هزینه و نحوه طراحی سایت موسسه حقوقی
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
هزینه و نحوه طراحی سایت موسسه حقوقی
یک شنبه 18 مهر 1400 ساعت 11:20 | بازدید : 238 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

چگونه می توان عملکرد وب سایت خود را افزایش داد
عملکرد به قسمتهای تعاملی وب سایت شما و فرآیندی که مشتری باید برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود طی کند ، اشاره دارد. حدود 75 درصد از مصرف کنندگان اعتراف می کنند که بر اساس اعتبار وب سایت خود در مورد اعتبار شرکت قضاوت می کنند. برای جلوگیری از هرگونه منفی ناشی از وب سایت خود ، با عملکرد ساده شروع کنید.

در اینجا برخی از مهمترین عناصر طراحی وب سایت شرکت حقوقی شما برای عملکرد صحیح مورد نیاز است:

ناوبری آسان. ناوبری وب سایت شما باید به راحتی قابل درک و دنبال شود. به عنوان مثال ، هر عنوان صفحه باید دقیقاً آنچه را که بازدیدکنندگان شما از آن صفحه انتظار دارند ، بیان کند. ناوبری خود را در بالای وب سایت خود قرار دهید. برای صفحاتی که دارای صفحات فرعی هستند ، آنهایی را که در منوهای کشویی مربوط به پیمایش اصلی شما هستند ، قرار دهید.
نقشه سایت را تمیز کنید شامل نقشه سایت باشید که نقشه بصری صفحات وب سایت شما است. این به موتورهای جستجو مانند Google کمک می کند تا وب سایت شما را خزیده و بهینه سازی موتور جستجوی شما را افزایش دهد.
پیمایش کم بازدیدکنندگان وب سایت شما نمی خواهند برای همیشه آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند. در عوض ، آنها می خواهند سریع اسکن کنند. به طول صفحات وب سایت خود توجه داشته باشید و پیمایش را به حداقل برسانید.
تابع جستجو اگر بازدیدکنندگان شما به دنبال چیزی خاص در وب سایت شما هستند ، اغلب به دنبال نوار جستجو هستند. یک تابع جستجوی ساده اضافه کنید تا به مخاطبان کمک کنید اطلاعات مورد نیاز خود را سریع بیابند.
طراحی مناسب برای موبایل حدود 85 درصد از مصرف کنندگان فکر می کنند وب سایت موبایل یک شرکت باید از دسکتاپ خوب یا بهتر باشد. مطمئن شوید که طراحی وب سایت موسسه حقوقی شما واکنش گرا است ، به این معنی که به طور خودکار با اندازه صفحه نمایش دستگاههای مختلف متناسب است.
چرا باید یک وب سایت با در نظر داشتن دسترسی ایجاد کنید
هنگام ایجاد وب سایت خود ، حذف همه موانعی که ممکن است کاربران شما را از داشتن تجربه کاربری عالی باز دارد ، بسیار مهم است. این بدان معناست که بر قابلیت دسترسی تأکید کنید ، روشی که به کاربران معلول و بدون آن می تواند با محتوای شما به صورت یکپارچه درگیر شوند.

برای تصاویر خود از متون alt استفاده کنید. همه تصاویر باید دارای متن alt باشند تا خوانندگان صفحه بتوانند پیام تصویر را به کاربر منتقل کنند. اگر تصویر فقط برای اهداف تزئینی است ، متن alt را خالی بگذارید.
از سرصفحه ها استفاده کنید. با استفاده از خوانندگان صفحه برای اسکن ، سرصفحه ها محتوای شما را تجزیه می کنند.
برای همه محتوای ویدیویی از زیرنویس استفاده کنید. ویدئوها باید دارای زیرنویس یا اسکریپت مبتنی بر متن روی صفحه باشند.
افزودن ویژگی پیمایش ناوبری. شامل ویژگی ناوبری جست و خیز است که خوانندگان صفحه را قادر می سازد از خواندن ناوبری گاه دشوار وب سایت صرف نظر کنند.
مطمئن شوید پیوندها دارای اسامی توصیفی هستند. پیوندهای درون متنی باید توصیفی باشند و دقیقاً مشخص کنند که کاربر پس از کلیک روی پیوند از صفحه بعدی چه انتظاری دارد.
این نکات فقط آغاز راه است. دسترسی واقعی مستلزم یک ممیزی عمیق از وب سایت شما از داخل به خارج است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استانداردهای قابلیت دسترسی ، ابتکار دسترسی به وب را جستجو کنید.

صفحات اساسی که وب سایت های موسسه حقوقی شما به آن نیاز دارند
برای تحقق هدف از ارائه پیشنهاد ارزش منحصر به فرد و همچنین اطلاعات مربوط به شرکت و خدمات خود ، باید چند صفحه اساسی در وب سایت خود داشته باشید. این صفحات عبارتند از:

صفحه اصلی این صفحه احتمالاً اولین جایی است که بازدیدکنندگان شما به آنجا می رسند. این بهترین مکان برای جلب توجه مخاطبان و ایجاد اولین تأثیر عالی است.
در باره. صفحه درباره باید مأموریت ، چشم انداز و ارزشهای شما و همچنین آنچه شما را از سایر شرکتهای حقوقی در حوزه عمل خود منحصر به فرد می کند ، بیان کند.
بیو صفحه Bio درباره شما است ، چرا شما کاری را که انجام می دهید ، برای چه کسانی انجام می دهید و چگونه به طور خاص به مشتریان خود کمک می کنید.
خدمات. صفحه خدمات همه در مورد خدماتی است که ارائه می دهید و اینکه چگونه آنها به نفع مشتریان شما هستند.
مخاطب. یکی از مهمترین صفحات وب سایت شما ، صفحه تماس به بازدیدکنندگان این فرصت را می دهد تا برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرند.
افزایش ترافیک با مراجعه های آنلاین و آفلاین
همه ترافیک وب سایت بهترین ترافیک نیست. شما باید ترافیک واجد شرایطی را برای وب سایت خود ایجاد کنید که برای تبدیل آماده است. یکی از بهترین راه ها برای این کار تمرکز بر ارجاعات آنلاین و آفلاین است.

ترافیک ارجاع آنلاین خود را افزایش دهید
برای افزایش بازدیدکنندگان واجد شرایط وب سایت خود ، باید روند ارجاع آنلاین خود را افزایش دهید. ترافیک ارجاع از منابع آنلاین مانند سایر وب سایت ها و رسانه های اجتماعی ناشی می شود. برای افزایش ترافیک مراجعه آنلاین:

از دایرکتوری های آنلاین استفاده کنید و وب سایت ها را مرور کنید. تمرین خود را به فهرستهای حقوقی آنلاین اضافه کنید. همچنین ، تمرین خود را به وب سایت های مرور آنلاین مانند Yelp اضافه کنید. این وب سایت ها عملکرد شما را برای کسانی که در منطقه خود وکیل جستجو می کنند نشان می دهد. بعلاوه ، آنها وب سایت شما را برای اطلاعات بیشتر لیست می کنند.
از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. بله ، وکلا نیز باید از رسانه های اجتماعی استفاده کنند. با به اشتراک گذاری محتوای وب سایت خود به طور مداوم در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک و LinkedIn ، باعث ایجاد ترافیک به وب سایت خود خواهید شد.
از طریق منابع دیگر با محتوای آنلاین مشارکت کنید. درگیر محتوای آنلاین مانند فیلم ها ، پست های رسانه های اجتماعی ،

وبلاگ ها و موارد دیگر به عنوان مثال ، در مورد یک پست وبلاگ که وکیل دیگر آن را به اشتراک گذاشته است ، نظر دهید. به یاد داشته باشید ، مطمئن شوید که همه مشارکت های شما به محتوای اصلی اضافه شود.
محتوای قابل اشتراک گذاری با کیفیت بالا را منتشر کنید. هر بار که یک مشتری یا پیرو رسانه های اجتماعی محتوای شما را به اشتراک می گذارد ، در معرض دید مشتریان احتمالی قرار می گیرید. مطمئن شوید محتوایی که تولید می کنید از کیفیت بالایی برخوردار است و ارزش به اشتراک گذاری دارد. به عنوان مثال ، اینفوگرافیک ها عملکرد خوبی دارند و به راحتی به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته و مصرف می شوند.
یک برنامه ارجاع آفلاین برای مشتریان ایجاد کنید
درست مانند سایر مشاغل دیگر ، وکلا می توانند برنامه های ارجاع آفلاین قوی را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنند. برای ایجاد یک برنامه ارجاع آفلاین:

 

انگیزه خود را انتخاب کنید. تصمیم بگیرید که به مشتریانی که با موفقیت مشتری جدید را به کار شما ارجاع می دهند ، چه چیزی ارائه می دهید. این می تواند به سادگی یک درصد از نگهدارنده یا پیچیده باشد مانند شرکت در مسابقه ارجاع مبتنی بر مشتری.
یک فرایند ارجاع ساده ایجاد کنید. ارائه خدمات ارجاعی به مشتریان را آسان کنید. به عنوان مثال ، یک کد ارجاع ایجاد کنید که مشتریان جدید باید در فرم تماس وب سایت شما وارد کنند. این امر باعث ایجاد ترافیک در وب سایت و جذب مشتریان گرم می شود.
پیاده سازی یک ابزار ردیابی برای تشویق مناسب باید این ارجاعات را ردیابی کنید. می توانید از نرم افزار مدیریت تمرین که در حال حاضر استفاده می کنید استفاده کنید یا از ابزار CRM جدیدی استفاده کنید. اگر به تازگی در حال معرفی هستید ، یک برگه ساده Excel بهترین کار را می کند.
توصیفات و بررسی های آنلاین
بازدیدکنندگان وب سایت به نظرات آنلاین به اندازه یک توصیه شخصی اعتماد دارند. به همین دلیل مهم است که توصیفات را در وب سایت خود قرار دهید. برای به دست آوردن توصیفات مشتری ، کافی است آنها را بخواهید. آن را بخشی از روند خود قرار دهید. سپس می توانید یک صفحه اختصاصی برای توصیف به وب سایت خود اضافه کنید ، آنها را در سایر صفحات یا هر دو نشان دهید.

پست های وبلاگ ، پادکست و بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی است که شامل تولید محتوای باکیفیت و مفید برای تحریک علاقه به خدمات شما است. وب سایت شما تنها یک قطعه از پازل بازاریابی محتوا است. این مرکز محتوا است ، جایی که همه مطالب دیگر مانند پست های وبلاگ و پادکست ها به آنجا باز می گردند.

اهمیت داشتن وبلاگ
وبلاگ نویسی بخش مهمی از تلاش های بازاریابی محتوایی شماست ، حتی به عنوان یک شرکت حقوقی. وبلاگ ها به عنوان پنجمین منبع معتبر برای اطلاعات دقیق ، که برای مشتریان شما بسیار مهم است ، رتبه بندی شده اند. مشاغلی که روزانه پست می کنند 5 برابر بیشتر از کسانی که این کار را انجام نمی دهند ترافیک دارند. اگر این کافی نباشد ، وبلاگ نویسی باعث 55 درصد بازدیدکنندگان وب سایت بیشتر می شود.

وکلا مشغول هستند. به آن می رسیم. با این وجود ، زمانی که برای وبلاگ نویسی صرف می کنید با بازدهی بیشتر باز می گردد. زمان اولویت بندی آن فرا رسیده است.

زمان بندی را برای ایجاد محتوا برنامه ریزی کنید. با ایجاد زمان در تقویم خود ، برای ایجاد پست های جدید وبلاگ وقت بگذارید. هر هفته چند ساعت وقت بگذارید تا پست های خود را برنامه ریزی کرده ، بنویسید و زمان انتشار آنها را تعیین کنید. با چند پست در هفته شروع کنید و سپس افزایش دهید.
بازیابی مطالب قبلی هیچ دلیلی برای اختراع مجدد چرخ وجود ندارد. از محتوای قبلی برای تولید محتوای جدید استفاده کنید. به عنوان مثال ، یک وبلاگ قبلی بگیرید و اطلاعات بیشتری را برای عمیق تر کردن آن اضافه کنید. یا ، موضوعی را از وب سایت خود در یک پست وبلاگ گسترش دهید.
برون سپاری ایجاد محتوا اگر متوجه شدید که نمی توانید به تنهایی این کار را انجام دهید ، از کمک کمک بگیرید. تلاشهای ایجاد محتوا خود را به یک آژانس بازاریابی محتوا یا نسخه نویس حرفه ای برون سپاری کنید.
از پادکست برای افزایش ترافیک وب سایت های موسسه حقوقی استفاده کنید
حدود 51 درصد از آمریکایی ها به پادکست گوش داده اند و تقریباً یک چهارم آمریکایی ها به پادکست های هفتگی گوش می دهند. پادکست ها راه های ساده تری برای مصرف اطلاعات در حین حرکت ، محل کار یا استراحت در خانه هستند.

هر چند ایجاد یک تعهد ، در ابتدایی ترین سطح ، ایجاد پادکست ها ساده است. برای شروع ، کافی است مراحل سریع شروع را دنبال کنید:

موضوع خود را مشخص کنید. تصمیم بگیرید که در پادکست خود درباره چه چیزی می خواهید صحبت کنید و یک نام پادکست فریبنده ارائه دهید. مطمئن شوید که یک نام منحصر به فرد انتخاب کرده اید.
میزبان پادکست را پیدا کنید. شما می خواهید یک وب سایت پیدا کنید تا از آن به عنوان میزبان پادکست های خود استفاده کنید. سپس می توانید پادکست خود را مستقیماً از آن وب سایت یا وب سایت خود به بازار عرضه کنید.
خرید تجهیزات صوتی به عنوان یک پادکست مبتدی ، به یک میکروفون با کیفیت بالا ، یک دستگاه ضبط صدا و برخی تجهیزات ویرایش ویدئو نیاز دارید.
فایل های خود را ضبط و ویرایش کنید. پس از راه اندازی و آماده شدن برای کار ، باید فایل های صوتی خود را ضبط ، ویرایش و ذخیره کنید در قالب MP3.
پادکست خود را منتشر کنید در نهایت ، باید پادکست خود را در وب سایت خود منتشر کنید و آنها را به فهرست پادکست هایی مانند Apple Podcasts ، Google Podcasts ، Spotify و موارد دیگر ارسال کنید.
وبلاگ نویسی و پادکست تنها دو شکل بازاریابی محتوا هستند که در اینجا می توانید در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید. همانطور که یاد می گیرید و رشد می کنید ، به کشف اشکال جدید مانند:

کتابهای الکترونیکی

 


فیلم های
رسانه های اجتماعی
بازاریابی ایمیلی
وبینارها
اینفوگرافیک
کاغذهای سفید
ایجاد سرنخ ها و سوالات از وب سایت های موسسه حقوقی شما
داشتن یک وب سایت قوی کافی نیست. شما می توانید ترافیک وب سایت خود را به صورت تصاعدی افزایش دهید و همچنان مزایایی را مشاهده نکنید. به

وب سایت خود را برای شما کار کند ، باید از آن برای ایجاد سرنخ و درخواست برای شرکت حقوقی خود استفاده کنید.

قدرت دعوت به عمل
بازدیدکنندگان وب سایت شرکت حقوقی شما که آماده انجام گام بعدی با شما هستند باید بدانند آن مرحله بعدی چیست. این همان جایی است که CTA شما وارد می شود. فراخوان اقدام (CTA) ابزاری است که برای الهام بخشیدن به اقدام بازدیدکنندگان وب سایت شما استفاده می شود.

وب سایت شما باید دارای صفحه تماس و همچنین CTA در هر صفحه باشد. بسته به اهداف شما ممکن است CTA شما متفاوت باشد. آیا می خواهید به سادگی از مشتریانی که به دنبال خدمات حقوقی شما هستند راهنمایی ایجاد کنید؟ قرار دادن دکمه تماس یا فرم تماس در صفحات وب سایت شما ممکن است کافی باشد. یا اگر می خواهید آدرس ایمیل خود را برای لیست ایمیل خود ایجاد کنید ، CTA برای ثبت نام در خبرنامه شما ممکن است بهترین باشد. برای ایجاد CTA های جذاب:

آنها را کوتاه و ساده بیان کنید. CTA ها باید کوتاه و مختصر باشند و به بازدیدکنندگان دقیقاً بگویند که پس از پیگیری چه چیزی دریافت خواهند کرد.
آنها را متمایز کنید. از جعبه های فراخوان ، پنجره های بازشو ، سرفصل ها و موارد دیگر استفاده کنید تا CTA شما از سایر محتوای صفحه وب شما متمایز شود.
از کلمات قدرتمند خود استفاده کنید. این کلمات یک واکنش احساسی ایجاد می کنند که خواننده را مجبور به برداشتن گام بعدی می کند. به عنوان مثال ، از کلماتی مانند الهام بخش ، رایگان ، تأثیرگذار ، جدید و غیره استفاده کنید.
استفاده از آهنرباهای سربی
یکی دیگر از راه های جمع آوری سرنخ از وب سایت های شرکت حقوقی ، استفاده از آهنربای سربی است. این ابزارها به عنوان Freebies نیز شناخته می شوند و به اشکال مختلفی از جمله:

راهنماها
چک لیست ها
قابل چاپ
آزمونها
کاغذهای سفید
در مقابل اطلاعات تماس بازدیدکنندگان وب سایت ، آنها آهنربای سرب شما را دریافت می کنند. هدف ایجاد آهنرباهای سربی با کیفیت بالا و فوق العاده مفید است. بازدیدکنندگان شما آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را برای محتوای زیر محروم نمی کنند. پس از ایجاد ، CTA هایی در وب سایت و وبلاگ خود ایجاد کنید که منجر به شکل آهنربای سرب شود. ساده و م effectiveثر است

اصول طراحی وب سایت های موسسه حقوقی
طراحی وب سایت شرکت حقوقی به زیبایی یک وب سایت یا جنبه های بصری مربوط به ایجاد وب سایت اشاره دارد. این شامل ایجاد طرح کلی از تصاویر به متن است. باور کنید یا نه ، طراحی وب سایت موسسه حقوقی می تواند حضور آنلاین شما را مختل کرده یا از بین ببرد. اولین تصورات وب سایت بیشتر مربوط به طراحی است و اولین برداشت فقط 05/0 ثانیه طول می کشد.

برای ایجاد اولین تأثیر عالی در طراحی وب سایت خود ، رعایت چند اصل طراحی وب سایت شرکت حقوقی ضروری است.

ساده بگویید. همه ویژگی های طراحی در وب سایت شما باید هدف داشته باشد. طراحی شلوغ مصرف محتوای شما را دشوار می کند. مخاطبان خود را در جستجوی انبوهی از گرافیک و عناصر بصری رها نکنید. طراحی خود را ساده نگه دارید.
ایجاد ناوبری آسان برای پیگیری ما قبلاً آن را گفته ایم و باز هم می گوییم: ناوبری را به راحتی دنبال کنید و در بالای وب سایت خود قرار دهید. این به مخاطبان شما کمک می کند آنچه را که به دنبال آن هستند سریع پیدا کنند.
از الگوی "F" در طراحی خود پیروی کنید. اکثر کاربران هنگام خواندن مطالب آنلاین از الگوی "F" پیروی می کنند. این بدان معناست که آنها ابتدا بالای صفحه ، پایین سمت چپ و سپس دوباره در سراسر صفحه را می خوانند. هر چیزی که می خواهید مخاطبان شما ابتدا به آن توجه کنند باید در سمت راست بالای صفحه شما (مانند لوگوی شما) باشد. بقیه عناصر شما باید از الگو پیروی کنند.
بر خوانایی تأکید کنید. از مقدار زیادی فضای سفید استفاده کنید و عناصر بصری را در سراسر صفحه پخش کنید. در متن خود از سرفصل ها و همچنین تایپوگرافی آسان برای خواندن استفاده کنید. مطمئن شوید که از اندازه فونت مناسب استفاده می کنید. یک فونت 16 پیکسل برای متن اصلی مناسب است.
در برند بمانید. طراحی وب سایت شما باید با نام تجاری شما ارتباط برقرار کند. از رنگ های تجاری و لوگوی خود استفاده کنید. تصاویر و عناصری سازگار با پیام شما ایجاد کنید. ما توصیه می کنیم یک راهنمای سبک تجاری ایجاد کنید تا از آن برای طراحی وب سایت خود و هرگونه محتوای آینده استفاده کنید.
اکثر مشتریان قبل از مراجعه به یک شرکت از وب سایت شرکت حقوقی شما دیدن می کنند. اگر یکی ندارید ، امتیازاتی را از دست می دهید که می تواند به معنای تفاوت بین موفقیت یا مبارزه باشد. اکنون زمان به روزرسانی وب سایتی است که برای شروع به کار تبدیل یا ایجاد نمی کند.

https://appstore.farsiblog.com/1400/07/17/institute-legal/

منبع


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 280
بازدید کل : 2697
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 280
:: بازدید سال : 1231
:: بازدید کلی : 2697