نحوه سفارش طراحی لوگو: راهنمای نهایی
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
نحوه سفارش طراحی لوگو: راهنمای نهایی
سه شنبه 27 مهر 1400 ساعت 13:31 | بازدید : 206 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

آیا تا به حال یک مارک بزرگ بدون لوگو دیده اید؟ نه؟ دلیلش این است که هیچ کدام وجود ندارد. لوگو تأثیر عمده ای بر نحوه درک مشتریان از نام تجاری شما دارد. بنابراین به طور طبیعی ، شما می خواهید لوگوی شما برجسته باشد. اما چگونه به آنجا می رسید؟

در اینجا مهمترین مراحل طراحی لوگو آمده است:


-
شاید از خود بپرسید: چگونه می توانم لوگوی خودم را طراحی کنم؟ اینها مراحلی است که باید دنبال کنید:

درک کنید که چرا به لوگو نیاز دارید
هویت برند خود را مشخص کنید
برای طراحی خود الهام بگیرید
رقابت را بررسی کنید
سبک طراحی خود را انتخاب کنید
نوع مناسب لوگو را پیدا کنید
به رنگ توجه کنید
تایپوگرافی مناسب را انتخاب کنید
با طراح خود ارتباط برقرار کنید
گزینه های آرم خود را ارزیابی کنید
هنگام طراحی لوگو چه کارهایی نباید کرد؟
طراحی لوگوی خود را با نام تجاری خود ادغام کنید
1. درک کنید که چرا به یک لوگو نیاز دارید. و چرا باید عالی باشد.
-
مثال برای نحوه طراحی لوگو با در نظر گرفتن طراحی هویت برند
یک لوگوی کامل و طراحی هویت نام تجاری برای امور تجاری ، طراحی شده توسط nnorth
تجارت واقعاً شبیه دوستیابی است - شما سعی می کنید مشتریان مناسب را جذب کرده و آنها را مجبور کنید که عاشق برند شما شوند. بنابراین لوگوی خود را مانند تصویری که در مشخصات دوستیابی خود دارید تصور کنید. این چیزی است که باعث می شود مردم علاقه مند شوند و سعی کنند اطلاعات بیشتری در مورد شما کسب کنند (یا انگشت خود را به سمت چپ بکشید زیرا شما طرفدار آنها نیستید). بنابراین شما می خواهید بهترین ظاهر خود را داشته باشید ، درست است؟


کتاب الکترونیکی رایگان را بارگیری کنید و بیاموزید که چگونه لوگوی مناسب را ایجاد کنید!
ایمیل خود را برای دریافت کتاب الکترونیکی لوگو ، همراه با نکات خلاقانه ، منابع و تبلیغات گاه به گاه (که می توانید در هر زمان انصراف دهید) وارد کنید.

کتاب الکترونیکی بگیرید!
با تکمیل این فرم ، شما با شرایط خدمات و خط مشی رازداری ما موافقت می کنید. این سایت توسط reCAPTCHA محافظت می شود و خط مشی رازداری Google و شرایط خدمات Google اعمال می شود.

لوگوی شما بر اولین تصوری که کسب و کار شما ایجاد می کند تأثیر بسزایی خواهد داشت: به مشتریان شما اطلاعات مربوط به نام تجاری شما را می دهد و به آنها اطلاع می دهد که برای آنها مناسب است یا خیر.

از آنجا که لوگوی شما بخش مهمی از نام تجاری شما است ، می خواهید مطمئن شوید که به خوبی انجام شده است. تمام مواد مارک تجاری شما لوگوی شما را روی آنها خواهد داشت. از طریق وب سایت ، بسته بندی و کارت ویزیت شما به مشتریان شما خیره می شود. حسابش کن! یک طراحی لوگو عالی و حرفه ای نه تنها قدرت انتقال آنچه شما به آن اشاره دارید را دارد. این نیز اولین تأثیر خوبی را بر جای می گذارد و به شما کمک می کند از رقبا متمایز شوید.

2. هویت برند خود را مشخص کنید
-
لوگوی قهوه مینیمالیستی با تصاویر قهوه
طراحی لوگو برای قهوه تخصصی بومی توسط ساوا استویک.
شما می خواهید لوگوی شما نشان دهنده شخصیت برند شما باشد. و برای انجام این کار ، ابتدا باید درک کنید که شخصیت اصلی برند شما چیست. هنگامی که ایده روشنی از آنچه شما را منحصر به فرد می کند و برند شما در مورد چیست ، برای شما بسیار آسان تر خواهد بود که انتخاب های طراحی را تکمیل و تکمیل کنید.

در اینجا چند س questionsال وجود دارد که می توانید از خود بپرسید تا به هویت نام تجاری خود برسید:

چرا ما این تجارت را شروع کردیم؟
باورها و ارزشهایی که برای ما به عنوان یک شرکت مهم هستند چیست؟
ما چه کاری را بهتر از دیگران انجام می دهیم؟
چه چیزی ما را خاص می کند؟
اگر بتوانیم نام تجاری خود را در سه کلمه توصیف کنیم ، آنها چه خواهند بود؟
سه کلمه ای که می خواهیم مشتریان ما برای توصیف ما به کار ببرند چیست؟
3. برای طراحی خود الهام بگیرید
-
سخت ترین قسمت فرایند طراحی می تواند جستجوی الهام از لوگو باشد. خوشبختانه ما نکاتی را برای شما ارائه کرده ایم که کار را بسیار آسان می کند.

با طوفان فکری شروع کنید
طراحی لوگوی Lightbulb برای idearoute
طراحی لوگو برای idearoute توسط brandsformed®.
شاید شما فردی مفهومی هستید و دوست دارید شروع به جمع آوری ایده های شفاهی کنید. یک جلسه طوفان فکری مناسب می تواند همان چیزی باشد که شما نیاز دارید تا ظاهر و احساسی را که برای رسیدن به آن تلاش می کنید مشخص کنید. در اینجا سه ​​مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین ایده های لوگو خلاقانه را ترسیم کنید:

1. قوانین طوفان فکری را دنبال کنید: طوفان مغزی شامل بیرون کشیدن همه ایده ها (حتی ایده های واقعاً بد) و نوشتن آنها است. حتی یک ایده وحشتناک می تواند باعث گفتگو شود که منجر به یک راه حل نابغه می شود.

2. مانند مخاطبان خود فکر کنید: لیستی از کلمات که مارک تجاری شما را توصیف می کند و چگونه می خواهید درک شود ، تهیه کنید. مانند یک فرد در جمعیت مورد نظر خود فکر کنید و همیشه به یاد داشته باشید که چه چیزی برای او مهم است.

3. همه را درگیر کنید: یک طوفان فکری یک نفر خوب است ، اما تنها تنوع باعث ایجاد جادو می شود. افرادی را از هر بخش یا حتی دوستان و شرکای تجاری بیاورید. هرچه دیدگاه های بیشتر ، بهتر است.

لوگوی مرد غارنشین
لوگوی Crypto Caveman طراحی شده توسط Virtuoso ”
لوگوی زنبور عسل
لوگوی سفر شیرین طراحی شده توسط تری بوگارد
وقتی نوبت به طوفان فکری آرم شما می رسد ، نترسید که بیرون از جعبه فکر کنید و کمی متفاوت باشید. ببینید چگونه logos li

آیا ایده های Crypto Caveman و Sweet Trip هوشمندانه ایده هایی را ترکیب می کنند که لزوماً با یکدیگر مرتبط نخواهید بود - مانند ارزهای رمزنگاری شده و افراد غارنشین یا زنبور عسل و سنجاق روی نقشه؟ این انتخاب لوگوهای اصلی به آنها کمک می کند تا شخصیت خود را بیان کرده و از دیگران متمایز شوند.

تابلوی روحیه بسازید 

ناراحت نباش! این راهنمای مفید هر آنچه را که باید برای طراحی لوگوی مناسب برای شما و کسب و کار خود بدانید سفارش طراحی لوگو به شما رایان طرح آموزش می دهد. از تعریف هویت نام تجاری خود و درک آنچه که یک لوگوی عالی می سازد ، گرفته تا انتخاب طراحی مناسب و حرکت در روند طراحی ، نحوه طراحی لوگو را بخوانید.


اگر شما یک فرد بصری هستید ، تخته خلقی ممکن است ابزار مناسبی برای الهام گرفتن از شما باشد. می توانید با قطع و سنجاق کردن تصاویر چاپ شده یا ایجاد یک صفحه دیجیتالی ، یک صفحه واقعی ایجاد کنید (Pinterest در اینجا انتخاب واضح است). به سادگی تمام تصاویری را که احساس می کنید به سمت آنها کشیده شده اید جمع آوری کنید - اینها می توانند لوگوهای دیگر ، ترکیب رنگ ، تصاویر یا گرافیک باشند ، وحشی شوند! خواهید دید ، هیئت مدیره خلق و خوی شما نشان می دهد که در چه زمانی به دنبال چه سبک و ویژگی های طراحی هستید. برای شروع به مکان خوبی نیاز دارید؟ پیشنهاد می کنیم گالری الهام بخش آرم 99designs را بررسی کنید.

لوگوی سبزیجات
لوگوی Simply Rooted طراحی شده توسط Virtuoso »
لوگوی ناهموار
لوگوی Rugged که توسط KaWolfram طراحی شده است
به نحوه تجسم کسب و کار خود در لوگوی خود فکر کنید. Simply Rooted همه چیز مربوط به غذاهای محلی و معمولی است و لوگوی قدیمی آنها کاملاً منعکس کننده سبزیجات ریشه ای دستی است. اگر برای زیبایی مشابه تلاش می کنید ، ممکن است تخته خلق و خوی شما شامل تصاویری از لوگوهای قدیمی ، تصاویر دست ساز و اشکال و رنگ های ارگانیک باشد. یا نگاهی بیندازید که چگونه لوگوی Rugged هویت مارک "ناهموار" خود را با علامت کلمه ای جسورانه و خشن نشان می دهد ، اما همچنان شامل حال و هوای مجلل با جلوه طلا منعکس کننده است. تخته خلق و خوی شما به شما این فرصت را می دهد که همه این عناصر را با هم جمع کنید.

4. رقابت را بررسی کنید
-
بهترین مکان برای سرقت ایده های قرض گرفتن؟ رقابت شما! آنچه را که در حال حاضر وجود دارد ، چه چیزی برای مخاطبان شما خوب کار می کند و از چه چیزهایی باید اجتناب کنید ، بررسی کنید. در حالی که به دنبال مشاغل دیگر هستید ، به این فکر کنید که چه چیزی آنها را از شما متمایز می کند و چگونه می توانید بر تفاوت ها در طراحی لوگو خود تأکید کنید.

مطمئن باشید که خود را به وضوح از رقبا متمایز می کنید. اگر همه مشاغل دیگر در صنعت شما تک رنگ می شوند ، شاید شما باید رنگی را انتخاب کنید تا برجسته شود. اگر بقیه سنتی هستند ، شاید یک لوگوی سرگرم کننده و مدرن توجه را به خود جلب کند.

لوگوی سرمایه گذاری خطرپذیر
لوگوی حسابداری کلاسیک برای Orthrus Ventures که توسط Genovius طراحی شده است
لوگوی امور مالی
لوگوی حسابداری مدرن برای Tidy Finance که توسط minimalexa طراحی شده است
لوگوی توستر
یک لوگوی حسابداری سرگرم کننده و سبک برای HotToast که توسط نویسنده طراحی شده است
سه لوگوی حسابدار بالا و نحوه ارتباط آنها با شخصیت مارک خود را بررسی کنید. لوگوی شیر برای Orthrus Ventures کلاسیک و قابل اعتماد است ، در حالی که آرم Tidy Finance مدرن و جالب به نظر می رسد. با این حال ، اگر می خواهید سرگرم کننده و نزدیک باشد ، بگذارید نان تست داغ با رنگ روشن و تصویر غریبانه شما را الهام بخشد.

5. سبک طراحی خود را انتخاب کنید
-
اکنون که ایده روشنی از نام تجاری خود دارید و از آن الهام گرفته اید ، زمان آن رسیده است که آن را به طراحی تبدیل کنید. بسیاری از عناصر مختلف در اینجا وجود دارد ، از رنگ ها ، اشکال و گرافیک گرفته تا تایپوگرافی. جداسازی هر یک از اجزای سازنده و کارهایی که می تواند برای لوگوی شما انجام دهد به شما کمک می کند تا گام به گام امور را پیش ببرید ، به جای اینکه به طور همزمان با کل طراحی غرق شوید.

هنگامی که به لوگو خود فکر می کنید ، اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که زیبایی طراحی مناسب را برای نام تجاری خود انتخاب کنید. هیچ سبکی برای همه مناسب نیست ، فقط آن چیزی است که برای مارک شما مناسب است.

مثال برای طراحی لوگو کلاسیک
یک لوگوی کلاسیک و جاودانه برای Wolfcrest که توسط eLyateh طراحی شده است
کلاسیک
لوگوهای شیک می توانند سرگرم کننده و هیجان انگیز باشند ، اما می توانند به سرعت قدیمی به نظر برسند. یک سبک کلاسیک به شما قدرت ماندگاری بیشتری می دهد و می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان گسترده تری کمک کند. این زیبایی آن را ساده نگه می دارد و به پالت های رنگی ، گرافیکی یا فونت های عجیب و غریب روی نمی آورد. یک سبک کلاسیک به مردم می گوید که شما قابل اعتماد و روی زمین هستید.

نمونه ای برای طراحی لوگو با حالت یکپارچهسازی با سیستمعامل
یک لوگوی قدیمی جالب برای Timber Cafe که توسط Sava Stoic طراحی شده است
یکپارچهسازی با سیستمعامل یا پرنعمت
دلیلی وجود دارد که طراحی قدیمی و یکپارچهسازی با سیستمعامل مدتی است که مد شده است. آنها فوراً شما را به یاد گذشته می اندازند و احساسات نوستالژی عاشقانه را برمی انگیزند. یک آرم پرنعمت به مشتریان می گوید که تاریخ برای شما مهم است و هر چیزی که بفروشید درست انجام می شود. لوگوهای فرسوده و با دست نشان داده شده در پالت های قهوه ای و بژ به زیبایی این زیبایی را می پوشاند.

لوگوی فوق العاده
یک لوگوی هندسی فوق العاده مدرن و ساده برای Ultra ، طراحی شده توسط artsigma
مدرن و مینیمالیستی
برندها اغلب یک سبک تمیز و مینیمالیستی را برای ارتباط با شادابی و مدرن بودن خود انتخاب می کنند. این سبک از فضای سفید زیاد ، حداقل جزئیات و خطوط ساده استفاده می کند که اغلب باعث ایجاد لوگوهای براق و براق می شود. یک سبک مینیمالیستی و مدرن به مشتریان شما نشان می دهد که مارک تجاری شما به روز ، باحال است و می داند چه چیزی مهم است.

چگونه می توان یک لوگو را با مثال عجیب و غریب طراحی کرد
لوگوی رنگارنگ و غریب برای کاکتوس دست ساز طراحی شده توسط ananana14
سرگرم کننده و عجیب و غریب
این یک انتخاب محبوب برای مارک های دارای مشتری هدف جوان (یا جوان با قلب) است. سرگرم کننده a

سبک عجیب و غریب تمایل به رنگارنگ و جذاب دارد و اغلب از نمادها یا تصاویر برای ایجاد روحیه مثبت و دوستانه استفاده می کند. به دنبال یک طلسم عجیب یا یک تصویر شیرین بروید تا شخصیت سرگرم کننده مارک شما نمایان شود.

لوگوی دست کشیده
لوگوی دست ساز برای Windhorst که توسط bo_rad طراحی شده است
دست ساز و دست ساز
سبک دست ساز پیام واضحی را منتقل می کند: این مارک فردی است و نشان دهنده کیفیت دست ساز است. این سبک در ترکیب با زیبایی شناسی دیگر ، مانند پرنعمت ، به خوبی کار می کند تا پیام را به خانه برساند. اما می توان آن را با سبک های مینیمال و سرگرم کننده و همچنین ظاهری ساده و پیچیده یا روشن و جوان پسند ترکیب کرد.

نمی توانید فقط یکی را انتخاب کنید؟
البته این سبک ها متقابلاً منحصر به فرد نیستند: فقط آنها را با نام تجاری خود ترکیب کرده و مطابقت دهید. به عنوان مثال ، نام تجاری شما می تواند همزمان دست ساز و سرگرم کننده باشد ، فقط کافی است نگاهی بیندازید که چگونه لوگوی عجیب و تصویری The Crafting Cactus آن را از بین می برد.

6. نوع مناسب لوگو را پیدا کنید
-
علاوه بر سبک کلی ، 7 نوع لوگو اصلی وجود دارد که می توانید هنگام ایجاد لوگو خود انتخاب کنید. شما می توانید یکی را انتخاب کنید که مناسب نام شرکت شما یا زیبایی کلی آن باشد یا آنها را با یکدیگر ترکیب کنید تا چیزی منحصر به فرد ایجاد کنید.

نمونه آرم حروف برجسته
Lettermark for Mark & ​​Scribe با گرافیک میلی متر طراحی شده است
نمونه آرم wordmark
Wordmark for One طراحی شده توسط artsigma
علامت های حروف (یا آرم های تک نگاره)
آرم های Lettermark می توانند برای ساده سازی لوگوی شرکت شما عالی باشند ، به خصوص اگر نام شما بسیار طولانی باشد یا به سختی به خاطر سپرده شود. بسیاری از مشاغل انتخاب می کنند که با حروف اول کار کنند ، فقط به HP ، CNN یا H&M فکر کنید. این تک نگاره ها می توانند برای لوگوهای مینیمالیستی عالی باشند ، اما به یاد داشته باشید که آنها در بیان موضوع کسب و کار شما چندان خوب نیستند.

علامت کلمات (یا انواع لوگو)
علامت کلمات یک راه بسیار ساده برای استفاده از نام شرکت شما به عنوان لوگو است. برای اهمیت دادن به شخصیت و شناخت آنها ، همه آنها درباره تایپوگرافی هستند - فقط به لوگوی علامت کلمه برای ONE نگاه کنید. اگر نامی عالی برای نام تجاری خود دارید ، این می تواند راهی عالی برای قرار دادن آن در پیش زمینه باشد.

علامت تصویری
علامت تصویری برای طوفان طراحی شده توسط Spoonlancer
لوگوی انتزاعی
لوگو چکیده برای Printy طراحی شده توسط artsigma
لوگوی طلسم
Mascot for Gadget Mole طراحی شده توسط 3AM3I
علائم تصویری (یا نمادهای لوگو)
علائم تصویری یا نمادهای لوگو همان چیزی است که ما هنگام شنیدن کلمه "لوگو" به آن فکر می کنیم. آنها تصاویری نمادین هستند که به راحتی قابل تشخیص هستند و نشان دهنده نام تجاری شما با یک تصویر هستند. شما می توانید چیزی ساده تر یا پیچیده تر انتخاب کنید ، اما مطمئن شوید که نمادی را انتخاب می کنید که ارتباط منحصر به فردی با نام تجاری شما ایجاد می کند. اغلب اینها با یک علامت کلمه جفت می شوند (بله می دانید ، بنابراین مشتریان نام شما را می شناسند ... حداقل تا زمانی که از نظر تشخیص نام تجاری با Apple و Target همسو باشید).

منبع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 277
بازدید کل : 2694
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 121
:: بازدید ماه : 277
:: بازدید سال : 1228
:: بازدید کلی : 2694