کسب درآمد از اینستاگرام در سال 2021 چگونه است؟
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
کسب درآمد از اینستاگرام در سال 2021 چگونه است؟
یک شنبه 9 خرداد 1400 ساعت 23:46 | بازدید : 233 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

آیا می خواهید بدانید که چگونه در اینستاگرام درآمد کسب کنید؟ سپس شما در جای درستی هستید. این راهنمای جامع شش کسب درآمد از اینستاگرام استراتژی گاسی وب را برای کمک به درآمد شما در اینستاگرام پوشش می دهد. این موارد شامل نحوه

در اینستاگرام به یک بازاریاب وابسته تبدیل شوید
محصولات وابسته را از طریق داد و فریاد تبلیغ کنید
فروش محصولات فیزیکی با «خرید در اینستاگرام»
از طریق عکس و تصاویر دیجیتال درآمد کسب کنید
پست های حمایت شده را در صفحه اینستاگرام خود نمایش دهید
به عنوان یک متخصص اینستاگرام کار کنید
برای هر روش پول درآوردن ، ما به مراحل عمیقی که برای اطمینان از موفقیت باید بردارید ، نگاه خواهیم کرد. و در پایان خواندن این مقاله شما مجهز به کارهای عملی خواهید شد تا به شما کمک کند در اینستاگرام درآمد کسب کنید. بیا شروع کنیم…

1. در اینستاگرام به یک بازاریاب وابسته تبدیل شوید
بازاریابی وابسته یک تجارت بزرگ و یکی از محبوب ترین روش ها برای کسب درآمد اینترنتی است. با این حال ، آنچه بسیاری از مردم نمی دانند این است که می توان به راحتی از این استراتژی کسب درآمد در اینستاگرام استفاده کرد.

بازاریابی وابسته چیست؟
بازاریابی وابسته به طور گسترده در این وبلاگ نوشته شده است ، بنابراین برای هر کسی که تازه وارد این مفهوم شده است یا قصد راه اندازی یک وب سایت وابسته را دارد ، باید راهنمای ما را بررسی کنید بازاریابی سهامداران چیست و چگونه شروع کنم؟

بازاریابی وابسته شامل ثبت نام با یک مارک یا شرکت و سپس تبلیغ خدمات یا محصولات آنها برای آنها است. اگر کسی کالایی را بخرد یا در یک سرویس ثبت نام کند ، پس از ورود از طریق پیوند ارائه شده توسط شما ، کارمزد دریافت خواهید کرد.

بازاریابی وابسته بیشتر مورد استفاده وبلاگ نویسان قرار می گیرد ، آنها با بحث درمورد مقالات ، محصولات وابسته را تبلیغ می کنند. پیوندهای وابسته برای محصولات مورد بحث سپس در محتوا اضافه می شوند. اگر خوانندگان صدای محصولات را دوست داشته باشند ، با کلیک بر روی خرید و خرید ، هزینه مراجعه به وبلاگ نویس را دریافت می کنند.

با این حال ، اخیراً ، مردم از پیوندهای وابسته در رسانه های اجتماعی ، به ویژه در فیس بوک و اینستاگرام استفاده می کنند. بازاریابی وابسته برای اینستاگرامرهایی که مخاطبان زیادی برای تبلیغ و فروش محصولات دارند اما هیچ کالای واقعی برای فروش ندارند ایده آل است. اینستاگرامرها به جای ایجاد محصول خود ، به سادگی می توانند با تبلیغ درصدی از سود ، وقتی شخصی از مخاطبان Insta خود خرید می کند ، درصدی از سود را بدست آورند. جذاب به نظر می رسد درست است؟

قبل از شروع تبلیغات پیوندهای وابسته در صفحه اینستاگرام خود ، ابتدا باید در برخی از برنامه های بازاریابی شرکت های اینترنتی ثبت نام کنید. بیایید نگاهی به برخی از گزینه ها بیندازیم ...

چگونه برنامه های بازاریابی وابسته را به درستی انتخاب کنیم
همکاران آمازون
هزاران برنامه بازاریابی وابسته وجود دارد که می توانید با آنها ثبت نام کنید. بنابراین چگونه برنامه های بازاریابی وابسته مناسب را برای خود انتخاب می کنید؟

امروزه ، اکثر مشاغل بزرگ برنامه های وابسته را ارائه می دهند. بنابراین مواردی را پیدا کنید که در جایگاه شما قرار دارند. اگر در اینستاگرام محبوب مد هستید ، پس باید برنامه های وابسته به مد را انتخاب کنید. اگر مخاطبان اینستاگرام شما شما را دنبال می کنند زیرا در صنعت تناسب اندام شناخته شده هستید ، پس باید برنامه های وابسته به سلامتی و تناسب اندام را پیدا کنید. افراد زیر مواردی را خریداری نمی کنند که با علایق آنها ارتباط نداشته باشد. بنابراین برنامه های وابسته را انتخاب کنید که کالاهایی را که مخاطبان شما می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند بفروشند و این به زندگی آنها ارزش می بخشد.

ثبت نام در یک شرکت وابسته را در نظر بگیرید
بازارهای وابسته زیادی وجود دارد که شامل مجموعه گسترده ای از مشاغل ، محصولات و خدمات برای تأثیرگذاران و وبلاگ نویسان برای تبلیغ می باشد. استفاده از بازار وابسته یک راه سریع و آسان برای راه اندازی و مدیریت بازاریابی وابسته است. در اینجا چند گزینه عالی برای شروع وجود دارد ...

AWIN - یکی دیگر از شبکه های بازار عملکرد پیشرو در صنعت ، Awin می تواند شما را با تبلیغ کنندگان پردرآمد متصل کند ، و بیش از 10،000 مورد مبارزات انتخاباتی را برای شما فراهم می کند.

آمازون همکاران - ثبت نام در آمازون همکاران بستر خوبی برای کسانی است که تازه وارد بازاریابی وابسته می شوند. آمازون همکاران برنامه بازاریابی وابسته آمازون است و به شما امکان دسترسی به میلیون ها محصولی را می دهد که می توانید برای مخاطبان خود تبلیغ کنید. ثبت نام سریع و آسان ، آمازون 10 درصد از هر فروش ارجاعی را که انجام می دهید به شما می دهد.

ClickBank - این یک بازار بسته بندی شده است که شامل محصولات و خدمات در چندین دسته است. بنابراین هر جایگاهی که داشته باشید ، مطمئناً موارد مرتبط را پیدا خواهید کرد که می توانید در اینستاگرام تبلیغ کنید و از آنها درآمد کسب کنید.

ShareASale - یک شرکت شناخته شده و معتبر ، ShareASale دارای بیش از 3900 بازرگان در کتابهای خود است ، به شما اطمینان می دهد که محصولات تبلیغاتی مناسب را برای تبلیغ پیدا خواهید کرد. با یک ثبت نام سریع 5 مرحله ای و پشتیبانی پاسخگو ، حساب کاربری وابسته خود را راه اندازی کرده و در کمترین زمان درآمد کسب خواهید کرد.

برنامه های وابسته Niche را پیدا کنید
روش دیگر ، برای یافتن برنامه های وابسته به طاقچه ، یک جستجوی اساسی در Google کافی است. سپس به سادگی با برنامه های وابسته انفرادی که دوست دارید ظاهر شوید و آن را از آنجا بگیرید. در تعداد برنامه های وابسته ای که می توانید با آنها ثبت نام کنید محدودیتی وجود ندارد ، اما اطمینان حاصل کنید که کالاهایی که قصد تبلیغ آنها را دارید از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اگر محصولی را ارائه می دهید که خراشیده نیست ، شما

اعتماد دنبال کنندگان Insta شما را از دست می دهد و به سرعت مخاطبان خود را از دست می دهد.

پس از ثبت نام در برنامه های وابسته مناسب ، زمان آن فرا رسیده است که تبلیغات محصولات وابسته خود را در اینستاگرام آغاز کنید

نحوه تبلیغ محصولات وابسته در اینستاگرام
مشکلی که در تبلیغ محصولات وابسته در اینستاگرام وجود دارد ، کمبود فرصت های لینک است. اینستاگرام فقط به هر حساب اینستاگرام یک پیوند ارگانیک اجازه می دهد که از طریق bio Instagram شما نمایش داده می شود. با این حال ، راه هایی در این مورد وجود دارد ...

Instagram Bio - پیوند وابسته محصول پردرآمد خود را در بیوگرافی اینستاگرام خود نمایش دهید. سپس با افزودن شکلک ها و فراخوانی که از مردم می خواهد پیوند را بررسی کنند ، آن را برجسته می کند. همچنین باید پیوند موجود در بیوگرافی خود را به طور مرتب تغییر دهید ، محصولات اخیر ، محبوب ترین یا پردرآمدترین محصولات خود را تبلیغ کنید.
همپوشانی متن - پیوند وابسته را روی تصاویر بنویسید و به مخاطبان خود بگویید از کجا می توانند محصول نمایش داده شده را خریداری کنند. (پیوندهای وابسته می توانند طولانی و زشت باشند ، بنابراین برای کوتاه کردن پیوندها و زیباتر نشان دادن آنها از Bit.ly استفاده کنید).
کوپن - برخی از برنامه های وابسته به جای پیوند وابسته ، کوپن را به شما ارائه می دهند. دوباره ، این کوپن را به عنوان یک متن روی تصاویر خود نشان دهید.

منبع




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 120
بازدید ماه : 276
بازدید کل : 2693
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 120
:: بازدید ماه : 276
:: بازدید سال : 1227
:: بازدید کلی : 2693