کسب درآمد از اینستاگرام : 7 استراتژی برای سال 2021
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
کسب درآمد از اینستاگرام : 7 استراتژی برای سال 2021
شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت 14:16 | بازدید : 234 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

کسب درآمد از اینستاگرام

ما این سوال را چندین بار در روز از طرف پیروان کسب درآمد از اینستاگرام خود دریافت می کنیم. بنابراین تصمیم گرفتیم در این بلاگ پست به این موضوع بپردازیم.
همه می خواهند بدانند که چگونه در اینستاگرام درآمد کسب کنند.
اینستاگرام در سال های گذشته به یکی از پرکاربردترین و جذاب ترین سیستم عامل ها تبدیل شده است ، امروز چیزی بین مجله براق ، سلیقه بهترین دوست شما و یک فروشگاه بوتیک ارائه می دهد. با بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه ، 72 درصد از آنها زیر 35 سال و بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه دارند. آمار اینستاگرام 7 راه اصلی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد: برای ارسال محتوای حمایت شده توسط مارک ها تأثیرگذار باشید یک بازاریاب وابسته باشید که محصولات دیگران را می فروشد یک کارآفرین و محصولات / کالاهای خود را بفروشید (Shopify) فروش فریاد به افراد کوچک اینستاگرام ارائه خدمات / آموزشها / خدمات مربی باشید مربی باشید خدمات مدیریت اینستاگرام بیایید وارد جزئیات شویم.

بنابراین چگونه می توانید از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید؟ استراتژی 1: استراتژی درآمد از اینستاگرام گاسی وب نفوذ ممکن است با شنیدن عبارت "تأثیرگذار اینستاگرام" به پست های تبلیغاتی فکر کنید. از اوایل سال 2019 بیش از 500000 تأثیرگذار فعال در اینستاگرام وجود دارد. برای ساده سازی نیازها ، یک حساب اینستاگرام با کسب درآمد از اینستاگرام میزان پیروی مناسب و میزان تعامل خوب. به عبارت دیگر ، این استراتژی برای شما مناسب است اگر مهارت کافی برای غریبه سازی در اینترنت را داشته باشید و به شما اعتماد داشته باشید.

با یک استراتژی صحیح می توانید با هر پست رشد کنید! البته یک نقطه ضعف نیز وجود دارد: همه مارک ها برابر نیستند ، و ممکن است در ابتدا Dolce & Gabbana در شما را نکشد. بعلاوه ، تعداد زیادی کلاهبردار در آنجا وجود دارند که افراد تأثیرگذار مشتاق را هدف قرار می دهند. حتی اگر در مسیر محتوای حمایت شده موفق شوید ، احتمالاً باید در تعادل بین یکپارچگی و درآمد خود تأمل کنید. بالاخره این نام تجاری شخصی شماست. و مردم به اصالت اعتماد می کنند. شما باید از طریق "آیا این با برند من سازگار است؟"

دقیق نام تجاری را که می خواهد با شما کار کند ، قرار دهید. تست. درباره اینکه چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام می داند چه فرصت هایی برای او مناسب است بیشتر بخوانید. در اینجا نحوه شروع به کار اینفلوئنسر اینستاگرام آورده شده است. مرحله 1: انتخاب NICHE اگر واقعاً می خواهید در اینستاگرام حقوق دریافت کنید ، زندگی می کنید و نفس می کشید مارک شخصی مطمئن باشید که واقعاً آن را دوست دارید و سبک زندگی جدید همان چیزی است که می خواهید. و نحوه شریک زندگی بالقوه خود را در نظر بگیرید. مارک ها مخاطبان شما را با بازار هدف خود مقایسه می کنند. طبق یک مطالعه اخیر ، 55٪ از مارک ها اظهار داشتند که تأثیرگذارهای کوچک را ترجیح می دهند ، که از نظر آنها ارتباط معتبرتری با مخاطبان خود دارند.

این بدان معناست که هرچه مشخصات بیشتری کسب کنید ، بهتر است. بی نظیر باشید و واقعی باشید. مرحله 2: اعتماد بسازید و مخاطب خود را رشد دهید 81٪ از تأثیرگذاران اینستاگرام بین 15،000 تا 100،000 دنبال کننده دارند. اگر هنوز آنجا نیستید ، وحشت نکنید. اگرچه نکات و راهکارهای زیادی در مورد نحوه رشد وجود دارد ، اما برای افزایش تعداد پیروان خود هیچ میانبری نخواهید یافت ، اما باید سخت کار کنید! مرحله 3: شریک تجاری با نام تجاری دو راه اصلی برای برقراری ارتباط با شرکای تجاری وجود دارد: آنها را مستقیماً با فشار دادن با مارک هایی که خودتان آنها را تحسین می کنید تماس بگیرید و به آنها بگویید چه پیشنهادی می توانید داشته باشید. یک مارک تجاری آماده کنید ، مناطقی را پیدا کنید که بتوانید به مارک مورد نظر خود ارزش افزوده دهید. با ثبت نام در یک سیستم بازاریابی اینفلوئنسر به آنها کمک کنید تا شما را پیدا کنند. تعداد زیادی از این بازارها وجود دارد. AspireIQ ، Upfluence و Famebit مکان های خوبی برای شروع هستند.

اولین دیدگاه را در مورد بازاریابی تأثیرگذار بدست آورید. نکته مثبت ، مارک ها مشتاقانه به دنبال تأثیرگذارهای کسب درآمد از اینستاگرام موثر هستند. اگر کسب درآمد از اینستاگرام کنجکاو هستید که آنها در مورد چگونگی این تلاش کامل نگاه می کنند ، راهنمای ما برای کار با اینفلوئنسرها را برای برخی از دیدگاه های یک برند بررسی کنید. مرحله 4: POST TRANSPARENTLY به عنوان یک تأثیرگذار در آمریکا یا انگلستان ، از نظر قانونی موظف هستید این موضوع را روشن کنید وقتی در حال ارسال آگهی هستید. دستورالعمل های کمیسیون تجارت فدرال آمریکا مستلزم آشکار سازی و فهم آسان آن است. در همین حال ، اداره استاندارد تبلیغات در انگلیس به هیچ کنایه از دلسردی اهمیت نمی دهد: بگویید # تبلیغ ، نه # با استعداد. برای ماندن در سمت راست قانون ، از هشتگ #ad در بالای چین استفاده کنید (یعنی در اولین مورد سه خط بنابراین افراد نیازی به کلیک کردن برای یافتن آن ندارند.) استراتژی 2: بازاریابی وابسته باشید این استراتژی کمتر در مورد ایجاد آگاهی و افزایش دسترسی به یک نام تجاری و بیشتر در مورد فروش است. کسب درآمد از اینستاگرام فقط زمانی می توانید درآمد کسب کنید که پیروانتان محصول یا خدمتی را که تبلیغ می کنید خریداری کنند.

از طرف مثبت ، به عنوان یک بازاریاب شرکت وابسته ، نیازی به نگرانی در مورد تولید آن محصول ، انجام سفارشات و مسائل مربوط به مراقبت از مشتری ندارید. نکته منفی این است که اگر بخواهید بدون مزاحمت رشد کنید و مخاطب خود را خسته کنید ، این استراتژی به یک استراتژی جامع نیاز دارد. . توجه داشته باشید که اصطلاح "بازاریابی وابسته" شهرت بدی دارد. این می تواند با وعده های کلاهبردار و مروج درآمد هفت رقمی ماهانه و lifestyle سبک زندگی لوکس همراه باشد. من مطمئن هستم که اکنون برخی از نام های آشنا در ذهن شما ظاهر می شوند. قبل از شروع بازاریابی فعالانه اینستاگرام ، قوانین موجود در مورد افشای FTC را درک کنید ، نمی توانید این پست را منتشر کنید

بدون یادآوری اینکه اگر چیزی را برای سود مالی در رسانه های دیجیتال یا اجتماعی ارسال می کنید ، باید این ارتباط را با مخاطبان خود فاش کنید. در حالی که من وکیل نیستم و شما باید برای راهنمایی قانونی مناسب به دنبال آن باشید ، FTC به وضوح نشان داده است که هشتگ #ad باید در پست شما استفاده شود - و باید "به راحتی مورد توجه قرار گیرد." جوانب مثبت و منفی بازاریابی وابسته به اخلاق نزدیک می شود ، بازاریابی وابسته در واقع یک زاویه هوشمند و کاملاً ثابت در مورد بازاریابی است. شما قلم های دلخواه خود ، یا ریمل مژه و ابرو یا غذای سگ کسب درآمد از اینستاگرام را به شما پیشنهاد می دهد و یا پیوندی برای خرید محصول ارائه می دهید ، یا دیگری کد تبلیغاتی با تخفیف اندک.

کد پیوند و تبلیغات فقط مختص شماست ، بنابراین تاجر می تواند میزان فروش شما را به تلاش های شما پیگیری کند. شما برای هر فروش هزینه یا درصدی کسب می کنید. در همین حال ، همانطور که اینستاگرام برچسب های محصول و Instagram Checkout را روانه بازار می کند ، بازاریابان دیگر فقط به گفتن "پیوند در بیو" محدود نمی شوند. از آنجا که خرید محصولات در اینستاگرام برای مشتریان آسان تر است ، ممکن است بازاریاب های وابسته مشاهده کنند مرحله 1: انتخاب NICHE طیف وسیعی از بازاریاب های وابسته از این نظر که می توانند تمرکز بیشتری بر محصول داشته باشند با طیف گسترده ای تحت تأثیر حمایت مالی متفاوت است. به عنوان مثال ، بازاریابان وابسته گاهی اوقات به عنوان بازرسان محصولات شروع می کنند. اگر تازه کار خود را شروع می کنید ، این لوکس را دارید که مخاطبی را با خواسته های مادی خاص انتخاب کنید ، به عنوان مثال صاحبان سگ که راهنمایی می خواهند و بهترین غذای سگ را معامله می کنند.

(و بهترین یقه ها ، بهترین کاسه های سگ ، بهترین عینک های سگ و غیره.) مرحله 2: بازرگانانی را برای همکاری با میلیاردها کاربر و مخاطبان زیاد و اسیر ، اینستاگرام و بازاریابی وابسته یک مسابقه طبیعی است. و ، شما برای شروع کسب درآمد به لزوماً به یک فالوور نیاز ندارید. در حقیقت ، بسیاری از مارک ها کاربران اینستاگرام را با 2000 تا 15000 فالوور هدف قرار می دهند ، نه کایلی جنرن یا تخم های اینستاگرام دنیا. در عوض ، آنها افراد "واقعی" با مخاطبان درگیر می خواهند. اگر می خواهید از طریق Instagram درآمد کسب کنید ، در اینجا بهترین برنامه های وابسته برای بررسی وجود دارد. همکاران AMAZON Associated Home Amazon Associated یک منبع شناخته شده درآمد منفعل برای وبلاگ نویسان است ، اما Instagramers می توانند از این پلت فرم نیز استفاده کنند. آمازون از این نظر منحصر به فرد است که برای شروع نیازی به داشتن وب سایت ندارید. در دستورالعمل های آمازون آمده است که شرکت های وابسته حداقل 500 پیرو ارگانیک و یک حساب عمومی دارند.

اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب یا یک وبلاگ سنتی همه با این لایحه مطابقت دارد. پس از ثبت نام ، حساب کسب درآمد از اینستاگرام شما برای 180 روز تأیید می شود. در آن دوره ، شما باید حداقل یک فروش انجام دهید یا در غیر این صورت آمازون حساب شما را می بندد. چند عضو انجمن آمازون درآمد کسب می کنید؟ بستگی دارد. این غول خرده فروشی کارمزدها را بر اساس دسته بندی تقسیم کرده است. برنامه های ویژه ای مانند Amazon Wedding Registry ، Kindle یا Amazon Fresh پرداختی با نرخ مساوی ارائه می دهند که میانگین فروش آنها در حدود 3 دلار است. دیگران ، مانند Kindle Unlimited ، 10 دلار ارائه می دهند. دسته بندی های محصول ، درصد کمیسیون مشخصی را ارائه می دهند. زیبایی و مد کسب درآمد از اینستاگرام پرداخت 10 درصدی را ارائه می دهند ، در حالی که بازی های ویدیویی تقریباً 1 درصد پرداخت می کنند.

هر زمان کسی از لینک شما استفاده می کند ، شما کمیسیون دریافت می کنید ، حتی اگر به مکان دیگری بروید و یک محصول متفاوت بخرید. موفقیت در آمازون بستگی به یک حساب اجتماعی کاملاً متمرکز (بخوانید: تعداد زیادی از ترافیک) یا یک وبلاگ مستقر با مخاطبان وفادار.
همکاران آمازون می تواند مکان خوبی برای شروع کسب درآمد از اینستاگرام "تمرین" مهارت های بازاریابی وابسته شما باشد ، زیرا "ورود" اولیه آسان است. گفته شد ، اگر در 180 روز اول خود چیزی نفروشید ، آمازون شما را از سیستم عامل لگد می زند. قبل از غواصی حتما قرارداد عملیاتی آمازون را مرور کنید. راکوتن یک خرده فروش آنلاین مستقر در توکیو است که به شرکت های وابسته اجازه می دهد کالاهای 1000 تاجر را تبلیغ کنند.

stanconsultingllc




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 277
بازدید کل : 2694
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 12
:: بازدید هفته : 121
:: بازدید ماه : 277
:: بازدید سال : 1228
:: بازدید کلی : 2694