قیمت طراحی لوگو شما چقدر باید باشد؟
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
قیمت طراحی لوگو شما چقدر باید باشد؟
یک شنبه 20 تير 1400 ساعت 10:48 | بازدید : 192 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

اجازه دهید صادقانه باشد. این یک سوال بارگیری شده است. و جوابی که می گیرید تقریباً به کسی که می پرسید قیمت طراحی لوگو بستگی خواهد داشت. امروز ما به قیمت هایی نگاه خواهیم کرد که مردم اغلب می گویند قیمت مناسب یک آرم است.

اخیراً با یک پست وبلاگ قدیمی در مورد همین موضوع روبرو شدیم. نویسنده استدلال کرد که اگر یک صاحب مشاغل کوچک می خواهد آرم خود را طراحی کند ، باید موارد زیر را خرج کند:

نرم افزار Adobe Illustrator: 599 دلار
Wacom Tablet (یک قرص طراحی شده توسط طراحان): 99 دلار
iMac اپل 27 اینچی: 1799.00 دلار

به این موارد هزینه مدرک طراحی گرافیک از یک کالج چهار ساله و قیمت طراحی آرم شخصی خود را در ده ها هزار دلار اضافه کنید.

از یک آژانس طراحی بپرسید که چه مبلغی را برای یک آرم دریافت می کنند و احتمالاً چیزی در محدوده 5000 تا 10،000 دلار یا بیشتر خواهید شنید. اگرچه این ارقام غالباً شرکتهای درجه یک طراحی هستند که شرکتهای جهانی مانند فیس بوک و اینتل استخدام کرده اند. این روزها هزینه وب سایت هایی که خدمات طراحی لوگو - مانند Deluxe - از طریق یک طراح حرفه ای آرم ارائه می دهند ، 99 دلار است.

از یک طراح مستقل بپرسید ، آنها به شما می گویند 5-10 هزار دلار برای یک آرم بسیار زیاد است. آنها می توانند چند هزار دلار پس انداز کنند. کار با آنها ، قیمت آرم شما فقط باید 1200 دلار باشد.

به صورت آنلاین جستجو کنید و بسته به سایت ، احتمالاً سازنده آرم DIY برای هر چیزی از 5 تا 300 دلار پیدا خواهید کرد.

این یک محدوده قیمت عظیم برای همین مورد است. (در حقیقت ، شما وقتی 50،000 دلار هزینه می کنید همان چیزی را ندارید که با 50 دلار هزینه می کنید ، اما در عرض یک دقیقه به آن می رسیم.)

خوب کدام یک درست است؟ هزینه یک آرم برای شما چقدر است؟

برای پاسخ به این س questionال چند راه وجود دارد. این ابتدا با طرح یک سوال دیگر است:

ارزش داشتن لوگو برای شما چیست؟
اگر در حال شروع یک فعالیت جدید هستید و برای شروع کار فقط به کارت ویزیت یا وب سایت احتیاج دارید ، ممکن است یک آرم جدید بالاترین اولویت برای بودجه محدود بازاریابی شما نباشد. در این صورت ، ارزش شما برای پروژه خود نسبتاً پایین است - شاید چند صد دلار.

اما اگر یک طراحی لوگوی جدید باعث می شود شما و تجارتتان حرفه ای تر به نظر برسید و مشتریان جدیدی را به خود جذب کنید و سالانه 10 هزار دلار اضافی به همراه داشته باشید ، ممکن است استدلال کنید ارزش آرم شما چندین برابر 10 هزار دلار است.

اما قیمت گذاری آرم از این طریق کمی شبیه قیمت انگشتر الماس است که بر اساس ارزش نامزد شما برای شما ارزش دارد. 300 دلار؟ 100000 دلار؟ شما واقعاً نمی توانید قیمت منصفانه ای در این باره بگذارید.

هزینه طراحی آرم چقدر است؟
روش دیگر برای پاسخ به سوال "چه هزینه ای برای یک آرم دارد" ، در نظر گرفتن هزینه تولید یک آن است. این همان کاری است که پست وبلاگی که در بالا ذکر کردم سعی دارد انجام دهد (به نوعی ژامبون).

اگر یک طراح هر ساعت 50 دلار شارژ کند و شش ساعت روی آرم شما کار کند ، هزینه این پروژه 300 دلار است. به نظر منصفانه می رسد ، اما اگر طراح شما دو ساعت به تحقیق درباره آرم های مورد استفاده رقبا بپردازد ، دو ساعت دیگر برای درک واقعی تجارت شما و دو ساعت دیگر برای رسیدن به سه یا چهار مفهوم طراحی چه اتفاقی می افتد؟ 300 دلار از بین رفته است و طراح شما دیگر فرصتی برای بررسی ایده های مختلف یا ارائه تجدید نظر در طرح شما ندارد. این خوب نیست.

اگر می خواهید مفاهیم طراحی بیشتری را مشاهده کنید ، یا باید هزینه کمتری برای وقت طراح خود پرداخت کنید (که به معنای یک طراح باتجربه تر است) و یا برای ساعت های بیشتری هزینه کنید (که به معنای یک طراحی گران تر است).

از این منظر ، شما به سرعت می توانید ببینید که چرا یک طراح خوب به شما می گوید هزینه یک آرم باید چیزی در حدود 1200 دلار یا بیشتر باشد.

آنچه برای پول خود دریافت می کنید
احتمالاً یک یا دو مقاله آنلاین دیده اید که جزئیات آنچه شرکت های مختلف برای آرم های خود پرداخت کرده اند را نشان می دهد. نایک 35 دلار پرداخت کرد. پپسی اخیراً بیش از 1 میلیون دلار پرداخت کرده است.

وقتی شرکت های بزرگ صدها هزار دلار برای یک آرم پرداخت می کنند ، بسیار بیشتر از یک آرم خرید می کنند. این قیمت معمولاً شامل هزینه های گروه های متمرکز ، گرافیک محیطی ، تدوین استانداردهای نام تجاری و موارد دیگر است. حتی باهوش ترین مدیر ارشد بازاریابی نیز نمی تواند این همه هزینه را برای یک آرم صرف کند ، اگر تنها چیزی که به آنها می رسد چند پرونده طراحی باشد.

از طرف دیگر ، یک صاحب مشاغل کوچک 30 یا حتی 100 دلار برای یک آرم هزینه می کند (یا حتی به آنها نیاز ندارد) استانداردهای تجاری و گروه های متمرکز. به هر حال توانایی پرداخت آن چیزها را ندارد. اما ممکن است او کل بودجه خود را خرج کند و پرونده های با وضوح بالا یا حق استفاده از آرم خود را دریافت نکند. این به مراتب بدتر از صرف بودجه هنگفت است.

نکته اصلی این نیست که شما چقدر هزینه می کنید ، بلکه این است که شما در هنگام کار با طراح خود ارزش مورد نیاز خود را دریافت می کنید. اگر فقط به یک پرونده با یک طرح ساده برای راه اندازی تجارت خود نیاز دارید ، حتی هزینه چند صد دلاری برای یک آرم ممکن است زیاد باشد.

چگونه در طراحی لوگو خود صرفه جویی کنیم
بیشتر ما در یک شرکت بزرگ کار نمی کنیم یا از بودجه های عظیم طراحی لذت نمی بریم. ما در دنیای واقعی زندگی می کنیم. بنابراین در اینجا چند نکته برای دریافت بیشترین آرم برای پول خود آورده شده است:

1. بدانید که چه چیزی نیاز دارید. اگر برای اثبات یک مفهوم فقط به یک آرم ساده نیاز دارید ، مطمئناً بهتر است آرم خود را بسازید تا اینکه برای یک آژانس طراحی هزینه کنید. این مقاله پیوندی را بررسی کنید تا در صورت لزوم بدانید

یک طراح استخدام کنید یا لوگوی خود را بسازید.

2. "آرم شروع کننده" را در نظر بگیرید. قبل از اینکه صدها یا هزاران دلار صرف یک آرم برای یک ایده تجاری کنید که مطمئن نیستید عملی می شود ، با استفاده از یک ابزار خودتان یک طراحی اساسی ایجاد کنید که بعداً بعد از دیدن آن می توانید آن را به روز کنید. موفقیت تعداد کمی از آنها در آنجا وجود دارد ، اما Logomaker مورد علاقه اصلی ماست.

3. از سایت های مسابقه صرف نظر کنید. آنها قول می دهند گزینه های زیادی به شما بدهند و در هزینه های شما صرفه جویی می کنند ، اما آنچه اغلب دریافت می کنید غیر اصیل است (که بعضاً از شرکت های دیگر کپی می شود) یا غیرقابل اجرا است. بهتر است طراحی خود را ایجاد کنید و بعداً طرحی را استخدام کنید که می توانید با قدم بعدی قدم بعدی را بردارید. در کوتاه مدت پس انداز خواهید کرد و در پایان آرم بهتری دریافت خواهید کرد.

4. قبل از خرید در اطراف خرید کنید. اگر آماده کار با یک طراح عالی هستید ، به هر حال ، این کار را انجام دهید. برای بررسی نمونه کارها از بهترین طراحانی که می شناسیم ، به logodesign.com مراجعه کنید. شما با نرخ مناسب طراحی عالی خواهید داشت.

5. مطمئن شوید که پرونده هایی با وضوح بالا دریافت کرده اید. برخی از سایت ها قول طراحی آرم را با هزینه ای کمتر از 5 دلار می دهند. اما اگر می خواهید پرونده های قابل استفاده داشته باشید ، آنها هزینه هایی را به شما نزدیک می کنند که قیمت آنها را به 100 دلار نزدیک می کند. به نظر می رسد طعمه و سوئیچ ، درست است؟ هرجایی که برای دریافت طرح آرم خود انتخاب کردید ، حتماً یک فایل برداری (EPS یا AI) دریافت کنید. اگر این گزینه نیست ، وقت خود را تلف نکنید.

https://www.logomaker.com/blog/2014/06/18/much-logo-design-cost/



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 465
بازدید کل : 3162
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 41
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 41
:: بازدید ماه : 465
:: بازدید سال : 1696
:: بازدید کلی : 3162