10 نوع مدل کسب و کار اینترنتی الکترونیک که در حال حاضر کار می کنند
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
10 نوع مدل کسب و کار اینترنتی الکترونیک که در حال حاضر کار می کنند
یک شنبه 14 شهريور 1400 ساعت 22:28 | بازدید : 248 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

نوع مدیریت دولتی یک مثال آن Synergetics Inc. در Ft. کالینز ، کلرادو ، که پیمانکاران و خدمات را برای سازمان های دولتی ارائه می دهد.
C2G (که C2A نیز نامیده می شود): معمولاً افرادی که دولت را بابت مالیات یا شهریه دانشگاه ها پرداخت می کنند.
دو بخش که برای صاحبان کارآفرین بسته شده اما در حال رشد هستند عبارتند از: G2B برای فروش دولتی به مشاغل خصوصی و G2C ، برای فروش دولت به عموم مردم.

انواع مدل درآمد کسب و کار تجارت الکترونیک
مهمترین نکته بعدی که باید به آن فکر کنید این است که چگونه می خواهید کسب و کار اینترنتی مدیریت موجودی و منابع محصولات را مدیریت کنید. برخی از افراد ایده ساخت محصولات خود را دوست دارند و برخی دیگر از ایده گاراژ پر از جعبه متنفر هستند.

 


1. حمل و نقل قطره
ساده ترین شکل تجارت الکترونیک ، ارسال ناگهانی به شما امکان می دهد یک ویترین ایجاد کنید و پول مشتریان را از طریق کارت های اعتباری یا PayPal دریافت کنید. بقیه به عهده تامین کننده شماست. این امر شما را از مدیریت موجودی ، انبار انبار یا برخورد با بسته بندی رهایی می بخشد ، اما یک هشدار عمده وجود دارد.

Dropshipping چگونه کار می کند
اگر فروشندگان شما کند هستند ، کیفیت محصول پایین تر از حد انتظار است یا مشکلی در سفارش وجود دارد ، این بر عهده شما (و در نظرات شما) است.

بسیاری از dropshippers ها از Shopify و Oberlo استفاده می کنند. راه اندازی آن سریع و ارزان است. یک مدل محبوب راه اندازی یک فروشگاه سریع و افزایش ترافیک با تبلیغات فیس بوک است. حاشیه ها نازک است و اگر بتوانید در اینجا کمی سود ببرید ، قدرت بیشتری به شما می رسد. من در حال حاضر حمل و نقل قطعی را متوقف می کنم ، اما می توانید با آن درآمد کسب کنید.

2. عمده فروشی و انبارداری
تجارت عمده فروشی و انبار در ابتدا به سرمایه گذاری زیادی نیاز دارد - شما باید موجودی و موجودی را مدیریت کنید ، سفارشات مشتریان و اطلاعات حمل و نقل را پیگیری کرده و در خود فضای انبار سرمایه گذاری کنید.

خرده فروشی چگونه کار می کند
DollarDays یک عمده فروش آنلاین با فهرست گسترده محصولات است که شامل بیش از 260،000 محصول است. آنها از استراتژی کلیدی برای خرده فروشان در این فضا استفاده می کنند - با ارائه قیمت مورد و قیمت قطعه ، می توانند به عموم مردم و خرده فروشان بفروشند. این امر حاشیه سود بالاتری را نسبت به یک مدل کاملا عمده فروشی به آنها می دهد.

راه حل برای عمده فروشان
مشاغل عمده فروشی همه در مورد حجم هستند. شما باید محصولات را به Ebay ، Amazon ، Google و غیره منتقل کنید. BigCommerce همه اینها را در برنامه اصلی خود به مدت 29 دلار شامل می شود. نیازی به تقلب نیست اگر مهارت dev دارید ، می توانید از X-Cart استفاده کنید

3. برچسب زدن و تولید خصوصی
اگر ایده ای برای محصول ایده آل دارید ، اما پول نقد یا تمایل ندارید که کارخانه خود را بسازید ، ممکن است این مدل کسب و کار مناسب شما باشد. شرکتهایی که محصولات خود را برای فروش در خارج از کشور تولید می کنند ، طرح ها یا نمونه های اولیه را به تولیدکننده ای می فرستند که محصول را مطابق با مشخصات مشتری تولید می کند و می تواند مستقیماً به مصرف کننده ، شخص ثالثی مانند آمازون یا شرکت فروشنده محصول نهایی ارسال کند.

برچسب زدن خصوصی چگونه کار می کند
در صورت تقاضا ، به شما امکان می دهد تا در صورت مواجه شدن با مشکلاتی در کیفیت محصول ، سریعاً تامین کنندگان را تغییر دهید. هزینه های راه اندازی حداقل است و اگر علاقه مند هستید که بعداً امکانات تولیدی خود را افتتاح کنید ، این یک راه خوب برای آزمایش محصول یا مفهوم جدید است.

راهنمای کامل یافتن بهترین تولید کنندگان برچسب خصوصی
29 ایده محصول با برچسب خصوصی برای راه اندازی نام تجاری 100 هزار دلار+
4. برچسب سفید
برچسب سفید مشابه است. شما محصولی را انتخاب می کنید که قبلاً با موفقیت توسط شرکت دیگری فروخته شده است ، اما گزینه های برچسب سفید را ارائه می دهد ، بسته و برچسب خود را طراحی کرده و محصول را بفروشید. این امر در صنایع زیبایی و سلامتی رایج است ، اما مواجه شدن با آن در سایر طاقچه ها دشوارتر است.

برچسب زدن سفید چگونه کار می کند
یکی از مشکلات برچسب گذاری سفید تقاضا است. شما در هر چیزی که سفارش دهید گیر کرده اید و اکثر این شرکت ها حداقل مقدار تولید را تعیین می کنند. اگر نمی توانید آن را بفروشید ، باید با آن زندگی کنید. هنگامی که مایل به کار تمام وقت در مشاغل خود هستید و می دانید محصول شما مورد تقاضا است ، این گزینه را در نظر بگیرید.

یکی از انواع رایج برچسب سفید ، چاپ بر اساس تقاضا است.

5. اشتراک
یکی از محبوب ترین و موفق ترین مارک های تجارت الکترونیک خالص ، باشگاه اصلاح دلار است. نمونه های دیگر خدمات اشتراک عبارتند از Stitch Fix ، Blue Apron و Nature Box. در سطح محلی ، جعبه های کشاورزی با پشتیبانی جامعه محبوب هستند.

این شرکت ها بر مدل اشتراک تکیه می کنند که در فواصل منظم و برنامه ریزی شده جعبه ای از محصولات را به مشتریان تحویل می دهد. شرکت های اشتراک دارای منابع درآمد نسبتاً قابل اعتمادی هستند و می توانند به راحتی مشتریان را برای خرید اشتراک اضافی ترغیب کنند یا مخاطبین خود را برای اشتراک تشویق کنند.

انتخاب محصولات و طاقچه های مناسب می تواند مشکل باشد. جعبه های اشتراک موفق در دسته های کوچکی از محصولات قرار می گیرند: سلامتی و نظافت ، زیبایی ، مد و غذا. در خارج از این مناطق ، تعداد کمی از شرکت های اشتراک پیشرفت می کنند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 276
بازدید کل : 2693
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 120
:: بازدید ماه : 276
:: بازدید سال : 1227
:: بازدید کلی : 2693