آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
قیمت طراحی لوگو در سال جدید در ایران
پنج شنبه 3 تير 1400 ساعت 20:34 | بازدید : 210 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

این سوالی است که من اغلب از من می پرسند. و این س goodال خوبی است ، زیرا من می خواهم بدانم که آیا من جای آنها هستم و آیا بهترین کارها را برای فعالیت جدید و هیجان انگیز خود می خواهم.

خوب ، خوشبختانه من یک طراح آرم هستم ، بنابراین قادر خواهم بود به این پاسخ دهم

لوگو تصویری است که شما برای مارک تجاری و ایجاد هویت سازگار برای تجارت قیمت طراحی لوگو خود استفاده می کنید. این لزوماً منعکس کننده ویژگیهای اصلی شما نیست. بلکه نمادی است که ارتباطی را بین مخاطبان هدف و تجارت شما ایجاد می کند.

"آرم وسیله افتخار است و باید در بهترین حالت نشان داده شود. اگر در تجارت ارتباطات ، "تصویر سلطان است" ، جوهر این تصویر ، آرم ، نگین تاج آن است. "

پل رند
طراح لوگو که برای IBM ، UPS ، Enron ، Morningstar ، Inc ، Westinghouse ، ABC و NeXT آرم ایجاد کرده است.

بنابراین ، هنگامی که برای ایجاد لوگو و هویت تجاری خود با یک طراح آرم کار می کنید ، تمرکز شما باید بر روی تأثیر نتیجه یا نتیجه نهایی (فروش بیشتر یا بهبود ارتباطات و غیره) باشد و نه کاملاً بر هزینه.

 

 

سازمان های هوشمند در حال درک این موضوع هستند که القای طرح در شیوه های تجاری اکنون برای تأثیرگذاری بر نتایج تجاری آنها یک ضرورت است.

هزینه ها چگونه تصمیم گیری می شوند؟
شما نمی توانید دقیقاً مانند ارزش گذاری یک محصول ، رقمی را در یک سرویس سفارشی مانند طراحی آرم قرار دهید. (اگر برای «طراحی آرم» به صورت آنلاین گوگل کنید ، صدها پیوند مختلف که خدمات طراحی آرم را ارائه می دهند مملو از شما خواهد شد). با این حال ، جنبه های اساسی خاصی وجود دارد که هزینه طراحی آرم را تعیین می کند.

طراحی یک آرم فقط انتخاب یک قلم زیبا و بازی با اشکال و رنگ های مختلف نیست. فاکتورهای زیادی وجود دارد که ارزش طراحی آرم حرفه ای را تعیین می کند.

شما باید جزئیات مربوط به کسب و کار خود را تعریف کنید (من بعضی اوقات از صفحه کار طراحی آرم برای کمک به مشتریان در تعریف تجارت و ایده های خود استفاده می کنم.)

و هنگامی که یک طراح آرم را انتخاب می کنید ، مانند سایر حرفه های خدمات ، باید درباره آنها تحقیق کنید و آنها را بررسی کنید. آنها باید یک وب سایت به روز ، پاسخگو و حرفه ای داشته باشند ، محتوای مفید و مفیدی در توصیف خدمات و روند خود داشته باشند - و آن را به صورت آنلاین و کانال های مختلف رسانه های اجتماعی به نمایش بگذارند.

شما برای تجربه ، مهارت و وقت آنها هزینه می کنید. بنابراین ، نرخ ها بسته به تخصص طراح ، مدت زمان ایجاد طراحی آرم منحصر به فرد شما و سطح فشار طراح متفاوت است.

mooselogosketch
یک طراح آرم حرفه ای سالها را صرف تسلط بر مهارتهای خود می کند ، نه فقط در طراحی آرم ، بلکه در زمینه های همپوشانی دیگر مانند روانشناسی ، طراحی اطلاعات و نظریه رنگ نیز مشغول است و فقط چند مورد را نام می برد. آنها همیشه در حال تحقیق ، به روزرسانی و اصلاح مهارت های خود و همچنین ساختن یک کوپای عالی هستند. و این هرگز یک کار 9 به 5 نیست. ما اغلب ایده هایی داریم که اواخر شب به ذهن ما خطور می کند (زمان بهینه برای خلاقیت پیدا می کنم؟) بنابراین یک لنت و مداد همیشه نزدیک است.

برای طراحی یک مارک حرفه ای و هویت آرم ، طراح به جدیدترین نرم افزار ، ابزار و مواد طراحی احتیاج دارد - اینها ارزان نیستند (مگر اینکه در معرض خطر کپی غیرقانونی نرم افزار قرار بگیرید).

طراحانی که از نرم افزار و ابزار ارزان قیمت استفاده می کنند فقط می توانند آرم های با کیفیت پایین ارائه دهند. با نگاهی به گذشته ، آژانس های تجاری و طراحی تخصصی بزرگتر دارای دفاتر فیزیکی مرکز شهر با حقوق و دستمزد کارکنان / فریلنسر هستند که آنها برای نگهداری و پرداخت آن نیاز دارند و این هزینه های اضافی به شما منتقل می شود.

ویدئوی زیر را که سایت های "مشخصات کار" و "طراحی مسابقه" را توصیف می کند ، ببینید:

 

من شما را در مورد مزایا و معایب مسابقات طراحی آرم خسته کننده نمی کنم ، اما در اینجا یک نقل قول عالی از دیوید آیری - یک طراح آرم از ایرلند ، که خلاصه آن است:

"مهم است که" منابع عمومی "را از کارهای خاص متمایز کنید. برخی از وب سایت ها لیست رقابت های طراحی را به فروش می رسانند ، و این را به عنوان تأمین منابع عمومی تعریف می کنند ، اما در اصل سود آنها را از افرادی که به صورت رایگان کار می کنند ، کسب می کنند. تأمین منابع انبوه هنگامی که برای کارهای ساده استفاده می شود ، می تواند به خوبی کار کند ، به روشی مشابه که چگونه گروه های تمرکز ممکن است مفید واقع شوند و اگرچه همیشه موارد استثنایی نیز وجود دارد ، اما تأمین منابع گسترده نتایج منجر به تولید کیفیت پایین می شود. "


بنابراین ، چه باید پرداخت کنم؟
بسته به عوامل مختلف ، در اینجا در انگلستان ، یک طراحی هویت آرم حرفه ای می تواند از 500 تا 2000 پوند برای یک تجارت کوچک و حدود 3000 تا 50000 پوند برای یک تجارت متوسط ​​، آجر و ملات هزینه داشته باشد که نیاز به علامت گذاری دارد ، وسایل نقلیه و مواد بازاریابی

و برای شرکتهای بزرگتر ، با نیازهای بیشتر به صورت چاپی و آنلاین ، می تواند برای یک هویت کامل مارک با دستورالعمل ها از 10،000 پوند فراتر رود. سایر طراحان آرم انگلیس ممکن است به صورت ساعتی هزینه دریافت کنند (میانگین حدود 25 تا 100 پوند در ساعت است) ) که اگر در مراحل اولیه خلاصه ای از توضیحات وجود نداشته باشد ، می تواند با بسیاری از ویرایش ها به راحتی گران شود.

برچسب‌ها: لوگو ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کار اینترنتی معتبر با درآمد بسیار بالا
شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 1:32 | بازدید : 324 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )
اگر این را می خوانید ، احتمالاً تمایل زیادی به راه اندازی کسب و کار خود دارید.
 
نحوه کار ما برای همیشه تغییر کرده است. کار اینترنتی معتبر همه گیری 2020/21 مردم را به فکر انداخت که چگونه می توانند در آینده درآمد خود را ثابت کنند. داشتن یک شغل 9 تا 5 برای حمایت از زندگی شما و خانواده ممکن است کافی نباشد. افزودن جریان درآمد دیگر (شلوغی جانبی) برای مقابله با حوادث منفی اقتصادی در آینده ضروری است.
 
شروع یک تجارت جدید بصورت آنلاین کار اینترنتی معتبر به ریسک کمتری نسبت به سرمایه گذاری دلار خود در یک ویترین فروشگاه یا آجر در مرکز شهر نیاز دارد. از آنجا که تجارت شما به صورت آنلاین است ، می توانید به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید ، تقریباً از هرجایی کار کنید و بدون هزینه های اضافی بالا درآمد اینترنتی داشته باشید. با داشتن برخی از مهارت های اساسی وب سایت و ارتباطات همراه با کمی دانش فنی در زمینه تعمیر و نگهداری ، تقریباً هرکسی می تواند یک کسب و کار را به صورت آنلاین راه اندازی کند و فقط در چند روز فعالیت خود را آغاز کند. فکر می کنید برای تبدیل شدن به کارآفرین بزرگ بعدی آنلاین آماده هستید؟
 
در اینجا 30+ از بهترین ایده های کسب و کار کوچک و مدل های کسب و کار آورده شده است تا شما را در مسیر درست فکر کند. در حالی که برخی از این مشاغل می توانند درآمد منفعلانه خوبی داشته باشند ، برخی از این ایده های آنلاین پول سازی می توانند ثروت های کمی ایجاد کنند.
 
ایده های کوچک تجارت آنلاین شما می توانید امروز شروع کنید !!!
این ایده های کسب و کار کوچک این توانایی را دارند که با فداکاری ، وقت و سرسختی به ایده های بزرگ تجاری تبدیل شوند. از طریق این راهنما خوب نگاه کنید و ببینید چه چیزی فکر می کنید برای شما مفید باشد.
 
یک وبلاگ راه اندازی کنید
به یک بازاریاب وابسته تبدیل شوید
یک کسب و کار FBA آمازون راه اندازی کنید
مارک خود را بفروشید
تبدیل به یک توسعه دهنده برنامه شوید
دامنه ها را بچرخانید
سهام تجارت و فارکس
تبدیل به یک معامله گر ارز رمزنگاری شوید
فروشگاه تجارت الکترونیکی ایجاد کنید
مشاور رسانه های اجتماعی
فریلنسر / توسعه دهنده وب / طراح گرافیک
متخصص بلاگر
یک تأثیرگذار شوید
ایجاد تم های وردپرس
یک Dropshipper شوید
فروش تبلیغات در سایت خود
یک برند لباس راه اندازی کنید
نویسنده شوید
فروش هنر
جعبه های اشتراک تصفیه شده
محقق شوید
یک بازاریاب آنلاین شوید
مشاور تبلیغات فیس بوک
تبدیل به یک نویسنده تبلیغات شوید
عکس های خود را کار اینترنتی معتبر بفروشید
دستیار مجازی
یک دوره آنلاین ایجاد کنید
یک توسعه دهنده وب شوید
یوتوبر
شروع پادکست
فروش محصولات دست ساز در Etsy
1. یک وبلاگ راه اندازی کنید و از آن درآمد کسب کنید
 
شروع یک وبلاگ یک ایده کاملاً ساده برای کسب و کار کوچک است که فقط در هفته 1 ساعت از وقت شما را صرف می کند و حدود 20 دلار هزینه دارد. با گذشت زمان می تواند مقدار زیادی پول به شما برساند.
 
سایتهایی مانند Viralnova.com و Fukarf.com با یافتن داستانهای خنده دار ، احساسی و الهام بخش در Reddit ، Facebook و Imgur ، بازنویسی مطالب ، افزودن جزئیات بیشتر و انتشار مطالب در سایت خود ، محتوای جذاب ایجاد می کنند.
 
فقط برای اینکه شما در مورد موفقیت این نوع سایت ها ایده بگیرید ، ViralNova برای خرید شخصی که چند نویسنده استخدام کرد برای بازنویسی محتوای موفق که در سایت های دیگر وب منتشر شده است ، راه اندازی شد. این سایت به قیمت 100 میلیون دلار فروخته شد !!! قبل از آن ، ViralNova درآمد ماهانه 400 هزار دلار + از تبلیغات داشت.
 
با کمی تبلیغ در سایتهایی مانند Twitter ، Facebook ، Linkedin ، Reddit و در نهایت ترافیک ارگانیک ، در عرض 12 ماه باید بازدیدهای بی نظیر 30K تا 50K در ماه داشته باشید. برای کسب درآمد از سایت با Adsense کسب درآمد کنید تا هزینه های میزبانی و نام دامنه شما را پوشش دهد.
 
خوب ، شما برای شروع بادام زمینی درست خواهید کرد (10 تا 50 دلار در ماه) ، اما با افزایش بازدید ، این رقم می تواند به 1000 دلار در ماه برسد. سپس به طور بالقوه می توانید سایت را با 30 برابر درآمد ماهانه تلنگر بزنید. من افرادی را می شناسم که مرتباً این کار را انجام می دهند و پس از 8 ماه با 10 هزار دلار + سایت ها را ورق می زنند!
 
راهنمای من را در مورد چگونگی راه اندازی یک وبلاگ بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانید در کمتر از یک ساعت این ایده تجاری را از زمین خارج کنید!
 
یا فقط مستقیماً به BlueHost بروید و وبلاگ خود را به صورت زنده و وب سایت شخصی خود کسب درآمد کنید!
 
بسته میزبانی BlueHost را می توانید فقط با قیمت 2.95 دلار در ماه کار اینترنتی معتبر (36 ماه) دریافت کنید.
 
2. یک بازاریاب وابسته شوید
 
بنر تبلیغاتی آنلاین
یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین مدل های تجاری برای راه اندازی و درآمدزایی چند دلار آنلاین ، بازاریابی وابسته است. شرکت وابسته اساساً کسی است که کمیسیون فروش محصولات را برای شرکتهای دیگر دریافت می کند ، خواه در سایت خود باشد یا از طریق کانال دیگری مانند eBay. بهترین قسمت این است که شما مجبور نیستید خود محصولی را تولید کنید ، فقط محصولات دیگران را بفروشید. اینها می تواند محصولات دیجیتالی مانند میزبانی یا کتاب های الکترونیکی یا محصولات فیزیکی مانند دستگاه های قهوه ، وان آبگرم یا تجهیزات الکتریکی باشد.
 
به عنوان مثال ، شرکتهای وابسته آمازون در صورت کار در آن ، می توانند مقادیر ناپسند دلار کارمزد را بپردازند. برای فروش محصولات یک شرکت با استفاده از لینک ارجاع ویژه خود کافیست به عنوان یک شرکت وابسته ثبت نام کنید و می توانید برای هر کالای فروخته شده بدون برداشتن انگشت دستمزد بگیرید. کمیسیون از یک محصول به محصول دیگر متفاوت است و همچنین با توجه به میزان فروش کالاهای تولید شده شما ، به صورت مرحله ای افزایش می یابد. بالاترین سطح کارمزد 8٪ است. اگر کالاهایی را با نرخ بالای کارمزد تبلیغ کنید (خانه و باغ یکی از این محصولات با پورسانت های بالا است) ، هر ماه مقدار قابل توجهی وجه نقد به شما می افزاید.
همچنین ، شبکه های وابسته مانند Shareasale یا Awin مجموعه گسترده ای از محصولات را برای تبلیغ نیز ارائه می دهند. برخی از مکانهای بسیار بحث برانگیز مانند سلامتی و قمار می تواند مردم را میلیونر کند. اکثر محصولات مورد علاقه شما دارای یک برنامه وابسته برای شما هستند که به طور بالقوه درگیر آن می شوید. شرکت آنلاین بودن می تواند راهی کار اینترنتی معتبر عالی برای ایجاد درآمد منفعلانه برای شما و خانواده شما باشد. فراموش نکنید: در بازاریابی شرکت های وابسته پتانسیل زیادی برای کسب درآمد زیاد وجود دارد.
 
3. یک کسب و کار FBA آمازون راه اندازی کنید
 
اگر در این مفهوم کسب و کار آنلاین تازه کار هستید ، FBA مخفف کلمه "تحقق توسط آمازون" است.
 
آمازون محصولات شما را در وب سایت خود لیست می کند و هنگامی که فروش انجام می شود ، آنها تمام تلاش خود را برای آماده سازی برای ارسال و تحویل محصول شما به مشتری انجام می دهند. اساساً شما از شبکه توزیع قدرتمند و پایگاه مشتری آمازون استفاده می کنید.
 
انبارهای آمازون ، سفارشات شما را انجام می دهد ، و همچنین خدمات مشتری به مشتریان خود ارائه می دهد ، بنابراین شما مجبور نیستید.
 
آمازون به شما امکان می دهد مانند یک شرکت بزرگ عمل کنید ، اما در واقع یکی از این سردردها نیست. تنها کاری که باید انجام دهید یافتن و توسعه محصولات سودآور است تا سپس برای فروش به آمازون ارسال کنید.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد FBA آمازون ، کار اینترنتی معتبر راهنمای من را در مورد چگونگی راه اندازی کسب و کار FBA آمازون بخوانید.
 
فروش رایگان کتاب الکترونیکی فروشنده FBA آمازون
 
 
در اینجا پاداش کمی کار اینترنتی معتبر برای خوانندگان MakeaWebsiteHub است. این کتاب الکترونیکی رایگان از FBA Stars 5 مرحله آسان برای فروش محصولات بسیار سودآور در آمازون را به شما نشان می دهد.
 
اگر تا به حال آرزو داشته اید که رئیس خود شوید و از طریق اینترنت درآمد کسب کنید ، این کتاب به شما الهام می دهد که آن سفر را شروع کنید. 100٪ رایگان شما چیزی برای از دست دادن ندارید!
 
4. مارک شخصی خود را بفروشید
فروش
اگر مهارت در ایجاد تصاویر منحصر به فرد دارید ، دیگر نیازی به سر و صدا درباره موجودی خود نیست. اگر می توانید خلاقیت های خود را به راحتی روی محصولی چاپ کنید ، می توانید درآمد کسب کنید. طرح های خود را در وب سایت های مختلف مانند CafePress بارگذاری کنید. اگر کسی آنها را دوست داشته باشد ، شرکت آنها را چاپ کرده و محصول را ارسال می کند. شما می توانید برای تقویم ها ، کتاب ها ، تی شرت ها ، کیف ها ، کلاه ها ، کارت های تبریک یا پوسترها طرح های منحصر به فردی ایجاد کنید و برای هر یک از فروشندگان پورسانت دریافت کنید. برخی از این سایت ها شامل Zazzle ، Teespring و Lulu هستند.
 
5. ساخت برنامه ها
 
یک برنامه ایجاد کنید
با توجه به افزایش استفاده کار اینترنتی معتبر از تلفن های هوشمند در سراسر جهان ، تقاضا برای برنامه های جدید و خلاقانه تلفن همراه بیش از هر زمان دیگری در حال افزایش است. بین بازار Google Android و Apple iPhone ، مردم هر روز از برنامه های بی شماری استفاده می کنند. و ، بیشتر آنها در حال فروش راست و چپ هستند. وقت گذاشتن برای تولید و فروش یک برنامه تلفن همراه هوشمند ممکن است ارزش شما را داشته باشد زیرا این یک روش بسیار سودآور برای کسب درآمد آنلاین است. برنامه ها تقریباً هیچ هزینه ای برای توسعه واقعی ندارند و هیچ هزینه حمل و نقل و ذخیره سازی ندارند ، که برای افزایش حاشیه سود کلی شما کار می کند. برنامه های با عملکرد خوب می توانند ماهانه هزاران درآمد آگهی برای سازندگان آنها داشته باشند ، و آنها را به یک استراتژی عالی منفعل دیگر تبدیل کند. توسعه برنامه ها قطعاً هنوز در مراحل ابتدایی است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


10 نکته طراحی لوگو برای بردن نام تجاری خود به سطح بعدی [+ الگوهای آرم]
چهار شنبه 26 خرداد 1400 ساعت 12:26 | بازدید : 1358 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

چه مبتدی باشید و چه فقط به تازه سازی نیاز دارید ، نکات و ترفندهای طراحی آرم ما را دنبال کنید تا به شما در ساخت آرم های بسیار خوب کمک کند.

آرم ها واقعاً مهم هستند. طراحی آنها می تواند دلهره آور باشد اما برای هر آموزش طراحی لوگو کسب و کاری ضروری است و سنگ بنای هر برند تجاری خوب یا حتی یک برند شخصی است. شما می خواهید آرم شما توضیح دهد که شما کی هستید و چه کاری انجام می دهید ، چرا این کار را انجام می دهید و چگونه آن را انجام می دهید. آن را در پست های اجتماعی ، عرشه های ارائه ، مواد بازاریابی ، کارت های بازرگانی و موارد دیگر قرار خواهید داد. این یک کار کوچک برای انجام یک گرافیک سنگین است ، درست است؟

نکاتی درباره طراحی آرم من به راهنما نیاز دارم
نگران نباشید ، من شما را با انبوهی از نکات طراحی آرم ، ترفندها و دستاوردهای یک طراح گرافیکی واقعی (یعنی من) روبرو کرده ام. چه مبتدی باشید و چه فقط به تازه سازی نیاز دارید ، این راهنمایی ها و ترفندها را دنبال کنید تا به شما در شروع کار کمک کند و امروز یک آرم بسیار خوب بسازید.

یک آرم خوب باید:

چشم نواز باشید
بی وقت باش
به یاد ماندنی باشید
بزرگ یا کوچک خوب کار کنید
جنبش تجاری خود را در بر بگیرید
حال و هوای نام تجاری در روی زمین چیست و چگونه می توانم ویژگی خود را پیدا کنم؟
شور و نشاط تجاری این است که شما چگونه می خواهید برند شما احساس مردم را ایجاد کند. ممکن است بعضی اوقات این اسم را شخصیت تجاری بشنوید. این باید با آرم و محتوای شما سازگار باشد ، و به طور واضح در دستورالعمل های تجاری شما مشخص شود.

درست مثل اینکه می خواهیم دفاتر حقوقی ما قابل اعتماد و قابل احترام باشند ، ما می خواهیم معلمان یوگا نیز احساس آرامش و لطافت کنند و برنامه ریزان مهمانی ما نیز نظم و سرگرمی داشته باشند.

تا حالا با من بودی؟

هنگامی که احساس نام تجاری خود را کشف کردید ، روند ساخت آرم 100 برابر آسانتر می شود * (* از نظر علمی اثبات نشده است). همین حالا پنج دقیقه را صرف نوشتن سه یا چهار کلمه کنید که شامل احساسی است که می خواهید برند شما به مردم بدهد. آن ها را گرفت؟ خوب ، اکنون می توانید به پایین به نکات طراحی آرم بروید.

درباره مارک بیشتر بدانید:


هنگام خواندن نکات مربوط به طراحی آرم ، نشاط تجاری خود را در ذهن داشته باشید و مدتی را به فکر احساس هر آرم اختصاص دهید. براساس تحقیقات ما ، ما می دانیم که مصرف کنندگان به مارک هایی اعتماد به نفس دارند که درمورد اینکه چه کسی هستند و با سبک آرم خود چه کاری انجام می دهند ، پیشرو هستند.

بنابراین برخی از برترین الگوهای آرم Venngage را آورده ام. اگر احساس راحتی کردید می توانید فوراً طراحی خود را شروع کنید! اگر به الهام بیشتری نیاز دارید ، آرم های زیبای شرکت را از مارک های معروف بررسی کنید.

10 نکته و نکته برتر در زمینه طراحی آرم:
یک تصویر به اندازه هزار کلمه حرف میزند
از فضای خالی برای تمیز نگه داشتن طرح آرم خود استفاده کنید
از اشکال برای فکر کردن در داخل جعبه استفاده کنید
آرم خود را درجا تصور کنید
رنگ برای طراحی خوب کلیدی است
با آرم خود واقعی باشید
با آرم خود معتبر باشید
با یک رنگ تند جلوه بصری ایجاد کنید
هنگام طراحی آرم خود چرخ را اختراع نکنید
از انتخاب مجدد چرخ نترسید
آماده برای شروع؟ 10 نکته و ترفند برتر طراحی آرم را در زیر بررسی کنید:

 

1. یک تصویر هزار کلمه را نقاشی می کند
آرم تجاری تور مسافرتی


این الگوی آرم را سفارشی کنید

آرم نمایشی بصری از برند شماست ، پس چرا اگر می توانستید به آنها نشان دهید ، به دیگران بگویید چه کاری انجام می دهید؟ از آیکون های ساده برای برقراری ارتباط با خود استفاده کنید.

حال و هوای برند را که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم به خاطر دارید؟ استفاده از هواپیما و خورشید در اینجا احساس هیجان به من دست می دهد و تعطیلات گرم و آفتابی را به یاد من می آورد.

 

قالب آرم خلاق فروشگاه بستنی


این الگوی آرم را سفارشی کنید

جناسهای تصویری بهترین دوست طراحان نیز هستند - در اینجا Frost Bites یک "نیش" عجیب ایجاد کرده است تا نشان دهد که آنها یک شرکت مواد غذایی هستند. این واقعاً با هم پوشانی دو دایره که همرنگ زمینه هستند ، به راحتی حاصل می شود.

Video Walk Through: نحوه شخصی سازی این آرم
فروشگاه خیالی Taco من به یک آرم جدید نیاز دارد. من عاشق طرح "bite" روی آرم Frost Bites هستم ، اما ما غذاهای خوشمزه مکزیکی - نه بستنی - می فروشیم!

بنابراین به جای دایره از گرافیک تاکو استفاده کردم. در زیر نحوه انجام این کار را مشاهده کنید:


2. از فضای خالی برای تمیز نگه داشتن طرح آرم خود استفاده کنید
آرم خلاق استودیو یوگا


این الگوی آرم را سفارشی کنید

کوکو شانل یک بار گفت ، "قبل از اینکه از خانه خارج شوید ، به آینه نگاه کنید و یک چیز را بردارید". همین مورد در مورد طراحی نیز صدق می کند.

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که افراد می توانند آرم شما را از راه دور بخوانند ، یا وقتی که آن واقعا کوچک است - "تمیز نگه داشتن" آن (طراح برای "فضای خالی زیاد" صحبت می کند) به این مهم می رسد در اینجا می توانیم بفهمیم که چگونه Savana Yoga از فضای خالی برای ایجاد احساس آرامش استفاده کرده است.

 

Minimal Photography قالب آرم خلاق


این الگوی آرم را سفارشی کنید

این آرم برای مشاغل عکاسی مینیمالیسم را به سطح جدیدی می برد و از دو براکت و حرف "o" نماد دوربین ایجاد می کند. این آرم ثابت می کند که شما همیشه برای ایجاد یک آرم عالی به یک دسته کامل رنگ یا نماد نیاز ندارید.

استفاده از فضای خالی در طراحی آرم همچنین در مورد طراحی بروشور ، طراحی پوستر ، چاپ تی شرت و سایر وثیقه های بازاریابی مفید است. آرم شما آسان تر است که به صورت یکپارچه در طرح ها و قالب های مختلف ادغام شود.

 

3. از اشکال برای فکر کردن در داخل جعبه استفاده کنید
متن آرم شرکت حقوقی


این الگوی آرم را سفارشی کنید

شکل ها واقعا یک روش عالی برای برجسته سازی آرم شما هستند. برای این آرم برای یک شرکت حقوقی ، ما شرکت را قرار می دهیم

داخل جعبه ها را نام ببرید تا به یک ظاهر حرفه ای برسید.

این امر همچنین به مارک تجاری کراس پلت فرم کمک می کند ، زیرا یک آرم "جعبه ای" به صورت دیجیتالی و همچنین روی سربرگ ها ، ارائه ها و کالاها مانند قلم ها یا بندها به خوبی کار می کند.

 

آرم شرکت فناوری FX


این الگوی آرم را سفارشی کنید

می توان از اشکال با شیب یا بافت جالب استفاده کرد تا طراحی شما را به سطح بالاتری برساند. در اینجا ، شرکت FX Technology از یک شیب آبی به زرد استفاده کرده است تا ظاهری زیبا و زیبا بدست آورد. آنها از یک نماد لپ تاپ در داخل حلقه استفاده کرده اند ، اما بسته به مشاغل شما می توان آن را به راحتی به یک دسته گل ، لیوان شراب یا دسته وزن تغییر داد.

https://www.launchora.com/story/1623650145--0

https://venngage.com/blog/logo-design-tips/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کسب درآمد از اینستاگرام در سال 2021 چگونه است؟
یک شنبه 9 خرداد 1400 ساعت 23:46 | بازدید : 233 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

آیا می خواهید بدانید که چگونه در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟ سپس شما در جای درستی هستید. این راهنمای جامع شش کسب درآمد از اینستاگرام استراتژی گاسی وب را برای کمک به درآمد شما در اینستاگرام پوشش می دهد. این موارد شامل نحوه

در اینستاگرام به یک بازاریاب وابسته تبدیل شوید
محصولات وابسته را از طریق داد و فریاد تبلیغ کنید
فروش محصولات فیزیکی با «خرید در اینستاگرام»
از طریق عکس و تصاویر دیجیتال درآمد کسب کنید
پست های حمایت شده را در صفحه اینستاگرام خود نمایش دهید
به عنوان یک متخصص اینستاگرام کار کنید
برای هر روش پول درآوردن ، ما به مراحل عمیقی که برای اطمینان از موفقیت باید بردارید ، نگاه خواهیم کرد. و در پایان خواندن این مقاله شما مجهز به کارهای عملی خواهید شد تا به شما کمک کند در اینستاگرام درآمد کسب کنید. بیا شروع کنیم…

1. در اینستاگرام به یک بازاریاب وابسته تبدیل شوید
بازاریابی وابسته یک تجارت بزرگ و یکی از محبوب ترین روش ها برای کسب درآمد اینترنتی است. با این حال ، آنچه بسیاری از مردم نمی دانند این است که می توان به راحتی از این استراتژی کسب درآمد در اینستاگرام استفاده کرد.

بازاریابی وابسته چیست؟
بازاریابی وابسته به طور گسترده در این وبلاگ نوشته شده است ، بنابراین برای هر کسی که تازه وارد این مفهوم شده است یا قصد راه اندازی یک وب سایت وابسته را دارد ، باید راهنمای ما را بررسی کنید بازاریابی سهامداران چیست و چگونه شروع کنم؟

بازاریابی وابسته شامل ثبت نام با یک مارک یا شرکت و سپس تبلیغ خدمات یا محصولات آنها برای آنها است. اگر کسی کالایی را بخرد یا در یک سرویس ثبت نام کند ، پس از ورود از طریق پیوند ارائه شده توسط شما ، کارمزد دریافت خواهید کرد.

بازاریابی وابسته بیشتر مورد استفاده وبلاگ نویسان قرار می گیرد ، آنها با بحث درمورد مقالات ، محصولات وابسته را تبلیغ می کنند. پیوندهای وابسته برای محصولات مورد بحث سپس در محتوا اضافه می شوند. اگر خوانندگان صدای محصولات را دوست داشته باشند ، با کلیک بر روی خرید و خرید ، هزینه مراجعه به وبلاگ نویس را دریافت می کنند.

با این حال ، اخیراً ، مردم از پیوندهای وابسته در رسانه های اجتماعی ، به ویژه در فیس بوک و اینستاگرام استفاده می کنند. بازاریابی وابسته برای اینستاگرامرهایی که مخاطبان زیادی برای تبلیغ و فروش محصولات دارند اما هیچ کالای واقعی برای فروش ندارند ایده آل است. اینستاگرامرها به جای ایجاد محصول خود ، به سادگی می توانند با تبلیغ درصدی از سود ، وقتی شخصی از مخاطبان Insta خود خرید می کند ، درصدی از سود را بدست آورند. جذاب به نظر می رسد درست است؟

قبل از شروع تبلیغات پیوندهای وابسته در صفحه اینستاگرام خود ، ابتدا باید در برخی از برنامه های بازاریابی شرکت های اینترنتی ثبت نام کنید. بیایید نگاهی به برخی از گزینه ها بیندازیم ...

چگونه برنامه های بازاریابی وابسته را به درستی انتخاب کنیم
همکاران آمازون
هزاران برنامه بازاریابی وابسته وجود دارد که می توانید با آنها ثبت نام کنید. بنابراین چگونه برنامه های بازاریابی وابسته مناسب را برای خود انتخاب می کنید؟

امروزه ، اکثر مشاغل بزرگ برنامه های وابسته را ارائه می دهند. بنابراین مواردی را پیدا کنید که در جایگاه شما قرار دارند. اگر در اینستاگرام محبوب مد هستید ، پس باید برنامه های وابسته به مد را انتخاب کنید. اگر مخاطبان اینستاگرام شما شما را دنبال می کنند زیرا در صنعت تناسب اندام شناخته شده هستید ، پس باید برنامه های وابسته به سلامتی و تناسب اندام را پیدا کنید. افراد زیر مواردی را خریداری نمی کنند که با علایق آنها ارتباط نداشته باشد. بنابراین برنامه های وابسته را انتخاب کنید که کالاهایی را که مخاطبان شما می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند بفروشند و این به زندگی آنها ارزش می بخشد.

ثبت نام در یک شرکت وابسته را در نظر بگیرید
بازارهای وابسته زیادی وجود دارد که شامل مجموعه گسترده ای از مشاغل ، محصولات و خدمات برای تأثیرگذاران و وبلاگ نویسان برای تبلیغ می باشد. استفاده از بازار وابسته یک راه سریع و آسان برای راه اندازی و مدیریت بازاریابی وابسته است. در اینجا چند گزینه عالی برای شروع وجود دارد ...

AWIN - یکی دیگر از شبکه های بازار عملکرد پیشرو در صنعت ، Awin می تواند شما را با تبلیغ کنندگان پردرآمد متصل کند ، و بیش از 10،000 مورد مبارزات انتخاباتی را برای شما فراهم می کند.

آمازون همکاران - ثبت نام در آمازون همکاران بستر خوبی برای کسانی است که تازه وارد بازاریابی وابسته می شوند. آمازون همکاران برنامه بازاریابی وابسته آمازون است و به شما امکان دسترسی به میلیون ها محصولی را می دهد که می توانید برای مخاطبان خود تبلیغ کنید. ثبت نام سریع و آسان ، آمازون 10 درصد از هر فروش ارجاعی را که انجام می دهید به شما می دهد.

ClickBank - این یک بازار بسته بندی شده است که شامل محصولات و خدمات در چندین دسته است. بنابراین هر جایگاهی که داشته باشید ، مطمئناً موارد مرتبط را پیدا خواهید کرد که می توانید در اینستاگرام تبلیغ کنید و از آنها درآمد کسب کنید.

ShareASale - یک شرکت شناخته شده و معتبر ، ShareASale دارای بیش از 3900 بازرگان در کتابهای خود است ، به شما اطمینان می دهد که محصولات تبلیغاتی مناسب را برای تبلیغ پیدا خواهید کرد. با یک ثبت نام سریع 5 مرحله ای و پشتیبانی پاسخگو ، حساب کاربری وابسته خود را راه اندازی کرده و در کمترین زمان درآمد کسب خواهید کرد.

برنامه های وابسته Niche را پیدا کنید
روش دیگر ، برای یافتن برنامه های وابسته به طاقچه ، یک جستجوی اساسی در Google کافی است. سپس به سادگی با برنامه های وابسته انفرادی که دوست دارید ظاهر شوید و آن را از آنجا بگیرید. در تعداد برنامه های وابسته ای که می توانید با آنها ثبت نام کنید محدودیتی وجود ندارد ، اما اطمینان حاصل کنید که کالاهایی که قصد تبلیغ آنها را دارید از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اگر محصولی را ارائه می دهید که خراشیده نیست ، شما

اعتماد دنبال کنندگان Insta شما را از دست می دهد و به سرعت مخاطبان خود را از دست می دهد.

پس از ثبت نام در برنامه های وابسته مناسب ، زمان آن فرا رسیده است که تبلیغات محصولات وابسته خود را در اینستاگرام آغاز کنید

نحوه تبلیغ محصولات وابسته در اینستاگرام
مشکلی که در تبلیغ محصولات وابسته در اینستاگرام وجود دارد ، کمبود فرصت های لینک است. اینستاگرام فقط به هر حساب اینستاگرام یک پیوند ارگانیک اجازه می دهد که از طریق bio Instagram شما نمایش داده می شود. با این حال ، راه هایی در این مورد وجود دارد ...

Instagram Bio - پیوند وابسته محصول پردرآمد خود را در بیوگرافی اینستاگرام خود نمایش دهید. سپس با افزودن شکلک ها و فراخوانی که از مردم می خواهد پیوند را بررسی کنند ، آن را برجسته می کند. همچنین باید پیوند موجود در بیوگرافی خود را به طور مرتب تغییر دهید ، محصولات اخیر ، محبوب ترین یا پردرآمدترین محصولات خود را تبلیغ کنید.
همپوشانی متن - پیوند وابسته را روی تصاویر بنویسید و به مخاطبان خود بگویید از کجا می توانند محصول نمایش داده شده را خریداری کنند. (پیوندهای وابسته می توانند طولانی و زشت باشند ، بنابراین برای کوتاه کردن پیوندها و زیباتر نشان دادن آنها از Bit.ly استفاده کنید).
کوپن - برخی از برنامه های وابسته به جای پیوند وابسته ، کوپن را به شما ارائه می دهند. دوباره ، این کوپن را به عنوان یک متن روی تصاویر خود نشان دهید.

منبع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کسب درآمد از اینستاگرام در خبرگزاری ایلنا
چهار شنبه 5 خرداد 1400 ساعت 23:50 | بازدید : 183 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

"کسب درآمد از اینستاگرام" اگر به صورت درست انجام شود، یکی از پردرآمدترین شغل های ایران می باشد.

اگر می خواهید زندگی خود را از نظر مالی متحول کنید، پیشنهاد می کنیم تا با راه اندازی پیج اینستاگرامی، کسب و کار خود را شروع کنی. کسب درآمد از اینستاگرام از این طریق و داشتن یک کسب و کار آنلاین، ضروری می‌باشد.

ایده های پولساز زیادی وجود دارد که خیلی از افراد از طریق اینستاگرام پیاده سازی کردند و به درآمد میلیونی رسیده اند. با توجه به همه گیر شدن استفاده از اینترنت از کودک تا پیر، فضای بی نظیری برای کسب درآمد مهیا شده است. شما بدون سرمایه این کار اینترنتی راه اندازی می کنید و بدون هیچ هزینه ای در ابتدای کار در حوزه ای که علاقه دارید، فعالیت می کنید و مشغول به کار آنلاین می شوید. پس همراه ما باشید.

آیا کسب درآمد از اینستاگرام واقعیت دارد؟
۱۰۰% واقعیت دارد، چون نمونه‌های موفق زیادی الان در حال درآمد از اینستاگرام هستند. از پیج های فان گرفته تا آموزشی، بدنسازی، تناسب اندام، انگیزشی، ورزشی و از همه طریق توانسته اند فالوور جذب کنند، از طریق تبلیغات و فروش محصول و یا خدمات به کسب درآمد بالا به میلیونی برسند. کافی است آموزش ها و ترفند های افزایش فالوور را یاد گرفته و با تولید محتوای جذاب و درگیرکننده فالوور را جذب کسب و کار اینترنتی خود کنید.

اگر دوست دارید تا چند ماه آینده به درآمد میلیونی از اینستاگرام برسید، از همین حالا یک پیج راه اندازی کنید و در زمینه ای که مهارت و تخصص دارید، شروع به فعالیت کنید و درآمد از اینستاگرام واقعیت دارد و هر کسی می تواند با هر سلیقه ای که دارد، یک کسب و کار اینترنتی برای خود دست و پا کند.

چگونه با اینستاگرام، کسب و کار اینترنتی خود را رونق دهیم؟
روش‌ها و ترفندهای مختلفی برای رونق و موفقیت کسب و کار اینترنتی وجود دارد که در ادامه با هم بررسی می‌کنیم. ابتدایی ترین مورد که بسیار ارزشمند و تأثیرگذار است تا یک کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشید، این است که کار خود را با جزئیات دقیق طوری که نیاز مخاطب برطرف شود، معرفی کنید. جوری باشد که وقتی فالوور کسب و کار شما را می‌بیند، احساس کند شما می‌توانید نیازش را برطرف کنید. همچنین برای رونق کسب و کار نباید عادی باشید. با ایده‌های متفاوت برای دلبری کردن بین فالوور اجرا کنید تا جذب کسب و کار شما شوند که در نتیجه این امر باعث افزایش فروش و رونق کسب و کار می‌شود.

روش های رونق کسب و کار اینترنتی:

ارائه محتوای با کیفیت
گسترش کسب و کار در شبکه های اجتماعی مختلف مثل (اینستاگرام، لینکدین، فیسبوک و توییتر)
آموزش ویدیویی و نشان دادن پشت صحنه کسب و کار به مخاطبان
بهینه سازی سایت و بالا آوردت سایت در موتورهای جستجو بخصوص گوگل
تولید و ضبط فیلم از پشت صحنه کسب و کار، یکی از تأثیرگذار ترین روش‌های بازاریابی در اینستاگرام می‌باشد که اعتماد مشتریان را جلب می‌کنید. اگر محصولی دارید، باید محصول را جلوی دوربین بیاورید و با صحبت کردن در مورد آن و نشان دادن کامل، محصول را معرفی کنید تا فالوور شما به صورت کامل از محصول اطلاع داشته باشد.

چگونه درآمد کسب و کار اینترنتی را در اینستاگرام افزایش دهیم؟
برای اینکه درآمد کسب و کار خود را در اینستاگرام بیشتر کنید، باید پست هدفمند و استوری جذاب بگذارید. اگر بتوانید نیاز فالوور را برطرف کنید، آنها نیز بیشتر با کسب و کار اینترنتی شما تعامل برقرار می‌کنند و "گاسی وب" یکی از سایت هایی است که در زمینه آموزش کسب و کار آنلاین فعالیت می کند که می توانید روش های افزایش فروش و رسیدن به درآمد میلیونی را یاد بگیرید. برای افزایش درآمد از اینستاگرام باید هر روز بیشتر وقت بگذارید. در کنار تولید محتوا آموزش ببینید. آموزش دیدن بد نیست، بلکه کمک می‌کند اطلاعات گذشته را دوباره به یاد آورید و آن اطلاعات را در پروسه کار خود استفاده کنید.

اگر بخواهید درآمد پیج را زیاد کنید، می‌توانید از راه‌های مختلف درآمدزایی از اینستاگرام بهره ببرید. شما می‌توانید محصولی در حوزه کسب و کار شخصی خود تولید کنید و به فروش برسانید. همچنین کسب درآمد از طریق تبلیغات نیز امکان پذیر است. شرکت‌های مختلف برای تبلیغ کسب و کارشان به شما پیام می‌دهند و در پیج خود تبلیغاتشان را انجام دهید.

ایده های کسب درآمد از اینستاگرام برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی
کسب درآمد از اینستاگرام

خیلی ها می پرسند که کدام ایده بهترین گزینه برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در اینستاگرام می باشد؟ یا اینکه کدام شغل در اینستاگرام درآمد بالاتری دارد تا بتوانیم در کوتاه مدت درآمد میلیونی کسب کنیم؟ انتخاب بهترین ایده برای کسب درآمد از اینستاگرام کمی دشوار است.

4 ایده با درآمد بالا در اینستاگرام:

همکاری در فروش محصولات یا خدمات
ادمین پیج اینستاگرام
بلاگری و ولاگری در زمینه های مختلف
پیج فروش کادو
شما باید با توجه به مهارت و توانایی هایی که در خود می بینید، یک کسب و کار اینترنتی مناسب و پولساز را برای خود انتخاب کنید. شروع به فعالیت مستمر کنید، یک راه را انتخاب کنید و فقط همان را به صورت دقیق انجام دهید و تمام تمرکز تا موفقیت در همان زمینه باشد. ما در ادامه بهترین ایده های کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم تا با راه اندازی آنها به درآمد خوب از اینستاگرام برسید.

همکاری در فروش
یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه، به صورت همکاری در فروش است. در این روش شما نیازی نیست حتماً محصولی داشته باشید، شما فقط بازاریابی انجام می‌دهید و در ازای فروش محصولی که مشتری از سمت شما خرید می‌کند، پورسانت را دریافت می‌کنید.

همکاری در فروش یکی از انواع کسب و کار اینترنتی می‌باشد که درآمد خوبی را به همراه دارد. در ابتدا باید پیج در اینستاگرام راه اندازی کنید، سپس با بلاگری کردن، محصولات را در پیج خود تبلیغ کنید. در ابتدای کار باید اطلاعات درباره محصول از اینکه چه نیازی از مخاطب را برطرف می‌کند بدهید. سپس به صورت ضبط فیلم از آن محصول، به صورت کاملاً حرفه‌ای بازاریابی انجام می‌دهید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کسب درآمد از اینستاگرام : 7 استراتژی برای سال 2021
شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت 14:16 | بازدید : 234 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

کسب درآمد از اینستاگرام

ما این سوال را چندین بار در روز از طرف پیروان کسب درآمد از اینستاگرام خود دریافت می کنیم. بنابراین تصمیم گرفتیم در این بلاگ پست به این موضوع بپردازیم.
همه می خواهند بدانند که چگونه در اینستاگرام درآمد کسب کنند.
اینستاگرام در سال های گذشته به یکی از پرکاربردترین و جذاب ترین سیستم عامل ها تبدیل شده است ، امروز چیزی بین مجله براق ، سلیقه بهترین دوست شما و یک فروشگاه بوتیک ارائه می دهد. با بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه ، 72 درصد از آنها زیر 35 سال و بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه دارند. آمار اینستاگرام 7 راه اصلی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد: برای ارسال محتوای حمایت شده توسط مارک ها تأثیرگذار باشید یک بازاریاب وابسته باشید که محصولات دیگران را می فروشد یک کارآفرین و محصولات / کالاهای خود را بفروشید (Shopify) فروش فریاد به افراد کوچک اینستاگرام ارائه خدمات / آموزشها / خدمات مربی باشید مربی باشید خدمات مدیریت اینستاگرام بیایید وارد جزئیات شویم.

بنابراین چگونه می توانید از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنید؟ استراتژی 1: استراتژی درآمد از اینستاگرام گاسی وب نفوذ ممکن است با شنیدن عبارت "تأثیرگذار اینستاگرام" به پست های تبلیغاتی فکر کنید. از اوایل سال 2019 بیش از 500000 تأثیرگذار فعال در اینستاگرام وجود دارد. برای ساده سازی نیازها ، یک حساب اینستاگرام با کسب درآمد از اینستاگرام میزان پیروی مناسب و میزان تعامل خوب. به عبارت دیگر ، این استراتژی برای شما مناسب است اگر مهارت کافی برای غریبه سازی در اینترنت را داشته باشید و به شما اعتماد داشته باشید.

با یک استراتژی صحیح می توانید با هر پست رشد کنید! البته یک نقطه ضعف نیز وجود دارد: همه مارک ها برابر نیستند ، و ممکن است در ابتدا Dolce & Gabbana در شما را نکشد. بعلاوه ، تعداد زیادی کلاهبردار در آنجا وجود دارند که افراد تأثیرگذار مشتاق را هدف قرار می دهند. حتی اگر در مسیر محتوای حمایت شده موفق شوید ، احتمالاً باید در تعادل بین یکپارچگی و درآمد خود تأمل کنید. بالاخره این نام تجاری شخصی شماست. و مردم به اصالت اعتماد می کنند. شما باید از طریق "آیا این با برند من سازگار است؟"

دقیق نام تجاری را که می خواهد با شما کار کند ، قرار دهید. تست. درباره اینکه چگونه یک اینفلوئنسر اینستاگرام می داند چه فرصت هایی برای او مناسب است بیشتر بخوانید. در اینجا نحوه شروع به کار اینفلوئنسر اینستاگرام آورده شده است. مرحله 1: انتخاب NICHE اگر واقعاً می خواهید در اینستاگرام حقوق دریافت کنید ، زندگی می کنید و نفس می کشید مارک شخصی مطمئن باشید که واقعاً آن را دوست دارید و سبک زندگی جدید همان چیزی است که می خواهید. و نحوه شریک زندگی بالقوه خود را در نظر بگیرید. مارک ها مخاطبان شما را با بازار هدف خود مقایسه می کنند. طبق یک مطالعه اخیر ، 55٪ از مارک ها اظهار داشتند که تأثیرگذارهای کوچک را ترجیح می دهند ، که از نظر آنها ارتباط معتبرتری با مخاطبان خود دارند.

این بدان معناست که هرچه مشخصات بیشتری کسب کنید ، بهتر است. بی نظیر باشید و واقعی باشید. مرحله 2: اعتماد بسازید و مخاطب خود را رشد دهید 81٪ از تأثیرگذاران اینستاگرام بین 15،000 تا 100،000 دنبال کننده دارند. اگر هنوز آنجا نیستید ، وحشت نکنید. اگرچه نکات و راهکارهای زیادی در مورد نحوه رشد وجود دارد ، اما برای افزایش تعداد پیروان خود هیچ میانبری نخواهید یافت ، اما باید سخت کار کنید! مرحله 3: شریک تجاری با نام تجاری دو راه اصلی برای برقراری ارتباط با شرکای تجاری وجود دارد: آنها را مستقیماً با فشار دادن با مارک هایی که خودتان آنها را تحسین می کنید تماس بگیرید و به آنها بگویید چه پیشنهادی می توانید داشته باشید. یک مارک تجاری آماده کنید ، مناطقی را پیدا کنید که بتوانید به مارک مورد نظر خود ارزش افزوده دهید. با ثبت نام در یک سیستم بازاریابی اینفلوئنسر به آنها کمک کنید تا شما را پیدا کنند. تعداد زیادی از این بازارها وجود دارد. AspireIQ ، Upfluence و Famebit مکان های خوبی برای شروع هستند.

اولین دیدگاه را در مورد بازاریابی تأثیرگذار بدست آورید. نکته مثبت ، مارک ها مشتاقانه به دنبال تأثیرگذارهای کسب درآمد از اینستاگرام موثر هستند. اگر کسب درآمد از اینستاگرام کنجکاو هستید که آنها در مورد چگونگی این تلاش کامل نگاه می کنند ، راهنمای ما برای کار با اینفلوئنسرها را برای برخی از دیدگاه های یک برند بررسی کنید. مرحله 4: POST TRANSPARENTLY به عنوان یک تأثیرگذار در آمریکا یا انگلستان ، از نظر قانونی موظف هستید این موضوع را روشن کنید وقتی در حال ارسال آگهی هستید. دستورالعمل های کمیسیون تجارت فدرال آمریکا مستلزم آشکار سازی و فهم آسان آن است. در همین حال ، اداره استاندارد تبلیغات در انگلیس به هیچ کنایه از دلسردی اهمیت نمی دهد: بگویید # تبلیغ ، نه # با استعداد. برای ماندن در سمت راست قانون ، از هشتگ #ad در بالای چین استفاده کنید (یعنی در اولین مورد سه خط بنابراین افراد نیازی به کلیک کردن برای یافتن آن ندارند.) استراتژی 2: بازاریابی وابسته باشید این استراتژی کمتر در مورد ایجاد آگاهی و افزایش دسترسی به یک نام تجاری و بیشتر در مورد فروش است. کسب درآمد از اینستاگرام فقط زمانی می توانید درآمد کسب کنید که پیروانتان محصول یا خدمتی را که تبلیغ می کنید خریداری کنند.

از طرف مثبت ، به عنوان یک بازاریاب شرکت وابسته ، نیازی به نگرانی در مورد تولید آن محصول ، انجام سفارشات و مسائل مربوط به مراقبت از مشتری ندارید. نکته منفی این است که اگر بخواهید بدون مزاحمت رشد کنید و مخاطب خود را خسته کنید ، این استراتژی به یک استراتژی جامع نیاز دارد. . توجه داشته باشید که اصطلاح "بازاریابی وابسته" شهرت بدی دارد. این می تواند با وعده های کلاهبردار و مروج درآمد هفت رقمی ماهانه و lifestyle سبک زندگی لوکس همراه باشد. من مطمئن هستم که اکنون برخی از نام های آشنا در ذهن شما ظاهر می شوند. قبل از شروع بازاریابی فعالانه اینستاگرام ، قوانین موجود در مورد افشای FTC را درک کنید ، نمی توانید این پست را منتشر کنید

بدون یادآوری اینکه اگر چیزی را برای سود مالی در رسانه های دیجیتال یا اجتماعی ارسال می کنید ، باید این ارتباط را با مخاطبان خود فاش کنید. در حالی که من وکیل نیستم و شما باید برای راهنمایی قانونی مناسب به دنبال آن باشید ، FTC به وضوح نشان داده است که هشتگ #ad باید در پست شما استفاده شود - و باید "به راحتی مورد توجه قرار گیرد." جوانب مثبت و منفی بازاریابی وابسته به اخلاق نزدیک می شود ، بازاریابی وابسته در واقع یک زاویه هوشمند و کاملاً ثابت در مورد بازاریابی است. شما قلم های دلخواه خود ، یا ریمل مژه و ابرو یا غذای سگ کسب درآمد از اینستاگرام را به شما پیشنهاد می دهد و یا پیوندی برای خرید محصول ارائه می دهید ، یا دیگری کد تبلیغاتی با تخفیف اندک.

کد پیوند و تبلیغات فقط مختص شماست ، بنابراین تاجر می تواند میزان فروش شما را به تلاش های شما پیگیری کند. شما برای هر فروش هزینه یا درصدی کسب می کنید. در همین حال ، همانطور که اینستاگرام برچسب های محصول و Instagram Checkout را روانه بازار می کند ، بازاریابان دیگر فقط به گفتن "پیوند در بیو" محدود نمی شوند. از آنجا که خرید محصولات در اینستاگرام برای مشتریان آسان تر است ، ممکن است بازاریاب های وابسته مشاهده کنند مرحله 1: انتخاب NICHE طیف وسیعی از بازاریاب های وابسته از این نظر که می توانند تمرکز بیشتری بر محصول داشته باشند با طیف گسترده ای تحت تأثیر حمایت مالی متفاوت است. به عنوان مثال ، بازاریابان وابسته گاهی اوقات به عنوان بازرسان محصولات شروع می کنند. اگر تازه کار خود را شروع می کنید ، این لوکس را دارید که مخاطبی را با خواسته های مادی خاص انتخاب کنید ، به عنوان مثال صاحبان سگ که راهنمایی می خواهند و بهترین غذای سگ را معامله می کنند.

(و بهترین یقه ها ، بهترین کاسه های سگ ، بهترین عینک های سگ و غیره.) مرحله 2: بازرگانانی را برای همکاری با میلیاردها کاربر و مخاطبان زیاد و اسیر ، اینستاگرام و بازاریابی وابسته یک مسابقه طبیعی است. و ، شما برای شروع کسب درآمد به لزوماً به یک فالوور نیاز ندارید. در حقیقت ، بسیاری از مارک ها کاربران اینستاگرام را با 2000 تا 15000 فالوور هدف قرار می دهند ، نه کایلی جنرن یا تخم های اینستاگرام دنیا. در عوض ، آنها افراد "واقعی" با مخاطبان درگیر می خواهند. اگر می خواهید از طریق Instagram درآمد کسب کنید ، در اینجا بهترین برنامه های وابسته برای بررسی وجود دارد. همکاران AMAZON Associated Home Amazon Associated یک منبع شناخته شده درآمد منفعل برای وبلاگ نویسان است ، اما Instagramers می توانند از این پلت فرم نیز استفاده کنند. آمازون از این نظر منحصر به فرد است که برای شروع نیازی به داشتن وب سایت ندارید. در دستورالعمل های آمازون آمده است که شرکت های وابسته حداقل 500 پیرو ارگانیک و یک حساب عمومی دارند.

اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب یا یک وبلاگ سنتی همه با این لایحه مطابقت دارد. پس از ثبت نام ، حساب کسب درآمد از اینستاگرام شما برای 180 روز تأیید می شود. در آن دوره ، شما باید حداقل یک فروش انجام دهید یا در غیر این صورت آمازون حساب شما را می بندد. چند عضو انجمن آمازون درآمد کسب می کنید؟ بستگی دارد. این غول خرده فروشی کارمزدها را بر اساس دسته بندی تقسیم کرده است. برنامه های ویژه ای مانند Amazon Wedding Registry ، Kindle یا Amazon Fresh پرداختی با نرخ مساوی ارائه می دهند که میانگین فروش آنها در حدود 3 دلار است. دیگران ، مانند Kindle Unlimited ، 10 دلار ارائه می دهند. دسته بندی های محصول ، درصد کمیسیون مشخصی را ارائه می دهند. زیبایی و مد کسب درآمد از اینستاگرام پرداخت 10 درصدی را ارائه می دهند ، در حالی که بازی های ویدیویی تقریباً 1 درصد پرداخت می کنند.

هر زمان کسی از لینک شما استفاده می کند ، شما کمیسیون دریافت می کنید ، حتی اگر به مکان دیگری بروید و یک محصول متفاوت بخرید. موفقیت در آمازون بستگی به یک حساب اجتماعی کاملاً متمرکز (بخوانید: تعداد زیادی از ترافیک) یا یک وبلاگ مستقر با مخاطبان وفادار.
همکاران آمازون می تواند مکان خوبی برای شروع کسب درآمد از اینستاگرام "تمرین" مهارت های بازاریابی وابسته شما باشد ، زیرا "ورود" اولیه آسان است. گفته شد ، اگر در 180 روز اول خود چیزی نفروشید ، آمازون شما را از سیستم عامل لگد می زند. قبل از غواصی حتما قرارداد عملیاتی آمازون را مرور کنید. راکوتن یک خرده فروش آنلاین مستقر در توکیو است که به شرکت های وابسته اجازه می دهد کالاهای 1000 تاجر را تبلیغ کنند.

stanconsultingllc


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ایده های جدید کسب درآمد از اینستاگرام 2021
دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 ساعت 22:45 | بازدید : 184 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

2. بازاریابی وابسته را شروع کنید
بازاریابی وابسته بدون شک یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد از اینستاگرام ، حتی بدون دنبال کننده است. شما فقط یک لینک را برای فروش حداقل 50 تا 75 درصد کارمزد شرکت های وابسته در اینستاگرام از طریق DM به اشتراک می گذارید.

برنامه وابسته آمازون دارای یک شرکت وابسته است اما کمتر از 15 درصد پرداخت می کنند.

 

 


برای تبدیل شدن به یک بازاریاب وابسته ،

نیازی به داشتن وب سایت ندارید
شما به وبلاگ نیاز ندارید
سن مسئله نیست
با اتصال به اینترنت می توان این کار را در هر کجا انجام داد.
همچنین می توانید از طریق Clickbank در اینستاگرام درآمد کسب کنید. در اینجا چند مرحله وجود دارد؛

برای کلیک روی بانک ثبت نام کنید
سپس پیوند را با Bit.ly کوتاه کنید ، بعد از این کار به روش پول سازی بعدی می روید.
Clickbank سایتی است که به شما امکان می دهد به راحتی وابسته شوید.

همچنین به موارد زیر مراجعه کنید: 15+ جدیدترین راه برای ارتقا پیوندهای شرکت وابسته و دریافت حقوق

بازاریابی وابسته اینستاگرام
منبع تصویر: ahref

 

نمایه اینستاگرام خود را بهینه کنید
داشتن یک اینستاگرام حرفه ای کلید رسیدن به این هدف است. بعد از اینکه حتماً یک پروفایل داشته اید یا قبل از اینکه به ساختن یک پروفایل فکر کنید ، برای شما نیز مهم است که بدانید در مورد اینستاگرام چه چیزی ارسال می کنید.

به سادگی یک جایگاه انتخاب کنید و سپس نمایه خود را تنظیم کنید. نمایه شما باید دارای یک بیوگرافی باشد که با هدف شما مغایرت نداشته باشد.

از این رو ، با بازاریابی وابسته ، می توانید در Instagram بدون 10 هزار دنبال کننده یا بیشتر درآمد کسب کنید.

 

 

3. خرید و فروش حساب های اینستاگرام
این روش دیگری برای کسب درآمد در اینستاگرام است. برخی از افراد از استراتژی رشد خود برای ایجاد یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام استفاده می کنند و فقط پس از رسیدن 10 هزار فالوور یا تعداد دنبال کنندگان تعیین شده ، حساب اینستاگرام را می فروشند.

برای ساختن حساب کاربری اینستاگرام ، اگر روش دنبال کردن و دنبال کردن را دوست ندارید ، می توانید از استراتژی بازاریابی هشتگ اینستاگرام برای رشد پیروان خود استفاده کنید.

این یک استراتژی اثبات شده برای رشد یک حساب اینستاگرام و کسب درآمد از آن است.

همچنین به موارد زیر مراجعه کنید: 15 روش هوشمند برای کسب درآمد در فیس بوک

 

4- سفیر برند شوید
اگر به عنوان یک تأثیرگذار موفق باشید ، ممکن است فقط فرصتی برای سفیر شدن در برند داشته باشید. این امر به راحتی زمانی اتفاق می افتد که شرکتی بخواهد با شما همکاری خوبی داشته باشد و همچنین تعداد مشخصی از پست ها را در یک بازه زمانی و شاید حتی به طور نامحدود ایجاد کند.

اگر به نظر عالی می رسد ، ممکن است از خود بپرسید که چقدر درست است؟

بسیار ممکن است!

 

 


تمام حقیقت این است که شما برای تبدیل شدن به یک سفیر برند به تعداد زیادی نیاز دارید. آنچه باید بدانید این است که هر شرکتی روی محصولات خود به کره چشم زیادی احتیاج دارد.

برای اینکه در این کار تبحر داشته باشید ، باید قصه گوی خوبی باشید. چه در حال پخت غذا ، سفر به دنیا یا حتی جمع آوری لباس های مختلف باشید ، می توانید از محصولات ناتمام عکس های خوبی بگیرید.

بسته به تعداد دنبال کنندگان و میزان تعامل خود می توانید به یک تأثیرگذار خرد یا کلان تبدیل شوید. این یک روش آسان برای کسب درآمد در اینستاگرام است ، به ویژه هنگامی که قادر به ایجاد افراد زیادی هستید.

به عنوان سفیر برند در اینستاگرام درآمد کسب کنید

5. خدمات مستقل خود را به نمایش بگذارید
آیا شما به کارهای آزاد مانند نوشتن ، عکاسی ، نظافت منزل یا حتی حیوانات خانگی راه می روید؟ همچنین می توانید مهارت ها و خدمات خود را در اینستاگرام برای جذب مشتری تبلیغ کنید.

در اینجا هدف این است که مشتری های بالقوه خود را با نشان دادن کار خود در عکسهایی که دائماً به اشتراک می گذارید ، جذب کنید. اگر عکاس هستید ، برخی از کارهای خوب و خیره کننده خود را به اشتراک بگذارید ، نمایه خود را به مکانی دوست داشتنی تبدیل کنید.

با برجسته سازی داستان اینستاگرام ، حتی سازماندهی پروفایل و به اشتراک گذاشتن داستان مارک تجاری شما نیز آسان تر شده است.

 

 


اگر نویسنده هستید ، می توانید با کمک سایت هایی مانند Canva جادو کنید که به شما کمک می کند پست های قابل اشتراک با نقل قول های جاسازی شده از نوشته های خود ایجاد کنید. Canva دارای یک نسخه ممتاز و یک نسخه رایگان نیز هست.

بنابراین ، اگر به دنبال کسب درآمد از مهارت خود هستید ، این یک روش خوب برای پیشرفت است.

همچنین به 20 وب سایت رایگان برای یافتن آسان کار مراجعه کنید

 

6. مسابقه ها و هدایا را اجرا کنید
مردم چیزهای رایگان را دوست دارند و بنابراین حساب شما را در اینستاگرام شلوغ می کنند. می توانید وقت خود را صرف ایجاد پست هایی کنید که شامل پیشنهادات ویژه و تخفیف های ارزشمند باشد.

اگر کمپین هایی مانند این را شروع کنید ، از درگیر شدن در پست های خود شگفت زده خواهید شد. احساس فوریت ایجاد کنید و می توانید جلوه های خود را منحصر به فرد تر نشان دهید.

محدودیت زمانی یا تعداد ورودی ها را تنظیم کنید. این واقعاً به تعامل رانندگی کمک می کند.

 

 

7. به دیگران در مورد بازاریابی اینستاگرام آموزش دهید.
اگر اینفلوئنسر اینستاگرام هستید و از دنبال کنندگان خوبی برخوردار هستید ، چرا به اینفلوئنسرهای آینده نمی آموزید که چگونه به رویاهای بازاریابی در اینستاگرام خود برسند؟

بنابراین بسیاری از اینفلوئنسرهای موفق مشاغل جنبی را راه اندازی کرده اند که به افرادی که واقعاً می خواهند صفحات اینستاگرام خود را رشد دهند ، وبینار و آموزش ارائه می دهند.

 

 


برای موفقیت در این امر ، باید یک نمایه اینستاگرام کاملاً تثبیت شده داشته باشید و از دنبال کنندگان خوبی برخوردار باشید. همچنین می توانید وبینارهای از قبل ضبط شده را با YouTube یا ابزارهایی مانند Everwebinar ایجاد کنید. اگرچه برخی از اینفلوئنسرها برای جلسات آموزش زنده یا شخصی هزینه بالاتری می گیرند.

همچنین نگاه کنید به: چگونه می توان به عنوان یک مبتدی یک تجارت موفق نوشتن نوشتن را ایجاد کرد

 

چگونه

بدون سوالات متداول پیروان در اینستاگرام کسب درآمد کنید

آیا می توانم بدون وب سایت در اینستاگرام بفروشم؟
قطعاً می توانید. هنگامی که از روش اینستاگرام با بازاریابی وابسته استفاده کردید ، خوب است که ادامه دهید. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که پیوندهای Affiliate را کپی کرده و به صورت استراتژیک در بازاریابی پیام مستقیم و زیستی من جایگذاری کنید.

 

آیا اینستاگرام به شما برای فالوور پرداخت می کند؟
نه ، اینستاگرام به شما برای فالوور پرداخت نمی کند ، اما اینستاگرام تلویزیون و یوتیوب قطعاً به عنوان یک سازنده به شما پول می دهند. این بدان معناست که قبل از شروع ، شما باید از بستری که با آن کار می کنید مطلع شوید.

https://primegatedigital.com/make-money-on-instagram/

 

https://donya-e-eqtesad.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-96/3755012-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%88%D8%B9-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کسب درآمد از اینستاگرام با تولید محتوا
دو شنبه 30 فروردين 1400 ساعت 11:39 | بازدید : 238 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

نوشتن یک سرگرمی با ارزش است ، مهم نیست وقتی شروع به کسب درآمد از آن کنید. اگر به دنبال راه های پرداخت حقوق برای نوشتن هستید ، خوش شانس هستید - این راهنما نحوه کار را به شما نشان می دهد.

کتاب با علامت پوند و پس زمینه مداد
اعتبار: عکاسی زاموروویچ ، photoDiod - Shutterstock

خواه امیدوار باشید که در اوقات فراغت خود پول اضافی جیب بزنید ، یا اینکه به اهداف طولانی مدت شغلی خود فکر کنید ، نوشتن برای پول می تواند مقدار قابل توجهی کار و تلاش کند ، اما این چنین است ، بنابراین ارزشش را دارد .

این به ویژه یک روش خوب برای کسب درآمد در دانشگاه یونان است ، زیرا در حالی که تجربه کسب و کار شما را در هنگام شروع درخواست برای کار نوشتن فارغ التحصیلان بسیار مفید خواهد کرد ، درآمد کسب می کنید.

بنابراین ، برای کمک به شما در تبدیل مهارتهای گفتاری خود به پول نقد کاملاً شایسته ، لیستی از 11 روش برتر کسب درآمد از طریق نوشتن را گردآوری کرده ایم. ✍

به دنبال کسب درآمد سریع هستید؟ ما روش های زیادی برای انجام این کار می دانیم.
نحوه دریافت حقوق برای نوشتن
در اینجا بهترین راه های کسب درآمد به عنوان نویسنده وجود دارد:

با مرور فیلم ها ، محصولات ، موسیقی و موارد دیگر درآمد کسب کنید
جیم کری بروس متعالی سریع تایپ می کند
اعتبار: تصاویر جهانی

وقتی می دانید چطور ... پرداختن برای نوشتن نظر بسیار آسان است

در ابتدا ، وقتی نوبت به نوشتن نظرات می رسد ، ممکن است به کارهایی تمام وقت فکر کنید که به تجربیات قبلی زیادی مانند بازبینی حرفه ای تلویزیون و فیلم نیاز دارند.

اما ، در واقع می توانید با ثبت نام در چند وب سایت پاداش ، خیلی سریع از بررسی ها درآمد کسب کنید. در این سایت ها ، می توانید خود را در مرور موارد مختلف ، از گجت ها گرفته تا موسیقی گرفته تا لوازم التحریر و همه چیز در این بین مشاهده کنید.

به عنوان مثال ، در Slicethepie ، می توانید از نوشتن نقد و بررسی کوتاه موارد و آهنگ های مد ، پول نقد کسب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید ثبت نام است و می توانید بلافاصله شروع به کار کنید.

یا اگر ثبت نام کنید تا یک آزمایشگر محصول شوید ، می توانید با مرور محصولاتی که در غیر این صورت برای خرید پول پرداخت می کنید ، مانند فناوری ، لباس و لوازم آرایشی ، درآمد کسب کنید.

بعلاوه ، به عنوان یک پاداش اضافی ، آزمایش کنندگان محصولات گاهی اوقات قادر به نگهداری مواردی هستند که آنها را مرور می کنند یا حتی برای افزایش درآمدشان آنها را به فروش می رسانند!

برای پول مقالات بنویسید
پول در کیف
اعتبار: یوگن کراوچنکو ، kamui29 ، عکسبرداری بل 423 - Shutterstock

روزنامه نگاری یک مسیر شغلی درخشان برای هر کسی است که عشق و استعداد نوشتن دارد ، و ما واقعاً توصیه می کنیم اگر کاری را که می خواهید انجام دهید دنبال آن بروید.

مهم است که تشخیص دهیم این صنعت رقابتی است و شهرت زیادی در زمینه کار کم درآمد و کارآموزی بدون حقوق برای نویسندگان جوانی دارد که تازه کار خود را شروع می کنند.

با این حال ، گرچه همیشه آسان نیست ، اما می توان به عنوان یک روزنامه نگار دانشجو درآمد کسب کرد.

در حالی که لزوماً نیازی به تحصیل در رشته روزنامه نگاری ندارید تا حقوق خود را برای نوشتن مقاله بپردازید ، اما شما باید یک نویسنده قوی باشید که چشمش به داستان ها و توجه درخشان به جزئیات باشد.

برای شروع ساختن نمونه کارها ، پیشنهاد می کنیم ابتدا در روزنامه یا مجله دانشجویی در دانشگاه خود شرکت کنید. همچنین ایده خوبی است که برای به نمایش گذاشتن علایق و توانایی نوشتن خود ، یک وبلاگ راه اندازی کنید (بعداً در این باره بیشتر بدانید)

پس از اینکه نمونه کارهایی جامع به دست آوردید ، می توانید ایده های مقاله را برای ویراستاران راه اندازی کنید (این روزنامه نگارانی هستند که مقالاتی را برای چاپ خود سفارش می دهند). اگر آنها ایده های مقاله شما را دوست دارند ، می توانند شما را استخدام کنند تا به صورت مستقل برای آنها بنویسید.

مبلغی که به ازای هر مقاله به دست می آورید بسته به انتشار و طول / سبک قطعه متفاوت خواهد بود ، اما شما می توانید برای مقالات سفارش داده شده در مقالات برتر 100 £ بخرید.

ایده های مقاله مستقل برای ویراستاران
مردی که از لپ تاپ خوشحال است
اعتبار: bbernard - Shutterstock

وقتی احساس آمادگی کردید که ایده های مقاله را به مجلات و روزنامه ها تحویل دهید ، لازم است ویراستاران انتشارات مورد علاقه خود را در توییتر دنبال کنید و آنها را در LinkedIn پیدا کنید.

و اگر می خواهید چیزی مستقیم با مدرک تحصیلی خود بنویسید ، می توانید ایده های مقاله را برای مجله های تجاری که اخبار مربوط به یک صنعت خاص را پوشش می دهند ، ارائه دهید. جستجوی سریع Google در "مجله تجارت [صنعت]" به شما کمک می کند مواردی را که مربوط به تحصیلات و علایق شما هستند پیدا کنید.

سردبیران اغلب در مورد مضامین یا موضوعاتی که در آن زمان به طور خاص به آنها علاقه مند هستند ، توییت می کنند. اگر دیدید برای مقاله ای تماس می گیرید که تجربه و مهارت نوشتن آن را دارید ، با دقت برنامه ریزی کنید ، متناسب با انتشار آن ، و هر چه زودتر آن را برای روزنامه نگار سفارش دهنده ایمیل کنید (ایده آل در عرض یک ساعت) )

همیشه لازم نیست منتظر ویراستاران باشید تا مقالات را برای مقالات ارسال کنید ، اما اگر ایده روشنی از نوع موردی که دارید دنبال می کنید ، به شانس راه اندازی شما کمک می کند.

هنگام تحویل دادن ، سعی کنید ایمیل های خود را کوتاه اما قانع کننده نگه دارید ، و دلیل اصلی انتشار آن را برجسته کنید و پیوندی به وبلاگ یا وب سایت آنلاین خود اضافه کنید تا سردبیران ببینند چه کاری می توانید انجام دهید.

به دلایلی بهتر است مقالات کامل را به همراه زمین های خود ارسال نکنید.

سردبیران وقت زیادی برای خواندن مقالات نخواهند داشت

، و ممکن است آنها از شما بخواهند که با مقاله به مسیر دیگری بروید. حتی این خطر وجود دارد که آنها بتوانند مقاله ای با ایده های مشابه را اجرا کنند ، بنابراین خیلی زود آنها را نفرستید.

به خاطر داشته باشید که هر زمینه موفقیت آمیز نخواهد بود ، اما در نهایت ، نباید تسلیم شوید. از ردها بیاموزید ، زمینه های خود را بهبود ببخشید و تلاش خود را ادامه دهید تا زمانی که شروع به نوشتن مقاله های پولی کنید.

اگر به عنوان یک نویسنده مستقل درآمد کسب می کنید ، به یاد داشته باشید که اظهارنامه مالیات خود ارزیابی را برای اعلام درآمد خود پر کنید.
یادداشت های تجدید نظر خود را بفروشید
زن یادداشت برداری
اعتبار: Rido - Shutterstock

اگر در تهیه یادداشت های سخنرانی روشن و مختصر مهارت دارید ، در واقع می توانید از تجدید نظر خود کمی درآمد کسب کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راه اندازی فروشگاه اینترنتی + آمورش
یک شنبه 22 فروردين 1400 ساعت 18:43 | بازدید : 576 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین: افزودن محصولات و محتوا (10 دقیقه پوند)
قبل از اینکه محصولات را از Oberlo به فروشگاه خود وارد کنید ، آنها را با نام محصولات ، توضیحات ، عکس های مناسب و سایر راه اندازی فروشگاه اینترنتی جزئیات مانند اختصاص دادن آنها به مجموعه ها یا افزودن برچسب ها ، سفارشی کنید. به من اعتماد کنید وقتی می گویم ابتدا وارد کردن و سفارشی کردن آن سردرد بزرگی است. فقط این کار را نکن بنابراین قبل از شروع ، این ویدیو را که تشریح آناتومی لیست واردات Oberlo و آنچه قبل از کلیک کردن روی آن دکمه قدرتمند "" وارد کردن فروشگاه "، توضیح می دهید ، تماشا کنید.

علاوه بر محصولات شما ، محتوایی که برای شخصی سازی محصولات خود استفاده می کنید بسیار مهم است. این یک منطقه است که باید در آینده عشق زیادی به شما بدست آورد ، زیرا فروشگاه خود را آزمایش و تغییر می دهید.

به یاد داشته باشید ، مردم نمی توانند محصولات شما را لمس یا نگه دارند. بنابراین تنها راهی که به آنها کمک می کند تا درک کنند که چقدر شگفت انگیز هستند نوشتن محتوای خوب است که علاقه آنها را برانگیزد.

ما می خواهیم برخی از نکات را برای شخصی سازی این موارد بررسی کنیم:

  • شرح
  • تصاویر
  • صفحه درباره ما
  • قیمت گذاری و موجودی کالا
  • دسته بندی ها
  • توضیحات محصول
  • توصیف کالایی را ایجاد کنید که اطلاعات کافی در اختیار مشتریان قرار دهد و آنها را وادار به خرید سریع محصولات شما کند.

از خودت بپرس:

مشتریان چه مشکلی دارند که محصول من برطرف کند؟
مشتریان با استفاده از محصول من چه سودهایی می برند؟
چه چیزی محصولات من را از سایر محصولات موجود در بازار جدا می کند؟
شرح مختصر شما باید به این س questionsالات به گونه ای پاسخ دهد که خواندن آن آسان باشد.

گاه به گاه و مثبت نگه داشتن آن نیز می تواند به برجسته بودن توصیفات راه اندازی فروشگاه اینترنتی کمک کند. همچنین ، سعی کنید اطلاعات را به چند قسمت قابل هضم تبدیل کنید. عنوان ها ، گلوله ها و تصاویر کمک بزرگی برای تحقق این امر است.

تصاویر محصول
در حالی که من اکیداً توصیه می کنم عکس محصول را از خودتان بگیرید ، اما اگر کار را رها کنید ، صد در صد لازم نیست. این به این دلیل است که تأمین کنندگان فروش سریع اغلب عکس های مناسب محصول را در لیست خود قرار می دهند. من همچنین توصیه می کنم در صورت فروش کالای محبوب ، وب سایت های عکاسی سهام مانند Shopify's Burst را بررسی کنید. و اگر مایل به گرفتن تصاویر شخصی خود هستید ، قبل از شروع به کار ، راهنمای ما را در مورد نحوه ایجاد تصاویر محصول با بازده بالا دنبال کنید.

درباره ما
این صفحه در فروشگاه آنلاین شما در نهایت باید منحصر به فرد به نظر برسد ، اما ایجاد آن زمان زیادی راه اندازی فروشگاه اینترنتی را صرف می کند. در ضمن ، یکی از صفحات "درباره ما" را که از پیش تولید شده است ، از لیست زیر کپی و جایگذاری کنید و بعداً متناسب با فروشگاه خود ویرایش کنید.

درباره ما الگوهای صفحه ->

وقتی در آینده صفحه ای درباره ما می نویسید ، آن را شخصی کنید. درباره اینکه چرا برند را راه اندازی کرده اید داستانی بگویید. تصاویری از خودتان نشان دهید تا نشان دهید در پشت تجارت تجارت الکترونیکی شما یک انسان وجود دارد. نمونه مورد علاقه من در مورد شرکتی که صفحه خارق العاده درباره ما ایجاد کرده ، Luxy Hair است.

قیمت گذاری و موجودی محصول
بخش قیمت گذاری Shopify دارای سه قسمت است: قیمت ، مقایسه با قیمت و هزینه برای هر کالا. اگر می خواهید مشتریان را به فروش برساند ، از قسمت دوم استفاده کنید. قیمت اولیه را در "مقایسه با قیمت" و قیمت بعد از فروش را در "قیمت" وارد کنید. اما فقط یک فروش تصادفی را لیست نکنید. مطمئن شوید که در حالی که هنوز سود می کنید هزینه ها را تأمین می کنید.


همچنین می توانید به Shopify بگویید که می خواهید راه اندازی فروشگاه اینترنتی موجودی محصولات خود را پیگیری کنید. برای انجام این کار ، روی کادر تأیید "پیگیری مقدار" کلیک کنید و تعداد موارد موجود برای خرید را تعیین کنید. بنابراین اگر 30 واحد از کالای خود را بفروشید ، Shopify "" موجودی شما "را نمایش می دهد و تا زمانی که تامین کنندگان شما سهام را دوباره پر نکنند ، از ثبت سفارش جلوگیری می کند.

موجودی را خریداری کنید
مجموعه ایجاد کنید
به دسته بندی محصولات در وب سایت Shopify مجموعه گفته می شود. اگر جواهرات زنانه می فروشید ، مجموعه های شما (از بالا به پایین) خواهد بود: گوشواره ، انگشتر ، گردنبند ، ساعت ، دستبند و غیره

فقط به قسمت محصولات> مجموعه ها> افزودن مجموعه جدید بروید ، نام مجموعه خود را وارد کنید و شرایط مجموعه خود را انتخاب کنید.

نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین: طرح بندی خود را ایجاد کنید (5 دقیقه)
تسلط بر طراحی بخشی جدایی ناپذیر از روند ایجاد فروشگاه تجارت الکترونیک است. نحوه ارائه مشاغل تجارت الکترونیکی به اعتماد سازی در مشتریان کمک می کند. خوشبختانه ، Shopify به طور خودکار یک تم پیش فرض را به فروشگاه تجارت الکترونیک شما اختصاص می دهد ، و از قبل عالی به نظر می رسد ، بنابراین نیازی به تغییر آن ندارید مگر اینکه بخواهید برای شخصی سازی آن وقت بگذارید. یک سایت سفارشی می تواند به ارتقا brand برند شما کمک کند ، اما انجام این کار در هنگام راه اندازی فروشگاه ضروری نیست.

یک موضوع جدید خریداری نکنید تا زمانی که فروش کافی برای تولید آن را از طریق تجارت الکترونیکی خود ایجاد کنید. در ابتدا نیازی به خریدهای بزرگ نیست. همچنان می توانید از طریق گرافیک بنر ، طرح رنگ و سایر عناصر بصری وب سایت زیبایی ایجاد کنید. همچنین می توانید در عرض چند دقیقه از ابزار Shopify مانند Hatchful استفاده کنید تا یک آرم رایگان برای فروشگاه خود بسازید.

خرید hatchful
منوی اصلی / پیمایش را ایجاد کنید
منوی اصلی در هر صفحه وب سایت شما نشان داده می شود. معمولاً به عنوان مواردی در سرتاسر عنوان یا لیستی از موارد در نوار کناری نمایش داده می شود. افراد احتمالاً از منوی اصلی شما برای یافتن اطلاعات فروشگاه شما استفاده می کنند. برای دیدن

منوی اصلی خود را بالا ببرید ، سرپرست Shopify خود را باز کنید> بخش پیمایش> ویرایش کارت "فهرست اصلی" را انتخاب کنید و تمام مجموعه های خود را در آنجا لیست کنید.

 

خرید منوی اصلی
بارگذاری اصلی
فقط در عرض چند دقیقه می توانید یک بنر جذاب ایجاد کنید. شما می توانید در Google راه اندازی فروشگاه اینترنتی عبارت "ابزار ویرایش بنر" را جستجو کنید یا اینجا را کلیک کنید: Canva.com. ابعاد بنر (1200x360px) را انتخاب کنید ، تصویری از یکی از محصولات خود را بارگذاری کنید ، پس زمینه خود را انتخاب کنید ، چند خط متن وارد کنید ، دکمه "اکنون بخرید" اضافه کنید و کار شما تمام است.

همچنین می توانید از الگوهای Canva برای طراحی ظاهری جذاب استفاده کنید. آنها دارای اشکالی هستند که می توانید در طرح خود بگنجانید تا همه چیز را پدیدار کند. نگران نباشید که از الگوهای Canva برای الهام بخشیدن برای طراحی یک بنر واو استفاده کنید. وب سایت آنها کاربرپسند است و حتی به کسی که تجربه طراحی کمی دارد می تواند یک بنر منحصر به فرد ایجاد کند.

بنر طراحی در بوم
اکنون می توانید این بنر را با مراجعه به فروشگاه آنلاین> مضامین> سفارشی کردن تم> ویرایش نمایش پرده ای صفحه اصلی ، وارد فروشگاه تجارت الکترونیک خود کنید.

ویرایش محصولات برجسته
اگر به مسیر شخصی سازی> صفحه اصلی> محصولات ویژه بروید ؛ شما می توانید مجموعه ای راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای محصولات برجسته انتخاب کنید. اگر مجموعه ای ایجاد کردید ، همانطور که قبلاً ایجاد کردید ، یکی از موارد برجسته را نام ببرید ، از برچسب هایی به نام "ویژه" استفاده کنید. هر بار که محصول جدیدی را که می خواهید به نمایش بگذارید ، اضافه می کنید ، برچسب "ویژه" را به قسمت برچسب ها اضافه کنید ، و به طور خودکار در صفحه اصلی در بخش "ویژه" نشان داده می شود.

تنظیم پاورقی
می توانید پاورقی را در فروشگاه آنلاین> پیمایش> فهرست اضافه کنید. "منوی پاورقی" را به عنوان عنوان بنویسید و سپس تصمیم بگیرید که می خواهید در پاورقی خود چه چیزی را ببینید. من معمولاً "ستون آخرین اخبار" را پنهان می کنم ، زیرا هنوز هیچ پست وبلاگی ایجاد نکرده ایم.

اکنون به فروشگاه آنلاین ، بخش پیمایش بروید ، منوی پاورقی را انتخاب کرده و تمام صفحه ای را که قبلا ایجاد کرده اید لیست کنید:

 

نتیجه
تبریک می گویم ، شما به تازگی اولین فروشگاه تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کرده اید!

اگرچه مدت زیادی طول نکشید ، اما هنوز یک موفقیت عالی است. شما اکنون فروشگاه آنلاین راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده اید و می توانید خود را رسماً یک کارآفرین تجارت الکترونیکی بنامید.

همچنین باید به یاد داشته باشید که فقط نحوه راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک را فهمیده اید ، راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکنون باید بفهمید که چگونه آن را به سطح بعدی برسانید. داشتن یک تجارت الکترونیکی عبارت است از تلاش برای بهبود فروش ، خدمات مشتری ، تجربه مشتری و از همه مهمتر خودتان.

http://webbranding.avablog.ir/post/34/start-online-store


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


21 واقعیت مخفی در مورد کسب و کار اینترنتی موفق که هیچ کس نمی فهمد
سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت 22:53 | بازدید : 220 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

باورهای غلط زیادی در مورد اینکه برای انجام یک کسب و کار آنلاین موفق چه کاری لازم است وجود دارد. من دریافتم که حتی صاحبان مشاغل باتجربه نیز غالباً زمان ، انرژی و مهارتی را که برای موفقیت واقعی در اینترنت لازم است دست کم می گیرند.

در این پست 21 واقعیت "مخفی" بررسی می شود که مشاغل آنلاین موفق را از بقیه جدا می کند. اگر می خواهید در ساختن امپراتوری آنلاین خود موفق باشید. یادداشت بردار.

1. سریع رشد می کنند.
گرچه به ندرت اتفاق می افتد که یک تجارت آنلاین یک شبه به موفقیت برسد ، اما به همین ندرت اتفاق می افتد که بیش از دو سال طول بکشد. این امر به ویژه در طاقچه های بسیار رقابتی صادق است. اگر شما یک یا دو سال دیگر هستید و به هیچ وجه رشد نکرده اید ، احتمالاً زمان آن رسیده است که مدل کسب و کار خود را دوباره ارزیابی کنید.

2. آنها از ابزارهای شگفت انگیز برای صرفه جویی در وقت و هزینه استفاده می کنند.
من شما را به چالش می کشم تا یک کسب و کار آنلاین موفق و منفرد پیدا کنید که حداقل به 5-10 ابزار شگفت انگیز برای اداره تجارت خود متکی نباشد. در حقیقت ، من می گویم که ابزار برای هر کسب و کار آنلاین یک ضرورت مطلق است. از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی گرفته تا ابزارهای صورتحساب آنلاین ، تا ابزارهای ارتباطی تیمی ، اینها برای صرفه جویی در وقت و هزینه و بهینه سازی بهره وری شما کلیدی هستند.

3. بخشی از موفقیت ، دانستن زمان تسلیم شدن است.
من می توانم یک دسته از جمله های "هرگز تسلیم نشو" را در اینجا لیست کنم ، اما این فقط با نظر من مغایرت دارد. صاحبان مشاغل آنلاین موفق می دانند که گاهی اوقات کاملاً باید ضرر و زیان خود را کاهش دهید و به طور کلی چیزی یا شخصی وجود دارد که باید از آن دست بکشید. این ممکن است یک استراتژی ، یک شخص یا حتی در یک فعالیت تجاری کامل باشد.

یک قاعده کلی خوب: اگر مشاوران یا همکاران معتمد به شما می گویند وقت آن است که از چیزی چشم پوشی کنید ، به خود لطف کنید - آنچه را که گفته شد گوش دهید و در نظر بگیرید. نمی توانید همه چیز را پیگیری کنید.

تبلیغ شده

 

برچسب‌ها: کسب و کار ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 123
بازدید ماه : 279
بازدید کل : 2696
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 123
:: بازدید ماه : 279
:: بازدید سال : 1230
:: بازدید کلی : 2696