی و یا گرفتار شدن در تجهیزات دوربین به قیمت خود عکاسی نیست.

من می بینم که بسیاری از افراد آنلاین درباره بحث درباره انتخاب برند دوربین دوربین یا بررسی خوب / بد / نظرخواهی که از شخص دیگری در اینترنت می بینند ، وارد بحث و گفتگوهای داغ می شوند. چه کسی اهمیت می دهد؟ همه اینها دقیقاً به آنچه شما سعی می کنید از آن جلوگیری کنید ، کمک می کند - عکاسی کردن فقط دلخوری دیگری در زندگی شماست ، نه منبع خوشبختی و شادی.

درعوض ، به این فکر کنید که چرا دوست دارید عکس بگیرید

عکاسی

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چگونه به سرعت تلفن اندرویدی خود [ژوئن 2020]
دو شنبه 2 تير 1399 ساعت 23:27 | بازدید : 324 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

تلفن های اندرویدی مانند هر رایانه ای ، عادت تاسف آور دارند که با افزایش سن ، کندتر می شوند. برای چند ماه اول بعد از خارج کردن تلفن از جعبه ، همه چیز عالی است — برنامه ها سریع بارگیری می شوند ، به داده های ذخیره شده به راحتی دسترسی پیدا می کنید و بارگیری همه چیز از پرونده های محلی گرفته تا بازی ها تا برنامه ها در چشمان چشم انجام می شود.


پاسخ سریع TechJunkie
حافظه نهان را پاک کنید ، برنامه های بلااستفاده را حذف کنید
برای اطلاعات بیشتر مقاله را بخوانید
اما با گذشت زمان ، دستگاه شما به طور طبیعی کندتر می شود و این احساس از فناوری جدید براق شروع به فرسودگی می کند. رم تلفن شما با برنامه های نصب شده و فعال اشباع بیش از حد می شود. همین برنامه ها فضای بیشتری را در فضای داخلی تلفن شما جای می دهند. با گذشت زمان اطلاعات زیادی درباره تلفن و روندهای جدید در حال اجرا است ، مطمئناً تلفن شما کند خواهد شد.

اگر این اتفاق برای تلفن شما افتاده است ، شما تنها نیستید. خوشبختانه ، راه حل های ساده ای وجود دارد تا بتوانید دوباره گوشی خود را به درستی کار کنید.

Android یک سیستم عامل است که می تواند هم باریک و هم گسترده و کشیده و باز هم به حالت عادی و سریع خود بازگردد. مهم نیست که تلفن شما چقدر کند شده است ، یک یا چند نکته ما موظف است تلفن شما را به حالت سریع خود برگرداند. بنابراین ، بیایید نگاهی به چگونگی سرعت بخشیدن به تلفن آهسته آندروید خود بیاندازیم.

رفع سریع
لینک های سریع

رفع سریع
تلفن یا تبلت خود را مجدداً راه اندازی کنید
برنامه های بلااستفاده و قدیمی را حذف کنید
حذف چندین برنامه به طور هم زمان
غیرفعال کردن برنامه های سیستم استفاده نشده
داده های ذخیره شده خود را پاک کنید
سایر نکات متفرقه
تغییر نحوه عملکرد دستگاه شما
گزینه های پیشرفته برای سرعت بخشیدن به تلفن شما
پارتیشن حافظه نهان خود را پاک کنید
تغییر سرعت انیمیشن در تلفن شما
اورکلاک (فقط ریشه)
تنظیم مجدد تلفن شما کارخانه است
آخرین نکته در مورد سخت افزار تلفن شما
کاری که شما نباید انجام دهید


ممکن است تلفن شما کند عمل کند ، اما این به معنای لزوماً به این معنی نیست که شما نیاز به یک فرآیند چند مرحله ای دارید تا بتوانید مشکلات ناشی از کند شدن را برطرف کنید. گاهی اوقات ، ساده ترین راه حل برای مشکلات شما نیز صحیح است ، بنابراین با نگاهی به برخی از ساده ترین راه های رفع سرعت تلفن یا رایانه لوحی شما شروع خواهیم کرد. در حالی که ممکن است شما را مجبور به تنظیم مجدد کامل کارخانه دستگاه خود کنید ، چند قدم کاملا قبل از مراجعه به چنین اقدامات شدید وجود دارد.

تلفن یا تبلت خود را مجدداً راه اندازی کنید
بله ، این یک نکته بارز است ، اما تعجب خواهید کرد که چه مدت افراد بدون راه اندازی مجدد تلفن ، تبلت و سایر دستگاه های Android خود می روند. مشابه سایر دستگاه های محاسباتی استاندارد مانند رایانه رومیزی مبتنی بر Windows یا MacBook Pro ، سخت افزارهای دارای Android که نیاز به راه اندازی مجدد گاه به گاه دارند ، فقط برای چرخاندن برنامه های اجرا شده در پس زمینه دستگاه شما.


در بیشتر تلفنهای Android با پایین نگه داشتن دکمه روشن و انتخاب "راه اندازی مجدد" از فهرست بازشو مجدداً راه اندازی مجدد انجام می شود. اگر تلفن شما گزینه راه اندازی مجدد را ندارد ، کافی است دستگاه خود را خاموش کرده و دوباره آن را روشن کنید.


برای بهترین کارایی در دستگاه های قدیمی تر ، بعد از راه اندازی مجدد دستگاه ، بگذارید چند دقیقه تلفن خود را بنشیند. به طور معمول ، برنامه های راه اندازی می توانند دستگاه شما را کند کنند در حالی که همه چیز اولیه است. گوشی های جدیدتری مانند Pixel 2 XL اما به هر حال باید هر لحظه از کار در نیایند.

 

برنامه های بلااستفاده و قدیمی را حذف کنید

برنامه های بلااستفاده در تلفن شما دست نخورده باقی مانده ، اطلاعات را به روز نمی کنند و بدون اطلاع شما به روزرسانی ها را بررسی می کنند. اگرچه به نظر می رسد خوب است که آن برنامه کوپن سازی را که در تعطیلات بارگیری کرده اید از طریق تلفن خود بارگیری کنید ، واقعیت این است ، مطمئناً بهتر است آن را رها کنید ، مگر اینکه هر روز از آن استفاده کنید.

بسیاری از ما ممکن است دوست داشته باشیم فکر کنیم تلفنهایمان را تمیز و پاک از همه برنامه های ناخواسته یا بلااستفاده نگه می داریم ، اما حتی با صرفه جویی ترین تکنیکی از ما ، در دستگاه ما چند برنامه وجود دارد که دیگر از آنها استفاده نمی کنیم.

 

اگر مطمئن نیستید که چه چیزی را در تلفن یا دستگاه خود پنهان کرده اید ، نسخه های جدیدتر فروشگاه Play Google ، این امکان را می دهد که بررسی کنید که برنامه ها در مدتی مورد استفاده قرار نگرفته اند یا از آنها استفاده نشده است.

Play Store را از کشو برنامه یا صفحه اصلی خود باز کنید و از فهرست سمت چپ منو را باز کنید (یا دکمه منو را در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید).
در بالای فهرست ، "برنامه ها و بازی های من" را بزنید تا لیست تمام برنامه های خود را باز کنید. به طور پیش فرض ، این صفحه روی برنامه های اخیراً به روز شده شما باز می شود - با این وجود ، باید برنامه های نصب شده شما را مشاهده کنیم.
انگشت خود را به سمت راست بکشید یا از بالای منو "نصب شده" را انتخاب کنید. Google Play هر برنامه نصب شده روی دستگاه شما را به همراه گزینه های مرتب سازی در سمت راست دستگاه شما نمایش می دهد. به طور معمول ، Google Play این کار را در حالت "الفبایی" نشان می دهد اما می خواهیم "آخرین استفاده" را انتخاب کنیم که برنامه های شما را از اخیراً باز شده تا حداقل باز شده نشان می دهد.

از اینجا ، می توانید برنامه هایی را که اخیراً توسط دستگاهتان استفاده شده است مشاهده کنید. وقتی حرکت می کنید برنامه هایی بیشتر از آنچه در ابتدا فکر می کنید متوجه خواهید شد.

برخی از برنامه های موجود در پایین لیست شما ممکن است برنامه های سیستم باشند که امکان حذف وجود ندارد و نگران نباشید ، ما موارد زیر را در این لیست پوشش خواهیم داد.

وقتی برنامه ای را پیدا می کنید که نمی خواهید روی دستگاهتان نصب شود ، روی نام برنامه در فهرست خود ضربه بزنید. این گزینه در پایین صفحه برای باز کردن یا به روزرسانی ایجاد می کند ، اما کافی است یک بار دیگر روی این نام ضربه بزنید ، سپس روی "حذف نصب" در صفحه برنامه در Google Play ضربه بزنید.


ادامه برنامه های حذف احساس راحت دستگاه خود را از بین ببرید. تعجب خواهید کرد که چند برنامه در دستگاه شما برای ماه ها بدون استفاده از تلفن شما استفاده می شود ، به ویژه اگر تلفن خود را بیش از یک سال داشته باشید.

حذف چندین برنامه به طور هم زمان
حذف چندین برنامه به طور هم زمان با برنامه های مناسب امکان پذیر است. حذف برنامه های ناشناس برنامه در لکه های فروشگاه Play وجود دارد ، هر یک راهی آسان برای حذف برنامه ها از دستگاه های خود ارائه می دهند.

با وجود همه گزینه های موجود در دسترس کاربران Google Play ، می توان تشخیص داد که کدام یک از برنامه های صحیح برای استفاده صحیح است - به ویژه هنگامی که برخی از برنامه های حذف کننده با تبلیغات و یا فرآیندهای دیگری همراه هستند که می توانند حتی بیشتر گوشی شما را کند کنند.


اگر می خواهید دسته ای از برنامه های ناشناس برنامه را امتحان کنید ، بیش از این که به فهرست بروید خوش آمدید. اما ، برای کسانی که به دنبال یک توصیه واحد هستند ، ما چند ماه گذشته را با استفاده از NoAd Uninstaller صرف کردیم. متاسفانه این برنامه از فروشگاه Play حذف شده است ، اما می توانید APK از آن را در اینجا پیدا کنید.

با این حال ، برای کسانی که مایلند برنامه های کاربردی خود را صرفاً به فروشگاه Play بچسبانند ، ممکن است بخواهید Uninstaller را چک کنید - بدون تبلیغات ، بدون درد در فروشگاه Play ، که عملکردی مشابه NoAd Uninstaller را ارائه می دهد اما با استفاده بهتر ، رابط بصری تر.

هرکدام را که می خواهید بر روی دستگاه خود نصب کنید ، هر دو آنها چندین برنامه را یکباره نسیم حذف می کنند.


پس از حذف برنامه ها در تلفن ، ممکن است بخواهید دستگاه خود را مجدداً راه اندازی مجدد کنید تا پرونده های اضافی که هنوز از حافظه خود استفاده می کنند را پاک کنید. اما برنامه هایی که با تلفن شما ارسال شده اند ، برنامه هایی که نمی توانید حذف کنید چیست؟ نگران نباشید ، ما نیز برای آنها مشاوره داریم.

غیرفعال کردن برنامه های سیستم استفاده نشده
حتی اگر تولید کنندگان اندرویدی (و به میزان کم حامل ها) گنجانده شده اند که برنامه های bloatware را در نسخه های جدیدتر Android قرار داده اند ، هنوز هم مشکل در سیستم عامل گوگل است. و مگر اینکه دستگاه Nexus یا Pixel و، و در برخی موارد تلفنهای موتورولا و OnePlus running را اجرا کنید ، احتمالاً مقدار مناسبی از bloatware در گوشی خود دارید.

این می تواند برنامه های از پیش نصب شده ، برنامه های سیستم یا برنامه های پشتیبانی شده شرکت شما باشد (Verizon در این همه یک مجرم به خصوص بد است ، از جمله برنامه های موسیقی و ناوبری که ویژگی هایی را که می توانید از Google و سایر ارائه دهنده برنامه ها دریافت کنید ، شارژ می کند).

خوشبختانه ، اکثر برنامه های سیستم که برای عملکرد سیستم عامل لازم نیستند ، حداقل می توانند در تنظیمات سیستم شما غیرفعال شوند. یک برنامه غیرفعال هنوز هم فضای گوشی شما را به خود اختصاص می دهد ، اما در پس زمینه اجرا نمی شود ، تلفنتان را از تعداد برنامه های بیش از حد سیستم با استفاده از CPU تلفن شما به طور همزمان ذخیره می کند.

برای غیرفعال کردن برنامه های از پیش نصب شده در دستگاه ، با استفاده از نماد تنظیمات در کشوی برنامه تلفن خود یا با دسترسی به میانبر تنظیمات از تنظیمات سریع در بالای سینی اعلان خود وارد منوی تنظیمات خود شوید. بسته به نوع دستگاه شما ممکن است این صفحه نمایش متفاوت به نظر برسد ، اما روند تا حد زیادی یکسان خواهد بود.


خراش

Android با دوچرخه سواری و تمیز کردن تمام داده های ذخیره شده ذخیره شده از برنامه های بلااستفاده یا به ندرت استفاده شده ، و همچنین برنامه های سیستمی که امکان حذف آنها از سیستم شما وجود ندارد.

اکثر برنامه ها داده های ذخیره شده ذخیره شده خود را به اندازه کافی خوب مدیریت می کنند و می دانند چه زمانی پاک کردن حافظه پنهان برای اجرای سیستم با سرعت صاف و ثابت لازم خواهد بود. با این حال ، برخی از برنامه ها ، هیچگونه کنترل از خود ندارند ، آنها منابع سیستم شما را برای صبحانه ، ناهار و شام می خورند ، و این می تواند برخی از مشکلات سرعت جدی را در Android ایجاد کند.


بنابراین ، برای پاک کردن حافظه نهان برنامه ، می خواهیم به فهرست تنظیمات سیستم خود برگردیم و این بار همراه با تنظیمات منو به دنبال "ذخیره سازی" بروید. اگر تلفن شما از گزینه حافظه خارجی مانند کارت microSD استفاده می کند ، مطمئن شوید که "حافظه داخلی" را انتخاب می کنید.

هنگامی که تلفن شما منوی کاملاً بارگذاری شده نمایش لیست برنامه ها با استفاده از حافظه سیستم را بارگیری کرد ، می خواهیم گزینه "داده ذخیره شده" خود را پیدا کنیم. این به طور معمول به پایین صفحه نمایش داده می شود. با بهره برداری از این گزینه ، گزینه ای برای پاک کردن داده های ذخیره شده ذخیره شده برای همه برنامه های شما ایجاد می شود.

اگرچه می توانید داده های ذخیره شده خود را بر اساس برنامه به صورت برنامه پاک کنید ، اما این باعث می شود همه داده های برنامه ذخیره شده شما به صورت یک نوسان پاک شوند و این کار بسیار ساده تر و سریع تر از طی کردن و انتخاب جداگانه هر برنامه کاربردی روی دستگاه شما انجام می شود.


شایان ذکر است که برخی از دستگاه ها ، از جمله جدیدترین تلفن های Google ، Pixel 2 و Pixel 2 XL ، فاقد گزینه پاک کردن داده های ذخیره شده ذخیره شده برای همه برنامه ها هستند. درعوض ، باید برای استفاده از منوی همه برنامه ها به منظور پاک کردن دستی محتوا از دستگاه خود ، به نیاز خود ، اعتماد کنید.

ناامید کننده است که گوگل این ابزار آشکار را به طور مستقیم از Android Oreo خارج نکرده است ، اما با توجه به اینکه تنها دو درصد از کاربران اندرویدی حتی به روزرسانی دریافت نکرده اند (و بیشتر کاربران اندرویدی مستقر در ایالات متحده دارای تلفن های سامسونگ با قابلیت ساخته شده هستند). -در) خیلی نگران کننده نیست

سایر نکات متفرقه
همه چیز به طور مرتب در یک گروه قرار نمی گیرد مانند پیشنهادات ما در بالا ، بنابراین اگر هنوز به دنبال رفع سریع مشکلات مربوط به سرعت تلفن خود هستید ، برخی از موارد زیر را امتحان کنید:


با ضربه زدن به نماد مربع در سمت راست و پایین نوار پیمایش ، منوی برنامه های اخیر را بر روی تلفن خود باز کنید (برای تلفن های سامسونگ قبل از Galaxy S8 ، دکمه سخت افزار سمت چپ است). همه برنامه های اخیر خود را بکشید تا آنها را از حافظه پاک کنید.

اگر اغلب از آنها استفاده نمی کنید برخی از ابزارک های نگه داشته شده در تلفن خود را پاک کنید. ابزارک ها می توانند از مقادیر زیادی رم غیر ضروری در دستگاه شما استفاده کنند ، و بیشتر دارندگان تلفن فقط به مناسبت استفاده از ابزارک استفاده می کنند. از آنجا که اکثر ابزارک ها دائماً با محتوای جدید به روز می شوند و از RAM ، داده و بخش بزرگی از باتری خود استفاده می کنید. کمد ویجت را تمیز کرده و به تلفن شما تقویت لازم را بدهید.
سرعت کارت SD خود را بررسی کنید. اگر بسیاری از برنامه های خود را به کارت SD منتقل کرده اید ، اما به سبک قدیمی تر کارت در حال اجرا هستید ، ممکن است خیلی راحت باشد که فایل ها را بارگیری کنید یا برنامه ها و بازی ها را از کارت بارگیری کنید. این روزها ، حتی کارت های کلاس 10 برای دسترسی به داده ها کمی آهسته هستند - می خواهید به دنبال کارت SDXC یا بهتر باشید. خوشبختانه ، این کارتهای سریع واقعاً ارزان شده اند: یک کارت حافظه microSDXC 32 گیگابایتی فقط 14 دلار در آمازون قابل گرفتن است ، و نسخه 64 گیگابایتی همان کارت فقط 22 دلار است (این قیمت ها مرتباً نوسان می کنند ، بنابراین اگر کارت ها تعجب نکنید ، تعجب نکنید. وقتی روی لینک ها کلیک می کنید ، کم و بیش گران هستند.
برنامه ها و پرتاب های شخص ثالث را بررسی کنید که ممکن است گوشی شما را به طرز چشمگیری کند کند. این موارد معمولاً شامل راه‌اندازهای صفحه اصلی ، برنامه‌های کاربردی (مانند برنامه شناسه تماس گیرنده ، ماشین حساب و چراغ قوه) است.
تغییر نحوه عملکرد دستگاه شما
رفع سریع ما به طور کلی به شما کمک می کند تا تلفن را هنگامی که سکوت گاه به گاه دارید ، سرعت بخشید ، اما گاهی اوقات تلفن به معنای واقعی کلمه احساس کمی کندی در دست شما می کند. Android مملو از انیمیشن های پرتحرک و انتقال است ، و در حالی که می توانید اولین بار گوشی را مرتب کنید خیلی مرتب و مرتب باشید ، در نهایت می خواهید از انیمیشن های آهسته دور شوید و فقط وارد برنامه شوید.


خوب ، ما خبرهای خوبی برای شما داریم در حالی که اکثر پرتابگرهای استاندارد قادر به خاموش کردن انیمیشن های برنامه و مواردی از این دست نیستند ، سایر پرتاب های شخص ثالث مانند Nova Launcher می توانند سرعت انیمیشن ها را شخصی سازی کرده و حتی تغییر دهند ، همه در منوی تنظیمات پرتاب.

ما این ویژگی را با استفاده از Nova به نمایش می گذاریم ، اما سایر پرتاب های موجود در بازار نیز این توانایی را دارند. همچنین می خواهید مجوز Prime را از فروشگاه Play بگیرید تا بتوانید تغییراتی را درون برنامه اعمال کنید.


پس از راه اندازی و کار با Nova یا اگر قبلاً از آن به عنوان لانچر استفاده می کنید ، کشوی برنامه خود را باز کنید و روی "تنظیمات Nova" در لیست برنامه های خود ضربه بزنید. این یک لیست بسیار ارعاب کننده از تنظیمات احتمالاً ناآشنا باز می کند ، اما ما به دنبال دو مورد خاص هستیم. با شروع تنظیمات انیمیشن خود ، به دسته "نگاه و احساس" بروید ، که گزینه های سرگرم کننده زیادی برای ما وجود دارد تا با آنها اشتباه بگیریم. اگر قبلاً به تنظیمات «نگاه و احساس» نکرده باشید ، می تواند یک b باشد

گزینه های پیشرفته برای سرعت بخشیدن به تلفن شما
همه چیزهایی که در بالا در مورد آن صحبت کردیم خوب و همه است ، اما در پایان روز ، همه آنها راه حل های موقت برای یک مشکل عمده اندرویدی هستند. این یک سیستم عامل عالی نیست ، و به خصوص بعد از چند سال بروزرسانی سیستم و امنیت ، همه چیز می تواند کمی کند شود.

همانطور که در اکثر مشکلات اندرویدی وجود دارد ، در Android فقط دو راه حل برای هر مشکل وجود دارد: پاک کردن پارتیشن حافظه پنهان و پاک کردن تلفن شما کاملاً تمیز. و در حالی که پاک کردن پارتیشن کش شما یک راه حل نسبتاً ساده برای سرعت بخشیدن به تلفن شما است ، ما واقعاً فقط توصیه می کنیم تلفن خود را پاک کنید اگر مراحل فوق به رفع مشکلات سرعت شما کمک نمی کند.

پارتیشن حافظه نهان خود را پاک کنید
ما با پاک کردن قسمت بندی حافظه نهان در تلفن شما شروع می کنیم ، که کمی شبیه به پاک کردن حافظه نهان برنامه شما مانند گذشته است. پاک کردن کل پارتیشن حافظه پنهان می تواند برخی از مشکلاتی را که اغلب با بروزرسانی نرم افزار برنامه یا سیستم ایجاد می شود ، برطرف کند ، بدون اقدامات شدید پاک کردن کامل تلفن شما (نگران نباشید. ما به آنجا خواهیم رسید).

در حالی که ساده ، پاک کردن پارتیشن حافظه پنهان شما شامل بوت شدن در حالت بازیابی تلفن شماست ، که می تواند برای آن دسته از کاربران جدید که در تلفن های هوشمند یا منوی بوت هستند جالب باشد. هرچند بیش از حد استرس نکشید - ما شما را مستقیماً با روند بوت پیاده خواهیم کرد.

این فرآیند بسته به Make و Model متفاوت است. اکثر تلفن ها قبل از فشار دادن دکمه کم کردن صدا روی صفحه نمایش راه انداز برای دسترسی به منوی بازیابی ، از دکمه های جلد بالا و روشن استفاده می کنند.

برای تلفن هایی مانند گلکسی S6 و S7 با استفاده از ترکیبی از کلیدهای Home، Power و Volume Up همین کار را انجام می دهند. همانطور که گفتیم ، به جستجوی تلفن خاص و عبارت "boot to بهبود" در Google بپردازید تا مراحل صحیح را طی کنید. پس از رسیدن به منوی بازیابی ، این مراحل در مورد هر تلفن اعمال می شود.

تلفن های جدیدتر که دکمه هوم ندارند ، با استفاده از دکمه Bixby ترکیبی خواهند داشت.


بعد از رسیدن تلفن به منوی بوت - که چیزی شبیه به صفحه نمایش در عکس ما در بالا خواهد بود - شما نمی توانید از صفحه لمسی خود برای کنترل منوی صفحه نمایش خود استفاده کنید.

از کلیدهای میزان صدا خود استفاده کنید تا خط برجسته شده آبی را به پایین "Wipe Cache Partition" در منوی بالا بروید - این یکی از خط زیر خط برجسته آبی در تصویر بالا است. پس از انتخاب "Wipe Cache Partition" ، بر روی دکمه روشن / خاموش روی دستگاه خود ضربه بزنید تا گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس دوباره از کلیدهای Volume استفاده کنید تا "بله" را روی صفحه تأیید انتخاب کنید.

برای تأیید انتخاب خود ، به Power ضربه بزنید و تلفن شما پاک کردن پارتیشن حافظه پنهان را آغاز می کند. با این کار حافظه یا کارت SD شما پاک نمی شود ، بنابراین هر برنامه و عکس در تلفن شما ایمن خواهد بود. پس از اتمام فرآیند ، "صفحه راه‌اندازی مجدد دستگاه" را در صفحه زیر انتخاب کرده و برای تأیید ، به برق ضربه بزنید. درست مثل با راه اندازی مجدد ، چند دقیقه به تلفن بنشینید تا بتواند در فرایندهای اصلی خود بنشیند و راه اندازی مجدد شود ، سپس سعی کنید از تلفن استفاده کنید تا ببینید چه سرعت یا کندی در دست شما است.

تغییر سرعت انیمیشن در تلفن شما
ممکن است تعجب کنید؛ آیا ما فقط در مورد این با پرتاب نوا صحبت نمی کنیم؟ و در حالی که بله ، ما با تغییر سرعت انیمیشن های بالا با استفاده از چیزی مانند Nova Launcher ، ما را مورد توجه قرار داده است ، سرعت انیمیشن قدرت بخش تلفن شما است.

مطمئناً ، سخت افزاری که تلفن شما را تأمین می کند ، چقدر سریع برنامه ها و بازی ها را روی دستگاه شما بارگذاری می کند ، اما تا حدی ، این نرم افزار همچنین تأثیر عمده ای بر تجربه روزانه ما دارد. شرکت هایی مانند گوگل و اپل سیستم عامل های خود را با حس روان بودن و انیمیشن سازی طراحی می کنند تا به خوبی ظاهر شوند ، اما گاهی اوقات استفاده بیش از حد از انیمیشن می تواند باعث شود گوشی شما از آن چیزی که واقعاً احساس کندتر است.


اگر اکنون چند ماه است که متعلق به دستگاه Android خود هستید و از همه انیمیشن ها و زمان انتقال آهسته بین برنامه ها و برنامه های تلفن خود خسته شده اید ، می توانید از گزینه های توسعه دهنده داخل Android برای تغییر سرعت خود استفاده کنید. تلفن.

برای شروع ، به منوی System در تنظیمات خود بروید و "About Phone" را انتخاب کنید. "ساخت شماره" نرم افزار تلفن خود را در داخل فهرست تنظیمات پیدا کنید و روی آن هفت بار ضربه بزنید تا تنظیمات برنامه نویس روی تلفن خود را فعال کنید.

به منوی اصلی داخل تنظیمات برگردید و "سیستم" را دوباره انتخاب کنید. در داخل منوی System ، گزینه جدیدی با عنوان "گزینه های برنامه نویس" ظاهر خواهد شد که دو براکت به عنوان نماد است.

در داخل منوی گزینه های توسعه دهنده ، لیست بزرگی از گزینه های منو را پیدا خواهید کرد ، تقریباً همه آنها را باید تنها بگذارید ، مگر اینکه در زمینه توسعه برنامه های فعال برای Android کار کنید.

تا کنون ، این طولانی ترین منو در منوی تنظیمات در Android است و از گزینه های زیادی پر شده است که اگر دقت نکنید ، می تواند دستگاه شما را کاملاً پیچ کند. به همین دلیل این منو به طور پیش فرض در Android پنهان شده است. با این وجود ، ما به جز پیدا کردن گزینه های صحیح برای دستگاه خود ، کاری در اینجا نداریم. تا زمانی که تنظیمات مقیاس انیمیشن را پیدا نکنید ، از لیست گزینه ها حرکت کنید - آنها در دسته "ترسیم" قرار ندارند یا از نوار جستجو در تنظیمات برای یافتن آن استفاده می کنید.


شما f

در اینجا سه ​​مقیاس انیمیشن وجود دارد: مقیاس انیمیشن پنجره ، مقیاس انیمیشن گذار و مقیاس مدت انیمیشن. هر سه ، به طور پیش فرض ، روی 1x قرار می گیرند ، که تنظیم پیش فرض انیمیشن ها است و به طور کلی تعادل بین شادابی و قابلیت استفاده را نشان می دهد.

با ضربه زدن روی هر یک از این گزینه ها گزینه هایی برای تغییر مقیاس از 1 برابر به چیزی سریعتر یا کندتر نمایش داده می شود. اگر می خواهید انیمیشن ها را بر روی دستگاه خود نگه دارید ، اما می خواهید آنها را سرعت بخشید (توصیه می شود) ، هر سه مقیاس را بر روی 0.5 برابر قرار دهید. اگر می خواهید انیمیشن ها را به کلی حذف کنید ، می توانید هر سه انیمیشن را خاموش کنید.

برای تست سرعت قبل از تصمیم به تغییر ، سعی کنید در خانه ضربه بزنید ، سپس روی نماد برنامه های اخیر ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید. تفاوت سرعت در این انیمیشن ها به راحتی آشکار خواهد شد و به شما ایده می دهد که چگونه هر گزینه دستگاه شما را تغییر می دهد.

گزینه های دیگر ، از 1.5x به 10x ، انیمیشن های دستگاه شما را کند می کنند. این موارد توصیه نمی شوند ، به خصوص هنگامی که به تعداد بالاتر بروید (اگرچه تماشای دستگاه شما با سرعت 10 انیمیشن ، جایی که همه چیز با حرکات آهسته حرکت می کند ، بسیار خنده دار است.

اورکلاک (فقط ریشه)
ما این موضوع را با جزئیات نمی توانیم پوشش دهیم ، اما اگر تلفنی با دسترسی ریشه و یک بوت لودر بدون قفل به وجود آمده باشید ، می توانید از این ویژگی ها برای تغییر کامل قدرت تلفن خود استفاده کنید. اورکلاک کردن فرایند افزایش سرعت ساعت پردازنده شماست ، تا بتوانید از پردازنده خود عملکرد اضافی کسب کنید.

به طور معمول در بازار علاقه مندان به رایانه شخصی به آن اشاره می شود ، اما دستگاه های روتین اندرویدی مدت طولانی است که توانایی افزایش سرعت پردازنده خود را نیز دارند. برخی از ROM های سفارشی امکان اورکلاک را فراهم می کنند ، در حالی که برنامه های شخص ثالث نیز در فروشگاه Play برای افزایش سرعت شما وجود دارد.


اگر هیچ یک از این کلمات برای شما معنی نداشت ، بهتر است این گزینه را تنها بگذارید. صادقانه بگویم ، توصیه نمی کنیم که تلفن شما را بیش از حد اورکلاک کنید ، مگر اینکه کاملاً تصور کنید که در استفاده روزمره شما تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد. اورکلاک اضافه نمی کند یک تن افزایش سرعت به پردازنده شما ، و آنچه را که شما با سرعت تشکیل می دهید ، بازده باتری را از دست می دهید (لازم به ذکر نیست ، به احتمال زیاد شما احساس می کنید که دستگاه شما بسیار گرم است).

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کدام کامپیوتر برای طراحان گرافیک مناسب است؟
یک شنبه 1 تير 1399 ساعت 17:42 | بازدید : 312 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

در هنگام انتخاب رایانه شخصی برای طراحی گرافیک ، کلید پیدا کردن سخت افزار مناسب برای برنامه های نرم افزاری خلاق مورد استفاده شماست. شناخت عناصر کلیدی فن آوری به شما کمک می کند تا قطعات و لوازم جانبی داخلی را کم کنید تا به کامپیوتر شما قدرت و انعطاف پذیری لازم را برای تأمین نیازهای خود بدست آورید.
در نظر بگیرید
لپ تاپ های با کارایی بالا به انعطاف پذیری و قدرت به طراحان گرافیک می دهند.

رایانه های رومیزی به عنوان کارگر برای کارهای گرافیکی فشرده مانند ویرایش عکس یا فیلم و ارائه سه بعدی باقی می مانند.

اینتل طیف گسترده ای از گزینه های محاسباتی را برای پاسخگویی به نیازهای خلاقانه شما دارد.

متخصصان و دانشجویان خلاق برای کار طراحی گرافیک به کامپیوتر مناسب نیاز دارند ، خواه در یک پروژه طراحی میان مدت ، ایجاد خبرنامه برای مشاغل کوچک ، یا مدیریت کمپین های بازاریابی شرکتی که شامل طیف وسیعی از تحویل های گرافیکی سنگین است.

وقتی نوبت به انتخاب لپ تاپ برای طراحی یا رومیزی برای طراحی گرافیک می رسد ، گزینه های زیادی دارید. در نظر بگیرید که چگونه از رایانه استفاده خواهید کرد و به چه عملکردی نیاز خواهید داشت. نکته مهم در تهیه سخت افزار مناسب برای برنامه های نرم افزاری است که قصد استفاده از آنها را دارید. ابزارهای طراحی گرافیکی سطح بالا بهترین کار را در رایانه ای انجام می دهند که قدرت و گزینه های کافی برای استفاده از پتانسیل کامل آنها فراهم می کند. در عین حال ، اگر کارهای گرافیکی شما شامل ویرایش عکس زیاد یا انتقال پرونده های بزرگ نباشد ، ممکن است برای انجام کارهای خلاقانه خود به دستگاهی با همان قدرت پردازش ، حافظه و ذخیره سازی نیاز نداشته باشید.

خوشبختانه گزینه های سخت افزاری به منظور پشتیبانی از طیف وسیعی از ابزارهای دیجیتال بطور چشمگیری گسترش یافته اند که طراحان گرافیک را قادر می سازد مرزها را تحت فشار قرار داده و ایده های خود را راحت تر از همیشه به زندگی بکشند. شما همچنین این روزها هنگام صحبت از سیستم عامل خود انتخاب بیشتری دارید. چندین رایانه مستقر در ویندوز امروز قابلیت های گرافیکی مورد نیاز طراحان حرفه ای و سایر سازندگان را ارائه می دهند و گزینه های بیشتری را با قیمت های پایین تر ارائه می دهند.

لپ تاپ برای طراحی گرافیک

لپ تاپ های طراحی از هر زمان دیگری قدرتمندتر هستند. بسیاری از آنها در حال حاضر دارای سرعت و ظرفیت ذخیره سازی تقریباً رقیب دسک تاپ هستند. شما می توانید کار خود را در هر کجا که هستید ، با خود انجام دهید ، در طول جلسات طرح های ارائه شده روی صفحه را به مشتری خود ارائه دهید و به منابع وصل کنید یا پرونده ها را از راه دور منتقل کنید. صفحه نمایش داخلی با وضوح بالا تا حداکثر 4K Ultra HD جزئیات و وضوح فوق العاده ای را ارائه می دهد.

امروزه بیشتر لپ تاپ ها دارای درایوهای حالت جامد PCIe * (SSD) هستند و در هنگام باز و انتقال پرونده ها سرعت بسیار خوبی دارند.

در حالی که قابلیت حمل مهم است ، اگر لپ تاپ خیلی کوچک باشد ، می تواند به یک مانع تبدیل شود. صفحه شما باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانید کل منطقه کاری خود را ببینید و به راحتی به ابزار مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. امروزه بسیاری از لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش 15 اینچی یا بزرگتر هستند که املاک و مستغلات بصری مورد نیاز شما را بدون به خطر انداختن زیبایی شناسی به شما ارائه می دهند. همچنین می توانید یک رایانه 2 به یک را انتخاب کنید ، که به شما امکان می دهد بین حالت های لپ تاپ و تبلت جابجا شوید تا در حین ارائه عملکرد عالی مورد نیاز برای اجرای ابزارهای خلاقانه کلیدی خود ، بهترین حالت را در فعالیت خود داشته باشید. در حالت رایانه لوحی ، می توانید از طرح قلم برای طراحی طرح خود استفاده کنید و یا در هنگام طوفان مغزی ، مدل هایی را در پرواز ایجاد کنید. حالت تبلت همچنین می تواند راهی عالی برای ارائه کار شما باشد. نشستن در کنار مشتری و کار با طرحواره های خود آسان است ، در بزرگنمایی و اشاره به عناصر مهم ، مکث می کنید.

لپ تاپ های با کارایی بالا قابلیت انعطاف پذیری در هنگام کار ، مسافرت ، مراجعه به مشتری یا فقط در هنگام تغییر مکان را به شما می دهند.

دسک تاپ برای طراحی گرافیک

رایانه های رومیزی برای طراحی گرافیک قدرت پردازش بیشتری و امکان پشتیبانی از صفحه نمایش های بزرگتر را دارند. از آنجا که دسک تاپ ها به طور معمول از حافظه و حافظه بیشتری برخوردار هستند ، از نظر حجم عظیم پرونده که با ویرایش عکس یا ویدئوی بالا همراه هستند ، به خوبی مجهز هستند. امکان اتصال بیش از یک مانیتور به دستگاه دسک تاپ به طراحان این امکان را می دهد که چندین طرح را همزمان مشاهده کنند ، که هنگام کار روی پروژه های پیچیده مفید است.

دسک تاپ ها قدرت بیشتری ، ویژگی های بیشتر و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به سایر انواع رایانه های شخصی دارند. PCIe * SSD برای طراحی گرافیک می تواند عملکرد را تقویت کند. دسک تاپ های مجهز به SSD های Intel® Optane are برای بارگذاری سریع برنامه ، بوت سریع و مصرف کم مصرف بهینه شده اند. علاوه بر این ، حافظه Intel® Optane in در رایانه های رومیزی ظرفیت ذخیره سازی مگا را فراهم می کند.

رومیزی را می توان با حافظه بیشتر و سایر تنظیمات سفارشی به راحتی ارتقا داد ، در حالی که معمولاً اجزای لپ تاپ برای به روزرسانی یا تغییر آنها مشکل تر است. آنها همچنین درگاه های بیشتری نسبت به لپ تاپ برای دستگاه های جانبی مانند دوربین و میکاپ دارند.

علاوه بر این ، رایانه های رومیزی تمایل دارند که به دلیل اینکه نمی خواهید آنها را بپیچانید ، آنها را درون کیسه ها قرار دهید ، آنها را به داخل حباب های درب بچرخانید یا آنها را رها کنید ، کمتر سایش کنید. آنها همچنین احتمال سرقت کمتری دارند.

دسک تاپ در سبک های مختلفی نیز موجود است. رایانه رومیزی سنتی ، دارای برج و یک مانیتور جداگانه است. یا می توانید یک رایانه همه کاره را تهیه کنید که یک مانیتور و یک کامپیوتر را در یک ترکیب کند. فضای کمتری از t می گیرد

ذخیره سازی کافی می تواند تنگناهایی ایجاد کند که روند پردازش ، ویرایش و سایر کارهای با عملکرد بالا را کند می کند. به عنوان یک طراح ، لزوماً نیازی به ذخیره تمام پرونده های پروژه بزرگ خود در هارد دیسک رایانه اصلی خود ندارید. بسیاری از طراحان از درایوهای سخت خارجی برای صرفه جویی در بخش عمده ای از کار خود استفاده می کنند - غالباً داشتن درایوهای اختصاصی برای هر مشتری ، که نه تنها رایانه های آنها را لاغر و متوسط ​​نگه می دارد بلکه به حفظ چند کاره به روشنی و جداگانه و سازمان یافته کمک می کند. همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، سرعت پردازش سریعتر و کارتهای گرافیکی حتی طراحان را قادر می سازد درست از یک هارد اکسترنال کار کنند.
لپ تاپ ها معمولاً از SSD ها استفاده می کنند ، که از دوام بیشتری نسبت به HDD ها برخوردار هستند ، اگرچه رایانه های رومیزی نیز می توانند از آن استفاده کنند.
ملاحظات نمایشگر برای طراحان گرافیک از جمله اندازه صفحه ، دقت رنگ و وضوح تصویر بسیار مهم است. وقتی صحبت از لپ تاپ برای طراحی می شود ، اندازه صفحه نمایش بسیار مهم است. به عنوان یک طراح گرافیک ، به یک نمایشگر 15 اینچی یا بزرگتر نیاز دارید تا واقعاً جزئیات کافی برای انجام کارهای خود را ببینید. داشتن فضای کافی روی صفحه نمایش برای نگه داشتن نوار ابزار و صفحه کنترل خود نیز مفید است. اگر نیاز دارید که در چندین برنامه کار کنید و ببینید که در کل چه کاری انجام می دهید ، ممکن است در نظر داشته باشید که یک صفحه نمایش دوم را به لپ تاپ خود وصل کنید یا از یک رایانه رومیزی با صفحه بزرگتر استفاده کنید. داشتن یک صفحه نمایش گسترده در کار با طرح بندی های بزرگ یا نزدیک به مشاهده پرونده های با وضوح بالا کمک می کند.

بیشتر مشتری های شما دارای رنگ های تجاری خواهند بود که برای مطابقت کامل با آنها لازم است. صفحه نمایش شما باید بدون توجه به فضای رنگی که انتخاب کرده اید ، دقت رنگ را برای کارهای دیجیتالی و چاپی ارائه دهد.

شما باید بتوانید اطمینان داشته باشید که رنگی که بر روی صفحه مشاهده می کنید همان چیزی است که هنگام ارسال سندی به چاپگر دریافت خواهید کرد.

از نظر وضوح صفحه نمایش ، یک مانیتور 24 اینچی با پیکسل 1920 10 1080 تعریف کاملی را ارائه می دهد و معمولاً برای نیازهای اولیه کافی است. طراحان حرفه ای - به ویژه افرادی که ویرایش عکس را نیز انجام می دهند - ممکن است به صفحه نمایش با وضوح بالاتر مانند 1440p یا 4K احتیاج داشته باشند.

صرف نظر از اندازه و وضوح ، اتمام مات یا ضد گل می تواند به کاهش خط چشم و حواس پرتی بینایی کمک کند. با این حال ، آنها همچنین کنتراست و نشاط را کاهش می دهند ، که برای دقت در رنگ در طراحی گرافیک ، عکاسی و ویرایش فیلم ضروری است.

پورت ها و اتصال سیم کشی نیز برای کارهای طراحی گرافیک بسیار مهم هستند. هرچه ورودی و خروجی بیشتری داشته باشید ، بارگذاری پرونده ها از درایوهای خارجی و کارتهای SD آسان تر ، اضافه کردن مانیتور دیگر ، اتصال یک تبلت و صفحه کلید یا صفحه کلید ارگونومیک و استفاده از طیف وسیعی از لوازم جانبی دیگر خواهد بود.

فناوری Thunderbolt ™ 3 اتصال سریع ، همه کاره برای طیف وسیعی از لوازم جانبی و دستگاههای ذخیره سازی را فراهم می کند. علاوه بر این ، اتصال Thunderbolt امکان اتصال به شبکه های مشتری و به سرعت انتقال پرونده ها در حین کار در سایت را برای شما آسان تر می کند. در حقیقت ، Thunderbolt حداکثر 8 برابر سریعتر از USB 3.0 است و پهنای باند ویدیویی بیشتری نسبت به HDMI 1.4.1 دارد.

اتصال بی سیم انعطاف پذیری را برای طراحان از هر نقطه به طراحان می دهد. رایانه های شخصی دارای Intel® Wi-Fi 6 (Gig +) پیشرفتی در عملکرد Wi-Fi ، مدیریت ترافیک ، جلوگیری از تداخل و امنیت برای اتصال به بهترین کلاس در کلاس ارائه می دهند. تمام محصولات دارای قابلیت Wi-Fi 6 دارای فناوری های امنیتی WPA3 هستند ، که بطور خاص برای دیدار با سایه های تبلیغاتی امروز طراحی شده اند

اگر غالباً در حال حرکت هستید و یا در حین بازدید از مشتری ، Wi-Fi 6 سرعت ، ظرفیت ، قابلیت مدیریت و امنیت WLAN بهبود یافته ، 4 را برای کمک به افزایش عملکرد کلی گردش کار خود به شما پیشنهاد می کنید - به ویژه هنگامی که صحبت از انتقال فایل های رسانه ای بزرگ و سایر پهنای باند است - فعالیتهای فشرده

قابلیت های صفحه لمسی به شما امکان می دهد هنگام نمایش کار خود به سرعت زوم و خارج شوید ، اما آنها به تمیز کردن منظم نیاز دارند. پاک نگه داشتن صفحه از اثر انگشت و لکه ها بسیار حیاتی است تا شما و مشتری هایتان بتوانید کار شما را به وضوح مشاهده کنید. کمی متفاوت از قابلیت های صفحه لمسی ، کار با قلم به هنگام ایجاد نقاشی به شما احساسی واقعی می بخشد. برای بسیاری از طراحان ، این طرح در هنگام ترسیم ایده ها یا کار بر روی تصاویر ، مهم است.

بهترین ماشین برای کار

طراحان گرافیک اغلب کلاه های زیادی می پوشند و زندگی کاری بسیار پویایی دارند. به همین دلیل ، بسیاری تصمیم به تملک و استفاده از چندین سیستم می دهند. لپ تاپ های با کارایی بالا قابلیت انعطاف پذیری در هنگام کار ، مسافرت ، مراجعه به مشتری یا فقط در هنگام تغییر مکان را به شما می دهند. کارهای فشرده تر مانند رندر سه بعدی یا ویرایش ویدیو می توانند در مطب یا خانه در رایانه رومیزی انجام شوند.

https://www.intel.com/content/www/us/en/tech-tips-and-tricks/creators/best-pcs-for-graphic-design.html

|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


چرا کفش های مورد نیاز کفش خاص مورد نیاز است؟
جمعه 30 خرداد 1399 ساعت 12:5 | بازدید : 347 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

هنگامی که شما پیاده روی تناسب اندام را تمرین می کنید ، حرکت پا مخصوص این ورزش است. کفش های پیاده روی تناسب اندام برای تسهیل این حرکت که از پاشنه پا تا انگشتان بزرگ می رود ، در 3 مرحله طراحی شده اند:

 

 

 

انتقال با قلب شروع می شود: HEEL STRIKE ضربه را با محاصره وارد می کند و پشتیبان اولین مرحله از محصول
تا کنون کره زمین در حال رشد است ، همه عضوان در کشش قارچ خود را بدون کمک خود را که از زمین خارج می شوند
شما با فشار دادن مطبوعاتی در مقابل حق تقدم بالای سر خود را خاموش می کنید: این دومین مرحله بزرگ تولید است که شما را قادر می سازد به جلو بروید و قدرت را افزایش دهید
این حرکت پا اساس پیاده روی بدنسازی است. برای اطمینان از صحیح راه رفتن و حرکات درست ، لطفا مقاله ما را بخوانید: حرکت پای راست.

چه چیزی لازم است تا در هنگام جستجوی تناسب اندام؟
کفش پیاده روی تناسب اندام برای تسهیل این حرکت پا 3 مرحله ای و رفع نیازهای پیاده روی شما طراحی شده است:

با فشار کمتری در هنگام اجرا
در حین پیاده روی تناسب اندام ، فرد باید 1 تا 1.5 برابر وزن بدن شما را کوسن کند ، در حالی که هنگام دویدن باید 2 تا 3 برابر وزن بدن شما را در هر قدم جذب کند. بنابراین شما به بالشتک مخصوص نیاز دارید.

 


پشتیبانی و ثبات
برای اینکه پای خود را با جهت حرکت هماهنگ نگه دارید ، زیرا یکی از پای شما در حین انجام تناسب اندام همیشه در تماس با زمین است.

 


انعطاف پذیری
برای تسهیل حرکت مناسب پای خود از ضربات پاشنه پا تا انگشتان پا.

 

 

قابلیت تحمل
برای جلوگیری از تعریق هنگام راه رفتن شدید ، به کفشهایی با قسمت بالایی (قسمت بیرونی کفش) که از پارچه تهویه مانند مش سه بعدی ساخته شده است ، نیاز دارید.

 

تقویت
از آنجا که قدم خود را با فشار دادن به انگشتان پا شروع می کنید ، به کفش هایی نیاز دارید که در آن نقطه تقویت شوند.

 


Grip Zone
برای اطمینان از اینکه پیاده روی شما حتی در زمین مرطوب نیز راحت باقی بماند ، به یک روکش بیرونی نیاز دارید که چسبندگی خوبی را ارائه دهد ، مانند نمونه ساخته شده از لاستیک.

 

همانطور که مشاهده می کنید نیازهای پاهای شما برای پیاده روی تناسب اندام هم خاص و هم با نیازهای دویدن متفاوت است. برای جزئیات بیشتر ، مقاله ما را بخوانید: آیا پاهای من برای پیاده روی همان شرایط لازم را دارند؟

اکنون که تمام نیازهای پاهای خود را برای پیاده روی می دانید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که جفت مناسب کفش پیاده روی را انتخاب کنید. با کلیک روی اینجا ، به راهنمای خریدار خود بروید.https://www.newfeel.co.uk/advice/why-does-fitness-walking-require-specific-shoes-a_14561

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


21 مهارت هر حرفه ای توسعه تجارت باید داشته باشد (یا باید روی آن کار کند)
چهار شنبه 28 خرداد 1399 ساعت 18:1 | بازدید : 529 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

به دلیل کوتاه بودن طول عمر ، استرس و سردرگمی پیرامون مسئولیت های این نقش ، نقش مدیر اجرایی توسعه تجارت آژانس به عنوان "خطرناک ترین شغل در یک آژانس" خوانده شده است.

با این حال ، این یکی از مهمترین مواضع آژانس است. موفقیت شخص توسعه تجارت مستقیماً بر رشد و ثبات آینده تأثیر می گذارد.
هم اکنون بارگیری کنید: الگوی آموزش و فروش فروش [ابزار رایگان]
آنها به دلیل داشتن خصوصیات حرفه ای قوی - مهارت های رهبری ، طرز فکر سازمانی ، تفکر خلاق - استخدام می شوند و این امر باعث می شود آنها کاندیداهای شایسته ای برای کنترل فشار شدید باشند. اما داشتن این مهارت ها همه نقش ندارد. غالباً ، رهبران آژانس برای شخصی که وظیفه خود را بر عهده دارد ، انتظاراتی غیرواقعی می بیند ، که ممکن است این خصوصیات را به یک نیاز خوب اجرایی نداشته باشد.

رهبران آژانس از شخصی با روولودكس حسادت می خواهند كه علاوه بر اینكه بتواند پیشنهادات خود را بنویسد ، آژانس را بازاریابی كند ، آینده نگری كند ، در صورت لزوم مدیریت حساب ها را انجام دهد و احترام تیم را صادر كند. این دیدگاه غیرواقعی درباره آنچه آژانس در یک شخص می خواهد و نوع افرادی که واقعاً به دنبال کار در نقش فروش برای آژانس هستند ، رابطه را برای عدم موفقیت تنظیم می کند.

براساس گزارش رشد آژانس بازاریابی 2018 ، 35٪ آژانس ها تلاش می کنند کارمندانی را پیدا کنند که مناسب موقعیت باشند و 12٪ آژانس ها احساس می کنند یکی از بزرگترین مبارزاتشان ، حفظ کارمندان است. برای جلوگیری از گردش مالی بالا در موقعیت و درک بهتر آنچه واقعاً باعث پیشرفت حرفه ای در توسعه تجارت می شود ، متخصصان توسعه دهنده مشاغل را برای این مهارت های کلیدی توسعه کسب و کار در نظر بگیرید:

مهارت های توسعه کسب و کار
الگوهای و روندهای خرید مردم را می فهمد
به بازاریابی ورودی معتقد است
سؤالات بزرگ می پرسد و به طور جدی گوش می کند
اهداف را تنظیم کرده و برنامه های عملی را توسعه می دهد
برای فروش نقش مناسب نوع فروشنده است
صاحب یک کنجکاوی بالا است
توانایی ساخت یک برند
انتظارات واقع بینانه را با مشتری تنظیم می کند
دانش در عمق تجارت آژانس
1. الگوهای و روندهای خرید مردم را می فهمد
به عنوان یک بازاریاب ، شما می توانید اطلاعات مشهور را بدست آورید: خریداران قبل از تماس با یک فروشنده ، تا 57٪ روند تصمیم گیری را تکمیل می کنند. خریداران با افزایش روزافزون اطلاعات به صورت آنلاین - چه از یک مارک ، چه رقبای آن یا مشتریان قبلی خود - نسبت به گذشته تحصیل کرده اند.

اما آیا فروشنده شما پیامدهای این را می داند و می داند؟ روزگاری ، فروشنده کنترل اطلاعات را داشت. حال آنها باید به عنوان مشاور خدمت کنند که بتواند راه حل خریدار خاص و چالش های وی را شخصی سازی کند.

متخصصان توسعه تجارت باید بتوانند در راهکارهایی که به آنها کمک کند اعتماد به نفس خریدار را تقویت کنند و فرد را از طریق چرخه فروش از طریق تحصیلات و صلاحیت ها سوق دهند ، مهارت داشته باشند.

دیوید سی بیکر از ReCourses تأکید می کند که شما باید شخصی را استخدام کنید که این رویکرد فروش مشاوره را درک کند.

وی گفت: "به ندرت افراد فروش با سابقه موفقیت آمیز در فروش تراکنشی ، انتقال به مشاوره فروش را انجام می دهند." وی ادامه داد: "روند کار و نقاط فروش و حضور کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال ، یک فروشنده معامله گر این روند را برای بستن یک فروش سوق می دهد ، حتی اگر سودآوری برای این امر قربانی شود. یک فروشنده مشورتی صبورتر است و ممکن است سه تا پنج نفر جدید را ببندد. مشتری های قابل توجهی هر ساله. نفس آنها نیازی به سکته مغزی ندارد. "

2. به بازاریابی ورودی معتقد است
بسیاری از آژانس ها هنوز برای برقراری پیشتاز با کیفیت به تماس های تلفنی و ایمیل ، مراجعه به سایت ها و شبکه ها اعتماد می کنند. در حالی که اینها می توانند منبع ارزشمندی برای توسعه کسب و کار باشند ، بهترین نمایندگان فروش نقش بازاریابی را در جذب ، صلاحیت و پرورش بهترین چشم اندازهایی که می توانند در ایده بازاریابی ورودی خریداری کنند درک می کنند و می دانند که CMO ها و مدیران منتظر نیستند. برای نزدیک شدن به یک آژانس آنها مسئول هستند.

مایکل گاس ، بنیانگذار Fuel Lines ، اغلب از آماری از مطالعه CMO ها استناد می کند که نشان می دهد 80٪ از افراد مورد بررسی فروشندگان خود را پیدا کرده اند و نه راه دیگر.

گاس گفت: "رکود اقتصادی ، ظهور رسانه های اجتماعی و پیشرفت سریع فناوری باعث پیشرفت چشمگیر در توسعه تجارت شده است. روزهای باران سازان Mad Men به پایان رسیده است." "بنابراین ، قبل از استخدام شخصی که مسئولیت توسعه مشاغل آژانس شما را بر عهده دارد ، علاوه بر سؤالاتی که در مورد تخصص توسعه تجارت تجاری آنها است ، باید از آنها بپرسید که واقعاً در مورد رسانه های اجتماعی ، بازاریابی محتوا و چگونگی تولید منجر به ورودی می دانند."

مدیر توسعه تجارت شما باید حمایت کند و در بعضی موارد ، تلاشهای بازاریابی آژانس را هدایت کند و آنها باید همان ارزش را بر روی راهکارهایی که خودشان منبع آن نبودند ، قرار دهند.

3. سؤالات بزرگ می پرسد و به طور جدی گوش می کند
دیو کوری ، رئیس لیست ، گفت: "موفق ترین افراد در زمینه توسعه مشاغل کسانی هستند که می توانند سوالات بزرگی را مطرح کنند." "تو

4- اهداف را تنظیم کرده و برنامه های عملی را توسعه می دهد
پاسخ های خوب فروش که می دانند آنها به اهداف مفید ، معنی دار و برنامه ای برای رسیدن به این اهداف نیاز دارند. این به چند مشکل مختلف در زمینه تکرار مشاغل در آژانسها کمک می کند. یک برنامه ایجاد شده به وضوح در مورد نقش ، مسئولیت ها و اولویت های شخص کمک می کند. بدون این ، بقیه تیم نمی توانند یک طرح فروش بخرند یا پشتیبانی نکنند. برای بسیاری از افراد یک آژانس ، فروش نقشی ناشناخته (و بی اعتماد) است ، و اگر شخص جدید بیس نتواند حمایت و تشویق خود را به دست آورد ، برای احساس بخشی از تیم و یافتن موفقیت در نقش وی تلاش خواهد کرد.

لی گفت: "متخصصان توسعه تجارت همیشه پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت نمی کنند ، حتی با داشتن رهبری با اشتیاق ، بنابراین حرفه ای ایده آل در زمینه توسعه تجارت مجبور است بدون در انتظار یا بهانه ای ، کشتی را سوار کند." McKnight از RSW / ایالات متحده.

McKnight قبل از استخدام شخص توسعه تجارت ، مدیر عاملان و دارندگان آژانس را پیشنهاد می کند:

انتظارات خود را تنظیم کنید: یک فرد واقعاً از نظر واقع بینانه چقدر می تواند انجام دهد و چه میزان از رهبری به حمایت نیاز دارد؟
ساختار تیم توسعه تجارت را در نظر بگیرید: آیا آنها تنها شخصی خواهند بود که توسعه تجارت را هدایت می کند؟ یا شما یک تیم در اطراف این شخص ایجاد خواهید کرد؟
مسئولیت های قبلی شخص را مرور کنید: آیا آنها خودکفا بودند؟ آنها مسئول بودند؟ آیا آنها می توانند رهبری پیدا کنند ، جلسات اولیه ترتیب دهند و زمین بازی کنند؟
متخصص توسعه تجارت باید یک برنامه سالانه ایجاد کند تا نیازهای توسعه کسب و کار مطابق با یافتن رشد مشتری جدید ایجاد شود. این همچنین به جلوگیری از یک مسئله مشترک کمک می کند که باعث شود فرد توسعه کسب و کار از کار بیفتد: پس از شروع صعود ، آنها برای مدیریت بار اضافی به مدیریت حساب می شوند. در این برنامه باید مشخص شود که کار کردن روی توسعه مشاغل هر روز چقدر مهم است - نه فقط هنگامی که اوضاع کند است - در اولویت قرار دارد و باید با استخدام و پیش بینی ظرفیت هماهنگ باشد.

نکته برای شروع و موفقیت

5- آیا نوع مناسب فروش برای نقش است
جودی ساتر از شرکت Sutter گفت: "در حالی که نقش های فروش و توسعه کسب و کار هر دو به ایجاد درآمد گره خورده اند ، آنها به مهارت های مختلفی نیاز دارند." وی گفت: "این روزها مدیر توسعه مشاغل متولی فرایند زمین را توصیف می کند و نیاز به نقاط قوت مانند توجه حاد به جزئیات و مهارت های قدرتمند مدیریت پروژه دارد. استخدامهای توسعه تجاری خوب به عنوان افراد دلپذیر است که از حمایت از تیم تحقق می یابند به طوری که می تواند در بهترین حالت خود عمل کند. "

نوع دیگر شخصیت متمرکز بر فروش است - آنچه برنت هوجینز ، شریک مدیریتی در میرن ، نقش "شکارچی" برای جستجوی پیشرو توصیف می کند.

هاجینز گفت: "شکارچی فروشنده متجاوز تری است که بر نتایج متمرکز است (در مقابل جزئیات و فرآیند)." "در واقع ، اگرچه گاهی اوقات کمتر روی سطح سازمان یافته ظاهر می شود ، می توانند در تحویل سرب جدید عملکرد خوبی داشته باشند. با این وجود ، کسی که در مدیریت بررسی های رقابتی / RFP ها تمرکز دارد ، تمایل دارد که جزئیات بیشتری با دکمه پایین و دکمه پایین داشته باشد ، اما الهام کمی از ایده انتخاب دارد. با تلفن تماس بگیرید تا آینده را بخوانید. اغلب اوقات بدون اینكه متوجه شوید ، "مدیران زمین" در واقع در برابر جست و خیز مقاومت می كنند. این مورد در بیشتر افراد حساب نیز متداول است. "

هاجینز ادامه داد: آژانس ها غالباً تلاش می كنند كه هر یك نقش را داشته باشد. هر دو نقش را بر عهده می گیرد. سپس با سرزنش به طور كلی بر روی شانه های مدیر توسعه تجارت شكست می خورد. مدیر زمین برای اخراج پروانه ای جدید برای آژانس اخراج نمی شود. "

مسئله این است: آیا شما به سادگی می خواهید كسی از مشتری های جدید چشم پوشی كند ، واجد شرایط شود و جلساتی ترتیب دهد تا صاحب / مدیرعامل بتواند معامله را ببندد؟ یا به کسی احتیاج دارید که تیمی را در اطراف خود ایجاد کنید - کسی که بتواند استراتژی توسعه تجارت را ایجاد کند ، فرآیندها باشد و عضو مهمی در تیم رهبری باشد؟

ساتر گفت: "بیشتر مدیر عاملان آژانس تبلیغاتی انتظار دارند که پیشرفت تجاری آنها منجر به برتری در هر دو نقش شود و غالباً ناامید می شوند."

6. دارای یک کنجکاوی عالی است
طبق مقاله ای که توسط Tomas Chamorro-Premuzic در Harvard Business Review نوشت ، کسانی که دارای یک کنجکاوی زیاد هستند در برخورد با پیچیدگی و ابهام مهارت بیشتری دارند - آنها در تهیه "راه حل های ساده برای مشکلات پیچیده" مهارت بیشتری دارند.

این مهارتی است که پیتر لویتن فکر می کند هر فرد در توسعه تجارت باید داشته باشد ، به خصوص که چشم انداز بازاریابی و نمایندگی پیچیده تر و رقابتی تر می شود.

لویان گفت: "ما می توانیم متخصصان توسعه تجارت را در فنون فروش ، درك مهارت های آژانس خود و نیازها و نقاط درد مشتری های آینده خود آموزش دهیم. با این وجود ما نمی توانیم افراد را به کنجکاوی آموزش دهیم." "این بدان معنی است که به طور جدی نسبت به کارمندان و فرهنگ ، صنعت ما ، شخصیت و دسته مشتری و مهمتر از آن درک ارزش واقعی گزاره فروش ما کنجکاو می شوید. نکته اصلی این است که افراد کنجکاو

آژانس ها از اهمیت ساخت یک برند ، ایجاد موقعیت متفاوت و معنادار در بازار و ایجاد آگاهی و ارزش پیرامون برند برای مشتریان خود می فهمند - با این حال آنها به ندرت این کار را برای خودشان انجام می دهند. و این بدان معناست که بیشتر آژانس ها از دیگری قابل تشخیص نیستند: آنها همان خدمات را ارائه می دهند ، خود را به همان روش توصیف می کنند ، به هر کسی می فروشند و در برقراری ارتباط با ارزش خود کوتاهی می کنند.

کارلا مورالس - لی از هنر توسعه تجارت معتقد است که استخدام کسی که اهمیت برند سازی را در جذب و فروش چشم انداز درک کند ضروری است.

مورالس لی گفت: "طبق تجربه من ، آژانس ها هنگام استخدام شخص توسعه تجارت به دنبال همه موارد اشتباه هستند." "فراخوان سرد دیگر مؤثر نیست. امروز بهترین افراد توسعه تجارت سفیران برندهای با بازاریابی هستند. فراتر از روز ، شما باید شخصی را استخدام کنید که بتواند یک برند را به صورت بیرونی بسازد و یک فرهنگ توسعه تجاری در داخل باشد."

متخصصان توسعه تجارت نه تنها باید بتوانند برند خود را تعریف کنند بلکه می توانند در طی شیوه های بازاریابی و فروش شرکت تغییراتی ایجاد کنند - با تعریف یک پروفایل مشتری ایده آل و تعیین صلاحیت مشتری که مناسب باشد (و کدام ها نیستند) ) ، بازاریابی شرکت ، شیوه های استخدام و استخدام خود را بازاریابی کرده و حتی از طریق قیمت گذاری نیز ارزش آن را تعیین می کند.

8- انتظارات واقع بینانه را با مشتری تنظیم می کند
نماینده توسعه تجارت باید در تنظیم و مدیریت انتظارات با چشم انداز آگاه باشد تا شرکت شما بتواند از این انتظارات فراتر رود. این ممکن است در مورد تحویل یک پیشنهاد باشد - قول "فردا" وقتی تیم شما به طور معمول سه روز طول می کشد تا یک پیشنهاد را قبول نکند - یا ایجاد تصویری دقیق از کار با آژانس شما. این فرد باید بتواند ارزش ها ، شخصیت و فرهنگ آژانس شما را به شما ارتباط دهد تا به مشتریان بالقوه کمک کند تا درک کنند که با تیم شما چگونه کار می کنند و آیا دیدگاه شما مطابقت دارد.

9- دانش عمیق تجارت آژانس
در حالی که برخی با این امر مخالف هستند ، بسیاری معتقدند که شخص مسئول نمایندگی آژانس شما در زمینهای مختلف یا در جلسات "شما را می شناسد" باید درک درستی از نمایندگی و خدماتی که شما می فروشید داشته باشد. حال اگر صاحب آژانس بتواند نقش "نزدیکتر" را به عهده بگیرد و شما به سادگی به یک فروشنده نیاز دارید تا از آینده و صلاحیت برخوردار شوید ، این اهمیت چندانی ندارد. همچنین ممکن است لازم نباشد اگر بخواهید در زمان آموزش و بودجه برای آموزش شخص قرار دهید و زمان معقولی را برای او فراهم کنید.

فرد توسعه تجارت به مشتریان کمک می کند تا نه تنها در تصمیم گیری در مورد بازاریابی بلکه در مورد تصمیمات تجاری نیز تصمیم بگیرند. آنها باید درک خوبی از استراتژی های کلی تجارت ، نگرانی ها و چالش های رهبران ، دستیابی به مشتری و نگهداری و معیارهای مالی که برای مدیران مهم است ، داشته باشند. آنها باید به عنوان یک مشاور تجاری دیده شوند که می تواند به مشتری کمک کند تا مشکلات تجاری را از طریق خدماتی که آژانس شما ارائه می دهد ، حل کند.

hubspot

برچسب‌ها: موفقیت ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


16 نکته برای شروع و موفقیت در شغل خود
دو شنبه 26 خرداد 1399 ساعت 15:14 | بازدید : 530 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

شروع یک تجارت؟ در اینجا 16 نکته مهم استارتاپ وجود دارد که به شما کمک می کنند تا استارتاپ خود را به موفقیت تبدیل کنید.

موفقیت بزرگ شد


منبع تصویر: Photospin.com
برای شروع یک تجارت چه کاری باید انجام دهید؟ ده ها وب سایت از جمله ما وجود دارند که دارای لیست های چک هستند که وظایف بسیاری را که هنگام شروع کار باید انجام دهید به شما یادآوری می کند. اگرچه چنین لیست های چک بسیار مفید هستند زیرا به شما کمک می کند مراحل مهم راه اندازی را به خاطر بسپارید ، آنها فقط لیست های Do Do هستند. آنها به شما می گویند چه باید بکنید ، اما هیچ نکاتی در مورد موفقیت کسب و کار ارائه نمی دهید.

متأسفانه ، شما فقط با تکمیل لیستی از کارها در تجارت موفق نمی شوید. فقط کسب و کار شما موفقیتی نخواهد داشت زیرا فکر می کنید ایده خوبی است.

چه چیزی باعث ایجاد یا خرابی تجارت شما خواهد شد؟ چه چیزی تعیین کننده موفقیت خواهد بود؟ مطالعه

در اینجا 16 نکته برای شروع یک کسب و کار و موفقیت آن آورده شده است.
خود را بشناسید ، سطح انگیزشی واقعی خود ، میزان پولی را که می توانید در معرض خطر قرار دهید ، و آنچه را که می خواهید برای موفقیت داشته باشید انجام دهید. مطمئناً ، همه ما می خواهیم میلیون ها دلار درآمد کسب کنیم. اما برای رسیدن به آن هدف چه چیزی حاضر هستید؟ چند ساعت در هفته به طور مداوم کار می کنید؟ آیا تا چه اندازه از منطقه راحتی خود دور هستید؟ خانواده شما تا چه اندازه با شما دراز خواهند شد؟ برای موفقیت ، برنامه های شغلی خود را مطابق با اهداف و منابع شخصی و خانوادگی خود نگه دارید.
تجارت مناسب را برای خود انتخاب کنید. فرمول قدیمی - نیاز پیدا کنید و آن را پر کنید - هنوز هم کار می کند. همیشه کار خواهد کرد نکته اصلی موفقیت در یافتن نیازهایی است که می توانید آن را پر کنید ، اینکه می خواهید آن را پر کنید ، و این باعث می شود درآمد کافی برای ایجاد یک تجارت سودآور حاصل شود.
مطمئن باشید برای فروش آنچه می خواهید بفروشید واقعاً بازاری وجود دارد. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که استارتاپ ها انجام می دهند این است که بسیاری از مردم تمایل به خرید یک محصول یا خدمات خاص را دارند ، زیرا صاحب مشاغل ایده ها را دوست دارد یا یک یا دو نفر را که می خواهند محصول یا خدمات را بشناسند ، می شناسد. برای به حداقل رساندن خطر از دست دادن خود ، هرگز فرض نکنید که بازار وجود دارد. ایده را تحقیق کنید. با چشم اندازهای بالقوه واقعی (که خانواده و دوستان نیستند) صحبت کنید تا دریابید که آنچه می خواهید بفروشید چیزی است که آنها علاقه مند به خرید هستند و اگر چنین است ، آنچه می خواهند محصول یا خدمات بپردازند.
در مورد رقبا تحقیق کنید. مهم نیست که چه نوع شغلی را شروع و یا فعالیت می کنید ، شما رقبا خواهید داشت. حتی اگر هیچ مشاغل دیگری دقیقاً چیزی را که قصد فروش آن را دارید وجود نداشته باشد ، به احتمال زیاد وجود دارد محصولات یا خدماتی دیگر که مشتریان هدف شما برای برآوردن نیاز خود از آنها استفاده می کنند. برای موفقیت ، باید در این رقابت تحقیق کنید و تا حد امکان در مورد آنچه آنها می فروشند و نحوه فروش آن را دریابید. تحقیقات رقابتی نیز کاری است که باید بطور مداوم برای انجام آن برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی برای موفقیت. اگر به دنبال سرمایه گذار نیستید و مبالغ هنگفتی را در کار خود قرار نمی دهید ، ممکن است نیازی به یک برنامه کاری پیچیده نداشته باشید ، اما هنوز به یک برنامه نیاز دارید - برنامه ای که هدف شما - مقصد شما را مشخص می کند - و سپس حداقل بیان می کنید. نقشه راه اسکلتی برای نحوه رسیدن به جایی که می خواهید بروید. با پیشرفت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان و رقابت ، این برنامه تغییر خواهد کرد ، اما همچنان به شما کمک می کند تا در جهت های صحیح متمرکز و پیشرو باشید. برای کمک به تدوین برنامه اصلی از برگه برنامه ریزی مشاغل استفاده کنید.
نیازهای عملیاتی را بشناسید. بیشتر افرادی که فکر می کنند شروع به کار تجاری می کنند ، روی آنچه که می فروشند تمرکز می کنند و آنها را نیز می فروشند. آنچه اغلب آنها در نظر نمی گیرند این است که چگونه تجارت واقعاً کار خواهد کرد. به عنوان مثال ، اگر شما کالا می فروشید ، چگونه آنها تحویل می شوند؟ چه میزان به پشتیبانی مشتری نیاز خواهد بود - یا برای پاسخ به سؤالات مربوط به محصول ، یا پاسخ دادن به افرادی که محموله آنها نرسیده است؟ آیا به کارتهای اعتباری نیاز دارید؟ آیا شما مشتری را فاکتور می کنید؟ چه کسی پیگیری خواهد کرد تا مطمئن شود که پرداخت شده اید؟ چه کسی وب سایت و حضور شما در رسانه های اجتماعی را ایجاد و حفظ خواهد کرد؟ آیا می توانید برای دستیابی به چنین کارهایی از یک دستیار مجازی استفاده کنید یا مجبور به استخدام کارمندان هستید؟ حتی اگر مشاغل خدمات شخصی دیگری را شروع می کنید ، اینها مسائلی هستند که باید در نظر بگیرید و برای آن برنامه ریزی کنید.

تعلل نکنید. من شنیده ام که برخی از افراد توصیه می کنند که صاحبان مشاغل مشاغل خود را تا پیش از بررسی آخرین جزئیات کسب و کار مورد نظر برای شروع کار ، پیش نبرند و کاملاً مطمئن هستند که این کار به سود و سودآوری خواهد بود. مشکل این رویکرد این است که منجر به تعلل می شود. هیچ کس واقعاً تمام این قطعات را در دست ندارد - حتی پس از شروع کارشان. بله ، شما باید در مورد بازار تحقیق کنید ، یک برنامه احتیاطی در کار خود داشته باشید و کارهایی از قبیل دریافت شناسنامه مالیاتی را انجام دهید ، در صورت لزوم با مقامات محلی ثبت نام کنید ، اما غیره اما اگر قبل از راه اندازی همه چیز را کامل کنید ، ممکن است هرگز به شروع کار نپردازید.
قبل از بیرون رفتن همه از مقیاس کوچک شروع کنید. برخی معتقدند کارآفرینان ریسک پذیر هستند. اما در بیشتر مواقع ، کارآفرینان موفق از راه رفتن چشم بسته به اندام خوششان نمی آید. در عوض ، آنها خطرات کنترل شده ای را در پیش می گیرند. آنها

 

businessknowhow

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


5 کد مخفی که ویژگی های آیفون پنهان را باز می کنند
جمعه 16 خرداد 1399 ساعت 10:36 | بازدید : 491 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

فکر کردید که همه چیز راجع به آیفون خود می دانستید؟ حتی آن آیفون 7 جدید و براق که احتمالاً تابحال به آن نرسیده اید؟ دوباره فکر کنید: فراتر از دنیای کلید های میانبر دوربین و ویژگی های افزایش باتری ، تعدادی کد مخفی هستند که ویژگی های پنهان آیفون را باز می کنند.

برانگیخته؟ شما باید باشید اگرچه این ویژگی های مخفی آیفون قصد تغییر در نحوه استفاده از گوشی رده بالا را ندارند ، اما تجربه iPhone شما را بهبود می بخشند. بنابراین ، این کدهای مخفی دقیقاً چه چیزی پنهان می شوند؟ خوب ، این تعداد زیادی برای شروع وجود دارد.

1. دقیقاً چقدر سیگنال دریافت کنید:

جاسوسی دیجیتال
این توپ های کوچک سیگنال ممکن است شاخص استاندارد اتصال قوی باشند ، اما دقیقاً خواندن دقیقی نیستند ، آیا اینها هستند؟ اگر از ارسال پنجره اتاق خواب طبقه اول خود برای ارسال متن خسته شده اید ، یک روش ساده تر وجود دارد. با تبدیل توپهای سیگنال خود به خواندن عددی دقیق تر ، می توانید به سادگی رقم ها را دنبال کنید تا کیفیت تماس بهبود یابد.

برای انجام این کار ، باید اولین کدهای مخفی آیفون * 3001 # 12345 # * را در شماره گیر گوشی خود وارد کرده و تماس مطبوعاتی را بزنید. این گزینه Field Mode تلفن را راه اندازی می کند ، مجموعه ای مخفی از منوها که معمولاً برای توسعه دهندگان اختصاص دارد. در حالی که اینجا هستید ، دکمه روشن کردن تلفن خود را امتحان کنید تا گزینه "اسلاید به قدرت خاموش" ظاهر شود. اکنون دکمه Home گوشی خود را نگه دارید تا وقتی که صفحه اصلی ظاهر شود دوباره ظاهر شود و با تعجب از آنجایی که سیگنال شما اکنون به عنوان شماره نمایش داده می شود. اگر نمره ای در حدود -50 کسب کرده باشید ، می توانید از جریانهای HD در حال حرکت لذت ببرید. با این وجود ، نمره ای در حدود -120 خواهد داشت و شما در عصر سنگ باز خواهید گشت.

2. چگونه شماره IMEI تلفن خود را پیدا کنید:

جاسوسی دیجیتال
آیا تاکنون از شماره IMEI آیفون خود خواسته شده است؟ مثل هنگام تغییر شبکه ، گزارش دزدیده شدن یا ثابت شدن آن؟ خوب دفعه دیگر ، دیگر نیازی به صرف 20 دقیقه پیمایش در هر گوشه برنامه تنظیمات تلفن خود برای تلاش برای به یاد آوردن چیز جوش شیرین در آن نخواهید داشت. یک روش آسان تر برای پیدا کردن شناسه منحصر به فرد تلفن خود وجود دارد - تنها چیزی که شما نیاز دارید کد مخفی است.

تبلیغات - ادامه مطلب را در زیر بخوانید


دوباره می خواهید در شماره گیر تلفن شروع به کار کنید. در اینجا ، وارد کردن * # 06 # کد IMEI شما از یک نوع را به معرض نمایش می گذارد. لازم نیست به شماره گیری یا هر چیزی ضربه بزنید ، فقط به نظر می رسد - ایده آل برای زمانی که می خواهید قفل شبکه خود را برای مقابله با یک نبوغ اپل حذف کنید.

3. به سرعت تماس انتظار را روشن کنید:

جاسوسی دیجیتال
شما محبوب هستید ، ما آن را دریافت می کنیم ، نیازی به مالش آن در چهره های ما نیست. با این وجود ، کاری که می توانید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که همه خانواده و دوستان شما قادر به نگه داشتن شما هستند ، حتی اگر قبلاً تماس بگیرید. برای انجام این کار ، باید Call Waiting در انتظار آیفون خود را فعال کنید و یک بار دیگر ، یک کد میانبر مخفی برای این کار وجود دارد.

با وارد کردن * 43 # و تماس تلفنی ، Call Waiting را فعال می کنید که به شما اطلاع می دهد در حالی که اولین بار را دریافت می کنید ، تماس دوم وارد می شود و حتی به شما امکان می دهد که بلافاصله به تماس جدید پاسخ دهید. خسته از آفت؟ با شماره گیری شماره 43 # می توانید دوباره انتظار انتظار را خاموش کنید.

4- شماره های خود را از snoopers مخفی کنید:

جاسوسی دیجیتال
شناسه تماس گیرنده عالی است ، حتی اگر هنر تماس با شوخی را خراب کند. اگر با کسی تماس می گیرید که ترجیح می دهید شماره خود را نداشته باشد - مانند شخصی که در Gumtree یا آخرین میزبان Airbnb خود خریداری می کنید ، ناشناس بودن آن است.

نکته های ضروری در زمینه مطالعه

 

اما لازم نیست اینگونه باشد. وارد کردن شماره # 31 # به شما امکان می دهد شماره تماس خود را برای همه تماسهای خروجی مسدود کنید. می خواهید انتخابی تر باشید؟ قبل از شماره مورد نظر خود ، شماره # 31 را مستقیماً وارد کنید و آیفون شماره های شما را فقط برای آن تماس مخفی می کند.

5. طفره رفتن ناخواسته از راه آسان:

جاسوسی دیجیتال
مواقعی وجود دارد که شما واقعاً نمی خواهید به تلفن پاسخ دهید - این بازی ، پایان بازی Game of Thrones ، تماس جین است و شما در حال حاضر نمی توانید با مشکلات او کنار بیایید. رمزگشایی از حواس پرتی اجتناب ناپذیر ، به معنای وضعیت ناخوشایند از کاهش تماس و دانستن تماس گیرنده نیست که شما آنها را گول زده اید. یک راه حل آسان تر وجود دارد: ارسال تماس.

با فعال کردن این کار ، تمام تماسهای دریافتی مستقیماً به پیام صوتی منتقل می شوند بدون اینکه احساس گناه کنید در مورد چهاردهمین روز خود در روز. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای فعال کردن آن شماره * # 21 # را شماره گیری کنید. ایده آل برای زمانی که شما با کار و یا به سادگی نیاز به استراحت دست کشیدید. فقط بخاطر داشته باشید که دوباره می خواهید دوباره تماس را خاموش کنید (با شماره گیری همان شماره).

از: جاسوسی دیجیتال

 

کد مخفی آیفون

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


10 نکته برتر در زمینه مطالعه
چهار شنبه 14 خرداد 1399 ساعت 15:39 | بازدید : 526 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

تحصیل فقط برای شب قبل از موعد تکالیف یا شب قبل از امتحان نیست.

برای رشد عادات خوب مطالعه ، هرگز خیلی زود یا خیلی دیر نشده است. هرچه زودتر وارد شیار تحصیلی شوید ، همه چیز آسان تر خواهد شد و شانس شما برای گرفتن نمره های خوب بیشتر می شود.

در اینجا نکات برتر ما برای به دست آوردن بیشترین استفاده از مطالعه آورده شده است.

1. مکان و زمان را انتخاب کنید
هر کس ایده خود را در مورد بهترین مکان و زمان برای مطالعه دارد. چه اتاق خواب شما در شب باشد و چه کتابخانه بعد از مدرسه ، یک فضای مطالعه و یک زمان مطالعه منظم پیدا کنید که برای شما مفید باشد و به آن بچسبید.

فضای مطالعه خود را تنظیم کنید - فضای مطالعه شما باید آرام ، راحت و بدون حواس پرتی باشد. باید احساس خوشبختی و الهام بخش از شما کند. آن را با تصاویر یا اشیاء مورد علاقه خود تزئین کنید. اگر می خواهید به موسیقی گوش دهید یا بخور بخورید ، فضایی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد این کار را انجام دهید.
بهترین زمان خود را پیدا کنید - بعضی از افراد صبح بهتر کار می کنند. دیگران در شب بهتر کار می کنند. وقت خود را مناسب کنید و سپس قصد مطالعه داشته باشید. خیلی دیرتر از زمان خواب معمول خود مطالعه نکنید - فشار آوردن به خودتان در اواخر شب می تواند شما را خسته کند تا به درستی مطالعه کنید.
2. هر روز مطالعه کنید
اگر هر روز کمی مطالعه می کنید ، به طور مداوم در ذهن خود مرور می کنید. این به شما در درک مسائل کمک می کند. همچنین به شما کمک می کند تا از فشار استراحت در آخرین لحظه جلوگیری کنید.

در اوایل سال یک ساعت یا دو شب یک شب ممکن است برای ماندن در بالای چیزها کافی باشد. در اواخر سال ممکن است شما نیاز به مطالعه هر روز بیشتر داشته باشید.

اگر پیدا کردن وقت برای مطالعه مشکل نیستید ، برخی از فعالیت های دیگر خود (اما نه همه!) را کاهش دهید. اولویت بندی مطالعه ممکن است به معنای گذراندن وقت کمتری به صورت آنلاین باشد ، یا ممکن است به معنای کم کردن تغییر کار در محل کار باشد یا برای مدتی از دست دادن ورزش آخر هفته.

3. زمان خود را برنامه ریزی کنید
این کمک می کند تا برخی از برنامه ها در حال حرکت باشد تا بتوانید از زمان مطالعه خود نهایت استفاده را ببرید.

تنظیم هشدارها - هشدارها را تنظیم کنید تا در مورد برنامه های مطالعه خود را به شما یادآوری کنند. یک یادآوری منظم شما را صادقانه و برنامه های خود را در مسیر نگه می دارد.
از یک برنامه ریز دیوار استفاده کنید - یک تقویم یا یک برنامه ریز دیواری را بچسبانید تا هر زمان که مطالعه می کنید می توانید آن را ببینید. آن را با تاریخ های مهم ، مانند امتحانات و موعد مقرر ، علامت گذاری کنید. از آن استفاده کنید تا برنامه زمانی مطالعه منظم خود را نیز مسدود کنید.
لیست کارها را انجام دهید - لیستها وظایف را به بخشهای قابل کنترل تقسیم می کنند. در ابتدای هفته لیستی از کارهایی را که باید انجام دهید تا پایان هفته تهیه کنید. در ابتدای هر جلسه مطالعه ، لیست کارهایی را نیز انجام دهید ، تا در مورد کارهایی که باید با وقت خود انجام دهید ، مشخص باشید.
محدودیت های زمانی - قبل از شروع جلسه مطالعه ، به لیست کارهای خود نگاهی بیندازید و برای تعیین تکالیف خود زمان اختصاص دهید. اگر کاری را در زمان تعیین شده انجام نداده اید ، در نظر بگیرید که آیا بهترین استفاده از وقت شما برای ادامه کار با آن است یا اینکه کار دیگری را شروع کنید.
4- سبک یادگیری خود را کشف کنید
بیشتر ما روش یادگیری ارجحیت داریم. با شیوه یادگیری که در آنها راحت تر است آشنا شوید و به روشهای یادگیری بهتر مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که این سبک ها فقط راهی برای فکر کردن در مورد تکنیک های متفاوت مطالعه هستند - این قوانین سخت و سریع نیستند که می گویند شما فقط باید به یک روش مطالعه کنید. هرکدام از این موارد را امتحان کنید و ببینید کدام راه را ترجیح می دهید.

زبان آموزان شنوایی ترجیح می دهند با گوش دادن یاد بگیرند. سعی کنید یادداشت های خود را با صدای بلند بخوانید و در مورد آنها با افراد دیگر گفتگو کنید. ممکن است دوست داشته باشید نقاط کلیدی را ضبط کرده و آنها را به عقب برگردانید.
یادگیرندگان ویژوال ترجیح می دهند با دیدن یاد بگیرند. سعی کنید از رنگ های موجود در یادداشت های خود استفاده کنید و نمودارهایی ترسیم کنید تا به نکات کلیدی کمک کند. شما می توانید سعی کنید برخی از ایده ها را به عنوان تصاویر به خاطر بسپارید.
یادگیرندگان لمسی / حرکتی ترجیح می دهند با انجام این کار یاد بگیرند. برای تجدید نظر در نکات کلیدی سعی کنید از تکنیک هایی مانند نقش بازی یا مدل های ساخت استفاده کنید.
5. بررسی و تجدید نظر کنید
حداقل یک بار در هفته باید به مواردی بپردازید که در کلاس درس خوانده اید. فکر کردن در مورد چیزهای دیگر می تواند به شما در درک مفاهیم کمک کند و در یادآوری بیشترین نیاز به شما کمک کند.

مسابقه - یک دوست یا یکی از اعضای خانواده را به شما اختصاص دهید تا در مورد مفاهیم کلیدی از شما سوال کند. برای کمک به دوستان خود در کارهایشان نیز پیشنهاد دهید. آزمونها روشهای خوبی برای اعتماد به نفس در مورد آنچه می دانید و پیدا کردن چیزهایی هستند که هنوز هم برای یادگیری لازم دارید.
مطالب مطالعه خود را بسازید - برخی از سؤالات امتحان عملی را فکر کنید یا کارتهای فلش خود را ایجاد کنید تا به شما در مطالعه کمک کند. به این ترتیب دو بار آن را یاد می گیرید: یک بار وقتی مواد مطالعه را تهیه می کنید و یک بار هم که از آنها برای تجدید نظر استفاده می کنید.
6. استراحت کنید
مهم است که هنگام تحصیل استراحت کنید ، به خصوص اگر احساس خستگی یا ناامیدی می کنید. کار بیش از حد طولانی روی یک کار در واقع می تواند عملکرد شما را کاهش دهد.

وقتی استراحت می کنید ، از میز یا فضای مطالعه خود دور شوید. کمی جسمی - حتی فقط پیاده روی در اطراف بلوک - گاهی می تواند به شما کمک کند تا به روشی متفاوت به یک مشکل نگاه کنید و حتی می تواند به شما در حل آن کمک کند.

7. کمک بخواهید
اگر به چیزی گیر کرده اید یا چیزی به نظر نمی رسد که معنا پیدا کند ، همیشه می توانید از شما کمک بخواهید. در مورد چیزهایی که نمی فهمید با معلمان یا استادان خود صحبت کنید. با دوستان و دانشجویان دیگر نیز صحبت کنید.

نکته های کامپیوتری که همه باید بدانند

 

8- با انگیزه بمانید
هنگام تحصیل به شما کمک می کند دلایل خود را برای انجام این کار سخت مانند یک دوره یا حرفه ای که در آن کار می کنید به خاطر داشته باشید. این می تواند به داشتن چیزی در فضای مطالعه کمک کند تا اهداف خود را به شما یادآوری کند.

همچنین می توانید فضای مطالعه خود را با نقل قول های الهام بخش یا عکس هایی از افراد تحسین شده و اعضای خانواده که می خواهید برای شما افتخار کنند تزئین کنید.

9. آن را برنامه ریزی کنید
تعداد زیادی برنامه برای کمک به دانش آموزان با تمام جنبه های مطالعه وجود دارد. با دوستان و معلمان یا استادان خود گپ بزنید تا ببینید کدام یک از برنامه ها را توصیه می کنند.

همچنین باید صفحه مجموعه iTunes را در iPads for Learning مشاهده کنید ، که پیوندهایی به دوره های برنامه درسی استرالیا در iTunes U و همچنین برنامه های آموزشی با هدف دانش آموزان دبیرستان ، دبیرستان و دبستان است.

10. مواظب خود باشید
اگر مواظب خود باشید ، بهتر مطالعه خواهید کرد. مطمئن شوید که به خوبی غذا می خورید و به اندازه کافی خواب و ورزش می کنید. به خودتان بیش از حد میان وعده های قندی یا چرب پاداش ندهید و خود را به مطالعه در اواخر شب فشار دهید. همچنین ایده خوبی است که هنگام مطالعه مطالعه حتماً مقدار زیادی آب بنوشید.

اکنون راهکارهای خود را مطرح کنید
این نکات تنها برخی از کارهایی است که می توانید برای به دست آوردن بیشترین استفاده از مطالعه خود انجام دهید. ممکن است موارد دیگری داشته باشید که برای شما بهتر باشد. دریابید که دوستانتان هنگام تحصیل چه می کنند. شاید معلمان شما نیز توصیه های خوبی داشته باشند.

هرچه هست ، هر راهبردی که در پیش بگیرید ، وقتی چیزی را یافتید که برای شما مفید باشد ، آن را عملی کنید و به دنبال آن باشید!

پیوندها
اگر کنکور قبولی دارید ممکن است دوست داشته باشید به صفحه نکات برتر ده آزمون ما هم نگاهی بیندازید. همچنین باید لینک های زیر را بررسی کنید.

Ergo - مهارتهای مطالعه
وب سایت کتابخانه ایالتی ویگو ویکتوریا ارگو طیف مفیدی از نکات و توصیه های مطالعه را دارد.

iPad برای یادگیری - مجموعه iTunes
پیوندها به مجموعه برنامه ها و دوره های iTunes U.

youthcentral

برچسب‌ها: مطالعه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 2706
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 9
:: بازدید سال : 1240
:: بازدید کلی : 2706