آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
کسب درآمد از اینستاگرام با لایک کردن عکس
جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 8:18 | بازدید : 177 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

چگونه می توان با لایک کردن پست های اینستاگرام در میلیون فرمول درآمد کسب کرد.
هیچ چیز جدیدی در این مورد وجود ندارد. اگر قبلاً در اینستاگرام لایک کرده اید ، در اینجا نیز همین کار است. همانطور که پست ها را در اینستاگرام دوست دارید ، نحوه دوست داشتن شما در میلیون فرمول است. تنها چیزی که نیاز دارید حساب میلیون فرمول و حساب اینستاگرام شما است. من معتقدم که شما در حال حاضر حساب اینستاگرام خود را دارید. حساب فعال اینستاگرام که معمولاً از آن استفاده می کنید. اگر یکی ندارید اینجا ثبت نام کنید برای ثبت حساب کاربری millionformula مراحل زیر را دنبال کنید.

برای ثبت نام حساب جدید اینجا را کلیک کنید.
اشاره! ساده ترین و سریع ترین حالت ثبت نام یک میلیون فرمول تنها با ورود به سیستم Google است. فقط یک کلیک و بس.
در صفحه ثبت نام همه اطلاعات خود را پر کنید ، بررسی کنید تا با شرایط و ضوابط ما موافقت کنید (امیدواریم شرایط و ضوابط ما را قبلاً خوانده باشید) تأیید کنید که یک ربات نیستید و سپس روی ثبت نام کلیک کنید.
شما یک کد تأیید در صندوق ورودی ایمیل خود دریافت خواهید کرد (اگر ایمیل تأیید را در صندوق ورودی خود پیدا نکردید ، کادر ناخواسته/هرزنامه را بررسی کنید). ایمیل خود را با پیوند تأیید کنید.
با نام کاربری و رمز عبور جدید خود وارد حساب میلیون فرمول خود شوید. حالا شما آمادگی کسب درآمد با لایک کردن پست های اینستاگرام را دارید.
برای ورود با حساب اینستاگرام خود به millionformula ، اینجا را کلیک کنید.
برای رفتن به صفحه پسندیدن پست های اینستاگرام اینجا را کلیک کنید.
نکته! اگر در مرحله 5 بالا با حساب اینستاگرام خود وارد نشده اید ، به جای صفحه دوست داشتن اینستاگرام ، به صفحه ورود به اینستاگرام منتقل می شوید. بنابراین با حساب اینستاگرام خود وارد شوید و سپس مرحله بعدی را ادامه دهید.
در این صفحه ، پست های زیادی در اینستاگرام خواهید یافت که نیاز به لایک دارد. شما باید به پست هایی نگاه کنید که برای شما جالب هستند و اگر واقعاً آنها را دوست دارید روی لایک کلیک کنید.
چقدر می توانم برای دوست داشتن پست های اینستاگرام در millionformula درآمد کسب کنم؟
مانند سایر روش های کسب درآمد از طریق میلیون فرمول ، دوست داشتن پست های اینستاگرام می تواند برای شما درآمد زیادی داشته باشد. اکنون فقط با میلیون فرمول ، می توانید برای دوست داشتن پست های اینستاگرام به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. میزان پولی که می توانید برای هر لایک بدست آورید برای همه لایک ها یکسان نیست. آن دسته از دوست داشتن ها هستند که بیشتر از دیگران برای شما درآمد کسب می کنند. آن دسته از دوست داشتنها هستند که حداقل استاندارد ما را برای شما به ارمغان می آورند و برخی از آنها حداکثر حداکثر را برای شما به ارمغان می آورند. مبلغی که برای هر لایک دریافت می کنید بستگی به تبلیغ کننده دارد. هرچه مایل باشند برای لایک به شما پول بیشتری بدهند ، احتمال بیشتری برای کسب درآمد خواهید داشت. آن دسته از دوست داشتنی هایی که تبلیغ کنندگان برای هزینه بیشتری پرداخت می کنند ، پس بیشتر از آن درآمد خواهید داشت.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ابزار طراحی لوگو ارزان و مورد نیاز
سه شنبه 26 مرداد 1400 ساعت 14:38 | بازدید : 218 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

وقتی نوبت به ایجاد لوگو برای نشان دادن هویت و نام تجاری می رسد ، صاحبان مشاغل کوچک چندین ابزار لوگو ساز رایگان و کم هزینه طراحی لوگو ارزان در اختیار دارند. اما قبل از استفاده از این ابزارها ، صاحبان مشاغل باید تصویری از طرح رنگ ، فونت ، شخصیت و احساس برند داشته باشند تا مطمئن شوند که لوگو با نام تجاری کلی سازگار است.

DesignEvo

در DESIGNEVO.COM خرید کنید
DesignEvo یک ابزار طراحی لوگو رایگان و کم هزینه ارائه می دهد. به سادگی یکی از بیش از 10،000 قالب را انتخاب کنید ، آن را با فونت ، رنگ و موارد دیگر سفارشی کنید و ذخیره کنید.

بر خلاف برخی دیگر از سازندگان لوگو ، می توانید طرح خود را به صورت رایگان بارگیری کنید. با این حال ، رزولوشن محدود است و باید به DesignEvo اعتبار دهید. با 24.99 دلار می توانید یک تصویر با وضوح بالا را که می توانید به راحتی ویرایش کنید بارگیری کنید ، و با 49.99 دلار می توانید یک تصویر کامل با فایل های برداری و مالکیت حق چاپ را بارگیری کنید.

لوگو ساز Canva

در CANVA.COM خرید کنید
این ابزار محبوب که به افراد غیر طراح کمک می کند تا تصاویر قابل اشتراک گذاری ایجاد کنند ، همچنین یک لوگو ساز رایگان ارائه می دهد. شما می توانید از بین الگوهای از پیش ساخته شده انتخاب کرده و آنها را به دلخواه خود سفارشی کنید ، می توانید از مولد آرم هوش مصنوعی آن استفاده کنید ، یا می توانید المان خود را از ابتدا با عناصر موجود ایجاد کنید.

می توانید برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید و بدون پرداخت یک پنی تصاویر با وضوح بالا ایجاد و بارگیری کنید. با این حال ، اگر می خواهید از تصاویر خاص یا سایر عناصر طراحی استفاده کنید (هزینه هر کدام 1 دلار است) باید هزینه پرداخت کنید.

آرم ساز Wix

خرید در WIXSTATS.COM
این بستر توسعه وب به دلیل کمک به مردم در ساخت وب سایت های خود شناخته شده است ، اما به آنها کمک می کند تا لوگوها را نیز ایجاد کنند. Logo Maker پس از وارد کردن برخی اطلاعات ، مانند نام شرکت ، هدف ، رنگ مارک و فونت ، برای شما لوگو می سازد. سپس می توانید لوگو را به دلخواه تغییر دهید و سفارشی کنید.

شما می توانید برای یک حساب Wix ثبت نام کنید و یک طرح با وضوح پایین را به صورت رایگان دریافت کنید ، اما برای بارگیری نسخه با وضوح بالا باید از 12.99 دلار شروع کنید و بسته به نیاز خود از آنجا بالا بروید.

لوگو ساز Squarespace

در SQUARESPACE.COM خرید کنید
مانند Wix ، Squarespace همچنین در کمک به مردم در ایجاد وب سایت خود تخصص دارد و یک لوگو ساز رایگان ارائه می دهد. با این حال ، برای شروع ایجاد لوگو نیازی به ثبت نام در حساب کاربری ندارید. شما به سادگی نام کسب و کار خود را تایپ کرده و به صفحه ای منتقل می شوید که در آن می توانید یک طرح ایجاد کرده و سفارشی کنید.

نکته مهم این است که اگر می خواهید آرمهای نامحدود hi-res را به صورت رایگان ایجاد و بارگیری کنید ، باید یک حساب Squarespace با برنامه داشته باشید.

نگاه کن

در LOOKA.COM خرید کنید
این ابزار آنلاین از هوش مصنوعی برای ساخت لوگو استفاده می کند. در ابتدا نیازی به ثبت نام ندارید ؛ به سادگی نام شرکت خود را وارد کنید و سپس برخی از سبک ها ، رنگ ها و نمادهای لوگو را که دوست دارید انتخاب کنید. سپس این ابزار لوگو تولید می کند که می توانید به دلخواه تغییر دهید. با این حال ، برای مشاهده و سفارشی سازی لوگوی خود از شما خواسته می شود که یک حساب کاربری ایجاد کنید. اگر می خواهید لوگو را بارگیری کنید ، باید هزینه پرداخت کنید. بسته به نیاز شما قیمت ها بین 20 تا 80 دلار متغیر است.

لوگو ساز

در LOGOMAKER.COM خرید کنید
استفاده از ابزار Logo Maker رایگان است ، اما برای بارگیری طرح خود باید هزینه پرداخت کنید. می توانید یکی از 10.000 قالب آن را انتخاب کرده و آن را بر اساس نام تجاری خود سفارشی کنید. هنگامی که یک حساب ایجاد می کنید ، می توانید هر تعداد لوگو را که می خواهید طراحی و ذخیره کنید. با این حال ، اگر می خواهید یک لوگو را بارگیری کنید-که اگر می خواهید از آن در سایر مواد غیر دیجیتالی مانند کارت ویزیت استفاده کنید ، باید آن را انجام دهید-می توانید نسخه ای با وضوح بالا از آن را در JPEG ، PNG خریداری کنید. ، EPS یا GIF با قیمت 39.95 دلار.

این شرکت همچنین ضمانت "شما عاشق لوگوی خود خواهید بود" را ارائه می دهد. این شرکت می گوید که اگر از لوگوی خود راضی نیستید و کارکنان آنها نمی توانند به شما در رفع آن در 30 روز کمک کنند ، پول شما را پس می دهند.

خدمات لوگو رایگان

در FREELOGOSERVICES.COM خرید کنید
خدمات لوگوی رایگان کمی اشتباه است. بله ، می توانید لوگوی خود و سایر مواردی را که از لوگو استفاده می کنند مانند کارت ویزیت ، بنر و موارد دیگر ایجاد کنید. با این حال ، هنگامی که لوگوی مورد علاقه خود را ایجاد می کنید و می خواهید از آن استفاده کنید ، باید 39.95 دلار برای آن هزینه کنید.

با این وجود ، استفاده از این ابزار بسیار آسان است. به سادگی متن لوگوی خود را وارد کنید ، یکی از هزاران طرح را انتخاب کنید ، لوگو را با رنگ و طرح خود سفارشی کنید و فایل خود را ذخیره کنید.

سوالات متداول
ابزار Logo Maker چه کار می کند؟
یک ابزار آرم ساز به شما در طراحی لوگوی شخصی یا تجاری شما کمک می کند. به طور معمول ، ابزارهای سازنده لوگو برنامه ها یا نرم افزارهای تحت وب هستند که در رایانه خود بارگیری می کنید. این قالب ، انتخاب رنگ ، تصاویر موجود ، فونت های مختلف و ایده های طراحی را برای کمک به شما در ایجاد یک لوگو ارائه می دهد. هنگامی که انتخاب خود را انجام می دهید ، تکمیل لوگوی شما تنها چند دقیقه طول می کشد.

چه زمانی از ابزار Logo Maker استفاده می کنید؟
اگر می خواهید یک لوگو برای کسب و کار خود ایجاد کنید اما به الهام از طراحی نیاز دارید ، ممکن است بخواهید از یک ابزار آرم ساز استفاده کنید. ممکن است بخواهید الگوها ، رنگ ها و ایده های طراحی را قبل از نهایی شدن لوگوی خود مشاهده کنید. شما همچنین می توانید از ابزار لوگو ساز برای صرفه جویی در وقت به جای ایجاد لوگوی شخصی خود و یا پرداخت هزینه ای به شرکتی برای انجام این کار برای شما استفاده کنید. مثال دیگری که در آن از ابزار لوگو ساز استفاده می کنید موارد غیر تجاری مانند لوگوها برای تجمع خانواده a است

پرپرل

چه جایگزینی برای استفاده از ابزار Logo Maker وجود دارد؟
برخی از گزینه های جایگزین برای استفاده از ابزار ایجاد لوگو عبارتند از:

ایجاد لوگوی شخصی خود
کمک گرفتن از لوگوی خود از یک دوست هنری یا یکی از اعضای خانواده
استفاده از لوگویی که قبلاً ایجاد کرده اید
استخدام یک هنرمند برای ایجاد لوگوی شما
استخدام طراح وب برای ایجاد لوگوی شما در کنار وب سایت شما
چگونه بهترین ابزارهای مقرون به صرفه یا رایگان لوگو ساز را انتخاب می کنیم
ما قبل از انتخاب ابزارهای برتر ، بیش از دوازده ابزار مقرون به صرفه و رایگان لوگو را بررسی کردیم. ما ابزارهای سازنده لوگو را بر اساس قیمت ، سهولت استفاده ، گزینه های سفارشی سازی و قالب های آنها بررسی کردیم. ما همچنین موارد دیگری را که شرکت ها ارائه می دهند مانند تصاویر و کارت ویزیت با وضوح پایین و بالا در نظر گرفتیم.

thebalancesmb

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


طراحی لوگو ارزان با نرم افزارهای 2021
شنبه 23 مرداد 1400 ساعت 14:10 | بازدید : 138 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

ما نمی گوییم که مارک تجاری آسان است ، اما بهترین سازندگان لوگو رایگان به طور حتم شروع به کار شما را آغاز خواهند کرد. هنگام طراحی لوگو ارزان موارد زیادی را باید در نظر گرفت و انجام تحقیقات جامع و درک نیازهای مشتری به وضوح بهترین راه پیش رو است. اما مواقعی وجود دارد که شما نیاز دارید با یک الهام بصری سریع همه چیز را به سرعت حرکت دهید - و این جایی است که این سازندگان لوگو واقعاً می توانند به شما کمک کنند.

در اینجا ، ما 10 بهترین سازنده لوگو رایگان را انتخاب کرده ایم ، که به شما کمک می کند لوگوهای درخشان زیادی در عرض چند دقیقه تهیه کنید (برای راهنمایی بیشتر نکات طراحی لوگو ما را بررسی کنید). بسیاری از این گزینه ها به شما امکان می دهند نسخه ای با وضوح پایین لوگو را به صورت رایگان بارگیری کنید ، اما باید هزینه معقولی را برای نسخه بردار مقیاس پذیر بپردازید. اگر ترجیح می دهید همه چیز را با هزینه صفر نگه دارید ، گزینه های زیادی در بهترین پست رایگان نرم افزار طراح لوگو ما وجود دارد. به علاوه ، بهترین نرم افزار رایگان طراحی گرافیک را انتخاب کنید.

بهترین سازندگان لوگو در حال حاضر
01. Wix Logo Maker
01. Wix Logo Maker
با سازنده آرم Wix شما حتی مجبور نیستید نام تجاری خود را فکر کنید. در صورت تمایل می توانید از مولد نام تجاری آنلاین Wix استفاده کنید. پس از جمع آوری اطلاعات مربوط به تجارت و ترجیحات بصری شما ، یک لوگو به شما می دهد که می توانید ویرایش و سپس بارگیری کنید.

مشاهده معامله
02. لوگو ساز برندهای خیاطی
02. لوگو ساز برندهای خیاطی
سازنده لوگوی Tailor Brands یکی از بهترین انتخاب های ما برای تولید لوگو رایگان برای ایجاد یک لوگوی مناسب برای مارک شما با سهولت است. سیستم مجهز به هوش مصنوعی قبل از ارائه لوگوی سفارشی که می توانید آن را تغییر دهید تا زمانی که خوشحال شوید ، در مورد تمام جزئیات مربوط به شما سizال می کند.

مشاهده معامله
03. لوگو ساز لوکا
03. لوگو ساز لوکا
اگر پنج دقیقه وقت دارید ، آنقدر طولانی است که بتوانید نام تجاری خود را با لوگو ساز هوش مصنوعی Looka تولید کنید. با نام شرکت و کسب و کار شما و همچنین ترجیحات بصری شما کار می کند تا لوگوی منحصر به فرد خود را ایجاد کنید ، و حتی یک کیت مارک به شما می دهد که با آن کار کنید.

مشاهده معامله
بهترین سازندگان لوگو به طور کامل
(اعتبار تصویر: Wix)
01. Wix Logo Maker
یک لوگو با الهام از سبک خود ایجاد کنید

بازدید از سایت
آسان برای استفاده نتایج قابل ویرایش تصاویر با کیفیت بالا
Wix دو راه برای ایجاد لوگوی شخصی خود به صورت آنلاین ارائه می دهد. اولین گزینه آن استخدام طراح است. این شما را با یک حرفه ای که این کار را برای شما انجام می دهد ، وصل می کند و طبیعتاً این راهی است که شما باید در صورت نیاز به یک لوگوی مناسب برای کسب و کار خود دنبال کنید. اما اگر بودجه کمی دارید ، می توانید به جای آن از آرم ساز آنلاین رایگان Wix استفاده کنید.

این نام تجاری را از شما می خواهد (و اگر هنوز نامی ندارید ، Wix حتی یک نام تجاری کسب و کار آنلاین دارد) و آنچه انجام می دهید ، سپس شما را در مورد سبک شخصی شما مورد سال قرار می دهد تا بتواند به شما ارائه دهد با انتخاب مناسب رنگ ، فونت و آیکون. هنگامی که این کار را انجام دادید ، لوگوی سفارشی خود را به شما ارائه می دهند که می توانید آن را ویرایش کنید تا زمانی که دقیقاً همانطور که می خواهید ظاهر شود.

پس از اتمام کار ، می توانید فایل های تصویری با کیفیت بالا را بارگیری کنید تا بتوانید از طرح لوگوی خود در هر کجا که می خواهید استفاده کنید. آسان!

بهترین سازنده لوگو رایگان: Logo Maker Tailor Brands

02. لوگو ساز برندهای خیاطی
ایجاد لوگو آسان و موارد دیگر

TailorBrands - طراح لوگو
2.99 دلار در ماه
TailorBrands - طراح لوگو
2.99 دلار در ماه
بازدید از سایت
در مارک های خیاطی
ژنراتور دارای هوش مصنوعی انتخاب انواع لوگو طرح های سفارشی
Logo Maker Tailor Brands با استفاده از یک سیستم مجهز به هوش مصنوعی برای تولید یک لوگوی مناسب برای نام تجاری شما ، یک ابزار عالی برای هر کسی است که نمی تواند با پیمایش صدها الگو برای پیدا کردن طرح لوگو مناسب ، روبرو شود. در عوض ، نام کسب و کار شما و شرح عملکرد آن را می پرسد ، و همچنین شما را مجبور می کند بین نماد ، متن یا لوگوی اولیه انتخاب کنید ، سپس از ابزار "این یا آن" برای کنترل استفاده می کند سبک طراحی که دنبالش هستید

با تمام اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می گیرد ، روی ایجاد یک لوگوی منحصر به فرد ، مناسب برند یا صنعت خاص خود کار می کنید ، که در صورت تمایل می توانید آن را سفارشی کنید. وقتی از آن راضی هستید می توانید یک وضوح پایین را به صورت رایگان بارگیری کنید یا برای فایل های با وضوح بالا هزینه کنید.

و این همه ماجرا نیست. علاوه بر انتخاب بهترین سازنده لوگو رایگان ، Tailor Brands یک فروشگاه همه کاره برای راه اندازی و راه اندازی کسب و کار شما است و پلتفرمی را ارائه می دهد که می تواند کالا ، کارت ویزیت و حضور برجسته در رسانه های اجتماعی را نیز ایجاد کند. همچنین می تواند به شما کمک کند گوشه کوچک وب خود را با فروشگاه یا وب سایت آنلاین ، میزبانی وب ، صندوق پستی تجاری و موارد دیگر تنظیم کنید.


03. لوگو ساز لوکا
طرح های سفارشی و کیت مارک متناسب

بازدید از سایت
کیت مارک ارائه شده توسط ویرایشگر لوگو با هوش مصنوعی
لوگوی ساز Looka بهترین گزینه ایجاد لوگو رایگان است که از هوش مصنوعی استفاده می کند. این وعده می دهد که یک لوگوی سفارشی را که فقط در چند کلیک و پنج دقیقه دوست خواهید داشت ، ارائه می دهد. نام شرکت و کسب و کار خود را تغذیه کنید ، برخی از سبک ها ، رنگ ها و نمادهای لوگو را انتخاب کنید که ظاهر آنها را دوست دارید ، و این کار برای ایجاد مجموعه ای از طرح های لوگوی سفارشی برای شما کار می کند.

پس از اتمام کار ، می توانید تنظیمات نهایی را در ویرایشگر لوگوی Looka انجام دهید تا مطمئن شوید رنگ ها ، فونت ها و طرح برای شما مناسب است.

بله ، و شما خوب هستید شما یک کیت مارک شامل فایل های بردار و تغییرات رنگ ، و همچنین طرح کارت ویزیت و قالب های آماده رسانه های اجتماعی دریافت خواهید کرد.

بهترین سازنده لوگو رایگان: سازنده لوگو Canva

04. سازنده لوگو Canva
سازنده لوگو بصری از Canva

بازدید از سایت
تولید کننده لوگوی بصری ویرایشگر عالی بارگیری رایگان PNG
ابزارهای طراحی آنلاین Canva بسیار بیشتر از لوگوها را پوشش می دهد ، اما اگر یک لوگو همه چیز را دنبال می کنید ، آماده است و منتظر است تا با Logo Maker به شما کمک کند ، که ما یکی از بهترین ابزارهای لوگو ساز رایگان را در آنجا لقب می دهیم. مانند بسیاری از خالقان آرم آنلاین ، از شما در مورد شرکت خود می پرسد و شما را مجبور می کند قبل از اینکه طرحی را ارائه دهید که بتوانید با استفاده از ابزارهای بصری آن سفارشی کنید ، تعداد انگشت شماری از الگوهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. بسیاری از عناصر رایگان برای بازی وجود دارد. اگر به انتخاب بیشتری نیاز دارید ، می توانید برای استفاده از مجموعه بیشتری از عناصر برتر هزینه کنید. پس از اتمام کار ، می توانید لوگوی تمام شده خود را به صورت PNG یا PDF آماده چاپ به صورت رایگان بارگیری کنید.

بهترین سازنده لوگو رایگان: صفحه اصلی Shopify Hatchful

(اعتبار تصویر: Shopify)
05. خوش دست
یکی از ساده ترین سازندگان لوگو رایگان در اطراف

بازدید از سایت
ساده برای استفاده بسیاری از گزینه ها آسان برای ویرایش
مورد بعدی در راهنمای ما برای بهترین سازنده آرم رایگان ، Shopify's Hatchful است. این یکی از ساده ترین سازندگان آرم رایگان است که ما دیده ایم. به سادگی آن را با چند واقعیت مفید در مورد مشاغلی که به آن نیاز دارید آگاه کنید ، در مورد سبک لوگوی مورد نیاز خود و نحوه استفاده از آن تصمیم بگیرید و مجموعه ای از لوگوهای احتمالی را برای مرور در شما ایجاد می کند. هنگامی که یک مورد را پیدا کردید ، می توانید فونت ، پالت ، نماد و طرح را تنظیم کنید تا همه چیز درست شود ، و سپس لوگوی خود را در تمام اشکال مورد نیاز بارگیری کنید.

بهترین سازنده لوگو رایگان: Ucraft

(اعتبار تصویر: ucraft)
06. سازنده لوگو Ucraft
با این ویرایشگر ساده بردار ، لوگوی خود را بسازید

بازدید از سایت
ویرایشگر بردار بسیاری از عناصر برای بازی رایگان PNG بارگیری کنید
برای رویکردی کاربردی تر ، Logo Maker Ucraft به شما ابزار کافی می دهد تا لوگوی خود را از ابتدا در کوتاه مدت ایجاد کنید. این برنامه در اصل یک ویرایشگر بردار با استخوانهای برهنه است که به شما امکان می دهد تا آیکون های متنوعی را برای بازی و تکمیل با متن ، اشکال و رنگ در اختیار داشته باشید تا به ظاهر مورد نظر خود برسید. می توانید لوگوی تمام شده خود را بصورت PNG به صورت رایگان بارگیری کنید. اگر ترجیح می دهید SVG مقیاس پذیر باشد ، می توانید آن را فقط با 12 دلار تهیه کنید.

بهترین سازنده لوگو رایگان: LogoMakr

07. LogoMakr
ویرایشگر بردار دیگر با چند گزینه مفید

بازدید از سایت
ویرایشگر بردار بسیاری از گزینه ها بارگیری رایگان PNG
یک گزینه پیچیده تر و بهترین لوگو ساز رایگان به شکل LogoMakr ارائه می شود. این ابزار همان ابزار اولیه Ucraft را ارائه می دهد ، اما دارای جلویی دوستانه تر و چند گزینه و فونت بیشتر برای بازی است. تنها چیزی که ما مایلیم ببینیم تا این بهترین سازنده لوگو رایگان حتی بهتر انتخاب شود ، گزینه استفاده از شیب و همچنین پر کردن تخت است. باز هم مسئله پیدا کردن یک نماد مناسب و آوردن تمام عناصر متن و شکل مورد نیاز برای طراحی لوگوی شما است. پس از اتمام کار ، می توانید نسخه PNG رایگان را بارگیری کنید ، یا با 19 دلار می توانید آن را در طعم SVG و PDF دریافت کنید.

بهترین سازنده لوگو رایگان: Designhill Logo Maker

08. سازنده لوگوی Designhill
به صورت رایگان طراحی کنید و سپس هزینه نتایج را پرداخت کنید

بازدید از سایت
ژنراتور آرم خودکار نتایج قابل سفارش پرداخت برای بارگیری
لوگوی ساز Designhill یکی دیگر از راه های آسان برای ارائه طراحی لوگو ارزان سریع یک لوگوی فوق العاده برای تقریباً هر شرکتی است. این کار شما را با ارائه تمام اطلاعات اولیه مورد نیاز خود-نام شرکت و ماهیت کسب و کار ، به علاوه نمادها و طرح های رنگی مورد علاقه-شروع می کند و سپس از آن برای ایجاد مجموعه ای از لوگوهای حرفه ای استفاده می کند که می توانید سفارشی کنید. به این قسمت کاملاً رایگان است ؛ هنگامی که ظاهر مناسب را پیدا کردید ، برای بارگیری لوگوی خود باید هزینه کنید ، با قیمت از 15 پوند برای یک فایل اصلی با وضوح پایین شروع می شود.

https://www.creativebloq.com/features/best-free-logo-design-tools

https://rayantarh.com/blog/cheap-logo-design/

برچسب‌ها: طراحی لوگو ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین استوری اینستاگرام را با نرم افزارهای جدید طراحی کنید
یک شنبه 17 مرداد 1400 ساعت 18:0 | بازدید : 173 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

Prisma به شما امکان می دهد طراحی استوری اینستاگرام عکس های خود را به "نقاشی" و "نقاشی" هنری تبدیل کنید.

این برنامه Instagram Story دارای بیش از 300 فیلتر است که می توانید آنها را برای ایجاد جلوه بصری کامل تنظیم کنید.

بسیاری از این فیلترها به صورت رایگان در دسترس هستند ، اما می توانید برای دسترسی به محدوده کامل با 1.99 دلار در ماه ، ارتقا دهید.

14. بازدید
در iOS و Android موجود است

مناسب برای: روتوش پرتره و عکس های سلفی.

بازدید
رویت روتوش سلفی ها و عکس های پرتره را سریع و آسان می کند.

می توانید از این برنامه استوری اینستاگرام برای کاهش درخشندگی پوست ، صاف شدن پوست ، سفید شدن دندان ها ، از بین بردن قرمزی چشم و حتی آرایش چشم استفاده کنید.

نسخه رایگان تبلیغات زیادی را نشان می دهد و دارای هشتگ مارک دار است ، بنابراین احتمالاً بخواهید با 4.99 دلار در ماه یا 9.99 دلار در سال ارتقا دهید تا از این معایب جلوگیری کنید.

15. Facetune
در iOS و Android موجود است

عالی برای: روتوش ظریف سلفی ها.

فاستون
Facetune شبیه Visage است و می توانید از آن برای سفید کردن دندان ها ، از بین بردن لکه ها و صاف شدن پوست استفاده کنید.

به نظر می رسد این برنامه Instagram Story برای افرادی مناسب است که به دنبال ایجاد ظاهری طبیعی تر بدون آرایش هستند.

نگران جعلی به نظر رسیدن هستید؟

نباشید - Facetune جابجایی بین تصویر اصلی و ویرایش شما را بدون زحمت انجام می دهد به طوری که وقتی در حال غرق شدن هستید به راحتی قابل مشاهده است.

16. Adobe Photoshop Fix
در iOS و Android موجود است

مناسب برای: روتوش و تنظیم ویژگی های صورت.

رفع مشکل Adobe Photoshop
اگر به دنبال قدرت ویرایش پرتره جدی هستید ، Adobe Photoshop Fix را بررسی کنید.

این برنامه Instagram Story نه تنها به شما اجازه می دهد پوست را صاف کنید ، لکه ها را از بین ببرید و دندان ها را سفید کنید - همچنین می توانید از آن برای تعدیل دقیق ویژگی های صورت خود فقط با چند ضربه و ضربه زدن استفاده کنید.

همچنین می توانید از Adobe Photoshop Fix it برای تنظیم رنگ ، هایلایت ، سایه ها و موارد دیگر استفاده کنید.

17. SKRWT
در iOS و Android موجود است

برای: تنظیم مجدد عکس های خود عالی است.

SKRWT
اگر عکسی عالی می گیرید که به نظر نمی رسد ، از SKRWT برای رفع آن استفاده کنید.

این برنامه Instagram Story به شما امکان می دهد چشم انداز ، شیب ، برش و اعوجاج لنز را طوری تنظیم کنید که کاملاً تراز به نظر برسد.

به علاوه ، حتی برخی از این کارها را به صورت خودکار برای شما انجام می دهد.

بهترین برنامه های داستان اینستاگرام برای فیلم ها
18. Hype Type
در iOS و Android موجود است

عالی برای: افزودن متن متحرک به فیلم های خود.

Hype-Type
Hype Type به شما امکان می دهد متن متحرک را به فیلم ها ، بومرنگ ها و GIF های خود اضافه کنید.

اگرچه نمی توانید فونت یا رنگ متن را سفارشی کنید ، این برنامه برای اطمینان از برجسته بودن پیام شما و جلب توجه بینندگان بسیار عالی است.

متأسفانه ، این برنامه فقط به شما امکان می دهد یک لایه یا متن متحرک اضافه کنید.

با این حال ، می توانید با یک راه حل ساده موارد بیشتری را اضافه کنید - فقط پست خود را در تلفن خود ذخیره کرده و مجدداً آن را در برنامه باز کنید تا لایه دیگری اضافه شود.

19. کلیپوماتیک
در iOS موجود است

عالی برای: افزودن زیرنویس به ویدیوهای شما.

کلیپوماتیک
Clipomatic برای کسانی که مخاطب بین المللی دارند ضروری است.

این برنامه Instagram Story هر آنچه را که می گویید به زیرنویس زنده تبدیل می کند. فقط ضبط کنید ، واضح صحبت کنید ، و کلمات شما روی ویدئوی شما پوشانده می شوند.

به علاوه ، این برنامه به بیش از 30 زبان کار می کند.

درست مانند Siri ، Clipomatic کامل نیست. با این حال ، همیشه می توانید زیرنویس های خود را پس از ضبط آنها ویرایش کنید.

20. طناب پرش
در iOS موجود است

عالی برای: ایجاد ویدئوهای "نحوه انجام".

طناب بازی
Jump Rope به طور خاص برای کمک به شما در ایجاد ویدئوهای "چگونه باید" برای شبکه های اجتماعی طراحی شود.

ویدئوهای چگونه راهی عالی برای جذب بینندگان و ارائه ارزش به آنها هستند.

این برنامه برای Instagram Stories به شما امکان می دهد هر مرحله از آموزش خود را به ترتیب ایجاد کنید. همچنین می توانید متن اضافه کنید ، موسیقی را ویرایش کنید و سرعت کلیپ های ویدیویی خود را تنظیم کنید.

21. Adobe Premiere Clip
در iOS و Android موجود است

عالی برای: ویرایش خودکار ویدئو.

کلیپ Adobe Premier
Clip Adobe Premiere به شما کمک می کند تا سریع ویدئوهایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنید.

از حالت ویرایش "خودکار" آن برای کوتاه کردن کلیپ ها و افزودن انتقال استفاده کنید. یا حالت ویرایش را روی "Freeform" قرار دهید تا خودتان ویدیوی خود را ویرایش کنید.

همچنین می توانید از این برنامه برای استوری های اینستاگرام برای افزودن موسیقی و تصحیح رنگی کلیپ های ویدئویی خود استفاده کنید.

22. اتصال
در iOS موجود است

عالی برای: ویرایش سریع و آسان ویدئو.

چسباندن
Splice GoPro دارای رابط کاربری بسیار ساده و بصری است.

از این برنامه برای استوری های اینستاگرام استفاده کنید تا کلیپ های ویدئویی مورد علاقه خود را تنها با چند ضربه به یک ویدیوی منسجم ترکیب کنید. سپس ، از جلوه های انتقال داخلی و کتابخانه موسیقی برای تکمیل شاهکار خود استفاده کنید.

استفاده از Splice رایگان است ، اما برای حذف علامت علامت برنامه باید 9.99 دلار بپردازید.

23. کوییک
در iOS و Android موجود است

عالی برای: ویرایش خودکار ساده ویدئو.

Quik برای ویرایش ویدئو طراحی شده است ، خوب ، Quik.

https://learninsta.tebyan.net/post/43

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهنمای سئو برای مشاوره سئو
پنج شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 15:23 | بازدید : 175 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

اگر مالک ، مدیریت ، کسب درآمد یا تبلیغ محتوای آنلاین از طریق جستجوی Google هستید ، این راهنما برای شما مناسب است. شما ممکن است صاحب یک کسب و کار رو به رشد و پر رونق باشید ، صاحب وب سایت ده ها سایت ، متخصص SEO در یک آژانس وب یا یک متخصص SEO DIY که به مکانیک Search علاقه مند است: این راهنما برای شما مناسب است. اگر علاقمند به مرور کلی اصول اولیه SEO با توجه به بهترین شیوه های ما هستید ، در واقع در مکان مناسب هستید. این راهنما هیچ اسراری ارائه نمی دهد که به طور خودکار سایت شما را در مشاوره سئو رتبه اول Google قرار دهد (متاسفم!) ، اما امیدوارم رعایت بهترین شیوه ها باعث خزیدن ، فهرست بندی و درک مطالب شما برای موتورهای جستجو شود.

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) اغلب شامل ایجاد تغییرات کوچک در بخش هایی از وب سایت شما است. وقتی به صورت جداگانه مشاهده می شوید ، ممکن است این تغییرات به صورت افزایشی به نظر برسند ، اما وقتی با بهینه سازی های دیگر ترکیب شوند ، می توانند تأثیر قابل توجهی بر تجربه کاربر و عملکرد سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک داشته باشند. احتمالاً شما قبلاً با بسیاری از موضوعات این راهنما آشنا هستید ، زیرا آنها عناصر ضروری برای هر صفحه وب هستند ، اما ممکن است از آنها حداکثر استفاده را ببرید.

شما باید یک وب سایت ایجاد کنید تا به نفع کاربران شما باشد و هر گونه بهینه سازی را برای بهبود تجربه کاربر انجام دهید. یکی از این کاربران یک موتور جستجو است که به سایر کاربران در کشف محتوای شما کمک می کند. سئو در مورد کمک به موتورهای جستجو برای درک و ارائه محتوا است. ممکن است سایت شما کوچکتر یا بزرگتر از سایت نمونه ما باشد و محتوای بسیار متفاوتی را ارائه دهد ، اما موضوعات بهینه سازی در این راهنما در مورد سایت ها در همه اندازه ها و انواع صدق می کند. امیدواریم راهنمای ما ایده های تازه ای در مورد نحوه بهبود وب سایت شما به شما ارائه دهد و ما خوشحال می شویم سوالات ، بازخورد ها و داستانهای موفقیت شما را در انجمن راهنمای مرکزی جستجوی Google بشنویم.

 

شروع شدن
واژه نامه
در اینجا یک واژه نامه کوتاه از اصطلاحات مهم مورد استفاده در این راهنما آمده است:

فهرست - گوگل تمام صفحات وب را که می شناسد در فهرست خود ذخیره می کند. ورودی فهرست برای هر صفحه محتوا و مکان (URL) آن صفحه را توضیح می دهد. فهرست بندی زمانی است که گوگل صفحه ای را می آورد ، می خواند و آن را به فهرست اضافه می کند: گوگل امروز چندین صفحه را در سایت من فهرست بندی کرد.
خزیدن - فرایند جستجوی صفحات وب جدید یا به روز شده. Google با دنبال کردن پیوندها ، با خواندن نقشه های سایت و به روشهای دیگر آدرس های اینترنتی را کشف می کند. گوگل با جستجوی صفحات جدید ، وب را خزیده ، سپس آنها را فهرست بندی می کند (در صورت لزوم).
خزنده - نرم افزاری خودکار که صفحات وب را خزیده (واکشی) کرده و آنها را فهرست بندی می کند.
Googlebot - نام عمومی خزنده Google. Googlebot دائماً در حال خزیدن در وب است.
سئو - بهینه سازی موتورهای جستجو: فرایند بهبود سایت شما برای موتورهای جستجو. همچنین عنوان شغلی فردی که این کار را برای امرار معاش انجام می دهد: ما فقط یک SEO جدید استخدام کردیم تا حضور خود را در وب بهبود بخشد.
آیا در گوگل هستید؟
تعیین کنید که آیا سایت شما در فهرست Google است یا خیر
یک سایت انجام دهید: آدرس صفحه اصلی سایت خود را جستجو کنید. اگر نتایج را مشاهده کردید ، در فهرست قرار دارید. به عنوان مثال ، جستجوی سایت: wikipedia.org این نتایج را برمی گرداند.

اگر سایت شما در Google نیست
اگرچه گوگل میلیاردها صفحه را می پیماید ، اما گم شدن برخی سایت ها اجتناب ناپذیر است. وقتی خزنده های ما سایتی را از دست می دهند ، اغلب به یکی از دلایل زیر است:

این سایت به خوبی از سایت های دیگر در وب متصل نیست
شما به تازگی یک سایت جدید راه اندازی کرده اید و گوگل هنوز وقت لازم برای خزیدن در آن را نداشته است
طراحی سایت باعث می شود Google نتواند به طور م contentثر محتوای آن را جستجو کند
Google هنگام خزیدن سایت شما خطایی دریافت کرد
خط مشی شما از خزیدن سایت توسط Google جلوگیری می کند
چگونه می توانم سایت خود را در Google دریافت کنم؟
گنجاندن در نتایج جستجوی Google رایگان و آسان است. حتی لازم نیست سایت خود را به Google ارسال کنید. گوگل یک موتور جستجوی کاملاً خودکار است که از خزنده های وب برای کاوش مداوم وب استفاده می کند و به دنبال سایتهایی است که به فهرست ما اضافه شود. در حقیقت ، اکثریت قریب به اتفاق سایت های ذکر شده در نتایج ما به صورت دستی برای گنجاندن ارسال نشده اند ، اما هنگام خزیدن در وب به طور خودکار پیدا شده و اضافه می شوند. با نحوه کشف ، خزیدن و ارائه خدمات صفحات وب توسط Google آشنا شوید.

ما دستورالعمل های مدیر وب سایت را برای ایجاد یک وب سایت مناسب Google ارائه می دهیم. در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که خزنده های ما یک سایت خاص را بیابند ، رعایت این دستورالعمل ها می تواند به ظاهر شدن سایت شما در نتایج جستجوی ما کمک کند.

کنسول جستجوی Google ابزارهایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند محتوای خود را به Google ارسال کنید و نحوه عملکرد شما در جستجوی Google را کنترل کنید. در صورت تمایل ، Search Console حتی می تواند هشدارهایی را در مورد مسائل مهمی که Google با سایت شما مواجه می کند برای شما ارسال کند. برای Search Console ثبت نام کنید.

در اینجا چند س basicال اساسی وجود دارد که هنگام شروع به کار در مورد وب سایت خود از خود بپرسید.

آیا وب سایت من در Google نمایش داده می شود؟
آیا محتوای با کیفیت بالا را در اختیار کاربران قرار می دهم؟
آیا مشاغل محلی من در Google نشان داده می شود؟
آیا دسترسی به محتوای من در همه دستگاه ها سریع و آسان است؟
آیا وب سایت من امن است؟
می توانید اطلاعات شروع به کار اضافی را در https://g.co/webmasters پیدا کنید

بقیه این سند راهنمایی در مورد نحوه بهبود سایت شما برای

موتورهای جستجو ، بر اساس موضوع سازماندهی شده اند. می توانید یک چک لیست کوتاه و قابل چاپ از نکات را از https://g.co/WebmasterChecklist بارگیری کنید.

آیا به متخصص سئو نیاز دارید؟
یک متخصص سئو کسی است که برای بهبود دید شما در موتورهای جستجو آموزش دیده است. با پیروی از این راهنما ، شما به اندازه کافی یاد خواهید گرفت تا در مسیر خود به یک سایت بهینه باشید. علاوه بر این ، ممکن است بخواهید یک متخصص SEO را استخدام کنید که می تواند به شما در بررسی صفحات شما کمک کند.

تصمیم گیری برای استخدام SEO یک تصمیم بزرگ است که می تواند به طور بالقوه سایت شما را بهبود بخشد و در وقت شما صرفه جویی کند. اطمینان حاصل کنید که در مورد مزایای بالقوه استخدام SEO ، و همچنین آسیب هایی که SEO غیر مسئولانه می تواند به سایت شما وارد کند ، تحقیق کنید. بسیاری از SEO ها و سایر آژانس ها و مشاوران خدمات مفیدی را برای دارندگان وب سایت ارائه می دهند ، از جمله:

مرور محتوا یا ساختار سایت شما
مشاوره فنی در مورد توسعه وب سایت: به عنوان مثال ، میزبانی ، تغییر مسیر ، صفحات خطا ، استفاده از جاوا اسکریپت
توسعه محتوا
مدیریت کمپین های توسعه کسب و کار آنلاین
تحقیق در مورد کلمات کلیدی
آموزش سئو
تخصص در بازارها و جغرافیای خاص
قبل از شروع جستجوی SEO ، ایده خوبی است که یک مصرف کننده تحصیل کرده باشید و با نحوه عملکرد موتورهای جستجو آشنا شوید. توصیه می کنیم تمام این راهنما و به طور خاص این منابع را مرور کنید:

Google 101: نحوه خزیدن ، نمایه سازی و خدمات دهی Google به وب
دستورالعمل های مدیر وب Google
نحوه استخدام SEO
اگر به استخدام سئو فکر می کنید ، هرچه زودتر بهتر. زمان بسیار خوبی برای استخدام زمانی است که شما در حال طراحی مجدد سایت هستید یا قصد راه اندازی یک سایت جدید را دارید. به این ترتیب ، شما و سئوی خود می توانید اطمینان حاصل کنید که سایت شما طوری طراحی شده است که از پایین به بالا برای موتورهای جستجو مناسب باشد. با این حال ، یک SEO خوب می تواند به بهبود یک سایت موجود نیز کمک کند.

برای اطلاع دقیق از نیاز به استخدام SEO و مواردی که باید به آن توجه کنید ، می توانید مقاله آیا به SEO نیاز دارید یا خیر.

به Google کمک کنید محتوای شما را پیدا کند
اولین قدم برای قرار دادن سایت خود در Google این است که مطمئن شوید گوگل می تواند آن را پیدا کند. بهترین راه برای انجام این کار ارائه یک نقشه سایت است. نقشه سایت فایلی در سایت شماست که صفحات جدید یا تغییر یافته سایت شما را به موتورهای جستجو می گوید. درباره نحوه ساخت و ارسال نقشه سایت بیشتر بدانید.

گوگل همچنین صفحات را از طریق پیوندهای صفحات دیگر پیدا می کند. با نحوه تشویق افراد برای کشف سایت شما با تبلیغ سایت خود آشنا شوید.

به Google بگویید کدام صفحات را نمی خواهید خزیده شوند
برای اطلاعات غیر حساس ، با استفاده از robots.txt خزیدن ناخواسته را مسدود کنید
یک فایل robots.txt به موتورهای جستجو می گوید که آیا می توانند به قسمت هایی از سایت شما دسترسی داشته باشند یا خزید. این فایل ، که باید robots.txt نامگذاری شود ، در فهرست اصلی سایت شما قرار می گیرد. این امکان وجود دارد که صفحات مسدود شده توسط robots.txt هنوز قابل خزیدن باشند ، بنابراین برای صفحات حساس ، از روش امن تری استفاده کنید.


# brandonsbaseballcards.com/robots.txt
# به Google بگویید هیچ نشانی اینترنتی در سبد خرید یا تصاویر موجود در پوشه نمادها را خز نکند ،
# زیرا در نتایج جستجوی Google مفید نخواهد بود.
نماینده کاربر: googlebot
ممنوع: /checkout /
ممنوع: /icons /
ممکن است بخواهید صفحات خاصی از سایت شما خزیده نشوند ، زیرا اگر در نتایج جستجوی موتور جستجو یافت شوند ، برای کاربران مفید نخواهد بود. اگر می خواهید مانع از خزیدن صفحات توسط موتورهای جستجو شوید ، کنسول جستجوی Google دارای مولد دوستانه robots.txt است که به شما در ایجاد این فایل کمک می کند. توجه داشته باشید که اگر سایت شما از زیر دامنه ها استفاده می کند و می خواهید صفحات خاصی در یک زیر دامنه خاص خزیده نشوند ، باید یک فایل robots.txt جداگانه برای آن زیر دامنه ایجاد کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد robots.txt ، این راهنمای استفاده از فایل های robots.txt را پیشنهاد می کنیم.

چندین روش دیگر را برای جلوگیری از ظاهر شدن محتوا در نتایج جستجو بخوانید.

اجتناب کردن:

اجازه دهید صفحات نتایج جستجوی داخلی شما توسط Google خزیده شود. کاربران دوست ندارند فقط روی یک نتیجه موتور جستجو کلیک کنند تا در صفحه دیگری از نتایج جستجو در سایت شما قرار بگیرند.
اجازه خزیدن آدرس های اینترنتی ایجاد شده در نتیجه خدمات پراکسی.
برای اطلاعات حساس ، از روشهای امن تر استفاده کنید
فایل robots.txt روشی مناسب یا م ofثر برای مسدود کردن مطالب حساس یا محرمانه نیست. این فقط به خزنده های خوب دستور می دهد که صفحات برای آنها نیست ، اما مانع از تحویل آن صفحات به سرور شما به مرورگری که آنها را درخواست می کند ، نمی شود. یکی از دلایلی که وجود دارد این است که موتورهای جستجو هنوز می توانند به URL هایی که مسدود کرده اید اشاره کنند (فقط نشانی اینترنتی را نشان می دهند ، بدون عنوان یا قطعه) در صورت وجود پیوندهایی به آن آدرس ها در جایی در اینترنت (مانند گزارش ارجاع). همچنین ، موتورهای جستجوی غیرقابل انطباق یا سرکش که استاندارد خروج روبات ها را تایید نمی کنند ، می توانند از دستورالعمل های robots.txt شما سرپیچی کنند. در نهایت ، یک کاربر کنجکاو می تواند دایرکتوری ها یا زیرشاخه های موجود در فایل robots.txt شما را بررسی کرده و نشانی اینترنتی محتوایی را که نمی خواهید دیده شود حدس بزند.

در این موارد ، اگر می خواهید صفحه در Google ظاهر نشود ، از تگ noindex استفاده کنید ، اما اگر کاربری با پیوند می تواند به صفحه برسد ، اهمیتی ندهید. برای امنیت واقعی ، از روشهای مجوز مناسب مانند نیاز به رمز عبور کاربر یا حذف کامل صفحه از سایت خود استفاده کنید.

https://developers.google.com/search/docs/beginner/seo-starter-guide

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت طراحی لوگو در Uk چقدر است و چگونه تعیین میشود؟
شنبه 9 مرداد 1400 ساعت 9:40 | بازدید : 217 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

قیمت طراحی لوگو در انگلستان به طور کلی از 75 تا 240 پوند متغیر است. در حالی که این میانگین ملی است ، هزینه های فردی ممکن است بسته به جزئیات پروژه طراحی لوگوی شما ، مانند مدت زمان لازم برای تکمیل طراحی متفاوت باشد.

هیچ کسب و کاری بدون لوگو کامل نمی شود! اما ممکن است شما آرم یک سازمان یا پروژه دیگری را که در حال کار روی آن هستید بخواهید. ایده خوبی است که یک متخصص را برای قیمت طراحی لوگو کمک استخدام کنید. آنها می توانند لوگوی مناسب را متناسب با نیازهای شما ایجاد کنند. هزینه کل لوگوی شما بستگی به چند ساعت ایجاد محصول نهایی دارد.

هزینه طراحی لوگو

اگر ایده ای برای لوگوی خود دارید ، فوق العاده است! مطمئن شوید که طراح لوگو خود را مطلع کرده اید تا بتوانید ایده های خود را مورد بحث قرار دهید. طرح ها یا طرح های خشن خود شما می توانند در این مرحله از روند کمک کنند.

اما اگر ایده ای آماده نداشته باشید چه؟ نگران نباش طراح لوگو شما برای کمک است. نمونه لوگوهایی را که دوست دارید بیاورید یا رنگ هایی را برای طرح خود انتخاب کنید. سپس ، طراح شما می تواند ماکت هایی ایجاد کند تا به شما کمک کند جهت مورد نظر خود را مشخص کنید!

آنچه لوگو نشان می دهد
ارائه ایده برای لوگوی شما می تواند سخت باشد. اگر هنوز در جستجوی ایده هایی برای لوگوی خود هستید ، چرا از کسب و کار خود برای الهام گرفتن استفاده نمی کنید؟

نوع شرکتی که دارید می تواند نقطه شروع مناسبی برای ایجاد طرح لوگوی شرکت باشد. حتی می توانید از محصولاتی که می فروشید یا خدماتی که ارائه می دهید در لوگوی خود استفاده کنید!

همچنین می توانید به صنعت خود نگاه کنید تا ببینید آرم رقبای شما چگونه است تا مطمئن شوید که سبک شما متناسب است. طراح لوگوی شما همچنین می تواند در مورد رنگ ها و سبک های متناسب با کسب و کار شما توصیه هایی ارائه دهد.

تعداد نسخه های لوگو هنگام طراحی لوگو
هنگام کار با طراح خود ، به یاد داشته باشید که درباره محصول نهایی بحث کنید. به آنها اطلاع دهید که قصد دارید از لوگو کجا استفاده کنید تا بتوانند یک طراحی عالی برای شما ایجاد کنند!

اگر نیاز دارید از لوگوی خود در مکان های مختلف استفاده کنید ، باید در قالب های مختلف ایجاد شود.

حتماً از طراح خود نسخه افقی و عمودی بخواهید. به این ترتیب ، مجبور نخواهید بود لوگوی خود را به زور وارد فضایی کنید که فقط مناسب آن نیست!

اگر می خواهید چندین طرح را انتخاب کنید اما در نهایت فقط یک طرح می خواهید ، به خاطر داشته باشید که ایجاد این تغییرات اضافی زمان بر است و به هزینه نهایی می افزاید.

عناصر لوگو
لوگوی متنی می تواند راهی چشم نواز برای نام تجاری کسب و کار شما باشد. پس از همه ، با نام شما در لوگو ، همه می توانند تجارت شما را پیدا کنند! حرفه ای شما از یک فونت منحصر به فرد برای طراحی لوگوی شما استفاده می کند.

اگر تصویری را انتخاب می کنید ، باید منحصر به فرد باشد. تصویری را انتخاب کنید که مربوط به فعالیت شرکت یا سازمان باشد. شما می خواهید بینندگان آن را بشناسند و به کسب و کار شما متصل کنند! طراح لوگو همچنین می تواند تصویری از نام یا حروف اولیه کسب و کار شما ایجاد کند. این یک راه عالی برای بدست آوردن طراحی منحصر به فرد است.

ساخت لوگو چقدر طول می کشد؟
مدت زمان لازم برای تکمیل لوگوی شما بستگی به نیاز شما دارد. اگر ایده هایی در دست دارید ، ممکن است طراح شما زیاد طول نکشد تا آنها را زنده کند.

باید زمان بگذارید تا بتوانید طرح را مرور کرده و از بی نقص بودن آن مطمئن شوید. سپس ، حرفه ای شما می تواند تغییرات لازم را انجام دهد تا مطمئن شوید که با لوگوی جدید خود هیجان زده خواهید شد!

برای ارائه ایده برای لوگوی خود به کمک نیاز دارید؟ برای این مراحل اضافی به طراح خود زمان بیشتری بدهید! آنها برای ارائه ایده های عالی روی فرایند طراحی سخت کار خواهند کرد.

تجربه
یک طراح با تجربه لوگو می تواند یک لوگو ایجاد کند که ظاهر شود و پروژه شما را سریع جلوه دهد! آنها می توانند شما را در این فرایند راهنمایی کنند تا نگران چیزی نباشید.

قبل از استخدام یک حرفه ای ، به حضور آنلاین آنها نگاه کنید تا مطمئن شوید که آنها با نیازهای شما مطابقت دارند. آنها ممکن است دارای نمایه ای باشند که آموزش و تحصیلات خود را نشان می دهد. یا حتی ممکن است نمونه کارهایی با نمونه کارهای آنها وجود داشته باشد!

بررسی کنید که آیا مشتریان قبلی نظرات خود را درباره کارهای حرفه ای اعلام کرده اند یا خیر. به این ترتیب ، می دانید که آنها برای پروژه شما مناسب خواهند بود!

مکان - طراح لوگو را بصورت آنلاین یا حضوری استخدام کنید
اگر می خواهید با متخصص خود ملاقات کنید تا درباره طرح لوگو خود صحبت کنید ، مطمئن شوید که فردی محلی را پیدا کرده اید! به این ترتیب ، ملاقات حضوری آسان است.

با این حال ، لوگوی شما همچنین می تواند از راه دور با طراحی لوگوی آنلاین ارائه شده توسط سازنده لوگوی آنلاین طراحی شود. شما می توانید به راحتی با حرفه ای که برای طراحی لوگو به صورت آنلاین استخدام کرده اید از طریق Bidvine ارتباط برقرار کنید ، که این امر باعث می شود روند کار با یک سازنده لوگوی آنلاین یک نسیم باشد. سپس ، هنگامی که هر دو از طراحی راضی هستید ، طراح لوگو شما می تواند لوگوی تمام شده را به عنوان یک فایل دیجیتال برای شما ارسال کند.

وقتی حرفه ای خود را انتخاب می کنید ، به یاد داشته باشید که نرخ ساعتی بر اساس میانگین منطقه آنها تعیین می شود. یک حرفه ای که از یک شهر بزرگتر می آید ممکن است هزینه های بیشتری را برای حساب دریافت کند

هزینه زندگی بالاتر انتخاب یک حرفه ای محلی اطمینان حاصل می کند که نرخ هایی برابر با هزینه های منطقه خود دریافت می کنید.

مقایسه هزینه خدمات تجاری محبوب
هنگامی که یک خالق بزرگ لوگو را بصورت آنلاین یا حضوری پیدا کردید ، باید برخی از این پروژه های دیگر را نیز در نظر بگیرید که می تواند به شما در رونق کسب و کار کمک کند ، بسیاری از آنها نیز به صورت آنلاین ارائه می شوند.

https://www.bidvine.com/logo-design/price-guide


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


روش های سایت کسب درآمد از اینستاگرام خوب برای آموزش
پنج شنبه 7 مرداد 1400 ساعت 23:33 | بازدید : 162 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

اینستاگرام مکانی مناسب برای تبلیغ محصولات و خدمات شماست. شما قبلاً می دانید که بسیاری از افراد از این پلتفرم سایت کسب درآمد از اینستاگرام استفاده می کنند تا بفهمند چه چیزی ترند است و به محصولات و خدمات جدید نگاه می کنند. بنابراین ، چرا از این روند به نفع خود استفاده نمی کنید و خدمات و محصولات خود را تبلیغ نمی کنید؟ به نظر می رسد اینستاگرام برای این موضوع قطع شده است زیرا:

ماهیت بصری این پلت فرم امکان نمایش محصول شما را فراهم می کند.
پست های قابل خرید اینستاگرام روند خرید را بدون دردسر و بدون دردسر انجام می دهد.

برای دریافت مطالب و نظرات تولید شده توسط کاربر می توانید از هشتگ استفاده کنید.
نکات برتر درباره فروش در اینستاگرام
اجازه دهید افراد "پشت صحنه" نگاه کنند و به آنها نشان دهند که چگونه محصول یا خدمات شما ایجاد می شود.

گزینه های مختلفی را که ارائه می دهید نشان دهید.
موارد برجسته داستان را برای محصولات مختلف اضافه کنید تا مخاطبان شما همیشه بتوانند نگاهی به آنها بیندازند.

از مشتریان خود برای به اشتراک گذاشتن محتوای خود با محصولات خود اجازه بگیرید.
برای سهولت استفاده از محصول یا خدمات خود ، راهنما و آموزش ایجاد کنید.

پیوندی به فروشگاه یا وب سایت خود در بیوگرافی خود قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که فروش ، فروش گوشت را در پست های خود ، بیوگرافی و Stories اعلام کنید.
پیروان خود را به کوپن ها و تخفیف های فقط اینستاگرام ارائه دهید.
تیزر تبلیغاتی محصولات جدید را قبل از عرضه ایجاد کنید.

برای جابجایی بیشتر به فروشگاه خود ، از قابلیت Instagram Stream-Up نهایت استفاده را ببرید. توجه داشته باشید که این ویژگی فقط برای حساب های دارای بیش از 10 هزار دنبال کننده در دسترس است.

برای جلب توجه بیشتر به حساب خود با اینفلوئنسرها شریک شوید.
استفاده از هشتگ های مناسب برای کشف توسط مشتریان بالقوه.


3. انجام بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته یک استراتژی بازاریابی است که در آن شرکت های تبلیغاتی برای تبلیغ یک محصول یا خدمات و سوق دادن ترافیک به وب سایت یک تبلیغ دهنده توسط تبلیغ کنندگان پول دریافت می کنند. این استراتژی مناسب مخاطبان بزرگ و وفادار اینستاگرامرها است زیرا استراتژی مشابه توصیه های دهان به دهان است و مبتنی بر اعتماد است.

برای شروع کسب درآمد به عنوان یک شرکت وابسته ، باید به یک برنامه وابسته یا شبکه وابسته بپیوندید ، برای مثال Awin ، Shareasale ، Travelpayouts ، CJ Affiliate ، Rakuten و غیره اجازه دهید پیوندها به پستها و داستانها اضافه شوند (مگر اینکه بیش از 10 هزار فالوور داشته باشید) و سطح رقابت آنها فوق العاده زیاد است. با وجود این ، بازاریابی وابسته یکی از سودآورترین استراتژی های پول سازی در این سیستم عامل است. این به این دلیل است که سطح تعامل آن فوق العاده بالا است و Instagrammers اغلب از این برنامه به عنوان موتور جستجو برای کشف محصولات جدید استفاده می کنند.

برای کسب درآمد از عشق مخاطب خود به سفر ، به Travelpayouts بپیوندید. در شبکه وابسته ابزار درآمدزایی از Booking.com ، RentalsCars و سایر مارک های مسافرتی مهم را پیدا خواهید کرد.

بنابراین ، برای رفع کمبود فرصت های لینک در اینستاگرام چه کاری می توانید انجام دهید؟

پیوند وابسته را در بیوگرافی اینستاگرام قرار دهید و در زیرنویس ها و داستانها این موضوع را به پیروان خود بگویید.

پیوندهایی را به پوشش متن اضافه کنید. سایت کسب درآمد از اینستاگرام برای ایجاد کاربرپسندتر بودن پیوندهای وابسته ، آنها را با ابزارهایی مانند Bitly ، Cuttly ، Rebrandly و غیره کوتاه کنید.

کوپن ها را به جای لینک های وابسته پیشنهاد دهید. شما می توانید کوپن ها را هم در پست ها و هم در متن متن نمایش دهید. متأسفانه این روش بسیار محدود است ، زیرا همه شرکت ها ویژگی کوپن را در وب سایت های خود ندارند.

از تبلیغ تبلیغاتی پولی استفاده کنید. اگر پستی را تبلیغ کردید ، می توانید پیوند وابسته را به آن اضافه کنید.
برای گسترش گزینه های بازاریابی خود ، می توانید وب سایت خود را ایجاد کنید و بازدید Instagram خود را به آنجا هدایت کنید. شما می توانید از ابزارهای وابسته مختلفی در وب سایت خود استفاده کنید ، از جمله بنرها و ابزارک ها. در دامنه شخصی خود ، می توانید برند خود را با White Labels توسعه دهید و مخاطبان را با نام تجاری خود قفل کنید.

راه حل هایی برای چگونگی ایجاد خودکار وب سایت بر اساس اینستاگرام وجود دارد - ما قبلا در مورد یکی از آنها نوشتیم.

نکاتی در مورد بازاریابی وابسته در اینستاگرام
برای نمایش یک محصول و نشان دادن فواید آن ، تصاویری جالب توجه ایجاد کنید.
محصولاتی را که تبلیغ می کنید در فیلم ها و داستان های زنده ذکر کنید.
حساب خود را با ارسال های تبلیغاتی بیش از حد بارگذاری نکنید. به یاد داشته باشید که باید محتوای ارزشمندی برای مخاطبان خود ایجاد کنید.
استفاده از هشتگ های مرتبط برای کشف. برای یافتن هشتگ های مرتبط از ابزارهایی مانند Display Purpose ، AllHashtag ، RiteTag و غیره استفاده کنید.
حساب خود را از طریق فریاد های تبلیغاتی سایت کسب درآمد از اینستاگرام که تبلیغات پولی در حساب Influencer است تبلیغ کنید. شما می توانید تأثیرگذارانی را پیدا کنید که در بازارهای فریاد مانند Buysellshouts ، PlugHype ، Shoutcart و غیره با آنها شریک شوید.
روابط وابسته خود را فاش کنید تا اعتماد مخاطب خود را از دست ندهید.

تبلیغات پولی اینستاگرام را اجرا کنید.
4. ارائه خدمات بازاریابی در شبکه های اجتماعی
ممکن است بازاریابی در شبکه های اجتماعی آسان به نظر برسد. با این حال ، تنها کسانی که دارای تخصص هستند موفق می شوند سر و صدا در اینستاگرام را کاهش دهند و نتایج ملموس را مشاهده کنند. بنابراین ، اگر در زمینه بازاریابی در شبکه های اجتماعی متخصص هستید ، چرا از آن کسب درآمد نمی کنید و به دیگران برای دستیابی به تلاش های بازاریابی خود در این سیستم کمک نمی کنید؟


هر چقدر هم که خوب باشید ، باز هم باید اعتماد مردم را جلب کنید. بهترین راه برای این کار ارائه مقدار زیادی محتوای با ارزش رایگان است که نقاط درد مخاطبان شما را برطرف می کند.

5. ایجاد فیلترهای AR
فیلترهای اینستاگرام که به آنها ماسک نیز گفته می شود ، بسیار محبوب هستند زیرا سرگرم کننده هستند و می توانند برای افزایش آگاهی از برند ، تبلیغ یک رویداد یا یک محصول ، گرفتن UGC و غیره معجزه کنند اگر شما خارج از چارچوب فکر می کنید و در طراحی چنین فیلترهایی مهارت دارید ، شما می توانید از استعداد خود کسب درآمد کرده و ماسک مخصوص مارک تجاری ایجاد کنید تا به برخی از اهداف بازاریابی برای مشاغل دست یابید.


6. مدیر اینستاگرام شدن
یک مدیر اینستاگرام معمولاً وظیفه تبلیغ حساب ، افزایش فالوورهای آن ، ایجاد محتوای جذاب ، سازماندهی مسابقات و مسابقات ، راه اندازی تبلیغات پولی ، برقراری ارتباط با پیروان و ... را بر عهده دارد.

امروز ، اینستاگرام در حال رونق است و بسیاری از مشاغل می خواهند در این سیستم عامل حضور داشته باشند. اکثر آنها مشتاق هستند که از بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده کنند ، بنابراین اگر سرعت شما بالا است ، از این روند استفاده کنید.


7. ایجاد محتوای بصری برای مشاغل.
اینستاگرام یک پلت فرم بصری و بسیار رقابتی است. برای به دست آوردن یک مزیت رقابتی ، مشاغل نیاز به ایجاد تصاویری با کیفیت بالا و جلب توجه دارند. با این حال ، ایجاد تصاویری با کیفیت ممکن است چالش برانگیز باشد و بسیاری از مشاغل ترجیح می دهند آن را به خارج از کشور واگذار کنند. اگر در گرفتن عکس یا تولید محتوای ویدیویی مهارت دارید ، در فرصتی برای کسب درآمد از مهارت های خود در ایجاد محتوا برای افراد دیگر در سیستم عامل ، جهش کنید.


9 نکته عملی در مورد ایجاد کمپین های قدرتمند اینستاگرام
قبل از شروع بازاریابی در اینستاگرام ، نگاهی به این نکات بازاریابی آسان بیاندازید که به شما کمک می کند از ابتدا موفق شوید.

قبل از اینکه یک کمپین در اینستاگرام راه اندازی کنید ، اطمینان حاصل کنید که اهداف خود را به روشنی مشخص کرده و بر این اساس استراتژی بازاریابی خود را ایجاد کرده اید.
یک نام کاربری به یاد ماندنی اینستاگرام ایجاد کنید که از کمتر از 30 کاراکتر تشکیل شده باشد. برای افزایش شانس خود برای کشف ، از یک کلمه کلیدی مرتبط در نام کاربری خود استفاده کنید.

هشتگ مخصوص مارک تجاری را ایجاد و تبلیغ کنید. این به شما کمک می کند بیشتر به حساب خود نگاه کنید. علاوه بر این ، این یک روش بدون دردسر است تا بفهمید مشتریان در مورد نام تجاری شما چه می گویند.

هشتگ های مربوط به طاقچه را به پست های خود اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا میزان دسترسی شما افزایش یابد و توجه بیشتری از افراد علاقه مند به مکان شما جلب شود.
حسابهای دیگر را در جای خود جستجو کنید و در مکالمات و گفتگوها شرکت کنید.
زیرنویس های جذاب را بنویسید تا زمینه ای برای تجسم و جذابیت شما فراهم شود. زیرنویس ها به شما امکان می دهد تا با مخاطبان خود مکالمه کنید. زیرنویس اینستاگرام به حدود 2200 نویسه محدود می شود که زیاد نیست. بنابراین ، عنوان شما باید مختصر اما در عین حال قدرتمند باشد.
رازهای زیرنویس جذاب چیست؟

این اطلاعات مهم را در درجه اول قرار می دهد.
این داستانی در مورد برند شما را روایت می کند که در بین مخاطبان شما طنین انداز سایت کسب درآمد از اینستاگرام خواهد شد. این یک داستان طولانی نیست اما باید شخصیت برند شما را به نوعی نشان دهد. در مثال زیر ، Airbnb داستان خود را در زمینه پشتیبانی و اسکان به کسانی که در خط مقدم بیماری همه گیر COVID-19 هستند ، به اشتراک گذاشت.

کاملاً قالب بندی شده و ساختار یافته است. فقط قسمتهای بزرگی از متن را قرار ندهید ، آن را قابل اسکن کنید. برای این منظور متن متن را شکسته ، مهمترین کلمات را با حروف بزرگ و حروف برجسته برجسته کنید ، از لیست ها ، گلوله ها و شکلک ها استفاده کنید.

این امر با طرح س questionsال یا تشویق پیروان برای بیان عقاید ، تعامل را افزایش می دهد.

این شامل CTA است. هدف از CTA تشویق پیروان شما برای انجام عمل مورد نظر پس از خواندن پست شما است.

اطمینان حاصل کنید که Instagram Stories و Live Videos را ایجاد کرده اید زیرا فرمت ویدئو به طرز باورنکردنی سرگرم کننده و جذاب در Instagram است. شما قبلاً می دانید که روزانه حدود 500 میلیون نفر با Stories ارتباط برقرار می کنند ، پس چرا از این مزیت برای بازاریابی خود استفاده نمی کنید؟
مسابقات را اجرا کنید. این یک روش عالی برای جذب مخاطبان و افزایش آگاهی سایت کسب درآمد از اینستاگرام از نام تجاری است. علاوه بر این ، فرصتی کامل برای بدست آوردن انبوه محتوای تولید شده توسط کاربر به شما می دهد.

https://blog.travelpayouts.com/en/how-to-make-money-on-instagram/

https://www.aftabir.com/reportages/view/1612/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%B5%D9%81%D8%B1-%D8%AA%D8%A7-%D8%B5%D8%AF


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بهترین برنامه ها برای طراحی استوری اینستاگرام
دو شنبه 21 تير 1400 ساعت 16:14 | بازدید : 192 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

برخی از کارهای جذاب را در Stories Instagram خود غرق کنید و می توانید کسل کننده ترین روز را نیز روشن جلوه دهید.
همه داستانهای خود را برای گفتن دارند - و چه مکانی بهتر از به اشتراک گذاشتن آنها در اینستاگرام؟ خواه از آن استفاده کنید تا پیروان خود را در پشت صحنه بگیرید یا در مورد آخرین کارهای خود # تحقیر کنید ، Stories ابزاری محبوبیت روز افزون برای ارتقا engage سطح تعامل و تقویت بازی IG شما است. طراحی استوری اینستاگرام این پلتفرم محبوب برای نگه داشتن آن واقعی و خلاقیت درخشان با زندگی روزمره عالی است ، همچنین به یک برنامه عالی از داستان های اینستاگرام نیز الهام گرفته است.

به شما مجموعه ای از روشهای نبوغ انگیز را می دهیم تا داستان های خود را به مرحله بعدی برسانید - از انیمیشن های بازیگوش ، ویرایش ها ، طرح های جالب و برنامه ریزی برای محتوای خود - اکنون برنامه های Stories زیادی وجود دارد که می توانند محتوای شما را شخصی کنند و پیروان شما را برای موارد دیگر بازگرداند.

بنابراین بدون زحمت بیشتر ، بیایید نگاهی به بهترین برنامه ها برای Instagram Stories بیندازیم. آماده ای؟

بهترین برنامه ها برای Instagram Stories
شماره 1 Adobe Spark Post
یکی از محبوب ترین برنامه ها برای Instagram Stories ، Adobe Spark Post ابزاری عظیم در جامعه Insta است - و دلیل آن دشوار نیست. برای مبتدیان ، استفاده از این برنامه فوق العاده آسان است. فقط روی علامت + + سبز در پایین صفحه ضربه بزنید و تصویر پس زمینه خود را انتخاب کنید (می تواند یک رنگ ثابت ، الگوها یا عکس باشد). بعد ، اندازه استوری اینستاگرام را انتخاب کنید. سپس شما می توانید هر چیزی را که دوست دارید اضافه کنید: متن ، GIF ، آیکون .. نبوغ!

شما این گزینه را دارید که طرح را تغییر دهید تا خلاقیت شما برای هر پلتفرمی تغییر یابد ، که وقتی محتوای خود را از Snapchat تا Facebook به اشتراک می گذارید بسیار مفید است. ما جلوه های متحرک را برای دوز اضافی فردیت دوست داریم. یا ، اگر می خواهید یک الگوی سریع برای کار با آن استفاده کنید ، فقط یکی از بسیاری از طرح های داخلی را انتخاب کنید و از پالت های رنگی پیشنهادی راهنمایی شوید.

اگر این یک داستان ویدیویی است که می خواهید ، عالی است! این برنامه برای افزودن کلیپ های ویدئویی ، ترکیب تصاویر یا افزودن صداها ، از جمله صدای خودتان بسیار عالی است. سپس ، پس از آماده شدن برای به اشتراک گذاری ، می توانید آن را مستقیماً و فقط با یک ضربه به Instagram ارسال کنید. یا بعداً در آپلود دوربین خود ذخیره کنید. این یک بازی واقعی است.

شماره 2
آیا می خواهید با داستان های ویدیویی خلاقیت بیشتری داشته باشید؟ این یکی از بهترین برنامه ها برای Instagram Stories است که دقیقاً همین کار را می کند! با InShot می توانید فیلم خود را متناسب با نسبت 9:16 کاملاً متناسب کنید. فقط مطمئن شوید که "Canvas" را برای تنظیم اندازه و دورتر انتخاب کنید!

با ابعاد مناسب ، می توانید فیلم های خود را کم و یا سرعت ببخشید ، پس زمینه های جالب اضافه کنید ، موسیقی یا صداها را در آن بگنجانید و از جلوه های هوشمندانه ای مانند قطعی و پیکسل استفاده کنید.

 

 

برای تصاویر استاتیک نیز عالی است. سعی کنید با استفاده از الگوهای از پیش ساخته شده کولاژ عکس بسازید و متن را سفارشی کنید یا برچسب ها ، GIF ها و شکلک ها را برای خلاقیت بیشتر ارائه دهید.

گرچه این یک برنامه رایگان است ، شما می توانید برای ارتقا to به یک حساب Premium هزینه بپردازید ، که به شما امکان می دهد تا علامت مشخصه داستان ها و همچنین تبلیغات درون برنامه را حذف کنید و همچنین گزینه های بیشتری را برای طراحی باز می کنید.

شماره 3 باز شود
خوب ، ممکن است این یکی از برنامه های مورد علاقه ما برای Instagram Stories باشد. آنچه در این مورد بسیار هوشمندانه است این است که شما می توانید داستان خود را با "حالت داستانی" پیش نمایش کنید ، به شما این فرصت را می دهد که ببینید تعداد صفحات مختلف چگونه در کنار هم قرار می گیرند. سپس می توانید استوری کامل (یا فقط بخشی از آن) را مستقیماً در اینستاگرام به اشتراک بگذارید یا در رول دوربین خود ذخیره کنید.

در مورد طرح ها ، آنها بسیار زیبا هستند. مجموعه الگوهای رایگان تمیز و مینیمالیستی است ، بنابراین می توانید کلاژهای جالب ایجاد کنید ، قاب اضافه کنید (Polaroid بسیار محبوب است) و فیلم های زیبایی بسازید ، حتی اگر (مثل ما) تجربه طراحی شما zilch باشد.

 

آنچه که مفید است این است که شما می توانید با کلیک بر روی برگه Unsplash که در آن صدها عکس حرفه ای رویایی پیدا خواهید کرد ، به راحتی تصاویر سهام را اضافه کنید. این اپلیکیشنی است که جذابیت قصه گویی را ایجاد می کند و با توجه به اینکه سازگاری در Insta مهم است ، انتخاب الگوهای درون مضمونی به این معنی است که هر پست به زیبایی در برند باقی می ماند.

برای به روزرسانی پرداخت کنید و به ویژگی های برتر از جمله بیش از 70 الگوی با کیفیت بالا دسترسی خواهید داشت. به هیچ وجه پیروان شما به سمت زیبایی نمی روند.

# 4 بوم
بعدی احتمالاً سریعترین گزینه برای ساخت طیف گسترده ای از طرحهای داستان است. تعداد زیادی الگوهای آماده برای انتخاب وجود دارد - بیش از 60،000 به طور دقیق. پیف تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید ، یکی از الگوها را انتخاب کنید و شخصی سازی کنید.

ابزارهای زیادی برای کمک به شما در این راه وجود دارد ، از تاری تا چرخش و سایر موارد اضافی مانند برچسب ها ، قاب ها و انیمیشن های متنی. انبوهی از تصاویر موجود را برای استفاده به عنوان پس زمینه پیدا خواهید کرد و کمتر از 130 قلم مختلف وجود دارد. این یک فونت لوتا است.

یک مزیت مهم Canva این است که می توانید از آن در دسک تاپ و همچنین تلفن همراه خود استفاده کنید تا برنامه ریزی قبلی برای داستان های شما حتی ساده تر شود. یک نکته باید توجه داشته باشید: برای یافتن سبک مورد نظر شما می توان مدتی طول بکشد تا الگوهای بسیار زیاد را بیابید ، اما اگر وارد شیار خود شوید ، ارزش آن را دارد.

شماره 5 بیش از
تماس با همه دوستداران نقل قول. Over یک برنامه عالی f است

یا افزودن متنی که شما را متمایز می کند در برابر جمعیت. همه چیزهایی که شما به اشتراک می گذارید اگر نقل قول های الهام بخش به لطف گزینه های قلم gazillion است ، چه آنها را روی یکی از الگوهای زیاد قرار دهید و چه از ابتدا شروع کنید ، به همه نیاز دارید.

اما همه چیز در مورد متن نیست! Over دارای یک نسخه جدی است و به گزینه ای درخشان برای افزودن پیچ و تاب منحصر به فرد به Stories شما تبدیل شده است. اکنون ابزارهای زیادی در دسترس شما است ، با این گزینه می توانید عکس ها را در برنامه ویرایش کنید ، گرافیک های فانتزی اضافه کنید و ویدیو را در آن قرار دهید. بله ، به لطف کتابخانه پر از فیلم های سهام Over ، می توانید کمی حرکت به گرامر خود را ایجاد کنید. یا به سادگی ویدئویی از خود انتخاب کنید.

اگرچه نمی توانید مستقیماً در Stories خود به اشتراک بگذارید ، اگر به برنامه PRO ارتقا دهید می توانید پست خود را برنامه ریزی کنید. در نظر گرفتن این موضوع به شما امکان بارگذاری آرم و فونت مارک خود و همچنین دسترسی به تعداد زیادی طرح ، فونت و گرافیک را می دهد ، شاید ارزش یک پنی اضافی را داشته باشد.

به دنبال برخی از inspo؟ حتماً جامعه # بهترین مصرف را بررسی کنید تا آب میوه های خلاقانه در آن جریان داشته باشد.

 

شماره 6
آخرین اما مهم نیست Placeit ، که صاحب افتخار بزرگترین مجموعه ماکت در اینترنت است. نه بزرگ استفاده از آن نیز فوق العاده آسان است - تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک ماکت را برای ویرایش انتخاب کنید ، چرخش خود را اضافه کرده و سپس بارگیری کنید. آنچه در مورد این مورد واقعاً دوست داریم ، دسته های مختلفی است که هر الگو در آنها قرار می گیرد تا بتوانید به سرعت سبک خود را بیابید ، چه اهل حیوانات اهلی باشید یا نقاشی. به علاوه ، می توانید روی دسک تاپ و همچنین تلفن خود خلاق باشید.

 

 

شما می توانید تک طرحهایی را خریداری کنید که باعث حذف علامت علامت شود یا اینکه عضویت ماهانه را برای دسترسی به همه الگوها ، از جمله آرم های عالی و فیلم های متحرک ، امتحان نکنید.

 

یک جمع بندی سریع در برنامه های Instagram Stories
کمی خلاقیت خیلی جلو می رود. در حالی که اینستاگرام خودش گزینه های سرگرم کننده زیادی برای ایجاد Stories (سلام نظرسنجی ها ، موسیقی ، آزمونها!) ارائه می دهد ، یک برنامه تخصصی به شما این فرصت را می دهد تا به روش خودتان آزمایش کنید. بنابراین برخی از ابزارهای جدید را امتحان کنید ، یک بازی داشته باشید و کسی را که کسی انتظار آن را نداشت به ارمغان بیاورید.

برنامه ای برای آن وجود دارد. اینها تنها چند مورد از برنامه های مورد علاقه ما در زمینه افزایش داستان هستند و موارد دیگری نیز وجود دارد. با ارائه گزینه های بسیار زیاد ، مطمئناً برنامه ای متناسب با سبک خود پیدا خواهید کرد و به داستان های شما نتیجه مطلوبی را می دهد که شما می خواهید.

نتایج متوقف کننده انگشت شست خواهد بود. خلاقیت در استفاده از Stories می تواند میزان دسترسی حساب شما را افزایش دهد و میزان تعامل بالایی ایجاد کند. طراحی های منحصر به فرد مطمئناً توجه پیروان شما را به خود جلب می کند ، مهارت های تجاری خود را نشان می دهد و به شما کمک می کند تا در میان مردم برجسته شوید. منتظر چی هستی؟
کدام یک از برنامه های مورد علاقه شما برای ایجاد داستان های برنده Instagram است؟ آیا به این شش نفر فرصت می دهید؟ بیایید و در گرم که ما در آن اشتراک بسیاری از موارد زیر را در @ go.milkshake به اشتراک می گذاریم ، به ما بپیوندید. و فراموش نکنید که به سرعت در همه دروس مدرسه اینستاگرام ما باشید. پشیمان نخواهید شد

https://milkshake.app/school-of-instagram/plan-content/instagram-stories-apps/

برچسب‌ها: اینستاگرام ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت طراحی لوگو شما چقدر باید باشد؟
یک شنبه 20 تير 1400 ساعت 10:48 | بازدید : 182 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

اجازه دهید صادقانه باشد. این یک سوال بارگیری شده است. و جوابی که می گیرید تقریباً به کسی که می پرسید قیمت طراحی لوگو بستگی خواهد داشت. امروز ما به قیمت هایی نگاه خواهیم کرد که مردم اغلب می گویند قیمت مناسب یک آرم است.

اخیراً با یک پست وبلاگ قدیمی در مورد همین موضوع روبرو شدیم. نویسنده استدلال کرد که اگر یک صاحب مشاغل کوچک می خواهد آرم خود را طراحی کند ، باید موارد زیر را خرج کند:

نرم افزار Adobe Illustrator: 599 دلار
Wacom Tablet (یک قرص طراحی شده توسط طراحان): 99 دلار
iMac اپل 27 اینچی: 1799.00 دلار

به این موارد هزینه مدرک طراحی گرافیک از یک کالج چهار ساله و قیمت طراحی آرم شخصی خود را در ده ها هزار دلار اضافه کنید.

از یک آژانس طراحی بپرسید که چه مبلغی را برای یک آرم دریافت می کنند و احتمالاً چیزی در محدوده 5000 تا 10،000 دلار یا بیشتر خواهید شنید. اگرچه این ارقام غالباً شرکتهای درجه یک طراحی هستند که شرکتهای جهانی مانند فیس بوک و اینتل استخدام کرده اند. این روزها هزینه وب سایت هایی که خدمات طراحی لوگو - مانند Deluxe - از طریق یک طراح حرفه ای آرم ارائه می دهند ، 99 دلار است.

از یک طراح مستقل بپرسید ، آنها به شما می گویند 5-10 هزار دلار برای یک آرم بسیار زیاد است. آنها می توانند چند هزار دلار پس انداز کنند. کار با آنها ، قیمت آرم شما فقط باید 1200 دلار باشد.

به صورت آنلاین جستجو کنید و بسته به سایت ، احتمالاً سازنده آرم DIY برای هر چیزی از 5 تا 300 دلار پیدا خواهید کرد.

این یک محدوده قیمت عظیم برای همین مورد است. (در حقیقت ، شما وقتی 50،000 دلار هزینه می کنید همان چیزی را ندارید که با 50 دلار هزینه می کنید ، اما در عرض یک دقیقه به آن می رسیم.)

خوب کدام یک درست است؟ هزینه یک آرم برای شما چقدر است؟

برای پاسخ به این س questionال چند راه وجود دارد. این ابتدا با طرح یک سوال دیگر است:

ارزش داشتن لوگو برای شما چیست؟
اگر در حال شروع یک فعالیت جدید هستید و برای شروع کار فقط به کارت ویزیت یا وب سایت احتیاج دارید ، ممکن است یک آرم جدید بالاترین اولویت برای بودجه محدود بازاریابی شما نباشد. در این صورت ، ارزش شما برای پروژه خود نسبتاً پایین است - شاید چند صد دلار.

اما اگر یک طراحی لوگوی جدید باعث می شود شما و تجارتتان حرفه ای تر به نظر برسید و مشتریان جدیدی را به خود جذب کنید و سالانه 10 هزار دلار اضافی به همراه داشته باشید ، ممکن است استدلال کنید ارزش آرم شما چندین برابر 10 هزار دلار است.

اما قیمت گذاری آرم از این طریق کمی شبیه قیمت انگشتر الماس است که بر اساس ارزش نامزد شما برای شما ارزش دارد. 300 دلار؟ 100000 دلار؟ شما واقعاً نمی توانید قیمت منصفانه ای در این باره بگذارید.

هزینه طراحی آرم چقدر است؟
روش دیگر برای پاسخ به سوال "چه هزینه ای برای یک آرم دارد" ، در نظر گرفتن هزینه تولید یک آن است. این همان کاری است که پست وبلاگی که در بالا ذکر کردم سعی دارد انجام دهد (به نوعی ژامبون).

اگر یک طراح هر ساعت 50 دلار شارژ کند و شش ساعت روی آرم شما کار کند ، هزینه این پروژه 300 دلار است. به نظر منصفانه می رسد ، اما اگر طراح شما دو ساعت به تحقیق درباره آرم های مورد استفاده رقبا بپردازد ، دو ساعت دیگر برای درک واقعی تجارت شما و دو ساعت دیگر برای رسیدن به سه یا چهار مفهوم طراحی چه اتفاقی می افتد؟ 300 دلار از بین رفته است و طراح شما دیگر فرصتی برای بررسی ایده های مختلف یا ارائه تجدید نظر در طرح شما ندارد. این خوب نیست.

اگر می خواهید مفاهیم طراحی بیشتری را مشاهده کنید ، یا باید هزینه کمتری برای وقت طراح خود پرداخت کنید (که به معنای یک طراح باتجربه تر است) و یا برای ساعت های بیشتری هزینه کنید (که به معنای یک طراحی گران تر است).

از این منظر ، شما به سرعت می توانید ببینید که چرا یک طراح خوب به شما می گوید هزینه یک آرم باید چیزی در حدود 1200 دلار یا بیشتر باشد.

آنچه برای پول خود دریافت می کنید
احتمالاً یک یا دو مقاله آنلاین دیده اید که جزئیات آنچه شرکت های مختلف برای آرم های خود پرداخت کرده اند را نشان می دهد. نایک 35 دلار پرداخت کرد. پپسی اخیراً بیش از 1 میلیون دلار پرداخت کرده است.

وقتی شرکت های بزرگ صدها هزار دلار برای یک آرم پرداخت می کنند ، بسیار بیشتر از یک آرم خرید می کنند. این قیمت معمولاً شامل هزینه های گروه های متمرکز ، گرافیک محیطی ، تدوین استانداردهای نام تجاری و موارد دیگر است. حتی باهوش ترین مدیر ارشد بازاریابی نیز نمی تواند این همه هزینه را برای یک آرم صرف کند ، اگر تنها چیزی که به آنها می رسد چند پرونده طراحی باشد.

از طرف دیگر ، یک صاحب مشاغل کوچک 30 یا حتی 100 دلار برای یک آرم هزینه می کند (یا حتی به آنها نیاز ندارد) استانداردهای تجاری و گروه های متمرکز. به هر حال توانایی پرداخت آن چیزها را ندارد. اما ممکن است او کل بودجه خود را خرج کند و پرونده های با وضوح بالا یا حق استفاده از آرم خود را دریافت نکند. این به مراتب بدتر از صرف بودجه هنگفت است.

نکته اصلی این نیست که شما چقدر هزینه می کنید ، بلکه این است که شما در هنگام کار با طراح خود ارزش مورد نیاز خود را دریافت می کنید. اگر فقط به یک پرونده با یک طرح ساده برای راه اندازی تجارت خود نیاز دارید ، حتی هزینه چند صد دلاری برای یک آرم ممکن است زیاد باشد.

چگونه در طراحی لوگو خود صرفه جویی کنیم
بیشتر ما در یک شرکت بزرگ کار نمی کنیم یا از بودجه های عظیم طراحی لذت نمی بریم. ما در دنیای واقعی زندگی می کنیم. بنابراین در اینجا چند نکته برای دریافت بیشترین آرم برای پول خود آورده شده است:

1. بدانید که چه چیزی نیاز دارید. اگر برای اثبات یک مفهوم فقط به یک آرم ساده نیاز دارید ، مطمئناً بهتر است آرم خود را بسازید تا اینکه برای یک آژانس طراحی هزینه کنید. این مقاله پیوندی را بررسی کنید تا در صورت لزوم بدانید

یک طراح استخدام کنید یا لوگوی خود را بسازید.

2. "آرم شروع کننده" را در نظر بگیرید. قبل از اینکه صدها یا هزاران دلار صرف یک آرم برای یک ایده تجاری کنید که مطمئن نیستید عملی می شود ، با استفاده از یک ابزار خودتان یک طراحی اساسی ایجاد کنید که بعداً بعد از دیدن آن می توانید آن را به روز کنید. موفقیت تعداد کمی از آنها در آنجا وجود دارد ، اما Logomaker مورد علاقه اصلی ماست.

3. از سایت های مسابقه صرف نظر کنید. آنها قول می دهند گزینه های زیادی به شما بدهند و در هزینه های شما صرفه جویی می کنند ، اما آنچه اغلب دریافت می کنید غیر اصیل است (که بعضاً از شرکت های دیگر کپی می شود) یا غیرقابل اجرا است. بهتر است طراحی خود را ایجاد کنید و بعداً طرحی را استخدام کنید که می توانید با قدم بعدی قدم بعدی را بردارید. در کوتاه مدت پس انداز خواهید کرد و در پایان آرم بهتری دریافت خواهید کرد.

4. قبل از خرید در اطراف خرید کنید. اگر آماده کار با یک طراح عالی هستید ، به هر حال ، این کار را انجام دهید. برای بررسی نمونه کارها از بهترین طراحانی که می شناسیم ، به logodesign.com مراجعه کنید. شما با نرخ مناسب طراحی عالی خواهید داشت.

5. مطمئن شوید که پرونده هایی با وضوح بالا دریافت کرده اید. برخی از سایت ها قول طراحی آرم را با هزینه ای کمتر از 5 دلار می دهند. اما اگر می خواهید پرونده های قابل استفاده داشته باشید ، آنها هزینه هایی را به شما نزدیک می کنند که قیمت آنها را به 100 دلار نزدیک می کند. به نظر می رسد طعمه و سوئیچ ، درست است؟ هرجایی که برای دریافت طرح آرم خود انتخاب کردید ، حتماً یک فایل برداری (EPS یا AI) دریافت کنید. اگر این گزینه نیست ، وقت خود را تلف نکنید.

https://www.logomaker.com/blog/2014/06/18/much-logo-design-cost/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نحوه کسب فالوور رایگان و کسب درآمد از اینستاگرام
شنبه 19 تير 1400 ساعت 23:51 | بازدید : 173 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

اگر می خواهید با نمایه Insta خود درآمد بیشتری کسب کنید ، نمی توانید سرمایه گذاری در اینستاگرام ، کسانی که دکمه «اطلاعات بیشتر» یا برنامه هایی برای پیروان پیروزی دارند نادیده بگیرید. از طرف دیگر ، سرمایه گذاری در این خدمات همیشه امکان پذیر نیست ، به خصوص اگر تازه کار خود را شروع کرده اید. اما چگونه پیروان فاقد اینستاگرام پیروز می شوند؟

با وجود کاهش های اخیر در دسترسی به پست ، شما هنوز هم می توانید بدون صرف هزینه ای ، یک پایه پیروی برای پروفایل خود ایجاد کنید. همانطور که پیروان شما رشد می کنند ، توصیه می کنیم برای افزایش نمایه و افزایش شانس خود برای انجام مشاغل جدید ، بودجه ای اختصاص دهید.



در حالی که این روز هنوز کافی نیست ، دستان خود را آلوده کنید تا با این نکات و ترفندهای رایگان برای دنبال کنندگان اینستاگرام ، پروفایل خود را عالی کنید.

 

فهرست مطالب [Mostrar]



1. بیو خود را بهینه کنید
اولین کاری که هنگام ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام انجام خواهید داد ، ایجاد یک بیوگرافی در مورد خودتان است. انتخاب نام کاربری ، عکس پروفایل ، توضیحات مختصر و پیوند به سایت شما بخشی از اطلاعاتی است که باید وارد کنید.

فکر نکنید فقط گذاشتن عکس از خود و نوشتن هر چیزی کافی است ، زیرا اینگونه نیست!

اگرچه ساده است اما بهینه سازی bio شما پیدا کردن شما را در جستجوهای اینستاگرام آسان می کند. بنابراین سعی کنید از نام خود یا نام تجاری خود استفاده کنید.

در توضیحات خود ، سعی کنید مختصر باشید و به کاربران اینستا نشان دهید که چه کاری انجام می دهید یا می فروشید. اگر می خواهید به پیروان خود بیاموزید که چگونه می توانند هر روز بصورت آنلاین درآمد کسب کنند ، مثلاً چیزی مانند "من به کارآفرینان یاد می دهم که یک تجارت را در اینترنت انجام دهند" یا "من به مردم می آموزم که چگونه از خدمات وب درآمد بیشتری کسب کنند." "



همچنین سعی کنید حداقل یک هشتگ در این فضا قرار دهید. این باید مربوط به میز کار شما باشد و از محبوبیت خاصی برخوردار باشد. اگر هنوز اطلاعات زیادی در مورد هشتگ ها ندارید ، برای شروع این لیست را که از 250 هشتگ محبوب اینستاگرام ساخته ایم ، بررسی کنید.

برای یادگیری نحوه به دست آوردن فالوور رایگان اینستاگرام با بهینه سازی بیو ، این آموزش کامل را ببینید!

 

2. بیاموزید که چگونه ایده های ارسال را بدست آورید
سازگاری مهمترین مهارت برای کسانی است که می خواهند محتوای خود را در رسانه های اجتماعی زندگی کنند. بنابراین ، یادگیری نحوه تولید ایده های پست به راحتی برای ایجاد دستور کار و سازگار نگه داشتن محتوا در نمایه شما ضروری است.

برای ایده های بیشتر ، هر بار که ایده جدیدی دارید ، یک دفترچه یادداشت یا برنامه به همراه داشته باشید تا یادداشت برداری کنید و آنها را در بایگانی قرار دهید. هنوز مطمئن نیستید که چگونه شروع به کار کنید؟

سپس این ایده های ارسال اینستاگرام را که در مقاله به نمایش گذاشته ایم ، بنویسید!

 

3. با این ایده ها تقویم محتوایی ایجاد کنید.
آیا توصیه ای را که ما برای یادداشت برداری از هر ایده پستی داشته ایم می دانید؟ این جایی است که آنها خواهند رفت. در آن می توانید زمان تولید پست و زمان بندی ارسال آن را برنامه ریزی کنید.

به دلایل زیر توصیه می شود یک تقویم انتشاراتی سازمان یافته داشته باشید:

1 - بدون دانستن اینکه چه چیزی ارسال کنید ، گم نخواهید شد.



2 - بدانید چه زمانی نیاز به جستجوی ایده های جدید برای ارسال دارید.

3 - فضای بیشتری برای ایجاد آرام و بدون نیاز به کار سریع و بد پست های خود دارید.

بنابراین برنامه خوب قدیمی را دست کم نگیرید. یا اگر ترجیح می دهید ، می توانید برای پیگیری پیام های خود ، این برنامه های زمان بندی ارسال اینستاگرام را بررسی کنید.

 

4. بهترین زمان ارسال پست در Insta را مطالعه کنید
چندین فرمول معجزه آسا در مورد زمان ایده آل برای برنامه ریزی ارسال های Insta خود مشاهده خواهید کرد. آنها را باور نکنید.

بهترین زمان ثابت برای ارسال وجود ندارد. این زمان به عادت های مخاطبان شما بستگی دارد و فقط یک راه وجود دارد که بدانید بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است: سعی کنید!



ابزارهای متریک اینستاگرام با تجزیه و تحلیل ساعات و روزهای درآمد از اینستاگرام هفته که فعالیت فالوورهای شما بیشتر است ، می توانند در این کار به شما کمک کنند. این زمان ها را ارزیابی کنید و با توجه به نتایجی که به دست می آورید برنامه خود را تغییر دهید.

اگر در کشورهای دیگر طرفداران زیادی دارید ، باید در برنامه ریزی خود منطقه زمانی را نیز در نظر بگیرید. به این ترتیب ، شما می توانید با کسانی که در کشور خود هستند و با طرفداران بین المللی خود ارتباط برقرار کنید.

با خواندن این مقاله کامل که به شما در مورد چگونگی پیدا کردن بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام می آموزد ، بیشتر بیاموزید!

 

5. در محتوای خود ثابت قدم باشید.


شما قبلاً می دانید که چگونه ایده ها را برای پست ها یادداشت کنید ، اهمیت تنظیم یک تقویم تحریریه برای اینستاگرام خود و مطالعه بهترین زمان برای ارسال. یعنی شما از قبل همه ابزارها را برای انتشار مداوم مطالب در اختیار دارید.

به یاد داشته باشید که ثابت قدم بودن با پایداری متفاوت است. فقط کافی است در انتشار یک پست در روز پافشاری کنید. انجام این کار دستورالعمل ایجاد پست های بد است که نتایج کمی به بار می آورد.

سازگار بودن به معنای ارسال اغلب ، اما با یک استاندارد کیفیت است که به شما امکان می دهد پروفایل شما رشد کند و پیروان خود را از طریق instagram رایگان و حتی بهتر ، سریع کسب کنید.

https://instagrammarketing.jimdosite.com/

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 102
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 259
بازدید کل : 2676
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 102
:: بازدید هفته : 103
:: بازدید ماه : 259
:: بازدید سال : 1210
:: بازدید کلی : 2676