از کاشت ابرو چه انتظاری باید داشت؟ بهترین مرکز کاشت ابرو
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
از کاشت ابرو چه انتظاری باید داشت؟ بهترین مرکز کاشت ابرو
شنبه 15 آبان 1400 ساعت 18:15 | بازدید : 207 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

دوره نقاهت برای کاشت ابرو نسبتا سریع است. در چند روز اول متوجه پوسته پوسته شدن اطراف ابرو خواهید شد. مهم است که اینها را انتخاب نکنید.

ممکن است لازم باشد تا 3 هفته پس از جراحی از ورزش شدید اجتناب کنید. در صورت مشاهده هرگونه خونریزی، تورم یا چرک در محل با جراح خود تماس بگیرید.

بعد از چند هفته شاهد ریزش موهای کاشته شده خواهید بود. این کاملا طبیعی است. موهای جدید ابروی شما باید طی چند ماه آینده شروع به رشد کنند. در این بین، ممکن است لازم باشد موهای کاشته شده را تا اندازه ابرو کوتاه کنید.


اقدامات احتیاطی و عوارض جانبی
یکی از خطرات بالقوه کاشت ابرو این است که فولیکول‌های موی جدید جذب نمی‌شوند. در چنین مواردی، ممکن است مجبور شوید این روش را دوباره در آینده انجام دهید.

خطرات مرتبط با خود جراحی نیز وجود دارد. با جراح خود در مورد عوارض احتمالی زیر صحبت کنید:

خون ریزی بیش از حد
آسیب عصبی
ورم
کبودی
عفونت
جای زخم
قبل از کاشت ابرو، جراح سابقه پزشکی شما را با شما بررسی می کند. حتماً هرگونه بیماری زمینه‌ای و همچنین هر دارو یا مکملی را که در حال حاضر مصرف می‌کنید فاش کنید.

کاشت ابرو ممکن است در موارد زیر مناسب نباشد:

آلوپسی آره آتا
تریکوتیلومانیا
اختلالات خونریزی
سابقه عوارض مربوط به جراحی زیبایی
قیمت آن چند است؟
کاشت ابرو یک روش "غیر پزشکی" در نظر گرفته می شود. این بدان معنی است که معمولاً تحت پوشش بیمه درمانی نیست. بهترین مرکز کاشت ابرو کاشت ابرو مشابه سایر روش های زیبایی از جمله تزریقی است.

قیمت دقیق کاشت ابرو بر اساس نیازهای فردی شما، ارائه دهنده و محل زندگی شما متفاوت است. به طور متوسط، این روش ممکن است از 3000 تا 6000 دلار هزینه داشته باشد. هزینه های اضافی مربوط به خود مرکز، جراح و متخصص بیهوشی (در صورت نیاز) در برآورد گنجانده شده است.

یک استثنا در قاعده بیمه سلامت این است که کاشت ابرو شما به دلیل ریزش مو در اثر تصادف یا یک بیماری زمینه ای ضروری تشخیص داده شود. اگرچه چنین مواردی کمتر رایج است. شما همچنان مسئول هرگونه پرداخت و کسورات مورد نیاز در طرح بیمه خود خواهید بود.

همچنین مهم است که از هزینه های احتمالی خارج از روش اولیه آگاه باشید. به عنوان مثال، اگر پس از مرحله بهبودی مایل به کاشت ایمپلنت های اضافی هستید، باید هزینه آن را به ازای هزینه های ارائه دهنده خود بپردازید.

 

بسیاری از ارائه دهندگان گزینه های پرداخت برای کمک به بیماران خود برای جبران هزینه های عمل زیبایی خود دارند. این ممکن است به شکل تخفیف های ویژه، تامین مالی یا طرح های پرداخت باشد. قبل از رزرو کاشت ابرو از ارائه دهنده خود در مورد این گزینه ها سوال کنید.

کجا باید این روش را انجام دهید؟
کاشت ابرو توسط جراحان پوست، زیبایی یا پلاستیک انجام می شود. یک پزشک ممکن است جراحی را در یک مرکز سرپایی یا یک آبگرم پزشکی انجام دهد.

این ایده خوبی است که قبل از انجام این روش، برای ارائه دهنده مناسب خرید کنید. از جراح در مورد اعتبار و تجربه خود بپرسید. در حالت ایده‌آل، آنها همچنین باید مجموعه‌ای از کار داشته باشند تا به شما نشان دهند تا بتوانید مهارت‌های آنها را به دست آورید.

مشاوره فرصتی برای شماست تا به مجموعه کاری جراح آینده نگر نگاه کنید و در عین حال برای خود وقت بگذارید تا از آنها سؤال بپرسید. بسیاری از ارائه دهندگان مشاوره "رایگان" ارائه می دهند. شما موظف به رزرو این روش نیستید تا زمانی که یک جراح را پیدا کنید که راحت با او کار کنید.

در نهایت، هرگز نباید این روش را با یک ارائه دهنده نامعتبر به عنوان راهی برای صرفه جویی در هزینه انجام دهید. این نه تنها می تواند منجر به عوارض جانبی خطرناکی شود، بلکه احتمالاً از کار ناراضی خواهید بود و ممکن است مجبور شوید دوباره آن را انجام دهید.

اگر در پیدا کردن یک ارائه دهنده مشکل دارید، از یک متخصص پوست بخواهید که توصیه کند. همچنین می توانید از طریق انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، جراحان پلاستیک معتبر در منطقه خود را جستجو کنید.

 

منبع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 280
بازدید کل : 2697
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 280
:: بازدید سال : 1231
:: بازدید کلی : 2697